hoe gaat het met JOUW?
hij is groter ALS MIJ!
dat vind ik dus echt irritant...
hij is groter ALS MIJ!
dat vind ik dus echt irritant...
.
laatste aanpassing
.
laatste aanpassing
Stomme zinnen:
Ik zoek het niet om op te ruimen ( = ik heb geen zin om op te ruimen)
Wat een schraal tv programma ( stom programma dus)
Kom je een keer AAN? In plaats van LANGSKOMEN
Ik ga zaterdag heen ( WAARHEEN!?)
Gers
Toedels
En alle mensen die domme zinnen maken
--------
Wow.. kheb echt nog nooit van die zinnen gehoord!!
Ik zoek het niet om op te ruimen ( = ik heb geen zin om op te ruimen)
Wat een schraal tv programma ( stom programma dus)
Kom je een keer AAN? In plaats van LANGSKOMEN
Ik ga zaterdag heen ( WAARHEEN!?)
Gers
Toedels
En alle mensen die domme zinnen maken
--------
Wow.. kheb echt nog nooit van die zinnen gehoord!!
Jullie hebben het zo te zien maar druk met al dat geërger!
Heb alleen een hekel aan woorden waar ik niets van snap. We hebben hier een hele mooie nederlandse taal, waarom moet je dan constant gare woorden overnemen? Geheimtaal is voor op de basisschool, zelfs als je op je 15e aan een breezer staat te lurken tussen de potentiële loverboys mag er toch wel verwacht worden dat je normaal Nederlands praat.
Heb alleen een hekel aan woorden waar ik niets van snap. We hebben hier een hele mooie nederlandse taal, waarom moet je dan constant gare woorden overnemen? Geheimtaal is voor op de basisschool, zelfs als je op je 15e aan een breezer staat te lurken tussen de potentiële loverboys mag er toch wel verwacht worden dat je normaal Nederlands praat.
- vrijen --> gadverdamme, het Yes-niveau straalt hier toch vanaf?
- gordijn --> gewoon een lijp woor, zeg het maar is tien keer achter elkaar, en zeg me dan dat het een normaal woord is.
- frips --> had vroeger een fwiend, en zijn moeder zij altijd: doe je wel je sjaal om, want het is zo frips. KAPPE NOU, DOM LOEDER!!
- neerschrijven --> DIT IS GEEN WOORD, MONGOLEN, je kan iets OPschrijven en NEERleggen ,maar neerschrijven is geen woord. Door veel nederlanders (ja ja, zelfs mijn leraar nederlands vroeger, gebruikt)
- gordijn --> gewoon een lijp woor, zeg het maar is tien keer achter elkaar, en zeg me dan dat het een normaal woord is.
- frips --> had vroeger een fwiend, en zijn moeder zij altijd: doe je wel je sjaal om, want het is zo frips. KAPPE NOU, DOM LOEDER!!
- neerschrijven --> DIT IS GEEN WOORD, MONGOLEN, je kan iets OPschrijven en NEERleggen ,maar neerschrijven is geen woord. Door veel nederlanders (ja ja, zelfs mijn leraar nederlands vroeger, gebruikt)
Ohja, ik heb er nog 1: Deur los doen.
(Dus alle schroeven eruit halen, dan valt de hele deur eruit)
Het is OPEN!!!
*zucht*
Contaminatie. Heel irritant. Net als optelefoneren, doorfaxen, dat kost duur. Uitprinten is er eigenlijk ook 1.
En die msn taal is al helemaal achterlijk.
Niej ipv niet, owk ipv ook.
Wat is daar het nut van????
(Dus alle schroeven eruit halen, dan valt de hele deur eruit)
Het is OPEN!!!
*zucht*
neerschrijven
Contaminatie. Heel irritant. Net als optelefoneren, doorfaxen, dat kost duur. Uitprinten is er eigenlijk ook 1.
En die msn taal is al helemaal achterlijk.
Niej ipv niet, owk ipv ook.
Wat is daar het nut van????
laatste aanpassing
laatste aanpassing