Partyflock

Forumonderwerp · 718740
19 volgers · 344511x bekeken

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Hardhouse, hardtrance en een beetje techno en een héél klein beetje hardstyle (althans zo draai ik het).
Op de één of andere manier komt deze muziekstroming niet helemaal door.
Ben wel benieuwd naar de meningen over hoe dat komt.
Te hard voor de Tiesto/cor fijneman enz. liefhebbers, te soft voor de hardstylers/hardcoreliefhebbers enz.

Mijn mening is dat harddance van alles in zich heeft om verrassende uptempo (gb) en/of beukende duitse/hollandse platen te mixen. Tóch muzikaal én stevig.
laatste aanpassing
donateur
Hier een live set van E-Quake...ik ben er wel van gecharmeerd moet ik zeggen ofwel ..erg lekker !!

Hopelijk draait hij de 26e net zo`n set in de door mij gehoste area...

Deze set gaf hij bij Let the bass kick in Apeldoorn afgelopen keer na hem kwam onze held Fausto die deze set ook wel erg prettig vond....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Animaniac* op woensdag 16 februari 2011 om 20:33:
theracords is raw ! altijd al geweest.

vind ik niet ;) er heeft wel degelijk een koerswijziging plaatsgevonden naar harder, check bijv. de eerste tien releases, daarnaast met de komst van bijv. Catatonic Overload zie je dat de sound grover wordt, een track als 'again and again; een van mijn favoriete tracks uit 2009) komt nu niet voor
Artiest W
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Party all the time R.I.P 12-05-2017 + op woensdag 16 februari 2011 om 21:08:
Hier een live set van E-Quake..

lekker setje. ik moet ook echt weer es wat opnemen. (plan mode on .....>>next week<< .... plan mde off)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Party all the time R.I.P 12-05-2017 + op woensdag 16 februari 2011 om 21:08:
Deze set gaf hij bij Let the bass kick in Apeldoorn afgelopen keer

Lekker setje idd. Jammer dat ik alleen het laatste kwartier van hem had gehoord in Apeldoorn, maar dat krijg je als je "fashionably late" binnen komt wandelen :D Ach ja...26 maart heb ik een herkansing en wederom in Apeldoorn :cheer:
Waarschuw beheerder
in maart zal hij echter een probleem hebben, dat ie na mij staat en ik draai early hardstyle en hardstrance is een stapje terug dan denk ik.

maar aan de andere kant , dat maakt in apeldoorn ook niet zo heel veel uit :roflol: en de organisator wil volgens mij ook die crossovers van stijlen.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op woensdag 16 februari 2011 om 22:45:
vind ik niet er heeft wel degelijk een koerswijziging plaatsgevonden naar harder, check bijv. de eerste tien releases, daarnaast met de komst van bijv. Catatonic Overload zie je dat de sound grover wordt, een track als 'again and again; een van mijn favoriete tracks uit 2009) komt nu niet voor

ja oke , maar qua hardstyle is het altijd raw geweest , geen nu-style

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat hele raw hardstyle gebeuren is gewoon dezelfde muziek zoals de allereerste nu-style.... het is juist begonnen met de duistere sounds van Zany en de Donkey Rollers enzo, die happy crappy meuk wat in 2006 begon te domineren is er gewoon de Rivella Light versie van.

Waarschuw beheerder
rae is gewoon een commercieel tintje voor de $$$$. ik ken tracks van zatox uit 2001/2002 die nog harder gaan dan nu, was toendertijd ook niks "raws" aan.

daarnaast vind ik gewoon dat raw niet bij hardstyle past, Club Raw, dat is pas raw.

hoe kun je blije muziek met een hardcore kick/bass nu raw noemen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sorry hoor maar als je zondermeer raw hardstyle als n zooi blije melodietjes af schildert sla je de plank echt mis.

hoe hard ik ook probeer ik kan niets blijs in deze platen ontdekken. De combi van horrorfilmsounds in de intro, Mike Oldfield achtige breaks, en duistere, bijna depri makende melo's zijn imo heel wat minder 'blij' dan bijv. een gouwe ouwe als Hands Up of On The Edge etc.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 17 februari 2011 om 19:46:
Sorry hoor maar als je zondermeer raw hardstyle als n zooi blije melodietjes af schildert sla je de plank echt mis.

als je dit even vergelijkt met club raw muziek zul je ersnel achterkomen dat het reteblij is:lol:

daarnaast pak je oude tracks van Zatox bv aftershock, doet het niks voor die nieuwe raw troep onder.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben ik allebei met je eens, al was het hoofdzakelijk omdat ik de 'raw hardstyle' al redelijk oud vind, de benaming is recent maar de muziek bestond al langer.

