Partyflock

Forumonderwerp · 718740
19 volgers · 334912x bekeken

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Hardhouse, hardtrance en een beetje techno en een héél klein beetje hardstyle (althans zo draai ik het).
Op de één of andere manier komt deze muziekstroming niet helemaal door.
Ben wel benieuwd naar de meningen over hoe dat komt.
Te hard voor de Tiesto/cor fijneman enz. liefhebbers, te soft voor de hardstylers/hardcoreliefhebbers enz.

Mijn mening is dat harddance van alles in zich heeft om verrassende uptempo (gb) en/of beukende duitse/hollandse platen te mixen. Tóch muzikaal én stevig.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 55359, 17262}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op woensdag 22 juli 2009 om 20:21:
bob sinclair fan

Die gast heeft ook hele vette shit gemaakt. heb hem ook een keer een dj set horen doen. Dat lijkt totaal niet op de stijl die hij in zijn TMF hitjes stopt. Die hitjes betalen echter wel de hypotheek, dus ik snap het wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nazzz op woensdag 22 juli 2009 om 20:29:
betalen echter wel de hypotheek, dus ik snap het wel.

ja is niet zo ingewikkeld. maar anderen betalen hun hypotheek door verdomd innovatief te zijn en helemaal hun eigen ding te doen. dat vin dik cooler. ach zo blijft alles in balans misschien. trendsetters-> trendvolgers -> uitmelking-> trend dood en daarna komt weer een nieuwe trend.
laatste aanpassing
Artiest W
Waarschuw beheerder
ik betaal ook me hypotheek ;) en werk bij de AH
Werkzaam bij Theracords
Artiest {SHOWLIST artist 27401, 141762, 66294, 127628}
Waarschuw beheerder
omg nog twee dagen werken en dan pas weekend...! Zo'n zin in zaterdag :D Summer Angel festival in Denemarken :D :D :D
Waarschuw beheerder
ik betaal ook mijn hypotheek maar mijn kloteburen verstoren mijn nachtrust door te gamen!
ik heb hem naar mijn slaapkamer moeten sleuren want hij d8 dat ik overdreef. BUREN ZIJN FUCKED UP, NOOIT MEER EEN FLAT!
Artiest {SHOWLIST artist 62105, 11259}
Waarschuw beheerder
Kut is dat he! Een vriend van me had 't zelfde probleem: harde muziek en altijd ruzie met zn vriendin. En maar niet snappen dat dat doorklinkt in een flat!

Ik neem bij voorbaat al geen flat als ik de verhalen zo hoor :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PieterH op donderdag 23 juli 2009 om 09:38:
omg nog twee dagen werken en dan pas weekend...! Zo'n zin in zaterdag Summer Angel festival in Denemarken

oh lol, Tom en Pim gaan daar vandaag heen. :O

Ze vroegen of ik mee wou, maarja ik moet werken en de Kever moet af :D
Waarschuw beheerder
jaaa want buiten Pim dan is die line up wel erg vet hoor :roflol:
Waarschuw beheerder
Ik zag mooie Psytrance namen o.a. OptoKoppler en Opium for the masses.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PieterH op donderdag 23 juli 2009 om 09:38:
Summer Angel festival in Denemarken

klinkt goed, komen er nog filmpjes? (had de andere nog niet gezien??)

Uitspraak van DjDark op donderdag 23 juli 2009 om 12:12:
k zag mooie Psytrance namen o.a. OptoKoppler en Opium for the masses.

mooie lineup idd
Waarschuw beheerder
oh dr komen ZEKER filmpjes! Ik weet dat Stana (die ook op mn label wel es wat uitbrengt) echt een filmmaakgek is, dus die gaat sowieso flink filmen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjDark op donderdag 23 juli 2009 om 12:12:
Ik zag mooie Psytrance namen o.a. OptoKoppler en Opium for the masses.

