Partyflock

Forumonderwerp · 718740
19 volgers · 326730x bekeken

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Hardhouse, hardtrance en een beetje techno en een héél klein beetje hardstyle (althans zo draai ik het).
Op de één of andere manier komt deze muziekstroming niet helemaal door.
Ben wel benieuwd naar de meningen over hoe dat komt.
Te hard voor de Tiesto/cor fijneman enz. liefhebbers, te soft voor de hardstylers/hardcoreliefhebbers enz.

Mijn mening is dat harddance van alles in zich heeft om verrassende uptempo (gb) en/of beukende duitse/hollandse platen te mixen. Tóch muzikaal én stevig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kom naar RoundBass, dan zullen we eens laten zien en horen wat HardHouse zo speciaal maakt :D

It`s tha feeling! Yihaa!!

:bounce:

Het feest ben jezelf!
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik had het niet over mijn verwachtingen van van de hq jongens, maar in het algemeen. Iemand als Carl Cox en zelfs Paul van Dyk had ik op een hogere plek verwacht. Dat bedoelde ik Michael :) Maar die uitspraak maakt je niet ongeliefd, t is gewoon zo.
Waarschuw beheerder
2 Hassanova
Wat de bedoelingen zijn van een organisatie laat ik er buiten. Feit is dat ID&T qua bezoekersaantallen de meest succesvolle dance-organisatie is in Nederland. Ik acht het dan ook zeer zeer onwaarschijnlijk dat er een "luchtje" hangt aan de verkiezingen. Ik had deze top 10 wel verwacht hoor, dit zijn populaire dj's in nederland.

Ik was het alleen maar met jou eens hoor wist niet dat je kwaad werd
Waarschuw beheerder
Ben ik ook niet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Laten we aan de ene kant maar blij zijn dat onze smaak zoveel verschilt van die dj list, is toch eigenlijk alleen maar wat het grootste gedeelte van de meeloopkudde leuk hier vind in Nederland, jongens en meisjes van gemiddeld 16-20 jaar die gestemd hebben.

Ik bedoel Jantje Smit heeft hier ook op 1 gestaan in Nederland dus.....

Wat zegt zo een lijst nou eigenlijk ;)
Waarschuw beheerder
i don,t what this goit to do with the harddance...

Makes you wonder: why is Yoji in the top 14? Remember Sensation Black? Need I say more?

please do....... sensation black! just because he plays there once don,t effect that much i think you will find a very big number of votes for yoji for any thing in any country, because it gets alot of people from japan to vote, in japan he is huge. i bet you would find most the votes for yoji from janpan..
-----------------------

yeah i think you are to anti id&t in this opinion !
no but, i am anti complete market control...but they can,t help it if they are sucessfull. but i don,t want id&t ramed domw my throat.

and the 40.000 people who went to sensation are the voters, so you can call id&t controlling but , if someone else got the chance to do that they would do it also so you can't blame them , blame them for fixing the list? blame for what?
and fair is fair ''their'' artists play more then the udc artists(except maybe tom harding then) of couyrse they do
what an udc artist? well there the point again, why arn,t hard dance djs playing for id&t then at there parties? mmmmmmm let me think? oh because we are not under there control.

i would love it if we had hq radio 24 hours day,7days , 365 days a year, pumping nothing out but stuff about hq.....the we might get some surport.

thats the point of the whole discuission how come s hard dance don,t come throught in holland but is massive every where else in the world?
donateur
Tis ook zeker zo dat als je om je heen gaat vragen dat er genoeg mensen zijn die wel van hard dance houden, zoals bijvoorbeeld dat bekend werd dat HQ uit de Melkweg wegging, heel veel mensen die dat kut vinden, mensen waren bang dat HQ weg zou gaan en dan hoor je ze ook zeggen, ja maar wij willen wel een feest hebben met die 'soort'muziek

Maar waar zijn ze dan als je een feest geeft?

Misschien als inderdaaan de harde kern ook daadwerkelijk komt dan, dat je dan meer op poten kan zetten.

