Wooohooo Feestje hoor
Mijn 9e Dance Valley, ging lekker snel bij de bussen, alleen werd ik niet zo blij toen ik de ingang zag; veeeeels te klein en het duurde echt zowat een uur voordat we eindelijk een keer binnen waren, erg jammer
Michiel wilde heel graag Eskimo zien en we waren bang dat we hem dus zouden missen, gelukkig liep het niet zo een vaart, want toen we eenmaal binnen waren, kwamen we erachter dat dit dus de ingang vanaf de pendelbussen was en dat we dus direct bij de hardere area binnenkwamen

En ik dacht al, wat is de muziek hier stevig, hoe kan dat?

Gelijk door naar de HQ tent en Tom Harding was net klaar en we hoorden al snel dat Eskimo vertraagd was, dus dat kwam wel even goed uit.
Zoals te verwachten was, was er veel publiek voor TH, de tent stroomde dus behoorlijk leeg toen Remo Con begon, maar man oh man, wat een lekker setje, soms een beetje eentonig, maar de schitterende breaks zorgden tot 3 x aan toe dat ik kippenvel kreeg
Vooral een nummer met klassieke muziek erin, echt beeldschoon. Hoop dat ik erachter kan komen welk nummer dat was
Gelukkig werd het al voller naarmate zijn set vorderde en zag je dat veel mensen erg stonden te genieten en lekker uit hun dakkie gingen.
Dr. Willis vond ik ook erg goed en toen werd het nog drukker in de tent
Over Hardstyle en Multi kan ik niet oordelen, ben ik niet geweest, maar gelukkig was het niet zo dat de tent helemaal leeg was en dat iedereen daar stond (HS of MG)
We wilden heeeeel graag The bloody beatroots zien en zijn aan het einde van de set van Willis naar de main gelopen, waar ook ineens 'Just a band' stond die ik ook erg erg goed vond
Bloody Beatroots waren echt TE GEK!! Wat een heerlijke funky muziek is dat

Wel jammer dat dit net tegelijkertijd met én Fausto én Audiopsychos was

maar ja daar doe je niets aan jammer genoeg
Daarna terug naar HQ voor Eskimo

man oh man oh man oh man, ik heb bijna niet anders gezien dat iedereen dit echt vette muziek vond, wel wat mensen die het een beetje 'onregelmatig'/ wisselend vonden, maar ik vond het echt geweldig! En inderdaad meneer Eskimo himself stond ook helemaal uit zijn dak te gaan, zodat je niet anders kon dan lekker meedoen en je mee te laten slepen door zijn pompende psytrance
Asys heb ik nooit veel mee gehad, al vind ik wel een aantal van zijn platen steengoed, maar wij zijn toen weer even gaan lopen en hebben toen een tijdje bij A state of trance gezeten in het zonnetje. Werden op een gegeven moment papieren vlindertjes de lucht in geschoten en dit was een erg mooi gezicht

Daar weer weggegaan en een rondje terrein gedaan om weer bij de main neer te strijken waar Eddie Halliwel net begon Jammer genoeg boeide zijn set me niet zo, ik vond het een beetje saai

Dus weer terug richting HQ, waar Alex Kidd bezig was
Vond het te hakketakke hardstylerig, heel jammer, want vond zijn set die week ervoor op de main van GZ veel beter, maar daar heb ik alleen het begin van meegekregen, wie weet is hij gisteren ook wel zo begonnen in de HQ, maar dat weet ik dus niet
Nog even drankje gedaan en beetje gechilld en toen maar richting huis gegaan

Rond kwart voor 10 liepen we het terrein af en hebben we thuis nog heerlijk zitten nagenieten met een koud biertje
Heb niet iedereen gezien gisteren die ik zou willen zien, maar gelukkig toch veel ook wel
Ik ben trouwens wel helemaal weg van die Kiddstock theme van Alex Kidd en prefereer zelfs die BK remix
Ben er net pas achter dat hij zo heet en had wel gezien dat er hier wel wat over gepost was
Vind dat stemmetje en die tekst zo gaaf, heb nog een filmpje ervan van Ground Zero op de main
Trwns al wat op youtube gevonden:
Hihihihi, is dat niet dan heel 'gek' (op een goede manier) als je dat zo vindt

Superblij dat het zo lekker is gegaan bij jullie