Partyflock

Forumonderwerp · 718740
19 volgers · 340860x bekeken

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Hardhouse, hardtrance en een beetje techno en een héél klein beetje hardstyle (althans zo draai ik het).
Op de één of andere manier komt deze muziekstroming niet helemaal door.
Ben wel benieuwd naar de meningen over hoe dat komt.
Te hard voor de Tiesto/cor fijneman enz. liefhebbers, te soft voor de hardstylers/hardcoreliefhebbers enz.

Mijn mening is dat harddance van alles in zich heeft om verrassende uptempo (gb) en/of beukende duitse/hollandse platen te mixen. Tóch muzikaal én stevig.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Animaniac* op donderdag 7 januari 2010 om 12:58:
Char. wat een top 3 ouwe

thanks man ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Beter laat dan ooit. Wij zijn nieuwjaarsdag in Melbourne naar een festival geweest. Waren daar op bezoek bij JFK en zijn vrouw. Wat een geweldig feest! Voor de geinteresseerden voor hoe ze hier Down Under feesten ff een stukje copypaste vanaf ons eigen blog:

Summadayze

De volgende dag zijn we redelijk vroeg opgestaan, ’s ochtends startte het Summadayze festival: een soort Ozzie variant van Dance Valley, maar dan op Nieuwjaarsdag in een park in Melbourne! Eerst wat eitjes gebakken, broodjes gesmeerd en het festivaltasje ingepakt. Het was namelijk wisselvallig weer geworden met a shower or two..dat is Ozzie taal voor: hele dag regen. Gelukkig viel dat wel mee, sterker; het was perfect (bewolkt) festivalweer! Als fervente festivalgangers waren we erg benieuwd naar dit feest: hoe zijn de mensen, hoe is de sfeer, welke muziek is populair, hoe is de organisatie….? Zo viel ons al op dat het hier toegestaan is om eten en drinken mee te nemen (hence: de broodjes ei!), de controle mag geen controle genoemd worden, er was overal (gratis) water te verkrijgen (eerste levensbehoefte weliswaar), er werd ice tea uitgedeeld en de ook wc’s waren gratis, en schoon. De lokatie was zoals gezegd schitterend, in een park met uitzicht op de skyline van Melbourne! Kijk, dat begon al lekker.

Na een rondje langs areas met namen als ‘Sorry Grandma’ en ‘Kiss my Grass’ stevenden we direct op de mainstage af waar, jawel: Menno de Jong aan het draaien was. Die edgy Hollandse sound herken je toch overal. Publiek ging al aardig los, en het was nog maar net middag. Dat publiek is trouwens ook een verhaal apart, was geweldig ze te observeren. Erg relaxt publiek en echt zin in een feestje. En veel kleiner dan het Nederlands publiek, maar dat is het al snel natuurlijk,met het langste volk ter wereld. Ik was bijvoorbeeld even klein als de andere dames (ow Yes!) en Eup stak er torenhoog boven uit. Qua uiterlijk zagen ze er als volgt uit. Zij (lees: 95% van de vrouwelijke bezoekers) is begin 20 (onze komst heeft de gemiddelde leeftijd lekker omhoog geschroefd), gekleed in een korte spijkerbroek, zomershirt, draagt slippers, heeft de benen getanned (met een spraytje) en de haartjes geverfd (liefst in twee of meerdere kleurtjes). Hij (lees: 95% van de mannelijke bezoekers) gaat elke week naar de kapper, heeft een just out of bed look, is gespierd, of opgepompt, heeft talloze tattoos (tenzij hij Italiaans is, want -zo heb ik me laten vertellen- dan is hij tattooloos want anders wordt La Mama boos). Hij heeft een surfbroek aan, een dure zonnebril en draagt slippers. Was geweldig deze party crowd te observeren…en nog mooier dat Met andere woorden: deze mensen zagen eruit alsof ze naar het strand gingen en gelijk hebben ze. Life is a beach!

Blij verrast werden we door de set van The Infected Mushrooms. Deze psytrance live band act, een gaf ons zowaar non stop kippenvel en het was samen volop genieten zo in het gras op de eerste dag van het nieuwe jaar! We keken onze ogen uit naar het relaxte publiek. Hier kreeg je drank in blikjes (375 ml), iets wat we ons allang niet meer kunnen voorstellen. Op de mainstage stonden we twee booths die om en om werden afgewisseld. Een ervan draaide om z’n as, erg mooi gezicht!

Een andere act waar we ab-so-luut door waren verrast, was die van de Amerikaanse DJ Danny Tenaglia. Twee uur lang deephouse door de speakers (en ook de sound systems waren niet van dat benauwde) en we gingen samen met 15000 anderen helemaal los. Hij gebruikte allerlei attributen ter ondersteuning van zijn muziek, super origineel! Wat een DJ en wat een sfeer! Moeilijk uit te leggen, misschien zijn de Nederlanders een beetje verwend..Carl Cox, die de mainstage afsloot, stond een hele zware taak te wachten na deze geweldige set, maar deze imposante verschijning is ook niet voor een gat te vangen. Tegen elven konden we amper op onze benen staan nog en gingen we weer huiswaarts, nagenietend van een fantastische dag!
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk verslag Jana(y)
Waarschuw beheerder
Wauw.. klinkt echt als een feest voor mij :(

Op januari 28ste, komt mijn zus naar Sydney :o
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 131260, 81871}
Waarschuw beheerder

Ik heb weleens horen waaien dat geleerde de data er eeuwig vanaf kunnen halen en je hem echt moet verbranden of met een magneet moet bewerken om er zeker van te zijn dat de data er nooit meer vanaf gehaald kan worden!

Zelf werk ik met meerdere echte schijven en gebruik C enkel voor het systeem. Het is wel zaak dat ik de download en opslag doel van de verschillende programma`s richting die schijven stuur en denk dat mijn c schijfje ondertussen eigenlijk weleens vervangen mag worden, want die is misschien alwel 100x aan format C onderworpen en ben wel nieuwsgierig wat de recover geleerde daar nog van zouden kunnen bakken!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb een hele tijd geleden al een stuk van het anthem gepost dat we aan het maken waren voor Love & Respect, het feest dat volgende week in de Lexion gehouden wordt en waarvan de hele opbrengst naar Kika gaat. Ben er vaak aan gaan zitten om hem af te maken, lukte steeds niet, totdat ik vandaag ff het heilige vuur kreeg en m (zo goed als) af heb gemaakt. Het is expres niet een hele spectaculaire track geworden, beetje somber, maar toch ook weer wat happy dingetjes erin, wel heel trancy. Dit alles eigenlijk een beetje omdat ik nou niet bepaald vrolijk word als ik aan kids met kanker denk, maar t is misschien toch wel een beetje een opbeurende track geworden. Anyway, check het resultaat op www.charlyhateshyves.hyves.nl, en dan in de playert ff Love & Respect aanklikken.

Zou het trwns erg waarderen als er zo veel mogelijk mensen volgende week zaterdag de moeite nemen om naar de Lexion te komen voor Love & Respect, het wordt niet alleen een knalfeest maar je helpt ook Kika, wat ik persoonlijk 1 van de mooiste goede doelen vind die er bestaan. Love and Respect for Kika
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MagicSjeup living in OZ op vrijdag 8 januari 2010 om 11:22:
Ik was bijvoorbeeld even klein als de andere dames (ow Yes!) en Eup stak er torenhoog boven uit

:roflol: Als Eupie er al torenhoog boven uit steekt...

Uitspraak van LIBOH op vrijdag 8 januari 2010 om 16:47:
Infected Mushroom! toppers!

En das nog maar zachies uitgedrukt...
Waarschuw beheerder
Wat een DJ en wat een sfeer! Moeilijk uit te leggen, misschien zijn de Nederlanders een beetje verwend..

dat zeg ik al jaren, heeft volgens mij veel te maken dat in Nederland het veel meer business is, commercieel gedreven

erg leuk verslag om te lezen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op vrijdag 8 januari 2010 om 14:08:
Data Recovery from a Formatted Hard Disk using EnCase Forensics

Thanks, simpele stappen zo te zien. Leuk als je is een 2e hands pctje koopt van bijvoorbeeld Marktplaats :)

Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 8 januari 2010 om 16:23:
Heb een hele tijd geleden al een stuk van het anthem gepost dat we aan het maken waren voor Love & Respect, het feest dat volgende week in de Lexion gehouden wordt en waarvan de hele opbrengst naar Kika gaat.

Goed initiatief (y) Track klinkt lekker, vette drive zit erin. Mooie melodie en break ;)

Summadayze

Inderdaad erg leuk verslag om te lezen, zie gelijk al die mensen voor me in hun surf outfit :P

Uitspraak van LIBOH op vrijdag 8 januari 2010 om 16:47:

Zekers, voor liefhebbers van psy/goa is het zeker de moeite waard om is de volgende namen te checken: Astrix, Electric Universe, Zen mechanics

Uitspraak van Jim_Justice op vrijdag 8 januari 2010 om 10:57:
trouwens even voor de info, ik heb dus één en dezelfde remix in twee snelheden gemaakt en liet het label kiezen of ze hem in 140 of 145 BPM willen hebben, maar schijnbaar koos dave joy ze allebei.zelf vind ik het een vage keuze.