Ik weet dat vroeger in de Item was het ook druk en dat was ELKE week
(jeeej goede zin NOT!)

Maar dat werd ook ineens minder.....

Sowieso zouden ze ID&T aan moeten pakken, net zoals bv Mojo, lijkt wel een of ander drugskartel, die alle macht hebben, vraag me ook af of als je een feestje wilt geven of ID&T dan ook moeilijk gaat doen als het succesvol zou zijn.....
Zie ze er wel voor aan, dat je alleen maar wat mag doen als je hen zoveel procent geeft oid
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Youre right. I'm not totally anti ID&T, but let me just compare it to football:

Ever since Ajax won the Champion's League, a lot of Ajax die hards say: "It's not about the football anymore, but about making as much money as possible! All they care about, is good results, doesn't matter how it's done" Well I got the same feeling with ID&T. Of course there will be people in the company who still do it for the music, but it's just like you say: they control the market for a great percentage.

UDC Radio.. maybe an idea? :D
Waarschuw beheerder
donateur
vraag me ook af of als je een feestje wilt geven of ID&T dan ook moeilijk gaat doen als het succesvol zou zijn.....

Volgens mij is dat (nog) niet zo, wat dat betreft zijn ze een stuk eerlijker dan Mojo denk ik. Hoewel ze wel met Mojo samenwerken, dat dan weer wel.
donateur
ik vraag me ook af hoe dat dan ooit met Q-dance begonnen is, is dat ooit wel uberhaupt onafhankelijk geweest, of altijd al een deel van ID&T?

Nederlandse overheid zou iets tegen dat soort monopolie moeten doen, hebben ze ook toen bij PTT gezegd toch dat er andere concurrentie mocht komen, dat dat goed is voor PTT zelf ook en voor de markt

Die gast van ID&T heeft het op zich wel slim voor elkaar hoor, zakelijk is ie gewoon echt heel erg goed

Maar dan nog, ik vraag me weleens af hoe toevallig het is dat bepaalde feesten op dezelfde data komen etc etc en of dat bijvoorbeeld te voorkomen is

EN als ze dat nou wle zou zouden uitkienen, dat het tegelijk valt zijn het ecnht een stelletje leijers, alsof die gast van ID&T nog niet genoeg geld heeft... :s
Waarschuw beheerder
donateur
maar dan nog...

De lat bij ID&T ligt nu ook enorm hoog!!
't Gaat daar al lang niet meer om de muziek alleen.

Ja, ik ik vind een laser enzooi wel leuk,
maar; "It's all about the music" remember.

Dus als ik organisator zou zijn, dan speelt
aankleding een ondergeschikte rol.
Ongeacht wat me wordt aan- cq. af-geraden.

Een voetbalstadion?? Origineel (the more, the better?) :x
Een oude scheepswerf, of pakhuizen -> Now ur talking! ;)
(misschien ooit een verlaten olie platform? :vaag: (sorry))

Ik ben ook ooit met ID&T begonnen!
Daarna een tijdje zoekende geweest...
...en je ziet waar ik uiteindelijk terecht ben gekomen. :D

Hell Yeah!
Bring Home The Music!
donateur
ik sta ook liever bij wijze van in een grote schuur met goede, originele muziek en goed geluid :yes:

Plus dat het publiek toch ook leuker is als ze daar ook voor komen, die nieuwe dj's en nieuwe muziek willen horen en niet tien keer Loving you dj Isaac remix op 1 avond omdat ze dat dan zo leuk kunnen meezingen :vaag:

Daarom vind ik de feesten van UDC sowieso al leuker

Ik ben geen schaap ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ja Ik wIl 16 vAn DaNa HoReN :S
donateur
heb het bijna twee jaar geleden meegemaakt in de P60, Fausto draaide echt geweldig en je weet hoe hij ook doet met het publiek en toen stond bijna iedereen zowat als een stelletje dooien te kijken naar hem, hiena kwam Super Marco May (even afgezien van het feit hioe hij draait en wat hij draait) ook toch wel een dj die ook contact met het publiek maakt en nog steeds stonden daar een stelletje zombies, MAAR toen kwam ie hoor Loving you en toen waren ze ineens blij :s

Pfffffffff hoe kan muziek nou verder komen en zich vernieuwen als je dat soort publiek hebt?

