Partyflock

Forumonderwerp · 718740
19 volgers · 344635x bekeken

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Hardhouse, hardtrance en een beetje techno en een héél klein beetje hardstyle (althans zo draai ik het).
Op de één of andere manier komt deze muziekstroming niet helemaal door.
Ben wel benieuwd naar de meningen over hoe dat komt.
Te hard voor de Tiesto/cor fijneman enz. liefhebbers, te soft voor de hardstylers/hardcoreliefhebbers enz.

Mijn mening is dat harddance van alles in zich heeft om verrassende uptempo (gb) en/of beukende duitse/hollandse platen te mixen. Tóch muzikaal én stevig.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 69437, 22984}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nostic op donderdag 19 mei 2011 om 19:26:
Yo Marcel, ben je weer terug in het land of nog in Australië?

Terug! Woonachtig in Enschede! :)
Artiest {SHOWLIST artist 55359, 17262}
Waarschuw beheerder
01. Marco V - Sticker (TAO)
02. Corbossy - Valverde (Original) (Digitized Records)
03. Martin Solveig ft Dragonette vs Feliz & Nenes - Hello Platinum (Andski Touch) (CDR)
04. Michael Jay Parker - Down Under (Original) (Flash Over Records)
05. Scot Project - T (Techem) (Zorastra Remix) (Druck)
06. Alex Kidd & In2ition - One For Me (Fujin-Ku Remix) (CDR)
07. Leon B - Lucky 13 (Traffic)

Fausto's Tune of the week:
08. Deadmau5 - The Reward Is Cheese (Wragg and LogOne booty) (CDR)

09. A-lusion and Unifite- Sound of Pryme(Official Pryme Anthem 2011)(X-Bone)
10. Josh and Wesz - Bezoekuur (Hardcopy Recordings)
11. Wildstylez - Huh (original mix) (Digital Age)

Guestmix by Charly and Nazz 🇳🇱

01 Artento Divini pres DTC - Step (High Contrast)
02 Radion 6 - Streets of NY (Oxygen)
03 Randy Katana - In Silence (Setrise Remix) (Reset)
04 Michael Jay Parker - Rampage (High Contrast Nu Breed)
05 Charly & Nazzz - Crossed Over (CDR)
06 Unknown - APODCHE (Charly & Nazzz Live S4 Mashup) (CDR)
07 Scot Project - G (Ghost) C&N Live Cut (Vandit)
08 ASYS - Bassturbation (Organ Donors Remix) (FE)
09 BRK3 - C4ut1on (IHDS)
10 Marcel Woods - Advanced (Organ Donors Bootleg) (CDR)
11 Amber D - Amber's Theme (Klonez Remix) (Kiddfectious)
12 Kamui - Dropshot (Synthflut Remix) (Traffic Tunes)
13 DJ Lee & Megara - Full Intention (Cuepoint Records)
14 Klinisch Tot - Klinisch Tot (Wiederbelebungsmix) (Pulse)
15 Phil York & Kid Kaoss - Lack Of Affection (Sa Vee Oh Remix) (Tranzlation)
16 Arome - Somebody (Scot Project Remix) (Pulse)
17 Noisecontrollers - Gimme Love (Digital:Age)

Download de Fausto's Crossover podcast hier of via iTunes.

Bron: www.q-dance.nl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jammer van nummer 17, verder een hele nette tracklist. Maareh ik vind zo gauw geen downloadlink als ik naar Q-dance.nl ga... heb je evt n direct linkie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 20 mei 2011 om 14:44:
Jammer van nummer 17, verder een hele nette tracklist. Maareh ik vind zo gauw geen downloadlink als ik naar Q-dance. nl ga... heb je evt n direct linkie?

Zit nu op m'n iPhone, dus de link is bij mij totaal anders dan vanachter een pc. Hij staat bij q-dance onder nieuws en dan Fausto's Crossover week 20

Die noisecontrollers track is anders dan je zou verwachten. Past meer in een harddance dan in een hardstyle set. Zit een gruwelijke reversed Bass in en geen pitched kicks.
Artiest {SHOWLIST artist 53109, 100419}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 20 mei 2011 om 14:44:
Jammer van nummer 17

Juist vet! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Nazzz op vrijdag 20 mei 2011 om 15:03:
Die noisecontrollers track is anders dan je zou verwachten. Past meer in een harddance dan in een hardstyle set. Zit een gruwelijke reversed Bass in en geen pitched kicks.

De bass is zeer zeker oke, maar er zit geen percussie in en de kick heeft de impact van een natte krant. Dat is voor mij een absolute no-go. Die square lead die erin zit ben ik ook allergisch voor.

Maar goed, ieder z'n meug, als ik een keer zo'n track hoor in een verder prima set zul je mijn plezier er niet mee doen afnemen op een feest ;)
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
En Jurgen Vries - The Theme dan? Is net zo'n square :P (sorry, ff mierenneuken :D)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 20 mei 2011 om 13:06:
Shock:Force debuteert in NL en wie is er niet bij? Ik

Die gasten draaien gewoon 10KM hier vandaan b)

Wat heb ik een geluk;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je wil mierenneuken, ja oke je hebt een punt, daar zit een square wave in (echter niet alleen, is gecombineerd met een saw, heb een exacte kopie van dat geluid als preset voor de Synth1).

Maar er zit een zware LFO op, en daarnaast een chorus, en heeft een portamento waar je bang van wordt. Die 2 dingen maken een essentieel verschil. De lead uit Gimme Love staat veel dichter bij een pure square sound en dat vind ik persoonlijk meer iets voor basslines, de extra effecten die de Theme lead heeft zorgen voor een veel 'natuurlijker' klankkleur, het is alsof dat geluid leeft, en dat mis ik bij Gimme Love dus ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De lead van The Theme is inderdaad heerlijk levendig!

Ik ben het alleen niet met je eens dat de lead van Gimme Love zo standaard square is. Hier zit toch ook duidelijk een saw bij? Bovendien hebben ze er pitch effecten mee gedaan, al met al vind ik ook deze lead erg sterk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nouja, het was niet mijn bedoeling om een hele discussie erover in gang te zetten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Post dan de goeie versie ;)

Waarschuw beheerder
nee die is kut. :P weet ook helemaal niks van harddance :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je zal er onbewust meer van weten dan je denkt, neem aan dat je Bitte ein Beat kent?

En allemaal die early rave van Bonzai Records enzo (Jones&Stephenson, Roel Butzen, Yves DeRuyter etc.)?

Dat valt er in principe allemaal onder ;)
Waarschuw beheerder
ahhh kak zeker.

dit bedoel je
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 20 mei 2011 om 18:25:
Post dan de goeie versie

Deze bedoel je? :P

Matt Darey - Liberation

DbD's versie.

Helaas wederom slecht afgemixt.

(na heel lang zoeken)

JoC neigt op zijn nieuwe album met een plaat heel erg naar Hardtrance!

Wat een geniale plaat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van DjDark op zaterdag 21 mei 2011 om 10:34:
Deze bedoel je?

Nee ik bedoel Prepare To Qualify. DJ Dean - It's A Dream was ook goed geweest ;)

Die van Matt Darey is erg vet, mss nog wel het vetste van allemaal, maar is trance en geen hard dance. En daarnaast niet eens een cover van It's A Dream.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van DjDark op zaterdag 21 mei 2011 om 10:34:
Wat een geniale plaat.

Vind je? Sound is zeer dik, klinkt als Alphazone. Melodie valt me echter nogal tegen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://www.trackitdown.net/genre/hard_dance/track/3269766.html

onze (Dean en ik) nieuwste productie is sinds vandaag uit.... mensen die Log One^& Wragg vet vinden en van dubstepbreaks houden zullen hem zeker waarderen... check it out! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 21 mei 2011 om 13:27:
Die van Matt Darey is erg vet, mss nog wel het vetste van allemaal, maar is trance en geen hard dance. En daarnaast niet eens een cover van It's A Dream.

Melodie is anders terug te traceren.
Waarschuw beheerder
Kort verslagje van Fusion of Dance:

Naar mijn mening een zeer goed georganiseerd festival en heb me ontzettend goed vermaakt, voornamelijk in de Harddefinition Area! Ontzettend gezellige mensen daar en goede muziek.

Stipt om 12:00 aanwezig om de helden Solutio & The I's te bewonderen die openden met DJ Luna meets Trilok & Chiren - We Control The Sound b)

Daarna nog even wat van Charly & Nazzz meegepikt en hoorde o.a. Marco V - Godd, Yoda Inc. Definitely (Scot Project Remix) en Derb - Derb in in soort van Mash-Up. Zeer vet!

Shock:Force was voor mij een hoogtepunt, wat een platen heb ik daar gehoordb) Twee uur was wel een beetje lang want de platen lijken redelijk op elkaar maar dat mocht de pret niet drukken b) Helaas was het wel zeer rustig tijdens hun set.

Na Shock:Force was de legende Tom Harding aan de beurt en het werd gelukkig meteen een stuk drukker in de Area. Zoals verwacht een zeer goed opgebouwde set gehoord en ontzettend strak gemixt, zoals gewend van Tom.

JP vond ik qua platenkeuze redelijk, had gehoopt op wat meer Early Hardstyle (1999 - 2002). Rainmaker - Renegade Master (Derb Mix) kwam nog wel voorbij (als ik me niet vergis)!! Zeer versassend!!

A*S*Y*S opende daarna gewoon met Acid Nightmare b) Beter kan eigenlijk niet en vervolgens een Kai Tracid plaat (volgens mij Voyager). Hierna draaide hij wat meer zijn nieuwe sound, wat mij helaas wat minder trok.

Na A*S*Y*S knalden Phil York en Fausto flink in. Platen kan ik me niet zo goed meer herinneren. Nog wel Sa.Vee.Oh - Loop Hole (original) gehoord :respect: Helaas viel het geluid toen wel een beetje weg, wat jammerlijk genoeg vaker gebeurde. Ook knalde het bekende microfoon-te-dicht-bij-de-speaker geluid redelijk vaak door de speaker, ook al vroeg MC Marxman met enige regelmaat of de sound engineer het volume van de mic zachter wilde zetten. Wat een held overigens Marxman. Zegt de juiste dingen met een briljant accent (logisch ook;)). Jammer dat hij zijn oldschool UK shirt op een gegeven moment omgewisseld had;)

Antolini als afsluiter kon me helaas niet echt boeien. Draaide te 'hardstylerig' voor mij. Had liever oudere producties gehoord zoals The Race, Life's a Mystery, Heat, Reforced, The Creation, Planetary Collapse, Espace, Rings of Jupiter maar dat kon ik eigenlijk ook wel nagaan dat dat niet zou gebreuren ;). Laatste uurtje me nog prima vermaakt bij een andere legende: Scot Project! (Hoop niet dat Antolini toen als nog die platen draaide;))

Al met al een prima feest. Heb niet lang hoeven wachten op drinken, wc en eten en de Broodjes Kebab waren echt een pluspunt! Over prijzen van eten en drinken, parkeren e.d. kan ik wel gaan miepen maar dat weet je als je tegenwoordig naar een festival gaat. Het vuurwerk was overigens ook super!

Op naar volgend jaar!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van JAZPAH op zondag 22 mei 2011 om 20:37:
Shock:Force was voor mij een hoogtepunt, wat een platen heb ik daar gehoordb) Twee uur was wel een beetje lang want de platen lijken redelijk op elkaar maar dat mocht de pret niet drukken Helaas was het wel zeer rustig tijdens hun set.

Sowieso jammer, zijn de grootste hard dance artiesten van dit moment, die horen gewoon prime time te staan of als afsluiter.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 22 mei 2011 om 22:07:
Sowieso jammer, zijn de grootste hard dance artiesten van dit moment, die horen gewoon prime time te staan of als afsluiter.

ik heb dat dus totaal niet, heb een paar sets geluisterd, alleen maar hetzelfde, het knalt wel ze hebben leuke nummers, maar 2 uur lang hetzelfde, dat is voor mij net zo erg als nieuwe hardstyle, waarin ook zoveel hetzelfde blijft klinken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Da's bij iedereen zo. Is bij hun niet erger dan bijv. Cosmic Gate in hun hoogtijdagen. Of DJ Wag, DuMonde, alle grote namen hebben min of meer dezelfde sounds door hun platen heen lopen. En bij voldoende remixopdrachten en shit kom je dan met een gigantische berg vergelijkbare producties te zitten.\

Daarbij: iemand die hun ook qua draai-agenda enzo een beetje gevolgd heeft, zal moeten erkennen dat ze wel degelijk de populairste hard dance artiesten van dit moment zijn. Maarja logisch, kijk alleen al hoeveel fans de facebook pagina van Bionic heeft (bijna net zoveel als dat er mensen wonen in Venray), en zij zijn het bekendste uithangbord daarvan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAZPAH op zondag 22 mei 2011 om 20:37:
Antolini als afsluiter kon me helaas niet echt boeien. Draaide te 'hardstylerig' voor mij. Had liever oudere producties gehoord zoals The Race, Life's a Mystery, Heat, Reforced, The Creation, Planetary Collapse, Espace, Rings of Jupiter maar dat kon ik eigenlijk ook wel nagaan dat dat niet zou gebreuren . Laatste uurtje me nog prima vermaakt bij een andere legende: Scot Project! (Hoop niet dat Antolini toen als nog die platen draaide)

Dit vind ik dan weer heel erg apart...

Ik bedoel als je kijkt naar het interview dat ie laatst gaf..
Waarschuw beheerder
donateur
@jazpah: thanks, doet me goed dat te horen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 22 mei 2011 om 22:07:

Geheel mee eens.
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2011 om 22:09:
maar 2 uur lang hetzelfde, dat is voor mij net zo erg als nieuwe hardstyle, waarin ook zoveel hetzelfde blijft klinken.

Ik had dat zelfs al bij set van Nomad van 1 uur bij Fausto's show. Terwijl ik Nomads tracks helemaal te gek vind. Goede producer maakt nog geen goede dj ;) (en andersom)
Waarschuw beheerder
Tracklist

01. Ferry Corsten - Feel It
02. Stana - Bagdadia
03. Organ Donors - Jagged Edge
04. Audiowarp - Power Of The Music
05. Chris Dynasty - Subwayz
06. Pred - Concept (Thilo & Evanti Remix)
07. Essential DJ Team - Ong Diggi Dong
08. Haziza - H.A.Z.I.Z.A. (Spacecorn Remix)
09. Ruff Stuff - Monkey Say Monkey Do
10. Nomad - Ahead Of The Curve (Acid Mix)
11. Sam Punk - I Live My Life The Fast Way
12. Busho & Ian Cross - Pain
13. Sa.Vee.Oh - Electro Bass
14. DJ Husband - Opulence (Side E-Fect Remix)
15. Louk - Zulu Warrior (Busho Remix)
16. Geck-O - I Eat Woofers
17. Jap - The Wicked Tune
18. Diego J. Walker vs Jimmy The Sound
19. Geck-O - It's What We Are
20. Technoboy - War Machine

Aanrader. Begin is even doorworstelen (Organ Donors - Jagged Edge -> prachtige break, maar rest is zo knudde), maar qua opbouw wel okay, goede flow zit er in de mix, mooie platen ;)
http://lsdb.nl/set/80333/Busho_-_Infected_Podcast_002__May_2011__07-05-11.html
Uitspraak van Louk op donderdag 19 mei 2011 om 15:43:
067' Exit EEE - Epidemic [No Respect]

tof dat hij deze draaide, absoluut top trance! Sowieso goed te spreken over die set.
Artiest Louk
Waarschuw beheerder
Here is a new mix for you guys, it's my set from Northern Ireland this saturday just gone.

http://lsdb.nl/set/81902/Louk_-_Volume_18__Live_at_Nu_Breed_Northern_Ireland___22-05-11.html

Louk
Waarschuw beheerder
Is die van Sa Vee Oh een nieuwe plaat?
Waarschuw beheerder
Yep, volgens mij is het de laatste van hem.
http://www.discogs.com/SaVeeOh-Electro-Bass/release/2840153

Nieuw label. Twee releases tot nu toe.
Andere is
Nohacker.exe (Phil York & Dark By Design Remix)

Zie pb voor meer info ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Love is the answer op maandag 23 mei 2011 om 10:26:
Ik had dat zelfs al bij set van Nomad van 1 uur bij Fausto's show. Terwijl ik Nomads tracks helemaal te gek vind. Goede producer maakt nog geen goede dj (en andersom)

Vind het sowieso niet nodig als iemand continu eigen traxx draait, probeer het zelf iig te beperken tot maximaal een derde van een set ofzo. Maar als je je buitenlanddebuut maakt, of voor de radio draait, kan ik me er iets bij voorstellen dat je dat wel doet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjDark op zondag 22 mei 2011 om 23:04:
Dit vind ik dan weer heel erg apart...

Ik bedoel als je kijkt naar het interview dat ie laatst gaf..

Inderdaad, maar misschien omdat hij moest afsluiten en het er bij Fausto en Phil York al behoorlijk aan toe ging ;)

Maar goed, weet niet wat ie verder gedraaid heeft maar kan het me niet voorstellen...;)

Uitspraak van Charly Rocks op maandag 23 mei 2011 om 07:31:
@jazpah: thanks, doet me goed dat te horen :)

Heb helaas maar een klein stukje van jullie meegemaakt, paar maten van me moesten openen bij Megabase.

Heb je toevallig nog een tracklist van jullie set?

Uitspraak van DjDark op maandag 23 mei 2011 om 13:30:
Is die van Sa Vee Oh een nieuwe plaat?

Lekker plaatje die Electro Bass!

Nohacker.exe had van mij niet per se geremixed hoeven worden :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 23 mei 2011 om 13:39:
Maar als je je buitenlanddebuut maakt, of voor de radio draait, kan ik me er iets bij voorstellen dat je dat wel doet.

Ja, kan me ook voorstellen. Shit is wel dat je op deze manier soort van showcase sets krijgt.
Uitspraak van JAZPAH op maandag 23 mei 2011 om 17:21:
Lekker plaatje die Electro Bass!

busho heeft 'm nog eens flink op upgepitched
Waarschuw beheerder
LITA: well good thing is man you'll never get me playing more than 3/4 productions in a set ever. I'm all for playing new tunes but not more than a few.

Busho's set is phat as fuck
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JAZPAH op maandag 23 mei 2011 om 17:21:
Heb helaas maar een klein stukje van jullie meegemaakt, paar maten van me moesten openen bij Megabase.

Heb je toevallig nog een tracklist van jullie set?

Nazzz heeft een lijstje gemaakt, volgens mij missen er nog een paar maar weet zo snel ff niet welke, maar dit is wel zo'n beetje de strekking van onze set. Trwns niet op deze volgorde gedraaid (maar das vrij duidelijk te zien ;))

Ali Wilson & Matt Smallwood - Morph (Mark Sherry Remix)
Argy - Fridge Magnet
Armani & Ghost - Airport
BK & Lee Haslam - Feel Good Inc.
BRK3 & Kutski - L4MP
Charly & Nazzz - Passed Out
Dark Alliance - Genetic (Halliwell Re-Edit)
Dave Joy - First Impression (SHOKK Remix)
Eddie Sender - Big Mistake
Derb - Derbus
Greg Downey & Wippenberg - King Chakalaka (Charly & Nazz Mash-Up)
Jacob van Hage - Spotfire
Jim Justice - Maximum Modulation
Joey V - Chopperchunk (Mark Sherry Remix)
Joy Kitikonti - Joyenergizer (DJChoose Remix)
Klinisch Tot - Klinisch Tot (Wiederbelebungs Mix)
Marcel Woods - Advanced (Organ Donors Remix)
Megara & Dj Lee - Full Intention
Meteor Seven - Universal Music (Scot Project Remix)
No One - Do Ya Root
Noisecontrollers - Give It Up
Pep N Up - Time & Space (Warp Brothers Remix)
Rank 1 - Awakening (Cosmic Gate Remix)
Scot Project - G (Ghost)
Scot Project - H (Hurricane)
Tommy Pulse - The Answer
Yoda Inc. Definitely GODD (Charly Mash-Up)
Ultrablack - Beartrap (Excision Remix)
Unknown - Outside World 2011 (Louk Remix)
Wragg & Log:One - Creatures
Waarschuw beheerder
mate you fucking legend many thanks for playing outside world.

It's actually coming out now as an official release as I have licensed the title from kontor so it's Sunbeam - Outside World (Louk Mix)

Really appreciate it!

Louk
Waarschuw beheerder
donateur
It was even the last one, the infamous ' one mooooore' ;) Rocked it!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Charly, check je pb anders even, heb net iets verstuurd waar je mss wel interesse in hebt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Yow ik zag m idd! Heb mn gewone laptop ff niet bij de hand (zit nu op mn mac), en die downloadt heel vaag, dus ik ga ze ff checken als ik mn laptop hier heb, will let you know :) Thanks iig :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ah kijk eens aan, op Logic overgestapt?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ga ik snel mee beginnen, nu nog druk met school, als dat afgelopen is ga ik ff vol aan de slag. Gebruik m nu vooral met Traktor en mn S4 controller, erg vet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 23 mei 2011 om 22:59:
Gebruik m nu vooral met Traktor en mn S4 controller, erg vet.

same here en al een tijd met logic overigens :)
Waarschuw beheerder
Louk my man, it is not techem i'm looking for! now way! it's the one you played on Louk vol 14

01. Organ Donors - New Era [Audio Surgery]
02. CJ Bolland - The Prophet (Mark Sherry + James Allan's Act Of God Mix) [CD-R]
03. Louk - Happy Days (Liam Howells Mix) [Benefactor]
04. Scot Project - O (Indecent Noise Spark Mix) [CD-R]
05. Dave Devil - Steam Roller [Subway]
06. Thilo + Evanti - Decay + Release [Analogue Is Dead]
07. Scot Project - Untitled [CD-R] ?????

which is that and when the F is that getting released man. you posted this set a YEAR ago...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jim_Justice op dinsdag 24 mei 2011 om 08:09:
Dave Devil - Steam Roller [Subway]

Amazing tune that is!
Waarschuw beheerder
Jim that's a track called H (Hurricane). Wicked track isn't it!

Peter: You know it mate, I just love how it drops into such a huge kick and rolls along, literally.

Louk
Waarschuw beheerder
Ik mis platen zoals die van Tommy Pulse.. :(

Zoals ie ze vroeger maakte..

en btw.. welke mongool heeft exploration of space zo vernacheld op Tunnel Trance force 56!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Spencer & Hill.

Beter blijven ze van die classics af. Heb Cosmic Gate zelfs uit mn favorietenlijst verwijderd omdat ze dit soort ongein hebben toegestaan. Mjah, niks aan te doen. Gelukkig zijn er nog producers zoals Axel Coon, die WEL begrijpen hoe je 'Cosmic Gate' spul moet produceren:

laatste aanpassing