Partyflock

Forumonderwerp · 718740
19 volgers · 332826x bekeken

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Hardhouse, hardtrance en een beetje techno en een héél klein beetje hardstyle (althans zo draai ik het).
Op de één of andere manier komt deze muziekstroming niet helemaal door.
Ben wel benieuwd naar de meningen over hoe dat komt.
Te hard voor de Tiesto/cor fijneman enz. liefhebbers, te soft voor de hardstylers/hardcoreliefhebbers enz.

Mijn mening is dat harddance van alles in zich heeft om verrassende uptempo (gb) en/of beukende duitse/hollandse platen te mixen. Tóch muzikaal én stevig.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 55359, 17262}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 00:03:
Het wordt nu toch wel es f*cking tijd dat ze gaan stoppen met "harddance & jump één te noemen", vind het gewoon verschrikkelijk en een belediging voor degene die "harddance" nieuw leven willen inblazen

Hee, ik vind dat je als artiest wel respect moet hebben voor andere muziekstijlen dan alleen die waar je zelf van houdt. Jump is (voor 99,5% ) ook niet mijn ding, maar ik respecteer wel dat blijkbaar heel veel mensen het geweldig vinden. Uiteindelijk bepaalt het publiek toch de sound en aangezien harddance en jump alletwee onder de hardere dance stijlen vallen kan ik mij voorstellen dat mensen het onder één noemer gooien.
Je moet dat juist in je voordeel gebruiken om de sound die jij leuk vind te pushen, in plaats van jump een belediging te noemen voor harddance.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Die foto met die vetkuif op de flyer is wel heel vet:roflol:

Beetje veel dj's:o Allemaal een half uurtje draaien?
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er ook smakelijk om gelachen idd :D

Weet nog niks over tijden, kan zijn dat er misschien wat b2b's komen, maar dat komt later allemaal nog. Zegt t iig voort ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga vanaf nu elke maand een mix online knallen van een uur, de eerste is af en dus kunnen jullie m vanaf nu downloaden:

Link: http://www.sendspace.com/file/0ria9c

[img width=568 height=567 cacheid=0002610b00059c985c3469561a0206e129]http://i237.photobucket.com/albums/ff41/charlymonthmixes/FRONTOCTOBER07.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lol okay you remix dus. ik vond het al een te vriendelijke geste.

Waarschuw beheerder
:lol:
Waarschuw beheerder
en hij is wel weer lekker! alleen kan ik nou nog niet zeggen of de melodie uplifting is of duister want dat veranderd dus in een riff.

Waarschuw beheerder
ghehehe ja dat was ook een btje de insteek ;P

thnx..!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar moet ik nou met een glimlach handen in de lucht of een beetj boos kijken en hard stampen? glimlach met een gefronste wenkbrauw dan?

Waarschuw beheerder
met een glimlach schuimbekkend je biertje perongeluk over de raver die voor je staat leeg gooien omdat je met je handen in de lucht stond en ineens hard gaat stampen? 8)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 131260, 81871}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 25 september 2007 om 21:00:
Grinder

Mhhh is dat niet zo een ding waar je wiet mee verkruimeld?

harddance & jump

Dat is dan echt weer iets voor Belgen.

(sorry ben in een flauwe bui, Ben net naar een electro feest geweest en dat is ook wel flauwe melodieuse muziek. VANDAAR)

In Zeeland zijn ze trouwens net zo dom!

https://partyflock.nl/party/71713:G_2007

Liefst uk voor de bassline's

Zou dat het zijn?

Uitspraak van Nazzz op woensdag 26 september 2007 om 08:52:
Hee, ik vind dat je als artiest wel respect moet hebben voor andere muziekstijlen dan alleen die waar je zelf van houdt. Jump is (voor 99,5% ) ook niet mijn ding, maar ik respecteer wel dat blijkbaar heel veel mensen het geweldig vinden. Uiteindelijk bepaalt het publiek toch de sound en aangezien harddance en jump alletwee onder de hardere dance stijlen vallen kan ik mij voorstellen dat mensen het onder één noemer gooien.
Je moet dat juist in je voordeel gebruiken om de sound die jij leuk vind te pushen, in plaats van jump een belediging te noemen voor harddance.

Thank u for teh music!

Ik laat het zo maar staan. Past bij mijn reputatie!

Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 26 september 2007 om 10:55:
Smashing Harddance Dj Anniversary, dat op 17 november plaats zou vinden in Club Latido, is verplaatst naar een andere datum onder een andere naam:

Al die datums. Mhhh als ik een week eerder maar op die boot zit, want dat wordt een tof feestje hihihi.

Vele nieuwe bekende in de line up en maar een Mini verandering.

Uitspraak van X-Field op woensdag 26 september 2007 om 12:10:
Beetje veel dj's Allemaal een half uurtje draaien?

Ik zie het wel vaker.

https://partyflock.nl/party/97006:Brain_Cracker_vs_Evil_Intelligence

Wordt meestal wel een dolle boel en nu moeilijk kiezen.

Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 26 september 2007 om 15:00:
Link: http://www.sendspace.com/file/0ria9c

Ik moet wachten op capaciteit< maar als mijn huis morgen schoon is dan is het zeker het wachten wel waard!

Je PR is in orde. Cool!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 20:15:
https://partyflock.nl/topic/973934:DJ_Xizz_Back_in_­­Attack_hardtrance_hardstyle.html

Uitspraak van Jim_Justice op woensdag 26 september 2007 om 21:40:
glimlach

Ik heb nog niet geluisterd, maar doe maar een glimlach.

Boos kijken kan trouwens ook met en glimlach!

Hellfish rules!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 20:15:
nieuwe track online geproduceerd voor een vriend van mij die ook hardtrance draait: https://partyflock.nl/topic/973934:DJ_Xizz_Back_in_Attack_hardtrance_hardstyle

Weer full capicity. Zou dat komen omdat IK nu die andere aan het downloaden ben?

Owww nog echt ook. Dus maar even geduld!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 september 2007 om 21:46:
met een glimlach schuimbekkend je biertje perongeluk over de raver die voor je staat leeg gooien omdat je met je handen in de lucht stond en ineens hard gaat stampen?

Thank u for the music again!

Ik ga naar mijn bed verhuizen, want het bed gaat echt niet mijn kant op komen!

Dat is een oud zeeuws gezegde.

Ga naar huus want et huus kom nie naar mien

Owja Dumonde.

Gruwelijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 26 september 2007 om 15:00:
Ik ga vanaf nu elke maand een mix online knallen van een uur, de eerste is af en dus kunnen jullie m vanaf nu downloaden:

Ik begin vast met de wc.

Eerste drie minuten geluisterd en de eerste tune ging door.

Als je begrijpt wat ik bedoel!
Waarschuw beheerder
http://www.djtoddpelio.com/mp3/Todd%20P-Full%20Speed%20Ahead%20(2002).mp3

1-Voodoo & Serano-This Is Acid
2-Cheeky Trax 8
3-Anne Savage-Freaks(Scooper & Sticks Remix)
4-Jez & Charlie-Full Matrix
5-Satellite Kidz-Funky Nutz
6-Alan Thompson-Anytime
7-BK & Alan Thompson-Out There
8-Voltswagen-No Sleep
9-Brainbashers Vs. The Establishment-Funky Music
10-London Fiesta-Can U Feel It?(Dj Rolf Remix)
11-E-Wok-Go Back(Mr. Bishi Remix)
12-Club Caviar-Game Over(JFK Remix)
13-JFK-Whiplash
14-Organ Donors-In Power(Trance Mix)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op donderdag 27 september 2007 om 04:22:
Mhhh is dat niet zo een ding waar je wiet mee verkruimeld?

nee dat noemen wij een crusher ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2007 om 15:31:
nee dat noemen wij een crusher

In Zeeland hebben ze het altijd over grinders, maar ik gebruik die dingen eigenlijk nooit veel te veel verlies van grondstoffen!

Waarschuw beheerder
Ik gebruik ze nooit omdat ik bijna altijd hasj rook. En dat blijft plakken in die shit :S
Waarschuw beheerder
og bedoelde akon dat in zijn lied? I see you winin and grindin up on the floor, I wanna fuck you...nee dat zal dan niet over drugs gaan he.:p

Waarschuw beheerder
dark alliance - genetic (eddie halliwell remix)

Ben benieuwd :)
Waarschuw beheerder
donateur
btw het gescratch en de trucjes daarin zijn wel van mij, t is geen setrip of zo, heb die remix ooit toevallig ergens vandaan getoverd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 27 september 2007 om 23:02:
btw het gescratch en de trucjes daarin zijn wel van mij, t is geen setrip of zo, heb die remix ooit toevallig ergens vandaan getoverd.

Dat is toch gewoon het origineel 'dark alliance - genetic' met gescratch erdoor? Als dat gescratch van jou is dan vraag ik me af welke betekenis eddie gehad heb...

Ik was al helemaal in me nopjes toen ik eddie zijn eerste productie zag staan, maar het mocht niet zo zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
O ik weet het alweer. Dat is die 3 deck edit van eddie halliwell. Dan laat ie 'dark alliance - genetic' en een andere plaat (waarvan ik de titel even niet meer weet) door elkaar lopen. Nu heb ie er maar eddie halliwell remix achter gezet. Beetje makkelijk eddie;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heeft Gaz West dat niet ook eens gedaan met DK8 - Murder Was The Bass?? Die 'remix' van hem loopt nie eens beide kicks van gelijk :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou als ie dit live in elkaar heeft gezet vreet ik mn lul op. Dit is gewoon in de studio gedaan, no way dat ie dit met 2 platen in elkaar heeft gemixt. Er zit namelijk nog wel laag geluid in de synths, maar de kick van het origineel hoor je niet meer. Dus dat heeft ie denk ik gewoon met Logic of zo in elkaar geknutseld.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 01:18:
Heeft Gaz West dat niet ook eens gedaan met DK8 - Murder Was The Bass?? Die 'remix' van hem loopt nie eens beide kicks van gelijk

Nee dat was die Murder Was Sever Punishment geloof ik, maar die is niet van hem, heeft 1 of andere wazige Engelse dj in elkaar gedraaid. Kan alleen ff niet op zn naam komen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 28 september 2007 om 11:24:
Nou als ie dit live in elkaar heeft gezet vreet ik mn lul op.

Mag ik dat dan filmen?

Waarschuw beheerder
Nee dat was die Murder Was Sever Punishment geloof ik, maar die is niet van hem, heeft 1 of andere wazige Engelse dj in elkaar gedraaid. Kan alleen ff niet op zn naam komen.

Pff dacht al... had beter van hem verwacht ;)

Waarschuw beheerder
moet je wel eerst ff afspraak maken bij Marilyn Manson's plastisch chirurg, want neem aan dat je momenteel teveel ribben hebt om je te kunnen dubbelvouwen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 28 september 2007 om 12:52:
Vind je lekker he:p

Ik had het over filmen, niet proeven.

Waarschuw beheerder
stelletje viezeriken :[
Waarschuw beheerder
Heerlijke muziek!

Wij draaien het iig vaak:) Lekkere opbouw naar de echte hardstyle!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 28 september 2007 om 12:52:
Vind je lekker he

Eerder horror!

Dan heb je meer nodig dan enkel je verstand op nul zetten wil je dat bewerkstelligen.

Aangezien je er met je mond nooit geheel bij kunt zul je hem er eerst af moeten knippen. Daarna moet je het afgeknipte zwaar bloedende deel nog door je strot zien te krijgen.

Volgens mij kan dat nooit uit vrije wil.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op vrijdag 28 september 2007 om 15:02:
Daarna moet je het afgeknipte zwaar bloedende deel nog door je strot zien te krijgen.

en als je hem een beetje opbakt met wat gefruite uitjes?