Misschien is dat het wel dat harddance gewoon te moeilijk is voor de gemiddelde feestbezoekers

Waarschuw beheerder
het blijft altijd moeilijk inderdaad! Je hebt altijd een groot percentage boeren onder de feestbezoekers. Voor die mensen is de muziek te ingewikkeld heb ik het idee. Opbouw, melodie enz. dat kunnen ze niet bekroppen, ze horen liever een uurtje of 8/9 wat gedreun!!

Over smaak valt niet te twisten!

Moeilijk om te zeggen waar bijvoorbeeld HQ nu staat. Heb wel het idee dat het bekender aan het worden is. (HQradio, HQ on tour) Maar het blijft een vrij select groepje liefhebbers, wat in de melkweg heel leuk is, maar misschien wat minder voor de knip van UDC. Ben benieuwd hoe druk het op HQxl wordt.

Ik denk in ieder geval dat het een compleet feest gaat worden. Dus goede muziek, goede sfeer en een goede locatie!!

Waarschuw beheerder
ik vraag me ook af hoe dat dan ooit met Q-dance begonnen is, is dat ooit wel uberhaupt onafhankelijk geweest, of altijd al een deel van ID&T?

----------------------------------------------------

Q-Dance does the production for the most id&t event's

id&t brings out the anthem's for the Q parties and controlles the record label of Q-Dance Records

2 Danny , not under there control has got nothing to do with populairity

if i want a release @ Q-Dance records i got to make something like the old hardstyle or hardtrance/hardstyle crossover...

but i refuse to do that and make my own music and bring it on other label's

still'my records got played a lot even it came out on another label...

same as that i'm signed @ id&t publishing and i always arrange my own releases instead of letting my publisher do it...

so under control of is a wrong statement
you just play in there catagory or not...

and it's just as much a dream to me to play on a udc event or to play on a id&t event to the dj it makes no difference i think...

but what the quality of the sound of HQ concerns

i think it's better than a hardstyle party but some dj's well i don't have to finish my sentence you know what i mean...

2 charlie udc werkt juist samen met modjo en daarom krijgt id&t niks tot weinig van mojo gedaan(denk aan een underworld niet kunnen boeken of een John Digweed enz ) , dus zoek eerst de feiten uit voor je vingers gaat wijzen

2 daan , iemand die 2 jaar lang loopt te prutsen toch feest na feest weer neerzetten wijst ook niet op vernieuwing :Z

maar door mensen zoals jullie(om het algemeen te houden) die dj's zoals hem met god blijven vergelijken en toch wel blijven komen om te zien of ie dit keer misschien wel goed draait , kan ie er blijven staan..

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Pfffffffff hoe kan muziek nou verder komen en zich vernieuwen als je dat soort publiek hebt?

Gelukkig kan voor fatsoenlijke vernieuwing 't merendeel van het Nederlandse publiek gemist worden als kiespijn; ik zou het dood- en doodzonde vinden als harddance op dezelfde manier om zeep geholpen zou worden als hardstyle.

Op zich hoeft harddance wat mij betreft ook geen enorm populaire stroming te worden; niet alleen is de muziek stukken beter als wat de id&t's en q-dance's van dit land ons te bieden hebben, ook het publiek op bijv. HQ en Impulz is mij echt stukken beter bevallen als op feesten van de al eerder genoemde concurrenten...

Waarschuw beheerder
om duidelijk te zijn...

ik vind beiden top organisaties..

en je kan van beiden wel geflopte feesten opnoemen

al staat udc bekend als kaarten strooier dus die populariteit kun je niet meten aan de verkoop...

en qua vernieuwing op lineups is udc meester denk ik

maar qua aankleding show organisatie en kleine dingen erom heen heeft id&t weer controle

maargoed laten we deze discussie over id&t en UDC hierbuiten houden..

