Partyflock

Forumonderwerp · 718740
19 volgers · 327304x bekeken

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Hardhouse, hardtrance en een beetje techno en een héél klein beetje hardstyle (althans zo draai ik het).
Op de één of andere manier komt deze muziekstroming niet helemaal door.
Ben wel benieuwd naar de meningen over hoe dat komt.
Te hard voor de Tiesto/cor fijneman enz. liefhebbers, te soft voor de hardstylers/hardcoreliefhebbers enz.

Mijn mening is dat harddance van alles in zich heeft om verrassende uptempo (gb) en/of beukende duitse/hollandse platen te mixen. Tóch muzikaal én stevig.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
En melk! Dan schil ik gewoon dat karton eraf, vind ik niet lekker he. Schil ik er gewoon af. T gaat mij echt om de pure melk! Schil je trwns ook je zout Rj? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik niet, dat pleur ik altijd over slakken heen. Of in open wonden.
Waarschuw beheerder
donateur
Wel over alle slakken dan he?
Waarschuw beheerder
donateur
Yep, ik scheer zo alle slakken over een kam.
Waarschuw beheerder
donateur
Maar dan toch wel een spreekwoordelijke kam he? Zie je t voor je dat je een kam hebt waar je allemaal slakken over kan scheren, das toch nie normaal? Dacht je dat soms? Waar zou je zo 'n kam moeten kopen dan? Die bestaan helemaal niet man!

Pfff die Finimal stijgt naar mn hoofd volgens mij..
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat we dan iets verwisseld hebben. Waarschijnlijk zat ik zaterdag aan de finimal, en heb jij nu iets anders:s
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha nou ik voel me super slaperig en sloom en zo dus ik denk niet dat dat t is. Of heb je misschien GHB met mn Finimal verwisseld??
Waarschuw beheerder
donateur
Denk het niet, want die G van zondagochtend/middag werd ik niet zo sloom en slaperig van. Voelde me wel erg relekst:) Het zou kunnen dat je dan mijn nachtrust extra tabletten te pakken hebt.
Waarschuw beheerder
donateur
Zal vanavond eens ff testen wat er nu in dat potje zit dan.
Waarschuw beheerder
donateur
Zo raar is dat niet, want geen enkele dj is eigenlijk ooit tevreden over zijn set

Denk dat dat dj-eigen is

Was meer omdat hij opeens een uur eerder dan verwacht moest draaien.
Hij kon dus niet helemaal z'n draai vinden. Zei ie zelf he....
Waarschuw beheerder
donateur
ja daarom ging het dus ook niet zo lekker he! :p

*weet niet wat aan te doen vanavond*
Waarschuw beheerder
same here.

Waarschuw beheerder
Yoji draaide echt een paar dikke platen, alleenhelaas ook 3 hardstyle nummers, als afsluiter corotex. Die drie nummers vond ik net als X-Field grafherrie. De rest was weer top!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Is er eigenlijk uberhaupt nog iets opgenomen op Dance Valley WE?
Set van JP en Fausto zou niet gek wezen:d

Was van plan aan Fau te vragen om het setje ff opnieuw te mixen...
Waarschuw beheerder
donateur
Was van plan aan Fau te vragen om het setje ff opnieuw te mixen..

___

Zou mooi zijn, en dan kan ie alle nummers ook helemaal draaien :) Zal alleen moeilijk gaan met bvb Tommy Pulse - Ghosttown want hij heeft geen cd spelers :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ben jij nou ook al te lui om die quote haakjes te gebruiken:(
Waarschuw beheerder
donateur
Nee haakjes deden t nie op dat toetsenbord (school pc's zijn crap). maareu ben sowieso niet lui!! Ik ben alleen heel selectief met mn energie :D
Waarschuw beheerder
donateur
Je valt in herhaling...
Waarschuw beheerder
donateur
Das zeker zo, hoewel dat ook wel weer lachen is. Heb zaterdag iemand herhaaldelijk zien vallen, en dat was best komisch:d
Waarschuw beheerder
donateur
Ben jij nou ook al te lui

Jij vraagt in de herhaling :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Wou dat ik de afgelopen drie weekenden zou kunnen herhalen:d
Waarschuw beheerder
donateur
Voortan videocamera meenemen en opnemen, dan kan je thuis nog een keer kijken en luisteren :)
Waarschuw beheerder
donateur
Voortan videocamera meenemen en opnemen, dan kan je thuis nog een keer kijken en luisteren:)

Is niet hetzelfde, gaat om de beleving...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik durf te wedden dat als we je volgooien met GHB, dat dan je beleving niet echt anders zal zijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
Je weet dat jij geen enkel recht hebt om over wat voor drugs dan ook mee te praten. En zodra je dat dan ook wel doet irriteert mij dat uitermate(6)
Waarschuw beheerder
donateur
Je weet dat jij geen enkel recht hebt om dat te zeggen. Weet je wat mij uitermate irriteert? Meelopers en mensen die zichzelf interessant vinden omdat ze op internet over dingen als drugsgebruik op lopen te scheppen. Als ik daar niks over mag zeggen, zou jij dus bvb niks over dj's mogen zeggen omdat je niet kan draaien.
Waarschuw beheerder
donateur
You know I'm just a lovely little O:) Sjeup ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Check je mail, de Update van The Happy Few & DJ Hank is weer verstuurd!!! :)
Mocht j'm niet ontvangen hebben, geef je emailadres dan even aan ons op!
info@thfdance.nl that is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zit m net te lezen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Je weet dat jij geen enkel recht hebt om dat te zeggen. Weet je wat mij uitermate irriteert? Meelopers en mensen die zichzelf interessant vinden omdat ze op internet over dingen als drugsgebruik op lopen te scheppen.

In de conversatie hierboven was jij degene die over drugsgebruik begon...

Als ik daar niks over mag zeggen, zou jij dus bvb niks over dj's mogen zeggen omdat je niet kan draaien.

Ik luister toch naar die dj's, ben met sommige bevriend, sommige zijn vage kennissen, dus dan mag ik daar heus wel iets over zeggen:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja jij luistert naar dj's, en ik kijk elke 2 weken naar mensen als jij en hoor al sinds februari jullie gezwets aan als je van het pad af bent. Das dan hetzelfde :) Vind t raar dat je dit soort dingen nooit durfde te zeggen toen Annemarie en ik nog on speaking terms waren trwns. Heb toen denk ik minstens 50 keer op Pf een grap gemaakt met het woord "lijntje" erin en nog wel 3 x zoveel grappen in jouw aanwezigheid en gek genoeg nooit een rotopmerking van jou gehad.(Disclaimer: waarmee ik haar nu dus NERGENS de schuld van geef!!)

O en nog ff voor de duidelijkheid: ik zeg wat ik wil zeggen, of t je nou irriteert of niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Vind t raar dat je dit soort dingen nooit durfde te zeggen toen Annemarie en ik nog on speaking terms waren trwns. Heb toen denk ik minstens 50 keer op Pf een grap gemaakt met het woord "lijntje" erin en nog wel 3 x zoveel grappen in jouw aanwezigheid en gek genoeg nooit een rotopmerking van jou gehad.(Disclaimer: waarmee ik haar nu dus NERGENS de schuld van geef!!)

Denk dat dat komt doordat het me in het begin niet irriteerde. Het werd pas irritant toen jij van de een het drugsgebruik niet erg vond, en van de ander wel...

O en nog ff voor de duidelijkheid: ik zeg wat ik wil zeggen, of t je nou irriteert of niet.

Das het mooie van dit land he:) Daar kan dat allemaal:)

Als je er verder nog over wil doorgaan, zullen we dat dan maar weer off topic doen...
Waarschuw beheerder
donateur
k pb je straks ff terug als ik thuis ben, zit op school.
Waarschuw beheerder
donateur
Is goed gozer, geen haast. Zou niet willen dat het ten koste gaat van je educatie:p
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dat was weer een educatie... kom op school, en ik hoor: je kan nu aan je presentatie gaan werken... :@ DAT KAN IK THUIS OOK GVD! En moet morgen voor 1 kwartier (!) naar school. Paps en mams zijn gelukkig zo lief dat ik dat met de auto mag doen, anders was ik 4 uur reizen kwijt aan 1 kwartier "les". :S
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Hey, Een kwartier kan best veel inhoud bevatten hoor...

Jammer genoeg geld dat niet echt voor school, maar denk je maar eens in wat je in een kwartier allemaal wel niet kan doen :o

The possibilities are endless, the only limit, is yourself! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Kan al gauw 4 keer neuken in een kwartier :P
Waarschuw beheerder
donateur
:O

Alsjemenou?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe vaak moet je dan de pop weer opnieuw repareren van al die gaten? :X
Waarschuw beheerder
donateur
Kan precies 4 keer, daarna is t weer anderhalf uur met de bandenplakspullen van mn pa aan de slag :S
Waarschuw beheerder
Bandplak? Badpak? Lantaarnpaal? Twee-componentenlijm?

Bandplak!
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus Reef wat ontzettend melig :D Heerlijk :D