Over Psytrance gesproken, er staat op Harderfaster een intervieuw met Infected Mushroom!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KRL op donderdag 23 juli 2009 om 12:35:
r staat op Harderfaster een intervieuw met Infected Mushroom

Erg bedankt voor de tip, heerlijke muziek.

Uitspraak van PieterH op donderdag 23 juli 2009 om 12:27:
oh dr komen ZEKER filmpjes! Ik weet dat Stana (die ook op mn label wel es wat uitbrengt) echt een filmmaakgek is, dus die gaat sowieso flink filmen

Fijn om te horen, want zo krijgen we er ook nog iets van mee. Bijv. erg genoten van het showtek in de VS filmpje, super om het enthousiasme van het publiek te zien. Hoewel het contrast met Nederland ook wel 'pijnlijk' is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik blijf erbij dat t in NL niet aan het publiek ligt ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PieterH op donderdag 23 juli 2009 om 13:16:
ik blijf erbij dat t in NL niet aan het publiek ligt

Waar ligt het dan wel aan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nederlands publiek staat er wel bekend om, niet alleen in dance scene maar sowieso.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op donderdag 23 juli 2009 om 13:42:
nederlands publiek staat er wel bekend om, niet alleen in dance scene maar sowieso

Het Nederlandse publiek is gewoon gigantisch verwend. We hebben de grootste dj's, de meeste dance stijlen komen hier vandaan, de grootste indoor en outdoor feesten, (bijna) alles op dance gebied gebeurd hier als eerste.

Je kan tegenwoordig de hele zomer door ieder weekend naar minimaal 2 festivals.

Door de gigantische overkill wordt het enthousiasme gewoon gewoon ook minder. We hebben het allemaal al een keer gezien.
Waarschuw beheerder
Wanneer gaat iemand dansen?

Als je een leuk nummer hoort, waarbij je niet stil kan staan toch?

Ben laatst in NL nog naar een feest geweest en de plaat die ik hoorde toen ik binnenkwam, hoorde ik ook toen ik 5 uur later weer wegging, oftewel 5 uur lang dezelfde sounds, dezelfde bpm. Dansbaar? Misschien de eerste 30 minuten als je binnen bent, maar ik ging toch wel met elk uur meer gapen.

Verwend? Nou 5 uur lang iets horen wat lijkt op repeat one is niet verwend zijn :P Dus mijns inziens ligt het hoe simpel dan ook aan de muziek
Waarschuw beheerder
ook wel een punt. misschien zijn de nederlandse DJ's verwend geworden!
Waarschuw beheerder
in mijn geval zal ik toch eerst in NL moeten draaien :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PieterH op donderdag 23 juli 2009 om 13:59:
Dus mijns inziens ligt het hoe simpel dan ook aan de muziek

Heeft dat niet meer te maken met smaak? Jij (en ook hoor) vinden dat niets, maar genoeg mensen die de hele dag los kunnen gaan op bijvoorbeeld minimal/house. Neem Welcome to the Future bijvoorbeeld. Ik ga er nu voor de 3e x heen omdat ik een stukje moet schrijven voor het locale suffertje én omdat het feest zowat in mn achtertuin is. Ik vind het er supergezellig maar qua muziek hoor ik bij de meeste tensten wat jij beschrijft. Echter is het festival ERG populair!
Waarschuw beheerder
ja ik kan natuurlijk ook alleen maar oordelen over de hardere stijlen dingetjes en het verschil daarvan in NL met het buitenland ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nazzz op woensdag 22 juli 2009 om 20:29:
Die hitjes betalen echter wel de hypotheek, dus ik snap het wel.

Uitspraak van Jim_Justice op woensdag 22 juli 2009 om 21:42:
maar anderen betalen hun hypotheek door verdomd innovatief te zijn en helemaal hun eigen ding te doen.

Ik snap jullie punt wel, maar ben het er niet mee eens, want je kan beter in een sociale huurwoning wonen en bij je principe blijven, dan je ziel aan de duivel verkopen.