Waarschuw beheerder
En dan moet je er bonen in tomatensaus, spek, eieren en gebakken aardappeltjes bij eten dan heb je een echte English Breakfast.
Waarschuw beheerder
het is weer eens wat anders......een beetje variatie in de nederlandse keuken (Y)
Waarschuw beheerder
:jaja: nu in het vriesvak
Waarschuw beheerder
naar de echte hardstyle....je bedoelt dat niet dat dit hardtrance dan de neppe hardstyle is he ;) want de roots van hardstyle is nog altijd hardtrance...
Waarschuw beheerder
Nou als ie dit live in elkaar heeft gezet vreet ik mn lul op. Dit is gewoon in de studio gedaan, no way dat ie dit met 2 platen in elkaar heeft gemixt. Er zit namelijk nog wel laag geluid in de synths, maar de kick van het origineel hoor je niet meer. Dus dat heeft ie denk ik gewoon met Logic of zo in elkaar geknutseld.

Ik dacht dat op een album van hem 'Dark Alliance - Genetic ( Eddie’s Essential 3 Deck Edit)' stond. Lijkt me dat ie dan 2 platen door elkaar laat lopen en met de derde deck loopt te scratchen. Dat was volgensmij iig wel live. Maar zou ook kunnen dat ie het in de studio gemaakt heeft en er eddie halliwell remix achter gezet heeft, dat weet ik niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op vrijdag 28 september 2007 om 15:56:
want de roots van hardstyle is nog altijd hardtrance...

De roots zullen wel in Afrika liggen zoals van zoveel muziek!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op vrijdag 28 september 2007 om 18:30:
De roots zullen wel in Afrika liggen zoals van zoveel muziek!

:no: de roots liggen in klassieke muziek. Zoals van alle melodische dance.

Breakbeats vinden trouwens WEL hun roots in Afrika :)
Waarschuw beheerder
okay ik d8 dat we het nog over electronische roots hadden maar blijkbaar niet..klassieke muziek heeft ook weer zijn roots ergens anders dus zo kunnen we wel eindeloos doorgaan..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 18:33:
de roots liggen in klassieke muziek. Zoals van alle melodische dance.

Breakbeats vinden trouwens WEL hun roots in Afrika

Volgens mij gingen de Afrikanen als eerst zo snel mogelijk op trommels rammen en er leip bij dansen!

Uitspraak van Jim_Justice op vrijdag 28 september 2007 om 18:55:
okay ik d8 dat we het nog over electronische roots hadden maar blijkbaar niet..klassieke muziek heeft ook weer zijn roots ergens anders dus zo kunnen we wel eindeloos doorgaan..

Het was ook wel erg flauw hoor!

Waarschuw beheerder
Ja en uiteindelijk komen we toch uit bij die ene Bosjesman die uitvond dat je met een bamboestengel, naast hem als peniskoker te gebruiken, ook fluit kon spelen ofzo.

Vraag me alleen wel af hoe hard die in eerste instantie wel nie door zn stamgenoten moet zijn uitgelachen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jim_Justice op vrijdag 28 september 2007 om 18:55:
dus zo kunnen we wel eindeloos doorgaan..

Terug naar het moment dat God geluid schepte waarschijnlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 19:08:
naast hem als peniskoker te gebruiken, ook fluit kon spelen ofzo.

Je moet wat als je hem hebt opgegeten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flexy op vrijdag 28 september 2007 om 19:09:
dat God geluid schepte waarschijnlijk

God schiep de aarde met een luide knal.
Naar ik geloof werd hij toen doof
Dus bidden helpt geen ene bal (f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 september 2007 om 19:14:
Dus bidden helpt geen ene bal

Mhhh meditatie werkt wel is mijn ervaring. Het brengt rust en een duidelijk pad in je leven.

Maar ik richt mijn energie dan niet naar een dove man met een baard zwevend op een wolk.

Ik richt mijn energie dan naar het gehele leven.

Al wat is is God