WAAROM IS HARDANCE NIET POPULAIR gaat het topic over
donateur
2 daan , iemand die 2 jaar lang loopt te prutsen toch feest na feest weer neerzetten wijst ook niet op vernieuwing

maar door mensen zoals jullie(om het algemeen te houden) die dj's zoals hem met god blijven vergelijken en toch wel blijven komen om te zien of ie dit keer misschien wel goed draait , kan ie er blijven staan..

???????????????????????????

Ik vind dat de kwaliteit van de dj's over het algemeen hoger ligt op UDC feesten, technisch gezien zeker al, maar ja dat kan ook aan de muziekstijl liggen, zijn maar weinig hardstyle dj's die met crossfaders en dergelijke spelen, het is vaker gewoon meer plaat aan plaat mixen en that's it

Ennuh UDC is zeer zeker wel vernieuwend, als je alleen al kijkt wat ze hebben neergezet op Impulz Outdoor bij de hardstyle area en de multi groove area

niet de dertien in een dozijn namen, die je dat jaar al tig keer hebt kunnen zien, dus mag ID&T misschien populairder zijn (maar ja zoals ik al zei Jantje Smit heeft ook al een keer op 1 gestaan in de top 40 ) maar dat zegt niet zoveel over de kwaliteit, omdat de meeste mensen toch alleen maar meelopers zijn en alleen maar mee lopen brullen met wat de rest zegt

Dus als je ze dan Dana, Pavo, Luna, Pila en Technoboy geeft zijn ze alweer gelukkig, omdat het een lekker avondje beuQen wordt.....

Waarschuw beheerder
en als je jp fausto en tom harding neerzet zijn de hardhousers gelukkig... dus dat gaat ook nergens over

en ik denk dat als jij niet horen kan of een cd op staat of dat er gemixt word ook niet kan zeggen dat de techniek hoger ligt...

en qualiteit populairiteit's verhouding klopt nergens niet bij dat is niet alleen in de hardstyle

zo is tom harding ook het populairst maar een jp draait hem ook weg

zijn maar weinig hardstyle dj's die met crossfaders en dergelijke spelen, het is vaker gewoon meer plaat aan plaat mixen en that's it

als jij een nederlandse hardhouse dj op kan noemen

die pavo dana luna zany The Prophet eruit kan draaien qua techniek dan vreet ik mijn schoen op
laatste aanpassing
donateur
en als je jp fausto en tom harding neerzet zijn de hardhousers gelukkig... dus dat gaat ook nergens over

In mijn geval is dat dus echt niet zo, ik wil goede muziek horen, als er goed gedraaid wordt dan maakt het niet uit wie de dj is....

en ik denk dat als jij niet horen kan of een cd op staat of dat er gemixt word ook niet kan zeggen dat de techniek hoger ligt...

:gaap: pffffffff natuurlijk want dat is ook echt met elkaar te vergelijken, horen of er cd opstaat en dingen met de crossfader horen lijkt ook echt zooooooooo erg op elkaar

Beetje domme opmerking....

zo is tom harding ook het populairst maar een jp draait hem ook weg

Tom H draait al tien jaar dus daarom is zijn populariteit zo groot, omdat hij zijn vaste garde van fans heeft

Sowieso zijn er wel meerdere dj's die overschat worden nten nadele van niet bekende dj's die technisch heel goed kunnen draaien

en ja Michael, ik hoor dat dus wel degelijk

Waarschuw beheerder
In mijn geval is dat dus echt niet zo

----------------------------

nee en in mijn geval wil ik ook niet alleen goedkope hardstyle horen maar je vergeet die 39.999 andere mensen op een feest

je kunt een bepaalde style niet op jezelf af kaatsen en dat doe jij nu wel

je trekt de hardstylers over een kam en als ik er over begin dat de hardhouse dat ook doet begin jij over wat jij zelf wilt... JIJ als 1 % van alle mensen die op een hardhousefeest loopt
laatste aanpassing
donateur
Ik heb het alleen maar over de gemiddelde bezoekers van de hardstyle feesten, ik heb nergens alle hardstylers gezegd, ga maar terug lezen

nee en in mijn geval wil ik ook niet alleen goedkope hardstyle horen maar je vergeet die 39.999 andere mensen op een feest

Hier zeg jij precies hetzelfde als wat ik in mijn vorige posts gezegd heb....