Daarnaast is indrustrial HC in mijn oren geen muziek waar ik op welke manier dan ook vrolijk van kon worden toen ik er nog naar luisterde. Dat is geen vergelijking, het is namelijk spul dat op herhaling en op sounddesign gebaseerd is, niet op melodielijnen. De meest donkere Marc La Cruz plaat klinkt nog als een DJS@Work plaatje vergeleken bij r_aW muziek.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 17 februari 2011 om 20:11:
Daarnaast is indrustrial HC in mijn oren geen muziek waar ik op welke manier dan ook vrolijk van kon worden toen ik er nog naar luisterde. Dat is geen vergelijking, het is namelijk spul dat op herhaling en op sounddesign gebaseerd is, niet op melodielijnen. De meest donkere Marc La Cruz plaat klinkt nog als een DJS@Work plaatje vergeleken bij r_aW muziek.

hmm ik vind n-vitral anders toch wel erg sterk met melodieen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kan absoluut kloppen (geen idee, ken maar 3 traxx van hem die niet erg melodieus zijn) maar dat wil nog niet zeggen dat dat ook kenmerkend is voor het industrialgenre ;)
Waarschuw beheerder
Ben het eens met Peter..

Die 2 platen hebben echt zwaar duistere melodies.. en het genre raw hardstyle is gewoon weer een sorry excuse om de zoveelste aftakking een plaats te geven..

Maar als dat verduidelijkt waarom ik Hardstyle van Headhunterz niks vind.. en Hardstyle van Zatox helemaal geweldig.. So be it.. :D

Trance Generators maken bijvoorbeeld al Jaaaaren soortgelijke platen.. HEERLIJKE Producers!

(L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van DjDark op vrijdag 18 februari 2011 om 00:13:
Zatox

imo zowat de ultieme hit & miss producer.... zijn platen zijn OF super, of ongelooflijk kut. Tussenweggetje heb ik bij hem nog niet ontdekt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjDark op vrijdag 18 februari 2011 om 00:13:
Trance Generators maken bijvoorbeeld al Jaaaaren soortgelijke platen.. HEERLIJKE Producers!

ook hele relaxte gasten ! een woont in zwitserland en een in italie , de een maakt de platen en de ander de zaken , en samen draaien over de hele wereld maar geen arrogantie te bekennen, sampelen wel veel sounds van anderen maar hun sample techniek maakt het dan wel weer vet , 1 heeft een radio show in Zwitserland wekelijks meer dan 60.000 luisteraars echt te ziek.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ze een keer LIVE gezien bij Ground Zero..

Zou ze dolgraag nog eens LIVE willen zien..

LIVE in de zin van... direct on the spot melodies ingespeeld op een keyboard en dito beatmakers.

Waarschuw beheerder
ze bestaan alleen niet meer, het is nu volgens mij Trance Generator geworden:(
Waarschuw beheerder
radium toch ? die maakte de platen alijd al alleen haha
Waarschuw beheerder
onderkoffer.152

