Partyflock

Forumonderwerp · 718410
3565x bekeken
Betreft: evenement: Hardcore Forces, zaterdag 16 april 2005 om 22:00
Werkzaam bij S.E.S
Artiest Skeleton
Waarschuw beheerder
donateur
Voor het feest Hardcore Forces hebben wij een andere, centraler gelegen, locatie gevonden. Verder hebben we de datum opgeschoven naar 16 april 2005, zodat het op een zaterdag valt.

Het feest zal nu worden gehouden in de Rietzoom in Kropswolde. Hierdoor zullen wij nu twee area's hebben. Eén grote battle area en de andere zal een grote chillout zijn, waar tevens talents tegen elkaar zullen strijden die hiermee een plek op Core Attack kunnen winnen.

Hiervoor zijn we ook op zoek naar talents, dus denk jij dat je de strijd aandruft?

Stuur dan je demo, voor 31 januari 2005, op naar:

Skeleton Events Stadskanaal
Dintellaan 14
9501 PD Stadskanaal
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 63717, 203}
Waarschuw beheerder
Proto X, Ik moet je gelijk geven dat ik me misschien een beetje liet gaan, lol. Maar als je hem echt zo goed kent, dan weet je ook dat hij met zijn armen over elkaar gaat staan wanneer een dj een plaat draait die volgend hem echt niet meer kan, staak nummr noemt hij dat. (hoe zielig kan je zijn) Dus hij zegt niet alleen iets over iemand zijn mixtechnieken. Ik hoor van div. gasten dat hij slechte dingen zegt over verschillende dj's, dus ben ik het toch niet helemaal met je eens. Maar dat moet niet uit maken, je kan niet overal met elkaar eens zijn.

Ik vind het gewoon jammer dat dante zo doet, want hiervoor mocht ik hem wel. Maar dat is nu wel wat minder.

Ik heb hier maar 1 ding over te zeggen.

HE DANTE LET EENS OP JE EIGEN TECHNIEK EN PLATENKEUZE EN HOU JE MET JE EIGEN DINGEN BEZIG!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoor van div. gasten

Ben je sinds kort DJ ? Of weet je nog niet echt hoe alles werkt ?

Muziek is 1 en al gelul .. Je kan pas zekerheid hebben als je het met je eigen ogen hebt gezien ..

En ik moet eerlijk zeggen, als een DJ er met de pet nagooit, en het gewoon verprutst, dan kan ik soms ook lachen .. Terwijl ik misschien diezelfde fout maak :)

Wind je niet zo op, het leven is al druk genoeg!
Artiest {SHOWLIST artist 2483, 63717}
Waarschuw beheerder
Sjesus proto X

Ben je sinds kort DJ ? Of weet je nog niet echt hoe alles werkt ?

Toen jij nog je luiers volpoepte ging Jeroom al te feesten dus kom nou niet met van die flauwekul reakties!! Lekker makkelijk trouwens met een profiel zonder foto of echte info!!

Muziek is 1 en al gelul .. Je kan pas zekerheid hebben als je het met je eigen ogen hebt gezien ..

Daar ging het dus niet over en zeker niet of een dj het verprutst of niet, maar elkaar in waarde laten en niet achter iemand zijn rug om loopt te ouwehoeren maar ondertussen wel mooi weer spelen tegen die personen!!

Idd is het lullig om zo op het forum te zetten maar aktie reaktie toch? Bovendien ben ik het met Jeroom eens en is ie deze x te ver gegaan!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Toen jij nog je luiers volpoepte ging Jeroom al te feesten dus kom nou niet met van die flauwekul reakties!! Lekker makkelijk trouwens met een profiel zonder foto of echte info!!

Dude, leeftijd zegt geen ene fucking moer vriend ...

En wat boeit mijn profiel nou? Wat heb ik ermee te maken ?

Wil je info? Kijk maar op www.mid-town.nl .. of neem contact met ze op .. :S

Daar ging het dus niet over en zeker niet of een dj het verprutst of niet, maar elkaar in waarde laten en niet achter iemand zijn rug om loopt te ouwehoeren maar ondertussen wel mooi weer spelen tegen die personen!!

Wat ik ermee bedoelde, was dat Jeroom GEHOORD heeft van iemand dat Dante lult ... Dus dat hij dat maar eens met eigen OREN mag horen.

Of snap je het nu nog niet ?

En again .. Leeftijd heeft hier geen ene kloot mee te maken ..
Waarschuw beheerder
Ik ben je vriend niet dus waan je geen illusies en als leeftijd niets er mee te maken heeft vind ik je reaktie behoorlijk kinderachtig!

Je komt op mij als een eigenwijze snotneus over die zich met iets bemoeid wat m helemaal niet aangaat dus als je je afvraagd wat ik er mee bemoei; netzoveel als jij dus!!

Het probleem is dat Jeroom dat nooit zal horen omdat het omgekeerde tegen hem gezegd wordt dus niet eerlijk ( en niet alleen jeroom maar ook tegen mij!!)

Of snap je het nu nog niet ?

als je niets beters te doen hebt bemoei je er dan niet mee want hier weet jij helemaal niets van..

En ff on-topic is skeleton hetzelfde als Serenity events?
Waarschuw beheerder
Dante is gewoon met 2 woorden te beschrijven

1: IRRITANT
2: SCHIJNHEILIG

Thats All!(naja voor nu dan)

Artiest Vinnybunny
Waarschuw beheerder
heb'k wat gemist? :)

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, mensen zoals jou zullen idd nooit een vriend kunnen worden :no: .. Dus ik waan me zeker geen illusies ..

Je komt op mij als een eigenwijze snotneus over die zich met iets bemoeid wat m helemaal niet aangaat dus als je je afvraagd wat ik er mee bemoei; netzoveel als jij dus!!

En dat zegt iemand van 25 .. En noemt mij een snotneus .. :no: Hypocriet noemen we dat.

Het probleem is dat Jeroom dat nooit zal horen omdat het omgekeerde tegen hem gezegd wordt dus niet eerlijk ( en niet alleen jeroom maar ook tegen mij!!)

Achgossie ? Niet eerlijk ? Ga huilen dan ?

Dit gedoe blijf je houden, dat er achter ruggen om geluld word .. Kan je het niet hebben, stop dan maar met draaien, want dit kan je niet voorkomen .. Hoe hard je ook gaat huilen :)

als je niets beters te doen hebt bemoei je er dan niet mee want hier weet jij helemaal niets van..

Again ... Jij weet net zoveel als ik .. Alleen ik heb Dante geen slecht woord over een DJ horen spreken, en jouw maatje heeft het via via gehoord, dus kan het niet eens met zekerheid zeggen ...

Dus wie weet hier nou niet waarover hij praat ?

En nogmaals, dat jullie je zo druk maken om 1 persoon, zegt wel héél veel over jullie .. Laat je vooral goed kennen, en je komt erg ver in de muziek :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
En trouwens ... Ik ken jullie voor de rest niet, dus zie dit niet als een persoonlijke aanval .. Mocht Dante wel iemand hebben afgekraakt, dan nog hebben jullie niet het recht om hem af te kraken ... Trek je schouders op, blijf proffesioneel, en laat anderen lekker lullen .. Want als je je druk moet gaan maken om de woorden van een ander, dan heb je geen tijd meer om je setje te draaien, zo druk heb je het dan .. ;)

Voor de rest, no offence :bier: Ik reageer zo fel, omdat Dante m'n maatje is .. En iemand is niet voor niks mijn maatje :)
Waarschuw beheerder
zo, druk hier :| fel proto :D

je kan beter je eigen ding doen en schijt hebben aan iedereen :)

waar maken mensen zich zo druk over? (ik heb eerst alles gelezen voordat ik hierop reageer :) )

sommige mensen zeggen nu dingen, die niet goed zijn voor hun reputatie :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
sommige mensen zeggen nu dingen, die niet goed zijn voor hun reputatie

En je doelt nu op .. ?
Waarschuw beheerder
niet op jou specifiek ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beetje raar Tavraz dat Proto wel van alles mag roepen en Jeroom en ik niet????
als je het echt goed gelezen had dan vind ik je post een beetje vreemd???

No offence ook tegen jou Proto je neemt het voor je maatje op maar als je echt alles wist dan snap je wel waarom ik en Jeroom zo fel reageren!!!
met iemand als Dante in de buurt van je "setje" is het moeilijk om "in zijn ogen" goed te draaien want hij heeft overal commentaar op!! Platen keuze pitch snelheid manier van draaien of je goed mixed verzin het maar en hij heeft er wel wat op....

Dit is niet over 1 nacht ijs!! Er zijn grenzen en als je commentaar levert tegen onze vrienden en dan vervolgens poeslief tegen ons doen alsof er niets aan de hand is dan ben je gewoon schijnheilig.

Idd niet eerlijk zo maar andersom is het pcies hetzelfde en als hij ermee zit dan weet ie ons te vinden!!

Waarschuw beheerder
:gaap::gaap::gaap::gaap::gaap::gaap::gaap::gaap:

Gaat dit nog lang door,
anders bespaar ik me de moeite om elke keer dit topic te openen....

Waarschuw beheerder
donateur
Maar again .. Is dat iets om hier uit te vechten ? Jullie wonen in Den Helder, spreek af, en praat het uit ? Dit is toch een wisselwerking, of niet ?

Ik heb niet zo lang geleden op Hardbeats in de Postbrug gedraait .. Dante stond erbij en keek ernaar, terwijl ik nog niet lang draai, en met moeite foutloos draai ... En ik hoorde hem geen woord zeggen .. Sterker nog, ik kreeg wat opbouwende tips..

Maar kom op jongens, maak je er toch niet zo druk om .. :) Er zijn ergere dingen in het leven hoor! Als Dante volgens jullie echt zo fout bezig is, spreek hem dan in real life aan ... Praat als een volwassene met hem, en zeg dat hij fout bezig is .. Ik denk dat hij de laatste zal zijn, die onredelijk zal reageren. Drink daarna een pilsje, shake hands, en zo hou je ook nog eens de volledige eer aan jezelf ...

(Y) :)

Waarschuw beheerder
donateur
Bob, niet zeuren, ga Trance mixen ofzo .. :9
Waarschuw beheerder
Er zijn ergere dingen in het leven hoor! Als Dante volgens jullie echt zo fout bezig is, spreek hem dan in real life aan ... Praat als een volwassene met hem, en zeg dat hij fout bezig is .. Ik denk dat hij de laatste zal zijn, die onredelijk zal reageren. Drink daarna een pilsje, shake hands, en zo hou je ook nog eens de volledige eer aan jezelf ...

daar moet ik het wel met je eens zijn :jaja:

wees gewoon open en eerlijk naar elkaar :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sterker nog, ik kreeg wat opbouwende tips..

Die geeft die dus ook aan ons terwijl we daar niet om vragen, snap je?

Nu is het een x andersom met commentaar , het is gewoon een soort statement meer niet...

Al met al was er ff commotie omdat jij voor Dante sprak dus vandaar die reakties (niet nodig geweest,mee eens)

En er wordt zeker wel ff over gesproken geloof me!!!

Groetjes Patrick

Nogmaals om het weer on-topic te krijgen: is Skeleton serenity ???

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik sta te draaien op een feest, en iemand geeft me een bruikbare tip, kan ik hem alleen maar dankbaar zijn .. ant uiteindelijk zel het toch alleen maar in mijn voordeel werken ... En aan jullie draai archief te zien, hebben jullie nog niet op grote feesten gestaan, dus een tip is altijd welkom toch ? Goed, wie ben ik om dat te beoordelen .. Maar ik zou het iig niet erg vinden als iemand met tips komt .. :yes:

Tijd om weer ontopic te gaan ..
Artiest {SHOWLIST artist 566, 31495}
Waarschuw beheerder
Hey Proto-X ben jij die member van exploitation of subco toevallig ?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik was bij eXploitation ja .. Zit nu bij Mid Town Records .. :)
Waarschuw beheerder
Nogmaals om het weer on-topic te krijgen: is Skeleton serenity ???

Ik weet niet of jij ook een demo had gestuurd? Als dit wel het geval is, en je wilt toch een kans maken. Dan zou ik bovenstaande opmerking gauw verwijderen als ik jou was... :jaja:

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarom dat is toch gewoon de waarheid!
Mogen ze allemaal bestwel weten!
Waarschuw beheerder
donateur
DJ Chop-e - En ff on-topic is skeleton hetzelfde als Serenity events?

kijk eens op de site van S.E.S. www.s-e-stk.nl

vind je hier een van de feesten van SERENITY???

dan is je vraag ook beandwoord!
Waarschuw beheerder
Wendeladelidelee 24 november 2004 10:46
waarom dat is toch gewoon de waarheid!
Mogen ze allemaal bestwel weten!

Wat bedoel je? Toch niet dat het waar is dat Skeleton Events voorheen Serinity heette...!??!

Kan je één ding zeggen: DAT IS ECHT COMPLETE ONZIN!!!

Het klopt dat Serinity ook in de Rietzoom feesten heeft gegeven, maar Skeleton Events heeft echt HELEMAAL NIETS met Serinty te maken... :no:
Waarschuw beheerder
ok e jongens, hierbij wil ik mijn excusses aanbieden aan iedereen die zich aangespoken voelde op mijn reactie naar Dante.

ProtoX zegt:
Als ik sta te draaien op een feest, en iemand geeft me een bruikbare tip, kan ik hem alleen maar dankbaar zijn .. ant uiteindelijk zel het toch alleen maar in mijn voordeel werken ...

Als ik een tip krijg van een DJ die veel beter dan mij is moet ik je gelijk geven, maar als het een dj is die denk dat die beter is vind ik het arrogantie. Als je meer dan 10 jaar draait mag je aannemen dat die gene een bepaalde draaistyle heeft en dat daar niemand iets over hoeft te zeggen. Je moet zeker niet met je armen over elkaar voor de dj gaan staan (staak plaat)wanneer hij een plaatje draaid die hem niet aanstaat. (ik blijf het zielig vinden). Ik zie Luna al met zijn armen over elkaar staan wanneer een dj voor hem een kut plaat draait, hahahaha. Dit soort dingen kan nooit goed voor je zijn als dj. Dus hij geeft niet altijd zo genaamde goede advies

ProtoX dat je het voor je maatje opneemt vind ik heel goed van je, dat zal ik ook doen. Maar ik blijf Dante een zielig mannetje vinden. Ik hoop echt het beste voor hem, maar hij moet mij dit soort dingen niet flikken want dan kan hij dit soort acties verwachten
Waarschuw beheerder
Ok das duidelijk over Serenity11

Was gewoon nieuwsgierig omdat ik er op gewezen werd en omdat je niet weet wat je kan verwachten van die gasten (serenity) dus vandaar mijn vraag! Was niet beledigend bedoeld!

Idd Jeroom voor mij ook dezelfde excuses en laten we het hierbij houden!!
Waarschuw beheerder
Ok das duidelijk over Serenity11

Was gewoon nieuwsgierig omdat ik er op gewezen werd en omdat je niet weet wat je kan verwachten van die gasten (serenity) dus vandaar mijn vraag! Was niet beledigend bedoeld!

Kan me de vraag ook wel enigzins voorstellen, ivm lokatie enzo. En dat het niet beledigend bedoeld was snapte ik ook wel hoor, alleen komt het al snel als een belediging over als iemand wordt vergeleken met 'die gasten' ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
.....
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 64951, 7068}
Waarschuw beheerder
donateur
hmz
ik zal ook es een demo'tje opsturen :)
is wel een pokke eind rijde, maar ik zie dat Mikel en Sebastiaan aka Dynamike en Wizard er ook heen gaan, dus dan kan ik vast wel meelifte :P

Waarschuw beheerder
Skeletonn heb je me pb gekregen? (geduld is niet 1 van me goeie eigenschappen:P)

Waarschuw beheerder
Wat bedoel je? Toch niet dat het waar is dat Skeleton Events voorheen Serinity heette...!??!

Kan je één ding zeggen: DAT IS ECHT COMPLETE ONZIN!!!

Het klopt dat Serinity ook in de Rietzoom feesten heeft gegeven, maar Skeleton Events heeft echt HELEMAAL NIETS met Serinty te maken...

nee ze bdoelt dat dante arrogant en scheinheilig is toch?
Waarschuw beheerder
ja dat bedoel ik brrt je moet je berichten eens ff beter gaan lezen.. Waarom moet hij zijn bericht gaan wissen terwijl het gewoon de waarheid is...duh!!!!
Waarschuw beheerder
:| Het wordt me denk ik allemaal even teveel...

Maar even voor alle duidelijkheid:

De enige keer dat ik het over een bericht verwijderen had was tegen DJ Chop-e, omdat hij de vraag stelde of S.E.S. hetzelfde was als Serinity... Ik maakte een beetje een sarcastische opmerking erover, door te zeggen dat hij die beter weg kon halen voor zijn eigen bestwil (Serenity heeft op zn zachtst gezegd niet echt een goede reputatie rondom Groningen).

Maar het was dus bedoeld als een geintje, en om gelijk duidelijk te maken dat het dus niet zo is. En tuurlijk hoefde hij het niet echt te verwijderen, zoals ik al zei ik probeerde hiermee aan te geven dat die suggestie niet klopte.. (vandaar ook het ;))

Volg je het nog? :P
Waarschuw beheerder
Maar iemand nog een demootje?

Waarschuw beheerder
workin on it :P
Waarschuw beheerder
Serenity heeft op zn zachtst gezegd niet echt een goede reputatie rondom Groningen

haha idd en weet er alles van...

Wendeladelidelee doelde op het commentaar van Jeroom en niet van jou, lol...
Waarschuw beheerder
idd.. en ik op die over Serinity en niet die over Dante :s :P

TqNôize 24 november 2004 19:36
workin on it :P

(Y) :)

btw: Ik zie dat jij ook uit Assen komt.. ken ik u?

Waarschuw beheerder
denk et niet je bent 5 jaar ouder :P
ik ken ook niemand uit je vriendenlijst :)
check pb :)

Waarschuw beheerder
donateur
Jeroom, Chop-E .. Jullie mogen je mening hebben, en deze respecteer ik (Y)

Subject about Dante is closed .. :)

Waarschuw beheerder
niet eerlijk jullie draaien langer :P
Waarschuw beheerder
proto x; helemaal gelijk!!!! Idem dito!!

Waarschuw beheerder
zitten er btw ook eisen aan een demo vast? (1e keer dak een demo maak..):)

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
kzal ook eens een demo opnemen
Waarschuw beheerder
donateur
er zijn geen eisen aan verbonden behalve dat het bij het concept(moet je denken aan Hardcore, Oldstyle,varianten ervan natuurlijk ook maar hardstyle........NEE!! Niet voor deze contest.) moet passen en dat je er je best natuurlijk voor doet.......maar dat lijkt mij logisch!!!

Waarschuw beheerder
Gelukkig iedereen is weer vriendjes (L) ghehehe :9

Waarschuw beheerder
donateur
Bob, waar blijft die Trance demo van je ?

:[

Waarschuw beheerder
terror dan? :P (heb'k paar plate van :P)
laatste aanpassing