Ik heb het sowieso over de gezapige meeloopsmaak van de meeste mensen in het algemeen, van de hele Nederlandse bevolking, waarmee ik alleen maar aan wil geven dat wat het meest populaire is niet perse het beste hoeft te zijn...

je trekt de hardstylers over een kam en als ik er over begin dat de hardhouse dat ook doet begin jij over wat jij zelf wilt... JIJ als 1 % van alle mensen die op een hardhousefeest loopt

Ik trek helemaal niets over 1 kam, ik geef alleen mijn eigen mening op iets dat jij zegt, wat de andere hardhousers vinden weet ik niet, ik ken ze niet allemaal

Ik spreek hier voor mezelf en niet namens een of andere specifieke doelgroep
Waarschuw beheerder
donateur

die pavo dana luna zany The Prophet eruit kan draaien qua techniek dan vreet ik mijn schoen op
-------------------------------------------

Ga maar snel een nieuw paar halen...mes en vork erbij, beetje peper en zout dan is 't misschien nog wel te doen :)

Waarschuw beheerder
hahaha :D

Waarschuw beheerder

---------------------------

maar wel over een specifieke doelgroep en das met 2 maten meten :

wel praten over een doelgroepals het over een ander gaat

maar als het over de doelgroep gaat waar jij in zit(ondanks dat je dit zelf ontkend) dan praat je ineens persoonlijk over wat jij vind en wil
Waarschuw beheerder
Qua aankleding/lasers/lichten en al dat soort shit is Dance Valley Festival echt een topper. Maar over de indoor-feesten van UDC ben ik op dat gebied (tot nu toe) niet zo te spreken eigenlijk. Even afwachten wat dance valley indoor doet.

Gisteren naar Tiesto In Concert geweest en het zat organisatorisch echt heel goed in elkaar. Wel een paar opmerkingen: De garderobes waren min of meer buiten, wat als het keihard ging regenen?

De show was echt heel erg supervet! Zoiets heb ik nog nooit gezien. Ik vond de show van sensation black 2002 al vet, maar deze Tiesto In Concert had echt een dikke show. Vernieuwend ook, met allemaal dingen die ik nog nooit eerder had gezien.

Het geluid was echt heel erg vet, zuiver en keihard.

Dan de DJ zelf natuurlijk, hij draaide werelds. Hij was echt lekker bezig en ik moet zeggen dat ie vrij veel hardtrance draaide. Het was stevige trance die de boventoon voerde, heerlijk!

Het is echt lang geleden dat ik een ID&T-evenement als "goed" heb ervaren. Tiesto In Concert gaat de boeken in als 1 van mijn beste indoor-feesten ooit.

Nu op naar HQ-XL! Das het terrein van UDC, in mijn ogen de meester van het neerzetten van dikke line-ups. Daar kan ID&T wel een puntje aan zuigen. Innercity heeft een veel zwakkere line-up in mijn ogen dan DVWE.
donateur

---------------------------

maar wel over een specifieke doelgroep en das met 2 maten meten :

wel praten over een doelgroepals het over een ander gaat

maar als het over de doelgroep gaat waar jij in zit(ondanks dat je dit zelf ontkend) dan praat je ineens persoonlijk over wat jij vind en wil

vertel jij mij dan maar eens welke mensen er over het algemeen het meest rondlopen op de hardstylefeesten?

juist ja, hele jonge mensen tussen de 16-20 jaar, die over het algemeen heel veel drugs gebruiken en alleen maar komen om lekker te beuQen. Het is gewoon zo dat het publiek veel jonger is en sorry, maar in mijn mening hebben de meeste jonge mensen nou niet echt een uitgesproken EIGEN mening, spijt me, maar zo heb ik dat tot nog toe ervaren....