Daarbij ben je sowieso niet echt slim als je een koopwoning bezit want de huizenprijzen gaan aan het eind van 2010 héél erg hard ineen klappen, en de rentestanden volgen dan de omgekeerde weg :P

Uitspraak van MvDJ op donderdag 23 juli 2009 om 14:04:
Ik vind het er supergezellig maar qua muziek hoor ik bij de meeste tensten wat jij beschrijft. Echter is het festival ERG populair!

Bij het Tros Muziekfeest is het ook altijd druk en gezellig... maakt dat de muziek goed? ;)

Een beetje meer kritisch blijven mag wel vind ik :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juli 2009 om 15:06:
Ik snap jullie punt wel, maar ben het er niet mee eens, want je kan beter in een sociale huurwoning wonen en bij je principe blijven, dan je ziel aan de duivel verkopen.

ik begrijp wat je bedoeld maar er zijn producers waarvan dat juist hun principes zijn! hapklare hits voor een groot publiek om heel veel "simpele zielen" blij te maken, waaronder ook hunzelf. ieder zijn eigen principes, al zijn het zeker niet de mijne.
Daarbij ben je sowieso niet echt slim als je een koopwoning bezit want de huizenprijzen gaan aan het eind van 2010 héél erg hard ineen klappen, en de rentestanden volgen dan de omgekeerde weg :P

kon je me dat niet in 2007 vertellen? nog bedankt! ;)

Waarschuw beheerder
Helaas, is de schuld van die klote crisis, die had maar 2 jaar eerder toe moeten slaan :lol:
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
fucking knap dit:

Waarschuw beheerder

Over Nederlanders die kunnen feesten gesproken..

Dat ziet er verdomd lekker gezellig uit hier.. met een gastoptreden van PQ.

Waarschuw beheerder
@ 0.46 :lol:

check die David ff jointje bouwen :roflol:
Uitspraak van DjDark op donderdag 23 juli 2009 om 17:44:
met een gastoptreden van PQ.

:)
Artiest {SHOWLIST artist 131260, 81871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op woensdag 22 juli 2009 om 21:42:
ja is niet zo ingewikkeld. maar anderen betalen hun hypotheek door verdomd innovatief te zijn en helemaal hun eigen ding te doen. dat vin dik cooler. ach zo blijft alles in balans misschien. trendsetters-> trendvolgers -> uitmelking-> trend dood en daarna komt weer een nieuwe trend.

De trendsetter blijft meestal dik in de schaduw en verdiend er helemaal niets aan. We kennen ze in de meeste gevallen niet eens. Dat is een ontwikkeling die bij veel ontdekkingen weer naar boven komt en een nieuwe trend komt meestal op meerdere plaatsen uit het niets tot ontwikkeling dat heeft met universeele energie maken en is heel moeilijk te omschrijven, maar als je iets uitvind en er rijk van wil worden is het de kunst het muisstil te houden waarschijnlijk zelfs in je hersenpan en het zo snel mogenlijk uit te werken tot iets winstgevends.

Het zijn dan ook de personen met een visionair inzicht die uit de verschillende nieuwe ontdekkingen en trends de ontwikkeling weten te pikken waar het gros van het volk later gebruik van gaat maken of door betoverd gaat worden. Edison staat bekend als een groot ontdekker, maar was eigenlijk een groot visionair die in zijn tijd waarin veel ontwikkling waren de juiste onwikkelingen wist te pikken om deze verder te ontwikkelen en de octrooien op zijn naam liet schrijven.

In de ontwikkeling zit dan ook het gros van het werk verstopt en het is dan ook heel normaal dat deze mensen er met alle eer vandoor gaan. Ik heb het zelf meegemaakt toen ik van mijn eerste trip terug kwam uit Engeland en met bepaalde mensen er over had dat ze zo graag wilde leren jumpen daar en dat daar iets mee te doen viel. Ik heb daar verder niets mee gedaan, maar de personen waar ik mee heb gepraat hebben dat wel gedaan en een videootje ontwikkeld met een jump tutorial die meer dan 50000 maal in heel europa over de toonbank is gegaan. Overigens ben ik erg blij dat iemand er iets mee heeft gedaan, want het heeft me laten zien dat mn gevoel juist was.

Kortom over het algemeen zijn het allemaal trendvolgers en is het enkel de vraag wie de meest visonaire blik heeft om de eerste trendvolger te zijn en het lef heeft er zijn energie in te steken.

Nederland telt trouwens een miljoen voetballers die gewoon moeten werken om hun hypotheek te betalen en een handje vol die wel hun hypotheek kunnen betalen door met voetbal bezig te zijn en het gros van deze profs verdiend het omdat ze de beste zijn in hun vak op welke manier dan ook en het is ze echt van harte gegund!

Uitspraak van MvDJ op donderdag 23 juli 2009 om 11:22:
Kut is dat he! Een vriend van me had 't zelfde probleem: harde muziek en altijd ruzie met zn vriendin. En maar niet snappen dat dat doorklinkt in een flat!

Ik neem bij voorbaat al geen flat als ik de verhalen zo hoor

Ik woon al twaalf jaar in flatjes met boven beneden en zij buren maar heb nooit problemen gehad eigenlijk. Meestal valt het wel mee en ga je maar net over de streep die het geluidsgeweld hinderlijk maakt. Ik heb wel met klachten te maken gehad en dan is het een kwestie van uittesten hoever je wel kan gaan in samenwerking met de boze buurjes.

Verder helpt een stukje piepschuim onder je boxen al een heel eind want trillingen zijn echt het meest vervelend. Verder moet ik zeggen nog nooit de andere kant op te hebben geklaagd, maar altijd heel geinteresseerd vraag of ze een leuk feest hebben gehad in de dagen erna en dan komt de vraag echt vanzelf van de andere kant of het teveel was, maar het is en blijft een spel en beslecht het echt liever in mijn eigen voordeel!

Amsterdam heeft nog steeds een gemiddelde wachttijd van elf jaar om een huurwoning via de officieele weg te bemachtigen en de commercieele verhuur is schreeuwend duur in deze stad wat kopen verreweg goedkoperer maakt en enkel kraken of anti kraak of heel heel klein wonen in een soort van kartonnen doos een goedkoper alternatief bied.

Daarbij ben je sowieso niet echt slim als je een koopwoning bezit want de huizenprijzen gaan aan het eind van 2010 héél erg hard ineen klappen, en de rentestanden volgen dan de omgekeerde weg

Als er niet zoveel extra overheidsgeld in de economie was gepopmt was dit wel het scenario geworden, maar daar hebben ze helaas een stokje voor gestoken, want het zou een stuk gezonder zijn om de wet van vraag en aanbod zijn werk te laten doen. Misschien dat de natuur er met de Mexicaanse griep nog een stokje voor kan steken maar anders zullen we al snel weer in een groeiende economie zitten met zo ontzettend veel te veel consumerende mensen op de wereld.

Bij het Tros Muziekfeest is het ook altijd druk en gezellig... maakt dat de muziek goed?

Is ook niet allemaal top wat er tussen staat maar petje af voor veel artiesten die in dat genre actief zijn en doet verder echt niet op of onder voor welk creatief proces dan ook bovendien maken ze ontzettend veel mensen er heel erg gelukkig en blij mee!

Uitspraak van Jim_Justice op donderdag 23 juli 2009 om 15:38:
kon je me dat niet in 2007 vertellen? nog bedankt!

De rente staat nog steeds historisch laag en zolang je niet hoeft te verkassen merk je van die daling in de huizenprijs ook helemaal niets. Het is je overigens verteld in 2007 want de Amerikaanse geschiedenis loopt altijd een paar jaar voor op de onze, maar dat is dan weer iets vionairs

Uitspraak van Love is the answer op donderdag 23 juli 2009 om 12:38:
Fijn om te horen, want zo krijgen we er ook nog iets van mee. Bijv. erg genoten van het showtek in de VS filmpje, super om het enthousiasme van het publiek te zien. Hoewel het contrast met Nederland ook wel 'pijnlijk' is.

Was als de eerste keer en lukte zomaar weer pfff heb je goed naar dat filmpje gekeken ze vinden het vette muziek maar niemand wist eigenlijk hoe je het ei erop kwijt kan, maar ook dat zal wel komen als het een hype blijft want dingen gaan daar zo ontzettend snel.

Uitspraak van Nazzz op donderdag 23 juli 2009 om 13:51:
Het Nederlandse publiek is gewoon gigantisch verwend.

Als de scene daar zou groeien naar de grote die het hier heeft aangenomen zullen ze uiteindelijk ook verveeld raken. Misschien moet de crisis zo hard toeslaan dat we niet meer kunnen feesten, want onthouding is genot en dat zwakke slappe geluid speelt ook echt een dikke rol. Ik ben dinsdag op een tecnofeestje geweest waar het van minimaal naar maximaal ging met vet geluid en het ging helemaal los uit het niets. Gisteren even naar de pre party geweest van Dominator in de altijd beukende studio 80 en hetzelfde verhaal.

Toch is hjet grootste probleem de ontwikkelingen in de muziek. De denderende House trein is allang niet meer denderend en staat eigenlijk bijna stil en eigenlijk is het wachten op de echte ontwikkeling die altijd weer komt en house in hetzelfde straatje als rock komt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op donderdag 23 juli 2009 om 20:01:
Als er niet zoveel extra overheidsgeld in de economie was gepopmt was dit wel het scenario geworden,

Dat is juist het probleem. Laat ik ff (offtopic) heel duidelijk zijn;

We hebben een economisch systeem dat door en door verrot is, en dat alleen via drastische maatregelen (onteigenen van alle banken, autofabrikanten, oliemaatschappijen en grote beleggingsfondsen, kwijtschelden van alle private schulden van huishoudens en tijdelijk full executive powers voor een crisisregering met alle grote partijen daarin) gecounterd kan worden.

Maar de staat doet dat niet, ze proberen een stervende patient (het financiele systeem) overeind te houden door geld erin te pompen

Dat geld geven ze aan de banken. En ze lenen het.... van dezelfde banken. Dat is dus niet gedekt geld, totaal uit de lucht gegrepen. En dat zorgt er binnen 2 jaar voor, dat staatsobligaties niet meer afgelost kunnen worden. De rek is uit de economie, de top van de groei is bereikt, alles flikkert binnenkort in elkaar.
Waarschuw beheerder
Ooit wel maar deze crisis gaat niet die crisis zijn zegt mijn gevoel tenzij de griep en de roddels rond het vaccin waar zijn!

http://www.martillosplaza.nl/2009/07/04/mexicaanse-griep-vaccinatie-betekent-genocide/

Waarschuw beheerder
die griep is iig meer ontopic aangezien het op party's best druk is, en de kans dat daar een carrier rond loopt is best groot :P
Waarschuw beheerder
Pfff alles is on topic want ik heb het beste voor met harddance liefhebbers en alles en iedereen!
Waarschuw beheerder
Haha Flexy.. episch antwoord!
Waarschuw beheerder
Nu maar hopen dat ik morgen wakker wordt en niet ontslagen wordt!
Waarschuw beheerder
ik ben in ieder geval wel al klaar om naar me werk te gaan, maar wakker is een groot woord...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op donderdag 23 juli 2009 om 21:08:
Pfff alles is on topic want ik heb het beste voor met harddance liefhebbers en alles en iedereen!

mooi gezegd man.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op donderdag 23 juli 2009 om 20:42:
http://www.martillosplaza.nl/2009/07/04/mexicaanse-griep-vaccinatie-betekent-genocide/

WTF!!! Wat een interessant artikel! Als dit waar is.... Mja, er gebeuren volgens mij ZO VEEL dingen waar niemand weet van heeft...
Waarschuw beheerder
tja tja.....dat de vaccin en de griep geld kan opleveren voor de leveranciers daar zit zeker wat in, maar ik haal hier nog niet uit wat het voordeel is van niemand nij een genocide van 5 miljard mensen binnen 10 jaar. ja de aardbol gaat er wel op vooruit maar daar hebben de multinationals nooit oog op.
Waarschuw beheerder
maar ikw eet dat CIA bijvoorbeeld wel heel ver gaat, laastst op discovery. Er was een "project" van hun genaamd "opertaion brain manipulation"
Dit was een reeks aan hele foute onderzoeken met elektroshok therpaie en heel wat drugs en geestdoding met als doel een soort trigger in te plante in het proefpersoon dat hem zou aanzetten tot moord, en dat hij ook nog vergeet dat hij die ooit gedaan heeft. Doel was om fidel castro uit te schakelen. echte de tests mislukten en het project werd stopgezet en was taboe. niemand mocht erover praten. Een eerdere agent die deze testen zag diende meteen ontslag in en dit maakte CIA bang voor verraad. Ook hij werd dus stieken LSD toegediend en dit werd hem fataal en deed zelfmoord. uiteindelijk kwam naar boven dat hij vermoord was. Rechter erbij alles, nabestaanden kregen 750.000 dollar schadevergoeding en excuses. het gebeurd dus wel al die shizl.
volledig ontopic want zonder mensen zijn er ook geen harddance feesten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op vrijdag 24 juli 2009 om 11:32:
tja tja.....dat de vaccin en de griep geld kan opleveren voor de leveranciers daar zit zeker wat in, maar ik haal hier nog niet uit wat het voordeel is van niemand nij een genocide van 5 miljard mensen binnen 10 jaar. ja de aardbol gaat er wel op vooruit maar daar hebben de multinationals nooit oog op.

Vind het ook vergezocht allemaal maar ik smul altijd wel van dit soort complottheorieën. In het artikel stond iets over 'meer macht krijgen door die pandamie zodat ook meer macht in Noord-Afrika kan worden verworven, and that's where the oil is...

Owja, hebben ze in Noord Afrika ook Harddance? ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Dus binnenkort feest in afrika met Dj Oily Perris?
Waarschuw beheerder
Ach als we heel eerlijk naar de wereld kijken is reductie van de wereldbevolking tot een leefbaar niveau waarschijnlijk een hele goede oplossing. Er is zelfs een wetenschapper aan een van de grote universiteiten in de VS bedolven onder de prijzen voor zijn studie waarin een soort gelijk plan wordt onderzocht en rijke lui zoals Bill Gates worden er door sceptici van verdacht dat hun liefdadigheidsgeld wordt gespendeerd om dit plan uit te voeren.

Zelf ben ik er overigens van overtuigd dat de wereld een Lieve verblijfplaats kan zijn voor iedereen die hier wil zijn, maar die lieve plek kunnen we alleen zijn in het universum als we daar ook in geloven en dat geloof is op dit moment en al millenia lang erg ver te zoeken, maar ik ben er van overtuigd en zeker nu steeds meer mensen wakker worden en door krijgen dat we er als een creerende ziel voor staan dat dit geloof in een echt werkende wereld kan worden terug gewonnen.

Dit dat zal wel een intensieve weg zijn want als je de hamvraag stelt aan de gemiddelde wereldbewoner zal hij er niet in geloven dat deze wereld ooit echt kan werken zoals wij echt met zijn allen inclusief de bedenkers van RaRe plannen zouden willen dat hij werkt, maar als het gros van de zielen erin kan geloven kunnen we het ook echt creeren, want je wilt niet weten hoe krachtig onze gebundelde gedachten zijn echt geloof me!

Overigens hoop ik zelf diep van binnen dat het genocide mein kamp achtige verhaal een grote onzin is, maar vaccins staan er nu eenmaal om bekend vervelende bijwerkingen te hebben en andere ziekten op te roepen. De pharmaseuten spinnen er in elk geval garen bij en het is wel erg verdacht dat dit bedrijven zijn die in het verleden hun handjes best vuil hebben gemaakt. Vooral het Oostenrijkse bedrijf heeft in het verleden een vuil spel gespeeld met Hepatitis B vaccins voor afrika die waren besmet met HIV en dat ook nogeensn veelal gesponsord met ons liefdadigheidsgeld.

Verder is het erg frapant dat de reguliere media geen enkele aandacht wil schenken aan de rechtzaak die de Oostenrijkse journaliste is begonnen en dat zij onlangs is ontslagen op haar werk. De reguliere media heeft van de week wel grote aandacht besteed aan een onderzoek waarin duidelijk werd dat 80 procent van de Nederlanders bereid is om zichzelf te laten vaccineren terwijl dezelfde berichten op hun internetsites werden bedolven onder kritiek van mensen die het andere verhaal ook kennen.

Verder is de pers er als de kippen bij om de griep epedimie te volgen in zijn uitbreiding en olie op het vuur te gooien, maar probeer maar eens een artikel te vinden over hoe het nou gaat met deze patienten en als ze zijn hersteld hoor je al helemaal niets van via de officieele bronnen.

Natuurlijk zijn deze verhalen er wel en voor alsnog schijnt het allemaal wel mee te vallen. Een Nederlands jongetje liep na vijf dagen alweer op straat te spelen. Helaas staat er niet bij wat de invloed van de virusremmer Tamiflu is in dit proces. Dat laatste in namelijk erg zorgwekkend want het virus schijnt behoorlijk slim te zijn en er zijn nu al varianten bekend waar Tamiflu veel en veel minder remmend werkt en denk dat het handig zou zijn als dat spul alleen wordt verstrekt in gevallen waar het broodnodig is, want in Engeland is het hek al van de dam en zijn lang alle gevallen niet meer bekend, maar worden wel overleefd zonder Tamiflu. Pfff maar als het dan toch een plan is om geld te verdienen dan past Tamiflu er best in en angst is goud waard als je aan de juiste kant van de streep staat!

Wel een vette naam Dj Tamiflu!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op vrijdag 24 juli 2009 om 12:49:
Wel een vette naam Dj Tamiflu!

:lol:
Waarschuw beheerder
ik hou daar ook wel van hoor die conspiracy dingen want heel vaak heb ik zoiets van bewijs maar eens dat het NIET zo is.
innocent untill proven guilty is hoe het in de rechtbank gaat, maar in praktijk heel anders.

Als je naar 911 kijkt stinken er ook heel wat zaken. die ene gebouw op verschillende blokken afstand van de towers die ook tot de grond ging. bizar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op vrijdag 24 juli 2009 om 12:58:
Als je naar 911 kijkt stinken er ook heel wat zaken.

Doel je ook op die documentaire? Hoewel ik Michael Moores documentaires top vind, schijnt hij zijn bevindingen ook wel erg aan te dikken en naar zijn hand te zetten.

Maar waar rook is.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvDJ op vrijdag 24 juli 2009 om 09:39:
WTF!!! Wat een interessant artikel! Als dit waar is.... Mja, er gebeuren volgens mij ZO VEEL dingen waar niemand weet van heeft...

Dat moet je niet zeggen... er zijn genoeg mensen die er weet van hebben, alleen komt dat niet door hard bewijs, maar door pure logica.

Er is marktwerking in de zorg en in de geneesmiddelenfabricage. Patenten daar zijn letterlijk miljarden waard, meer dan het BNP van heel Afrika bij elkaar. Er wordt dus enorm veel in beveiliging en geheimhouding geïnvesteerd.

En omdat het winstgevend is, kan je er donder op zeggen dat fabrikanten weleens de luchtsluizen van hun laboratoria lekker tegen elkaar open zetten.

Vervolgens zelf een vaccin 'ontwikkelen' (dat natuurlijk allang voorhanden was) en hoppakee, de gewone mensen worden weer arm, en de rijken rijker.