Partyflock

Forumonderwerp · 718740
19 volgers · 334730x bekeken

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Hardhouse, hardtrance en een beetje techno en een héél klein beetje hardstyle (althans zo draai ik het).
Op de één of andere manier komt deze muziekstroming niet helemaal door.
Ben wel benieuwd naar de meningen over hoe dat komt.
Te hard voor de Tiesto/cor fijneman enz. liefhebbers, te soft voor de hardstylers/hardcoreliefhebbers enz.

Mijn mening is dat harddance van alles in zich heeft om verrassende uptempo (gb) en/of beukende duitse/hollandse platen te mixen. Tóch muzikaal én stevig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DjDark op vrijdag 10 juli 2009 om 14:07:
Weet je of er iets van een organisatie is die zorgt voor werk voor Hollanders?

Zoeken wij ook nog;)

Voor de mensen morgen die gaan HF!
Artiest {SHOWLIST artist 69437, 22984}
Waarschuw beheerder
Last minute ook maar besloten naar Dance Valley te gaan! :D

Ik ben echter muzikaal breed ingesteld dus ga behalve de HQ ook zeker nog wat toppers in andere stijlen checken! :)
Waarschuw beheerder
Zodra je 't weet hoor ik 't graag!
Artiest {SHOWLIST artist 131260, 81871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjDark op donderdag 9 juli 2009 om 15:35:
Alex Kidd Royksopp - What else is there Hard remix.. (Iemand de exacte ID of de plaat in mp3, wat een knaller)

Deze lijkt er wel op.

Viper XXL - What else is there

Uitspraak van Morzzz op vrijdag 10 juli 2009 om 22:00:
Last minute ook maar besloten naar Dance Valley te gaan!

Ik sla over helaas pindakaas, maar moet eens beginnen mijn eigen economie te redden!

En pfffff zware start heb ik verzonnen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb besloten niet te gaan, maar voor degene die toch nog wil, er staan nu kaartjes voor zo'n 30 euro te koop. Have fun inderdaad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op vrijdag 10 juli 2009 om 23:59:
Viper XXL - What else is there

Dat is em!

Hmm, eens ff opzoek naar een kwaliteitsversie dan.

Thx Flexe gast.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjDark op zaterdag 11 juli 2009 om 14:01:
Thx Flexe gast.

De Nada nu snap ik de wisseling van de wacht rond dat moment, want die plaat is harde techno en betekend dat er kunstenaars aan het werk zijn geweest!
Waarschuw beheerder
hehe.. Vet plaatje.. Trouwens Viper XXL schijnt meer vette plaatjes te hebben.
Artiest {SHOWLIST artist 21807, 39362, 50141}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nazzz op donderdag 9 juli 2009 om 23:02:
AUDIO PSYCHOS

was zeker leuk hier een filmpje van de stage:

[img width=160 height=100]http://media.fukung.net/images/15915/3f573cf5a88e7ca1087f10616fd92598.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Heb goeie verhalen gehoord vanacht vanuit de valei!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DjDark op vrijdag 10 juli 2009 om 14:07:
Weet je of er iets van een organisatie is die zorgt voor werk voor Hollanders?

Als je onder de 30 bent kun je makkelijk een WHV visum krijgen (Working Holiday, maar je mag niet langer dan 3 maanden voor 1 werkgever werken. Kijk hier eens: www.joho.nl, of www.australie.nl, of www.backpackers.nl
Als je boven de 30 bent en het is niet tijdelijk, dan is het een ander verhaal :) Duurt twee jaar zo'n procedure, maar dan heb je ook wel wat :)

On topic: hoe was HQ @ Dance Valley??????? Konden er niet bij zijn (was of Ground Zero of Dance Valley), maar zijn erg benieuwd! Hoe was de sfeer, de DJ's? Hebben erg mazzel gehad met het weer in elk geval!
XX
Jana
Waarschuw beheerder
Nou gasten... Eén ding is duidelijk... We are still here! :D

Het stond het grootste deel van de dag gewoon voller bij de HQ dan bij de hardstyle, veel mensen leken toch onze ronde pompende sound te waarderen :)

Uitzondering daarop is Eskimo waarvan de sound toch echt te moeilijk was voor veel mensen... Die gozer gaat wel lekker los trouwens! :D

En verder gaf Alex Kidd (early/UK)-hardstyle-les aan het eind :P

Scot Project en A*S*Y*S zijn geen vriendjes meer vermoed ik, Scot Project drukte op stop vlak voor de climax van Voodoo People...
laatste aanpassing
Artiest W
Waarschuw beheerder
we zijn er idd nog wel .... maar op sommige momenten was et echt sad om te zien .....

en voller als bij hardstyle DUDE welke tent heb jij in hemelsnaam gestaan .. hardstyle stond vol. In het begin niet en naar mate de dag verstreek zag je duidelijk het nieuwe dance valley publiek ... je jongste generatie hardstylers.

HQ was vet maar zelfs ik ja ja jongens en meisjes jullie lezen het goed ... zelfs ik werd een beetje gek van het constante ge opbouw.... wat niet weg neemt dat ik het niet vet vond.

Omdat we echt merkte dat we wat ouder worden en helemaal brak waren en zeker geen zin hadden om uren vast te staan zijn we rond een uurtje of 20.45 lekker naar huis gegaan.

leuk idereen weer ff gesproken te hebben.

REMO_CON , FAUSTO , Kamui , ASYS dikke helden.

asys draaide alleen 2 keer dezelfde track in nog geen 15 minuten tijd. (amber d & kidd kaos - love demon)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj W op zondag 12 juli 2009 om 12:13:
en voller als bij hardstyle DUDE welke tent heb jij in hemelsnaam gestaan .. hardstyle stond vol. In het begin niet en naar mate de dag verstreek zag je duidelijk het nieuwe dance valley publiek ... je jongste generatie hardstylers.

Moet zeggen dat die gedachte bij mij wel gebaseerd was toen ik het zelf vergeleek tijdens Alex Kidd in de HQ en Dr. Rude in de hardstyle, toen stond wel degelijk meer volk in de HQ. Maar het neemt inderdaad niet weg dat de twee tenten duidelijk aan het vechten waren om min of meer hetzelfde publiek.
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Hardstyle is alleen tussen 7 en 9 wat minder vol geweest volgens mij, maar dan nog stond het aardig vol hoor. Aan het einde van onze set stond ie in ieder geval afgeladen, en toen ik daarna langs HQ liep was het daar ook goed druk, dus denk dat het nog best wel meeviel in alledrie de hardere tenten. Iedereen die er was trwns thanks voor de support, was echt een belevenis die ik nooit nooit nooit NOOIT meer zal vergeten :Respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Trwns al wat op youtube gevonden:

Waarschuw beheerder
donateur
Wooohooo Feestje hoor :lief:

Mijn 9e Dance Valley, ging lekker snel bij de bussen, alleen werd ik niet zo blij toen ik de ingang zag; veeeeels te klein en het duurde echt zowat een uur voordat we eindelijk een keer binnen waren, erg jammer

Michiel wilde heel graag Eskimo zien en we waren bang dat we hem dus zouden missen, gelukkig liep het niet zo een vaart, want toen we eenmaal binnen waren, kwamen we erachter dat dit dus de ingang vanaf de pendelbussen was en dat we dus direct bij de hardere area binnenkwamen (y)(y)

En ik dacht al, wat is de muziek hier stevig, hoe kan dat? :roflol: Gelijk door naar de HQ tent en Tom Harding was net klaar en we hoorden al snel dat Eskimo vertraagd was, dus dat kwam wel even goed uit.
Zoals te verwachten was, was er veel publiek voor TH, de tent stroomde dus behoorlijk leeg toen Remo Con begon, maar man oh man, wat een lekker setje, soms een beetje eentonig, maar de schitterende breaks zorgden tot 3 x aan toe dat ik kippenvel kreeg
Vooral een nummer met klassieke muziek erin, echt beeldschoon. Hoop dat ik erachter kan komen welk nummer dat was :)

Gelukkig werd het al voller naarmate zijn set vorderde en zag je dat veel mensen erg stonden te genieten en lekker uit hun dakkie gingen.
Dr. Willis vond ik ook erg goed en toen werd het nog drukker in de tent

Over Hardstyle en Multi kan ik niet oordelen, ben ik niet geweest, maar gelukkig was het niet zo dat de tent helemaal leeg was en dat iedereen daar stond (HS of MG)

We wilden heeeeel graag The bloody beatroots zien en zijn aan het einde van de set van Willis naar de main gelopen, waar ook ineens 'Just a band' stond die ik ook erg erg goed vond
Bloody Beatroots waren echt TE GEK!! Wat een heerlijke funky muziek is dat :respect:
Wel jammer dat dit net tegelijkertijd met én Fausto én Audiopsychos was :(:(:( maar ja daar doe je niets aan jammer genoeg

Daarna terug naar HQ voor Eskimo :D man oh man oh man oh man, ik heb bijna niet anders gezien dat iedereen dit echt vette muziek vond, wel wat mensen die het een beetje 'onregelmatig'/ wisselend vonden, maar ik vond het echt geweldig! En inderdaad meneer Eskimo himself stond ook helemaal uit zijn dak te gaan, zodat je niet anders kon dan lekker meedoen en je mee te laten slepen door zijn pompende psytrance :respect: :respect:

Asys heb ik nooit veel mee gehad, al vind ik wel een aantal van zijn platen steengoed, maar wij zijn toen weer even gaan lopen en hebben toen een tijdje bij A state of trance gezeten in het zonnetje. Werden op een gegeven moment papieren vlindertjes de lucht in geschoten en dit was een erg mooi gezicht :yes:
Daar weer weggegaan en een rondje terrein gedaan om weer bij de main neer te strijken waar Eddie Halliwel net begon Jammer genoeg boeide zijn set me niet zo, ik vond het een beetje saai :$:$ Dus weer terug richting HQ, waar Alex Kidd bezig was
Vond het te hakketakke hardstylerig, heel jammer, want vond zijn set die week ervoor op de main van GZ veel beter, maar daar heb ik alleen het begin van meegekregen, wie weet is hij gisteren ook wel zo begonnen in de HQ, maar dat weet ik dus niet
Nog even drankje gedaan en beetje gechilld en toen maar richting huis gegaan :) Rond kwart voor 10 liepen we het terrein af en hebben we thuis nog heerlijk zitten nagenieten met een koud biertje :D

Heb niet iedereen gezien gisteren die ik zou willen zien, maar gelukkig toch veel ook wel :lief:

Ik ben trouwens wel helemaal weg van die Kiddstock theme van Alex Kidd en prefereer zelfs die BK remix
Ben er net pas achter dat hij zo heet en had wel gezien dat er hier wel wat over gepost was
Vind dat stemmetje en die tekst zo gaaf, heb nog een filmpje ervan van Ground Zero op de main :)

Uitspraak van Charly Rocks op zondag 12 juli 2009 om 12:54:
Trwns al wat op youtube gevonden:

Hihihihi, is dat niet dan heel 'gek' (op een goede manier) als je dat zo vindt :D:D
Superblij dat het zo lekker is gegaan bij jullie :yes:
laatste aanpassing
donateur
Tjaha door al die veranderingen weet ik niet zo goed meer hoe het nou was dat we wegliepen dat ASYS begon :vaag:

En heb die timetable ook niet meer en die klopte toch ook niet :lol:
Artiest Tom Xm
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morzzz op zondag 12 juli 2009 om 12:03:
Scot Project en A*S*Y*S zijn geen vriendjes meer vermoed ik, Scot Project drukte op stop vlak voor de climax van Voodoo People...

nope, hij was zelf aan het scratchen met zijn voet en trapte zelf de cdj kapot. Vandaar dat Scot ook problemen had toen hij wilde starten...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zondag 12 juli 2009 om 13:43:
Hihihihi, is dat niet dan heel 'gek' (op een goede manier) als je dat zo vindt
Superblij dat het zo lekker is gegaan bij jullie

Ja heel raar, maar wel lachen :D En thanks ;)

Was ASYS aan t scratchen met zn voet??? Beetje gejat van Cally & Juice (die de tent rockten trwns, damn wat waren die gasten goed bezig!!!)
Waarschuw beheerder
tom ik heb jou helemaal gemist kerel cker weer backstage leuk dat je dan ff komt groeten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tom Xm op zondag 12 juli 2009 om 14:37:
nope, hij was zelf aan het scratchen met zijn voet en trapte zelf de cdj kapot. Vandaar dat Scot ook problemen had toen hij wilde starten...

Ah vandaar... Ik heb niks gezegd! :D

Maar het was weer een toppertje hoor :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op zondag 12 juli 2009 om 14:55:
scratchen met zn voet?

Voor waar het op moest lijken dan. Was het begin van de break zonder al te veel geluiden. Meer making noise zeg maar...

Uitspraak van dj W op zondag 12 juli 2009 om 15:09:
leuk dat je dan ff komt groeten

hoe moet ik groeten als ik niet weet waar jij bent :D
Waarschuw beheerder
Draaide die Eskimo niet na fausto? Volgens mij hoorde ik hem aangekondigd worden en begon hij met iets van de Prodigy. Heb denk ik een kwartiertje naar meegepakt maar het kon mij niet echt boeien helaas.
donateur
Uitspraak van flits2 op maandag 13 juli 2009 om 10:15:
Draaide die Eskimo niet na fausto?

Volgens mij wel :)

Uitspraak van flits2 op maandag 13 juli 2009 om 10:15:
maar het kon mij niet echt boeien helaas.

Dat kan, denk ook wel dat die psytrance je ding moet zijn. Het is best afwisselend en wisselvallig, ik vond het zelf errug lekker, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die het niet trekken (zoals ook al eerder gezegd door Morzzz)

Baalde alleen wel dat Fausto, Audiopsychos en The Bloody Beetroots tegelijk waren en de laatste had ik nog nooit in het echie gezien/gehoord dus ervoor gekozen om daarheen te gaan

Maar ja heb ook weleens gehad dat ik voor 3 dj's naar een festival ging en dat ze alledrie tegelijk moesten draaien :roflol:

Het blijft een gokje ;p
Waarschuw beheerder
Hij had er wel flink zin in! Druk ventje!

Ach er is zo veel te zien op zo'n dag.. je mis altijd wel wat. Ik ben de heledag niet eens op het voorste veld bij de hoofdingang geweest.
donateur
Uitspraak van flits2 op maandag 13 juli 2009 om 10:27:
Hij had er wel flink zin in! Druk ventje!

Jaaaa, dat vond ik ook erg gaaf om te zien. Hij liet goed zien wanneer de muziek weer losging en ik mag het sowieso wel als een DJ zo overduidelijk zelf ook staat te genieten van wat hij doet :D

Ach er is zo veel te zien op zo'n dag.. je mis altijd wel wat. Ik ben de heledag niet eens op het voorste veld bij de hoofdingang geweest.

Ik op het laatst toen we een rondje terrein hebben gedaan :roflol:

En het is ook wel cool dat er zoveel te zien is, vervelen hoef je, je in ieder geval nooit op zo een dag
Tis gewoon ook het hele sfeertje op zo een dag dat het zo gezellig maakt :D
Waarschuw beheerder

Haha ja ik heb ook een hele karrevracht aan topacts gemist... Mightyfools, Alter Ego, Remy, Sasha, Dave Spoon, Mark Knight, Kamui (door het gefuck met die timetable!!!)... Dat is wel het frustrerende aan dit soort festivals! :P

Dit festival is perfect om 2 of zelfs 3-daags te maken, al is het maar om al die topacts een beetje te kunnen verdelen... Waarom moet dat nou voorbehouden blijven aan de rock/pop festivals :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jullie hadden mzzzl met het weer man, toen ik wakker werd d8 ik damn dat word niks, maar in ene helemaal zon en al. waarschijnlijk wel modder?
donateur
Uitspraak van Morzzz op maandag 13 juli 2009 om 10:56:
Alter Ego

Jaaaaaaaaa, die had ik ook nog wel willen zien, maar dat was helaas godsonmogelijk :nocheer: Wie weet volgend jaar ;)

Uitspraak van Jim_Justice op maandag 13 juli 2009 om 10:56:
waarschijnlijk wel modder?

Uitspraak van Morzzz op maandag 13 juli 2009 om 10:57:
Niet eens! :D

Daar stond ik dus wel van te kijken he :D:D Ik denk dat het daar kennelijk niet zo veel geregend heeft als in Amsterdam of het is lang genoeg droog geweest om de boel weer op te zuigen in de grond ofzo :D
Artiest {SHOWLIST artist 62105, 11259}
Waarschuw beheerder

Idd, geen modder. Ik had voor de zekerheid mn timberlands aangedaan en een lange broek omdat ik qua weer en modder het zelfde als vorig jaar verwachtte. Wou dat ik een korte broek en slippers had aangedaan!! :D
Waarschuw beheerder
Vaag! alleen maar goed natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op zondag 12 juli 2009 om 08:51:
Heb goeie verhalen gehoord vanacht vanuit de valei!

Ik kan er niets aan doen maar op dit soort plaatjes zit ik te wachten!

De een vind het cheezy de ander helemaal kaas, maar die mooie melodie op de achtergrond en de beat ervoor, heeft wel iets.. (hopend op de betere kwaliteit van Slsk :$).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb nu al een paar keer op di.fm die Masif Hard Dance Anthem CDs voorbij horen komen... Allemaal trance classics in een harddance sausje :D

Sommige in een vrolijke mix, andere in een pompende energieke mix... Top! :D
Waarschuw beheerder
Pfff ben nog steeds brak :gaap: Merk dat 't steeds langer duurt voordat ik helemaal bij ben van zo'n hele dag bier atten in de zon :)
Waarschuw beheerder

Het weer was totaal niet als verwacht...had zwarte laarzen aan omdat ik rekende op modder en een lange broek. Had ook niet gerekend op zoveel zon, zwaar verbrand dus op m'n schouders...heb zelfs een klein blaartje :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DjDark op maandag 13 juli 2009 om 12:29:
De een vind het cheezy de ander helemaal kaas, maar die mooie melodie op de achtergrond en de beat ervoor, heeft wel iets.. (hopend op de betere kwaliteit van Slsk ).

Ik vind het ook wel vet die melodie en vrolijkheid erin waardoor het beter past in een harddance set of dwars door de hardstijl heen om het minder eentonige karakter op te heffen!

Uitspraak van MvDJ op maandag 13 juli 2009 om 14:15:
Pfff ben nog steeds brak Merk dat 't steeds langer duurt voordat ik helemaal bij ben van zo'n hele dag bier atten in de zon

Je bent 26 jaar dus theoretisch ben je lichaamleijk op het sterkste punt van je leven HiHi, maar goed als je die kracht optimaal benut dan duurt het herstel waarschijnlijk ook langer!

Uitspraak van Bumblebee (L) op maandag 13 juli 2009 om 14:31:
Het weer was totaal niet als verwacht...had zwarte laarzen aan omdat ik rekende op modder en een lange broek. Had ook niet gerekend op zoveel zon, zwaar verbrand dus op m'n schouders...heb zelfs een klein blaartje

Mooi weer uit het niets geeft juist wel wat extra plezier en dat was te merken aan de stemming van het ex vallei publiek op het besloten feestje waar ik uiteindelijk toch nog beland ben, maar dat waren vaak hippe techno people en ben blij dat jullie verhalen net zo vermakend klinken. Trouwens daar werd ook de laatste uurtjes psytrance gedraaid in een van de twee zalen en heb me er goed op vermaakt maar moest niet langer duren.

Bij mij vallen de vellen nu van mijn rug af omdat ik na GZ zo slim was in een zwembad te springen ergens in de achterhoek om vervolgens lekker afgekoeld in de volle zon te gaan slapen.
Waarschuw beheerder
ben je 26 martijn?? je bent een jonge god man haha wist ik niet. ik d8 wel dat je leeftijd van ik en Cor had.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op maandag 13 juli 2009 om 15:57:
ben je 26 martijn?? je bent een jonge god man haha wist ik niet. ik d8 wel dat je leeftijd van ik en Cor had.

Jah, kan er niet meer van maken :p Maar die 2 jaar maken ook niet zo veel uit. Iig niet ten opzichte van Cor. Die had ik net aan de lijn en was ook nog erg brak :D

Uitspraak van Flexy op maandag 13 juli 2009 om 15:32:
maar goed als je die kracht optimaal benut dan duurt het herstel waarschijnlijk ook langer!

En dat al een jaar of 10 :D ;P Mooi gesproken trouwens!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blow Out op maandag 13 juli 2009 om 16:14:
https://partyflock.nl/party/155742:Blow_Out_injected_by_Club_XO.html

Nice!!!
Waarschuw beheerder
Met een naam als XO mogen we hele goede cognac bij de bar verwachten hé!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op maandag 13 juli 2009 om 16:38:
Met een naam als XO mogen we hele goede cognac bij de bar verwachten hé!

Wablief?
Waarschuw beheerder
voila

[img width=290 height=400]http://webpages.csus.edu/~sac52583/pictures/remy_xo.jpg[/img]

heerlijk..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nah wij zijn door onze chocolade voetjes vroeg weg gegaan , wat een kleren eind loen blijft et altijd weer naar HQ we zijn geloof ik wel 5 keer heen en weer gelopen (moeten lopen). worden een daggie ouder allemaal en das wel te merken ook.