Waarschuw beheerder
hmmm klopt wel dat ze gaan voor bekende namen , daarom is de laatste XQ geflopt

maar ik ben benieuwd hoeveel mensen er zullen komen als er een hq komt met mensen zoals henja enzo in de lineup (dus niet super bekende namen zoals jp en fausto enzo)

krijg je pcies etzelfde...

en ik denk dat ik niet in hoef te gaan op drugsgebruik van feestgangers van Q of HQ want ik ken er van beiden veel en er word ook door beiden veel gebruikt !
Waarschuw beheerder
Maar daar heb je toch geen last van Daan? Je gaat toch niet naar hardstyle-feesten. Je moet gewoon per organisatie kijken welk aanbod in je straatje past. En het aanbod van de verschillende organisaties met elkaar vergelijken.

Simpeler kan eigenlijk niet.

UDC heeft zn pluspunten en ID&T heeft zn pluspunten.

UDC: beste line-up, vaak ook betere sfeer (in mijn ogen)
ID&T: strakker georganiseerd, altijd vernieuwend op het gebied van show.

Ik hecht veel waarde aan een line-up, daarom bezoek ik veel UDC-feesten.

Al die complot-theorien of controle-bullshit kunnen me echt geen zak schelen. Ik reken organisaties af op wat ze me te bieden hebben.

Ook vind ik vaak dat er niet eerlijk wordt gekeken door sommige harddance-liefhebbers hier op het forum. Ik was bijvoorbeeld totaal niet te spreken over het geluid en de aankleding op Impulz Outdoor bij de HQ-tent en ook niet te spreken over de wijziging in de time-table en het vroegtijdig stoppen van Proteus. Ik vind dat dat zaken zijn die je niet kunt maken, maar ik heb er vrijwel niemand over gehoord...

ID&T heeft ook een handje in dat soort geintjes en dat vaak tegen hogere entreeprijzen.

Ik snap eigenlijk niet dat mensen een organisatie "volgen", dat ze het allemaal wel ok vinden wat een organisatie doet. Zuurverdiende centen gaan in zo'n entreekaartje zitten. Dus altijd uiterst kritisch kijken naar alle organisaties. Das beter voor de feestganger, maar ook beter voor de organisaties. Dan blijven ze scherp.

Waarschuw beheerder
Ik ben persoonlijk nog nooit naar een id&t-feest geweest, wel al de nodige q-dance feesten (en nee, daar schaam ik me niet voor :P ) en qua organisatie schorde daar ook redelijk wat aan. Maar eerlijk gezegd zijn dat dingen die mij totaal niet boeien op feesten; ik ga puur en alleen voor de muziek/DJ's en ik vind 't redelijk belangrijk dat ik mijn pilsje op z'n tijd kan hebben zonder een uur in de rij te staan.

Deze discussie is wel redelijk offtopic aan 't gaan... :P
Waarschuw beheerder
donateur
2 charlie udc werkt juist samen met modjo en daarom krijgt id&t niks tot weinig van mojo gedaan(denk aan een underworld niet kunnen boeken of een John Digweed enz ) , dus zoek eerst de feiten uit voor je vingers gaat wijzen

Gelul Michael. De HMH is van Mojo en Heineken. Wie mag er wel feesten geven? ID&T. Wie niet? UDC. Ook is het een publiek geheim dat Mojo Laurent Garnier weghoudt van UDC feesten, Dancevalley probeert die gast al jaren te boeken heb ik gehoord maar Mojo werkt gewoon niet mee. Ook het Underworld optreden op Impulz Outdoor vorig jaar heeft behoorlijk wat voeten in aarde gehad, maar daar weet ik helaas niet het fijne van, dus daar kan ik niet veel over zeggen.

die pavo dana luna zany The Prophet eruit kan draaien qua techniek dan vreet ik mijn schoen op [cite]
Dus jij vindt de techniek van Dana zo goed dat je niemand weet die beter is? Vind JP origineler mixen dan Dana.

2 Hassan:
Hij was echt lekker bezig en ik moet zeggen dat ie vrij veel hardtrance draaide. Het was stevige trance die de boventoon voerde, heerlijk!

He wat??? Draait ie ook hardtrance?? Hm, mischien wordt ie toch nog verstandig ;) :P

Ook vind ik vaak dat er niet eerlijk wordt gekeken door sommige harddance-liefhebbers hier op het forum. Ik was bijvoorbeeld totaal niet te spreken over het geluid en de aankleding op Impulz Outdoor bij de HQ-tent en ook niet te spreken over de wijziging in de time-table en het vroegtijdig stoppen van Proteus. Ik vind dat dat zaken zijn die je niet kunt maken, maar ik heb er vrijwel niemand over gehoord...

Dan heb je dat ff gemist want er is wel degelijk behoorlijk wat protest hierop geweest. Alleen bleek dus achteraf dat dat niet de schuld was van UDC, maar van 2 ambtenaren die ff alles kwamen verzieken (maar de aankleding was idd niet super, daar heb je gelijk in).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar ik heb er vrijwel niemand over gehoord...

------------------------

omdat ze allemaal te ver naar de klote waren en wilde dit eigenlijk niet zeggen maar doe het nu toch...

Ook vind ik vaak dat er niet eerlijk wordt gekeken door sommige harddance-liefhebbers

dit roep ik al maanden maar bij dat oneerlijk kijken zit ook nog is ingebouwd dat ze dit ook niet van hunzelf zien of durven toegeven iig
donateur
omdat ze allemaal te ver naar de klote waren en wilde dit eigenlijk niet zeggen maar doe het nu toch...

Pardon?????

Doe jij eens even normaal zeg!
Heb je je schoen al opgevreten?

Impulz Outdoor:

Geluid was slecht ja, maar zoals Charel al zegt daar kon UDC niets aan doen, ik denk dat Proteus ook eerder moest stoppen van de 'gemeente mensen' dan om dat hij dat zelf wilde

EN

die verandering in timetable daar kon UDC dus ook niets aan doen, dat weet ik toevallig, omdat ik ook weet wat er ECHT is gebeurd, waardoor Lab4 zo vroeg kwam ineens
Waarschuw beheerder
donateur
Lab 4 was idd ook niet de schuld van UDC.
donateur
Maar daar heb je toch geen last van Daan?

nee, Hassan daar heb ik geen last van, maar als dat dan wel het grootste gedeelte van het publiek is dat stemt met die DJ award, vind ik die lijst niet echt zo een hele grote verrassing, dat is wat ik meer probeerde te zeggen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dan zijn jullie weer niet eerlijk, want het geluid was al klote voordat de gemeentepikkies kwamen. Het geluid was het jaar daarvoor in de HQ-tent ook een drama......
Waarschuw beheerder
nee, Hassan daar heb ik geen last van, maar als dat dan wel het grootste gedeelte van het publiek is dat stemt met die DJ award, vind ik die lijst niet echt zo een hele grote verrassing, dat is wat ik meer probeerde te zeggenlaatste aanpassing: 30 oktober 2004 19:37

Dan zijn we het daar over eens. Die dj-lijst is dus wel representatief voor wat de meeste nederlanders ervan vinden, of althans, de meeste nederlanders die gestemd hebben. Geen gesjoemel dus.
donateur
ik ben wel eerlijk, als ik het geluid nou wel goed vond voor die tijd... en ook na die tijd toen het wel weer harder kon...

Ik vond er vorig jaar ook niets mis mee op Impulz Outdoor, maar ja dan zal het wel aan mij liggen...
Waarschuw beheerder
Ja dat kan. Misschien ben ik wat kritischer.
donateur
Ik denk ook niet dat er gesjoemeld is met die dj award, maar ben het wel met Danny D eens dat degeen die hoog staan wel; degeen zijn die inderdaaan de meeste aandachte en reclame hebben etc

Ik bedoel als ik mijn moeder zou vragen om dj's op te noemen dan zou ze bijna zowat die top tien opnoemen (ware het niet dat ze dankzij dochter lief ook errug bekend is met de zogenaamde HQ residents zeg maar)

Die lijst staat niet zozeer voor de beste dj's, maar om de meest bekende namen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, maar populaire dj's staan toch altijd het meest in de schijnwerpers? Ik vind dat er geen kritiek kan zijn op de dj-lijsten, zolang je maar in acht houdt dat het gaat om de wil van het volk.

Politiek is vaak netzo, gaat niet om de inhoud, maar om de populairiteit van de politici.

Ik las ook iets paar posts terug over ID&T die de markt controleert, monopolie bla bla bla.

Onzin, je hebt 2 grote aanbieders UDC en ID&T/Q-dance en verder zijn er nog een hele hoop kleinere organisaties. Het is dus een duopolie met ruimte voor kleinere organisaties.

ID&T is marktleider, geen monopolist.

Marktleieder zegt wel iets maar natuurlijk niet alles. Het zegt alleen dat ze de meeste bezoekers aantrekken, zegt niets over de kwaliteit van de feesten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat het geluid voor het bezoek van deze vriendelijke ambtenaren ook slecht was kan ik niet over oordelen, omdat ik eerst voetbal heb gekeken en daarna nog even in een andere tent ben geweest. Maar vorig jaar vond ik het niet zo heel slecht (eerlijk is eerlijk: ik heb er toen ook totaal nie op gelet omdat t me toen nog niet zoveel kon schelen, weet alleen nog dat de sets van Tidy Boys, Lab 4, Fausto heeeeeeel erg vet waren).

ID&T is ook geen monopolist, ze zijn gewoon superslim vanuit hun oogpunt gezien. Ze creeeren hypes, ze verdienen daar ontzettend veel geld mee. En in de ogen van sommige mensen deugt dat niet helemaal, en daar ben ik er 1 van :) (om maar even in een notendop ID&T te omschrijven).
Waarschuw beheerder
Wat deugt er dan niet volgens jou.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik vind dat ze met sommige dingen (vooral met het fenomeen Q Dance) een hype maken, hem uitpersen en het daarna keihard laten vallen (het laten vallen is o.a. met een gedeelte van Trance Energy gebeurd). Kijk naar het voorbeeld Hardstyle. Dat zou zonder Q Dance en zonder ID&T niet geworden zijn wat het nu is: veel afgetrokken troep en zo hier en daar een goed nummer. Q Dance had op Qlubtempo een tijd geleden heel veel vette dj's staan. Steve Hill heeft zelfs op Qlimax gedraaid volgens mij. ID&T en Q Dance hebben toen volgens mij gezegd: We gaan alleen maar de "Dana stijl" (om het zo maar ff te noemen) meer doen en geen hardhouse.
Zo hebben ze, mede dankzij ID&T Magazine en ID&T Radio, een hype rondom hardstyle gecreeerd. Darkraver was ineens terug, Dana, Pavo, enz enz. Luna, Trilok en Chiren en nog wat mensen kwamen opzetten, ze hebben naar mijn idee de harddance markt een bepaalde kant op gedreven. Kan zijn dat ik dat mis heb, want ik ken de feiten natuurlijk niet. Maar ik heb het op de manier zien gebeuren die ik hier vertel.

En dat vind ik niet echt deugen omdat je zo een heleboel mensen maar een bepaald gedeelte laat horen en de rest wordt als het kan in de verdoemenis gedrukt (zoals ze dus bvb Steve Hill nooit meer geboekt hebben)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Om maar weer enen een bruggetje te slaan naar het on-topique gedeelte.

charly: Je noemt Tidy Boys, Lab4 en Fausto. Yoji niet gehoord? Hij zette de tent op zn kop met de platentassen van andere dj's, zn eigen platen kwamen niet door de douane...

Kan me nog goed herinneren dat tijdens zijn set, JP, Lab4 en Fausto alle drie achter Yoji stonden en naar hem stonden te wijzen en applaudiseren. Als Yoji in zn handen begon te klappen klapte de hele zaal mee, mensen aten bijna letterlijk uit zn hand. Was echt een hele hele vette set :lief: