altijd het gevaar als de stroming te groot word.
En de cirkel lijkt weer ergens rond te zijn en we zitten met heel veel stijlen tegelijk op een dik kruispunt, want op de achtegrond in het ritme is de eenheidsworst nog veel groter. Dat dit de zomer van de nieuwe vrolijke hardstijl wordt zou best wel kunnen en die plaatjes hierboven maken me meer dan vrolijk net als HeadHunterz de laatste twee uur ofzo op Defqon in de main die informatie heb ik pas later opgevangen trouwens en toen viel ook het kwartje dat het hele terrein was omgedraaid en heb later wel een spot langs de snelweg gevonden waar ik dat vette gedeelte goed heb kunnen overzien. Deze is trouwens wel veel vrolijker dan de vorige happy hype want ondertussen is het produceren van muziek niet meer voor rijken weggelegd en kan een ieder zich er vrij gemakkelijk aan wagen wat het assortiment natuurlijk ten goede komt al maakt het ook wel lastiger om te selecteren en ik vind het leuk dat nu even de tunes niet meer uit elkaar te houden zijn en in de present hardcore hoor je de tunes in rap tempo al een paar jaar voorbij komen dus produceer maar lekker door.door.
Zelf ben ik me er wel van bewust dat die happy shit natuurlijk heel snel zal gaan vervelen en ik merkte trouwens ook dat de tussen stukjes zoals ik ze altijd maar noem vaak kei en kei hard en op een heel hoog temo werden gedraaid en daar zitten dan ook weer grenzen aan voor het gros van het publiek. Nu ik zit te schrijven en te verglijken bedenk ik me dat deze vorm van hardstijl misschien wel de intelligente opvolger van jump is geworden, want waar zijn de jumpertjes gebleven nou uit de polder kwam ik ze tegen op Defqon en dan zou het in werkelijkheid de laatste stuiptrekking van jump kunnen zijn en als de circel dan echt rond is dan zal er wel iets rustigs zoals die vette nieuwe trance het stokje over kunnen nemen of wie weet in welke stage ze hun koude douche vinden heb in elk geval vernomen dat de Orange serieuzer was als vorig jaar en dat ondanks het mindere affiche wat het harder en faster betreft de artiesten hier gewoon het festival hebben gelezen en in hun stijl tot het naatje zijn gegaan en ben stiekem wel benieuwd naar die laatste twee platen in de mix van C&N misschien kan opslag daar in zijn geheugen een snelle mix van maken?
En da nog het monotome ritme wat in de achtergrond van vanalles heerst want misschien moeten wee eens op 6 of 16 maten gaan produceren in plaats van 8 en die zes is meer mijn ding want het ei kan net zo goed in 5 of 7,77 zitten wiskundig moet dat allemaal kunnen tis maar welke waarde je aan tijd geeft en ben wel erg nieuwsgierig naar de klanken moet ik eerlijk bekennen al heb ik het vemoeden dat afrikanen het allang doen of deden of wie weet kan iemand het hier uitleggen???
PS Pffff dubbel ik ga slapen!!!!
Ik heb in elk geval vernomen dat de Orange stage beduidend groter was en meer aandacht heeft gekregen dan vorig jaar en toen vond ik het al niet tegenvallen en in 2010 gaan wij naar het wk dus doet die orange stage het zo ie zo beter dus groei in de decoratie als we er dan nog inzitten maar dat is meestal wel het geval in de laatste week van juni al heb ik nog geen speelschema bekeken hoor!
Ik zal het nooit diggen..
Zo eens in de zoveel tijd is die oude peiode heerlijk dat was de eerste harde house die ik kon waarderen nadat ik bruut was ingestapt in de trein!
http://www.megaupload.com/?d=9KP4WNMG