http://www.megaupload.com/?d=965Y1QCO

B-Z - Make That Spin
Hard Corey & Ruberto - We Can Dance, But We Don't Jump
Derb - dance with me
Voodoo & Serano - Blood Is Pumpin
X-Cabs - Outcast
Rainmaker - Renegade Master (Derber Mix)
Mystre - Coded Message
warmduscher vs. derb - untiteled
Derb - Underground [B1 Mix] (This is Derb)
S.H.O.K.K. - Folie A Deux
Motion - Bells of Love (Vectrex RMX)
Diego DJ - Eres Una Puta (Derb Remix)
Lars Palmas - Slut Butt Fucker
Jez And Charlie - It's About Music
DJ X 2000 - Modem
Signum - What Ya Got 4 Me
Void - Dark Side Of The Moon (Derb Remix)
Mellow Trax - Psychopat
Up Tempo - Let's Go
Mellow Trax - Outa Space (New Club Mix)
Marc Van Linden pres. Madagascar - This Way (Derb Remix)
Semsis - Pile
Pablo Gargano - The Unexplained
Dj Tricky - Sandstorm (Original Mix)
Cybermasters - Space Transfer (Fj Project Nix)
Derb - Satisfaktion (DJ Bone Crusher joins Gary D Remix)
Transa - Transphase
The Ultimate Seduction - Organ Seduction
Kieron Browne - Got To Have It
The Ultimate Seduction - Ba Da Da Na Na Na (Infectious Club Mix)
microwave prince - i need your love
illuminatae (xvx ii) - tempestada
Red Fish - Modelete
Transverse - I Am House [Jon The Dentist Remix]
K Complex & Matt Style - Something in Me (Exclusive mix)
Ultra-Sonic - Do You Believe In Love [Blu Peter Remix)]
Manik & Future Resonance - Response (Original Mix)
Star Power - Nothing Can Save Us, London
S.P.Q.R. Feat. Mental Pabulum - Mantras
Recall 2 - Operation Decoy (Original Mix)
Crosslock - Out Of Reality
komakino - feel the melodee (technoclub)
DJ Evolution - Escape From Tokyo
X-Cabs - Avalon
Interstate - Human Being [Mega 'Lo Mania Remix]
Changall - Enjoy The Spaceflowers [Hardtrance Mix]
Phasis - Moonwalk
titan & red acid jack - drag
Proxyma - Other Worlds (Hardtrance Mix)
Space Planet - Ion Cannon (Radiation Acid)
Engenic - Who Do You Think You Are
Kevin Energy & A.M.S. - The White Stuff (Kevin Energy remix)
G-Noise - G-Rave
Square Dimensione - Angry Breakbeats
State of Mind - Onr Destignation (original mix)
T-Bass & Centigrade - Listen
Fraxion - New Jersey
Noisegate - Goddamn' Mind
Kevin Energy & The Ultimate Raver - Hardcore Toccata (Kevin Energy Remix)

:bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit kon wel eens een leuk/laatste setje van ze zijn:

http://www.multiupload.com/TNMIL96Q9C

01. N/A - N/A (Trance Generator Boot Mix) [Promo]
02. Jimmy The Sound - Prey Of My Beat (Original Mix/Radium Edit) [Sigma Records]
03. Audio Damage & Hardforze - Stand Up (Original Mix) [Promo]
04. DJ Vortex - Go DJ (Trance Generator Remix) [Promo]
05. Trance Generator - Chaos (Original Mix) [FSC Records]
06. Showtek Ft. MC Stretch - Dutchie (Original Mix) [Aussie Hardstyle]
07. Euval Spirits - Believe (Original Mix) [Aussie Hardstyle]
08. Trance Generator presents DJ Kriss-X ft. MC Fixout - MC's & DJ's (Danielle & Viviana Mondello Remix /Radium Edit) [Promo/FSC Records]
09. Trance Generators - Do You Wanna Baloon (1£ Mix) [Future Sound Corporation]
10. Zatox - Ear Fucking (Original Mix/Radium Edit) [Italian Hardstyle]
11. Trance Generator - An Unknown Warrior Will Rise (Radium Level 2 Mix) [Promo/FSC Records]
12. Radium Vs Audio Damage - Play That Shit (Boot Mix)[White Label]
13. DJ Isaac - Tear The Club Up (LA Mix/Radium Edit) [X-Rate]

Waarschuw beheerder
in de dl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjDark op vrijdag 18 februari 2011 om 23:02:
Isaac - [X-Rate]

Dit vind ik zo'n 'pruts' dj, mislukt in de hardcore scene en daarna obligate tracks gemaakt in hardstyle scene ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DjDark op vrijdag 18 februari 2011 om 23:02:
Dit kon wel eens een leuk/laatste setje van ze zijn:

http://www.multiupload.com/TNMIL96Q9C

01. N/A - N/A (Trance Generator Boot Mix) [Promo]
02. Jimmy The Sound - Prey Of My Beat (Original Mix/Radium Edit) [Sigma Records]
03. Audio Damage & Hardforze - Stand Up (Original Mix) [Promo]
04. DJ Vortex - Go DJ (Trance Generator Remix) [Promo]
05. Trance Generator - Chaos (Original Mix) [FSC Records]
06. Showtek Ft. MC Stretch - Dutchie (Original Mix) [Aussie Hardstyle]
07. Euval Spirits - Believe (Original Mix) [Aussie Hardstyle]
08. Trance Generator presents DJ Kriss-X ft. MC Fixout - MC's & DJ's (Danielle & Viviana Mondello Remix /Radium Edit) [Promo/FSC Records]
09. Trance Generators - Do You Wanna Baloon (1£ Mix) [Future Sound Corporation]
10. Zatox - Ear Fucking (Original Mix/Radium Edit) [Italian Hardstyle]
11. Trance Generator - An Unknown Warrior Will Rise (Radium Level 2 Mix) [Promo/FSC Records]
12. Radium Vs Audio Damage - Play That Shit (Boot Mix)[White Label]
13. DJ Isaac - Tear The Club Up (LA Mix/Radium Edit) [X-Rate]

hoe vet is dat setje top
Waarschuw beheerder
donateur
welk nummer op 11 min ?

edit
Audio Damage & Hardforze - Stand Up (Original Mix) [Promo]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Love is the answer op zaterdag 19 februari 2011 om 13:11:
Dit vind ik zo'n 'pruts' dj, mislukt in de hardcore scene en daarna obligate tracks gemaakt in hardstyle scene

Tsja, sinds hij met de typische Isaac-sound (zeg maar Tunnel Records hard trance maar dan wat monotoner) gekapt is en nu-style is gaan maken idd geen kut meer aan.

Maar een pruts-dj? Hij zal allicht zn scratch skills hebben laten roesten maar dat maakt hem als dj nog niet tot een prutser want hij draait nog steeds 99% van de dj's op technisch vlak eruit als ie maar halve inzet toont.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 februari 2011 om 15:05:
Maar een pruts-dj? Hij zal allicht zn scratch skills hebben laten roesten maar dat maakt hem als dj nog niet tot een prutser want hij draait nog steeds 99% van de dj's op technisch vlak eruit als ie maar halve inzet toont.
laatste aanpassing 20 februari 2011 15

okay, ik zei het verkeerd, het gaat me name om z'n producties

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
btw net terug uit de UK, gisteren gedraaid in Portsmouth, echt gekkenhuis daaro :lol:

mag in oktober weer aan de slag daar :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 februari 2011 om 15:25:
echt gekkenhuis daaro

zaten er hitsige groupies achter je aan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 februari 2011 om 15:05:
want hij draait nog steeds 99% van de dj's op technisch vlak eruit als ie maar halve inzet toont.

nice indeed , vind lita nu toch wel echt onzin gaan uitslaan isaac is een van de beste producers van Hardstyle alleen die eerste paar platen en remixes van hem die zijn zo legendarisch dat ie voorgoed zijn naam gevestigd heeft. hij is hardstyle. plus dat de dj skills amazing zijn en wil ik nog toe voegen dat hij als hardstyle dj contstant elke week over de hele wereld draaide toen er voor de rest eigenlijk nog geen een dj uit nederland dat kon , zo bekend waren zijn platen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tot me verbazing wel :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 februari 2011 om 15:25:
btw net terug uit de UK, gisteren gedraaid in Portsmouth, echt gekkenhuis daaro

mag in oktober weer aan de slag daar

dik ouwe !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 februari 2011 om 15:52:
tot me verbazing wel

als je er een over hebt....

:P

Hey, je gaat mee naar ASOT500??! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Animaniac* op zondag 20 februari 2011 om 15:51:
vind lita nu toch wel echt onzin gaan uitslaan isaac is een van de beste producers van Hardstyle alleen die eerste paar platen en remixes van hem die zijn zo legendarisch dat ie voorgoed zijn naam gevestigd heeft. hij is hardstyle.

eerlijk gezegd vind ik zijn hardstyle als wel zijn hardcore producties ver onder de maat ;)

Waarschuw beheerder
1 plaat heeft hij bijgedragen aan de hardstyle, de rest is recycle materiaal geweest.
Werkzaam bij Theracords
Artiest {SHOWLIST artist 27401, 141762, 66294, 127628}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op woensdag 16 februari 2011 om 22:45:
vind ik niet er heeft wel degelijk een koerswijziging plaatsgevonden naar harder, check bijv. de eerste tien releases, daarnaast met de komst van bijv. Catatonic Overload zie je dat de sound grover wordt, een track als 'again and again; een van mijn favoriete tracks uit 2009) komt nu niet voor

De koerswijziging is eigenlijk alleen een verbreding. Sinds november 2009 is er Therabyte waar de wat meer harddance achtige zaken op uit komen. Deze week post ik ook de previews van mijn Therabyte solo release die ook meer die kant die je bedoelt opgaat.

Rauw zijn we mijns inziens ook altijd geweest ja, verder hebben we gewoon meer artiesten en elke artiest heeft zn eigen sound :)
Waarschuw beheerder
Oftewel... hierbij mn nieuwe release

Waarschuw beheerder
Hmm.. om eerlijk te zijn vind ik van die drie platen alleen Acid Company wel vet klinken.. :O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van DjDark op zondag 20 februari 2011 om 17:24:
je gaat mee naar ASOT500??!

Yep, Dean ook btw.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 februari 2011 om 17:46:
1 plaat heeft hij bijgedragen aan de hardstyle, de rest is recycle materiaal geweest.

loving you remix , the truth remix , brooklyn bounce remix, on the edge , focus ,backstage, safri duo remix, derb remix, jemig man. ik zou willen dat ik 1 van deze platen gemaakt had.

ik vind jullie nu echt onzin uit slaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 februari 2011 om 15:52:
tot me verbazing wel

hahaha :D

ik heb een t-shirt met 2 times sex a day keeps the docter away lol

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Animaniac* op dinsdag 22 februari 2011 om 07:56:
loving you remix , the truth remix , brooklyn bounce remix, on the edge , focus ,backstage, safri duo remix, derb remix, jemig man. ik zou willen dat ik 1 van deze platen gemaakt had.

ik vind jullie nu echt onzin uit slaan.

heb je die tracks wel geluisterd? klinken allemaal hetzelfde.

alleen on the edge beat the silence was(Y) De rest was allemaal bagger.

Loving you begin van het einde:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 februari 2011 om 08:34:

Geldt voor Cosmic Gate ook. Voor DuMonde. Wavetraxx. Alphazone. JK Walker.

ook Scot Project. Zolang elke track een eigen melodie heeft is het prima, heb 10x liever dat iemand de hele tijd hetzelfde trucje doet met andere melodie en opbouw enzo dan dat ze experimenteren en mijn verwachtingspatroon niet vervullen.

Experimenteren om het experimenteren zelf, is de moeder aller fuck ups ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 februari 2011 om 08:34:

alleen on the edge beat the silence was De rest was allemaal bagger.

Loving you begin van het einde

komop zeg net alsof hij in de studio had moeten zitten , ojee deze plaat word vast te populair waardoor commercieel publiek op hardstyle af komt laat ik hem maar wissen. :/

Waarschuw beheerder
zeg ik nergens maar doen alsof al die platen zo brilliant zijn, verre van dat. Natuurlijk maken andere producers ook muziek met hun eigen sound alleen bij isaac lijkt het allemaal wel erg veel op elkaar.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tsja ik vermoed dat we er zo niet uit gaan komen. Kunnen we beter onze tijd nuttig besteden en ons bezighouden met nieuwe releases. Die shit van Isaac is al jaren oud en daar nu over gaan bakkeleien snijdt imo ook weinig hout meer.

Feit is wel dat de 'formule' die hij met coproducers Pronti & Kalmani had uitgevonden, echt perfect werkt, hoe veel van hetzelfde alles kwa sound ook was. Overigens geldt dat ook voor Deaz D (The Night, Higher) en Project Jupiter (Drill Sergeant) omdat dat EXACT dezelfde sound is als Isaac (bij Project Jupiter wel door andere producers gemaakt natuurlijk) en zelfs die platen hebben afgaande op hun populariteit nog bestaansrecht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PieterH op maandag 21 februari 2011 om 13:03:
ftewel... hierbij mn nieuwe release

Dikke pluim voor de eerste twee. Ahead of things lijkt me een track die ik nog ga luisteren ;)
Waarschuw beheerder
Damm Louk you got some bangers comin'out on Compulzion ;)

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van dj W op dinsdag 22 februari 2011 om 23:57:
bangers

with mashed peas :honger: