Kort verslagje van Fusion of Dance:
Naar mijn mening een zeer goed georganiseerd festival en heb me ontzettend goed vermaakt, voornamelijk in de Harddefinition Area! Ontzettend gezellige mensen daar en goede muziek.
Stipt om 12:00 aanwezig om de helden Solutio & The I's te bewonderen die openden met DJ Luna meets Trilok & Chiren - We Control The Sound
Daarna nog even wat van Charly & Nazzz meegepikt en hoorde o.a. Marco V - Godd, Yoda Inc. Definitely (Scot Project Remix) en Derb - Derb in in soort van Mash-Up. Zeer vet!
Shock:Force was voor mij een hoogtepunt, wat een platen heb ik daar gehoordb) Twee uur was wel een beetje lang want de platen lijken redelijk op elkaar maar dat mocht de pret niet drukken

Helaas was het wel zeer rustig tijdens hun set.
Na Shock:Force was de legende Tom Harding aan de beurt en het werd gelukkig meteen een stuk drukker in de Area. Zoals verwacht een zeer goed opgebouwde set gehoord en ontzettend strak gemixt, zoals gewend van Tom.
JP vond ik qua platenkeuze redelijk, had gehoopt op wat meer Early Hardstyle (1999 - 2002). Rainmaker - Renegade Master (Derb Mix) kwam nog wel voorbij (als ik me niet vergis)!! Zeer versassend!!
A*S*Y*S opende daarna gewoon met Acid Nightmare

Beter kan eigenlijk niet en vervolgens een Kai Tracid plaat (volgens mij Voyager). Hierna draaide hij wat meer zijn nieuwe sound, wat mij helaas wat minder trok.
Na A*S*Y*S knalden Phil York en Fausto flink in. Platen kan ik me niet zo goed meer herinneren. Nog wel Sa.Vee.Oh - Loop Hole (original) gehoord

Helaas viel het geluid toen wel een beetje weg, wat jammerlijk genoeg vaker gebeurde. Ook knalde het bekende microfoon-te-dicht-bij-de-speaker geluid redelijk vaak door de speaker, ook al vroeg MC Marxman met enige regelmaat of de sound engineer het volume van de mic zachter wilde zetten. Wat een held overigens Marxman. Zegt de juiste dingen met een briljant accent (logisch ook

). Jammer dat hij zijn oldschool UK shirt op een gegeven moment omgewisseld had
Antolini als afsluiter kon me helaas niet echt boeien. Draaide te 'hardstylerig' voor mij. Had liever oudere producties gehoord zoals The Race, Life's a Mystery, Heat, Reforced, The Creation, Planetary Collapse, Espace, Rings of Jupiter maar dat kon ik eigenlijk ook wel nagaan dat dat niet zou gebreuren

. Laatste uurtje me nog prima vermaakt bij een andere legende: Scot Project! (Hoop niet dat Antolini toen als nog die platen draaide

)
Al met al een prima feest. Heb niet lang hoeven wachten op drinken, wc en eten en de Broodjes Kebab waren echt een pluspunt! Over prijzen van eten en drinken, parkeren e.d. kan ik wel gaan miepen maar dat weet je als je tegenwoordig naar een festival gaat. Het vuurwerk was overigens ook super!
Op naar volgend jaar!