Vond het ook al raar om te zien maar dit geeft duidelijkheid :) Vette remix Jim! Leuk gespeeld met die vocal inderdaad ;)

Uitspraak van Louk op donderdag 7 januari 2010 om 19:54:
Louk - Distorted Reality is out today

Original: Nice buildups and I like the acid as always :D

Kidd Kaos + Alex Kidd - True Or Not (Louk Mix) [K405] - http://www.youtube.com/watch?v=Y0I-jjGp_m8 - Tried fusing old hard trance ideas with new techno and hard trance

Again the acic stabs and acid lines :kwijl: nice break ;)
Orginal mix: Still like the power and that break, fucking awesome buildup! wicked :banana:

Uitspraak van DjDark op donderdag 7 januari 2010 om 18:30:
Buckley - Workout1.02 _snippet Lead melody_.mp3 - 4.52MB

Ik hoor al wat meer structuur in je track, leuke melodie maar misschien net iets teveel reverb?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de liefhebbers van vocal trance: kippenvel!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 8 januari 2010 om 22:08:

Heerlijke plaat, hier al grijs gedraaid. Zowiezo is het hele album van Dash Berlin erg lekker:9
Waarschuw beheerder
Voor de liefhebbers van country.. (Ja country) 't gaat om die heerlijke gitaar riff in het begin.. Zou iemand die eruit kunnen samplen voor me?

Jace Everett - Bad

en anders kun je natuurlijk altijd nog zelf een superdikke track maken van die sample..

(Smack my bitch up inspireerde me hiertoe)

Thanks Nostic.. Zal eens kijken of ik de reverb iets kan minderen.. Nog een bepaald deel van de melodie waar je de reverb té erg vind?
Of gewoon over het geheel?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op vrijdag 8 januari 2010 om 17:08:
Uitspraak van PATM op vrijdag 8 januari 2010 om 16:47:

En das nog maar zachies uitgedrukt...

Die gasten speelden werkelijk waar de sterren van de hemel, en dat om 2 uur s`middags! Alles live, het ging van hardrock (echt een supergoede gitarist) naar weer een dikke psytrance beat. Brilliant die gasten!
Wil ze graag vaker horen live!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op donderdag 7 januari 2010 om 08:19:
inbreuk op je veiligheidsgevoel in je eigen huis

Dat is het ergste.... ik heb destijds erdoor heen geslapen (slaapkamer is boven, PC stond beneden), maar wat als je oog in oog komt te staan met een inbreker?... je weet nooit wat het voor gasten zijn.... in ieder geval slaap ik tegenwoordig inderdaad iets minder rustig en ga bij elk verdacht geluid kijken wat aan de hand is.... In ieder geval ook voor mij weer een leer om zelfs voor het naar bed gaan nog even een backup te maken.... en liefst zou ik mijn data ook nog op 2 plaatsen hebben, zodat in geval van brand niet alles vernietigd is... Gelukkig heb ik daar mijn dropbox accountje voor, zodat elk belangrijk item ook gelijk op de PC van mijn ouders enkele kilometers verder weg terecht komt....
Waarschuw beheerder
Louk - Distorted Reality is out today - http://www.trackitdown.net/genre/hard_dance/track/1807039.html

En ik zag hem al op D-Trance 49 staan!... (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Vanmiddag ff samen met Coen (First-Base) een ouwerwets setje staan rammen, enjoy :)

http://www.sendspace.com/file/zn4ahp

01 Jon Doe & Kutski – Nelson Says Watch Out (Organ Donors Remix)
02 Fred Baker vs Greg Nash – Black Ninja
03 Mark Sherry vs James Allen – Blood Moon (Kutski vs BRK3 Remix)
04 McShane meets Vandall – Take Me Away
05 David Forbes & Mallorca Lee – Close Your Eyes
06 Niels van Gogh – Pulverturm (Tom Hafman Remix)
07 ID
08 Kutski & BRK3 – 4th Dimension
09 Public Domain – Operation Blade (A*S*Y*S Remix)
10 Joop – The Future (N Synth Advanced Edit)
11 Alex Kidd, Kidd Kaos & Lisa Lashes – Nu Religion (Wragg & Log:One Remix)
12 Organ Donors – In Power (Wragg & Log:One Under The Knife Remix)
13 Dark By Design & Dr Willis – God Of Abraham (DERB Remix)
14 Fausto – Get Low (Original Mix)
15 Organ Donors – Looking For Drugs (FJ Project Remix)
16 Walt – Let The Music Play
17 Brian M vs McBunn – Ceremony
18 Hunter – I Shot The Blender (Technoboy Remix)
19 Project 1 – The Story Unfolds
20 D-Block & S-Te-Fan – Music Made Addict
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Einde is trwns wel een klein beetje hardstyle, maar denk dat jullie dit wel kunnen waarderen ;)
Waarschuw beheerder
Ik merk dat als ik de reverb aanpas.. de track zijn sfeer dermate omlaag gaat dat het de track dus helemaal niet bevorderd om de reverb wat lager te zetten..

Interesse in de volledige track Nostic?

Wellicht een remix ervan maken?
Waarschuw beheerder
Tsjah, overal waar 'te' voor staat is niet goed :) Het viel me gewoon op dat er veel reverb/galm op zat.

heheh een remix, nee dankje ik ben momenteel erg druk met andere projecten en steek daar liever mijn tijd in als ik eerlijk ben ;)
Waarschuw beheerder
Ja 't probleem is.. die Reverb staat ingesteld op de VST's zelf.. Die heb ik op geen enkel kanaal gebruikt..

Daardoor is 't ook vrij lastig te horen wat er veranderd zodra ik die aanpas.. (ik heb 12 V-stations en 2 Sylenth1's gebruikt).. :P
Waarschuw beheerder
als ik het niet had gedaan had jij het gedaan ;)
Waarschuw beheerder
Enige probleem is dat 'te' aan dat woord vast zit.. en er dus niet voor 'staat'. :P
Artiest {SHOWLIST artist 43001, 95}
Waarschuw beheerder
donateur
Hey guy's
Zouden jullie je stem uit willen brengen ( liefst op mij natuurlijk ;-) )
Check it out en laat je stem gelden .
Alvast super bedankt .

http://www.harddanceawards.com/myyear/fausto
Waarschuw beheerder
donateur
Done!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb overal 'Alex Kidd' ingevuld :lol: (geintje)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op zondag 10 januari 2010 om 22:14:
ouwerwets setje staan rammen

begin is echt vreselijk, nauwelijks tempo, bijna downtempo beats, zenuwachtig gepriegel, later vanaf track 11 wordt het wel een stuk beter, hoewel een negatieve uitschieter toch Dark By Design & Dr Willis – God Of Abraham (DERB Remix) is, die track 'loopt' van geen kant, break is wel erg mooi

opbouw is prima, dwz van langzaam naar wat sneller, 'rammen' vind ik een te groot woord, daarvoor mist het net teveel energie, zijn de hardste tracks te cheesy (mainstream hardstyle), mixtechnisch kan het wat spannender en gewaagder, maar het is zeker geen slechte set!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nostic op donderdag 7 januari 2010 om 12:47:
Uitspraak van Morzzz op dinsdag 5 januari 2010 om 18:41:
Iedereen trouwens al bekend met TheHardestTrance Youtube channel?

http://www.youtube.com/user/TheHardestTrance

Geniaal!

ja, idd! Valt aardig wat te rippen hiero :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kwam via die bij deze terecht, toen kwam ik helemaaaaal niet meer bij :D

Doet erg veel pijn, zelfs als je er naar kijkt :S
Artiest W
Waarschuw beheerder
als we tog van dit soort dingen posten
deze blijft te vet

banging on gra??
Waarschuw beheerder
donateur
:roflol: :roflol:
Waarschuw beheerder
Combineer voor de gein de Gross beat plugin eens met de Hardcore plugin van Fruity.. en je zult versteld staan hoezeer je geluiden plots als een van Ultraforms Synths klinken.
Waarschuw beheerder
donateur
Dan ga ik dat zéker niet proberen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 8 januari 2010 om 22:08:

Mooi dat ie op Trance Energy staat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 12 januari 2010 om 11:45:
Dan ga ik dat zéker niet proberen

Hmmz jij hebt echt iets tegen Ultraform zijn muziek he? Experimenteren is nooit weg toch :)
Maarjah ieder zijn ding ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind t echt ongelooflijke teringherrie :yes: Ben blij dat meer mensen dat zijn gaan inzien :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 12 januari 2010 om 16:36:
Ben blij dat meer mensen dat zijn gaan inzien

Aparte opmerking.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op dinsdag 12 januari 2010 om 17:35:
geweldige producer

Zekers :yes:

update: binnenkort ga ik samen met Ultraform een aantal projecten doen voor Fools Forest!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nostic op dinsdag 12 januari 2010 om 19:25:
geweldige producer

nostic gefeliciteerd met eindelijk deel 1 van Inner Emotions .... release
Waarschuw beheerder
Thanks man! Finally :) http://www.trackitdown.net/genre/hard_dance/track/1812681.html

er was al een poll te vinden op di.fm :) >> http://forums.di.fm/hard-dance/nostic-inner-emotions-187371/

Nu nog het 2e deel remix by dj W!! :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ohkee vett man ik ga ook me download sites ff in de gaten houden kijken wat voor comments er komen.
Waarschuw beheerder
donateur
Mocht iemand een goedkope DJM 800 zoeken, ik zag net deze advertentie: [topic=1083128]{element is niet toegankelijk}
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 12 januari 2010 om 16:36:
Ik vind t echt ongelooflijke teringherrie

ben ik ook wel naar benieuwd wat dan die herrie is ....