Partyflock

Forumonderwerp · 717135

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ikzelf vind Angerfist toch de allerbeste wat vinden jullie...
Waarschuw beheerder
nou is niks grappig!
rollie krijgt klappen !!!:@

kneusje dat het is:P
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Waarschuw beheerder
danny heb hele goede herrie
maar ook iets te ernstig swingielingie house draaiorgremixrag...
maar smaken verschillen :yes:
kwa bouw van zn tracks staak vaak van te kijken vind dat ie dat knap inelkaar zet:respect:

Waarschuw beheerder
Heb geen idee eigenlijk :S
Waarschuw beheerder
ok maar psycho noem het dan een voorbereidde set die hij digitaal gemixxed heeft blabla ipv het live act te noemen

promo doet ook zoiets (promo kan niet live omdat ze platen gewoon niet live te doen zijn) maar die zegt het tenminste eerlijk dat ie van te voren iets speciaals gemixxed heeft en dat op cd heeft gezet

maja je heb erg veel verschillende begrippen live

-x- maakt live een optreden dmv een drumcomputer en ter plekke gemaakte sounds

neophyte doet live door een microfoon heen brullen :P

rtc doet live geile wijven die strippen

angerfist doet live een cdtje :P

Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=000769ce0014190a9bf44f3f1a006f6cdc]http://kwc.org/blog/archives/photos/ms.cd-1.jpg[/img] VS [img cacheid=001330f100141923f01bd9891a006f6cdc]http://www.xtrecist.nl/Gallery/Diemen/images/DSCF0043.jpg[/img]

:9

Waarschuw beheerder
donateur
Dat gebeurde hier vanmiddag in de straat met een oud wijffie op een weduwe fiets ghehe, mijn buurjongetje vond t nodig er een stok tussen te douwen :devil:

dat was dus zooo grappig :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kom maar kom maar :devil: :P
Waarschuw beheerder
ik kan de beroemde vechtsport rol tegen je schenen met 40 km per uur :$

:devil:

Waarschuw beheerder
Wat een Aso!
Waarschuw beheerder
bij jou stok in de reet steken is leuker!

Waarschuw beheerder
donateur
Rot op juh :[
Waarschuw beheerder
donateur
Deze topic is een grote grap.:S

Waarschuw beheerder
donateur
die zin van jou ook :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat zou dan idd, gewoon eerlijk moeten zeggen ja.

Maargoed who gives a fuck???;)

Mnesne willen gewoon los gaan hoor, die komen echt niet om een theater voorstelling te komen kijken van iemand die een demonstratie hardware freaken geeft...
Slechts een aantal puristen, komen daar wel voor, maar de meeste mensen willen gewoon lekker hakkuhhhhhhh :bounce:
En ik zelf ook, produceer zelf ook, ben er ook serieus mee bezig enzo, maar op een feest, ben ik gewoon net als iedereen daar puur om los te gaan, en lekkere platen te horen, dat gezeur is niks voor mij, al die achtergrond shit, wat kan mij t schelen...gaat er om dat ik een vette avond heb. :jaja:

Waarschuw beheerder
Nou lach me slap hiero :S
Waarschuw beheerder
Dat klopt helemaal psycho.. aar toch de zeikerds heb je er tussen he;)

Waarschuw beheerder
donateur
he rick?

Waarschuw beheerder
donateur
Psycho Forze:

met een bak hardware kan je alsnog los gaan. T is alleen niet zo gangbaar als men het gewend is.
Waarschuw beheerder
donateur
Ow ow, zijn de handjesklappers op hun teentjes getrapt?

Waarschuw beheerder
donateur
alsof dat hele lijpe zootje geeft om een dj die draait of een cd afspeelt :/

Zolang er maar muziek is :9

Waarschuw beheerder
was weer s ff aan t lezen in dit vette topic ennnnnnnn ik vind dat je geen discussie kan voeren met angerfist fans omdat dat juist de mensen zijn die t nix kan verrotten of er een cdtje ingepleurd word door een viertal quasi leipe gastjes met dito maskers. en dan kan xtrecist wel zeggen dat hij helemaal live speelt altijd enzo, dat geloof ik dan ook als muziekliefhebber en ik vind t erg cool en respect enzow, maar die angerfist groupies hier hebben dan toch zoiets van: ja sow? boeit mij dat, hardcore = hardcore. dus echt nix mee aan te vangen met die gasten.

I rest my case...

Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk kan je ook met een bak hardware los gaan, dat hoor je mij ook zeker niet zeggen...alleen tsja het verschil moet er wezen hè, de een doet t met allerleiapparatuur, de ander zet gewoon simpel een cdtje op, mij maakt t iig niks uit, gaat er om dat er vette muziek te horen is.
Zo denk ik erover, en ik denk de meeste wel.
Iedere z'n mening verder toch?:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Te vette discussie :D

Criminally insane is nog wel leuk, rest niet.
Maar ik hou sowieso niet van die hardcore
Waarschuw beheerder
was weer s ff aan t lezen in dit vette topic ennnnnnnn ik vind dat je geen discussie kan voeren met angerfist fans omdat dat juist de mensen zijn die t nix kan verrotten of er een cdtje ingepleurd word door een viertal quasi leipe gastjes met dito maskers. en dan kan xtrecist wel zeggen dat hij helemaal live speelt altijd enzo, dat geloof ik dan ook als muziekliefhebber en ik vind t erg cool en respect enzow, maar die angerfist groupies hier hebben dan toch zoiets van: ja sow? boeit mij dat, hardcore = hardcore. dus echt nix mee aan te vangen met die gasten.

conclusie trekken uit niks...

Ik vindt het ook vet wat -x- doet.. en heb zijn set ook geluisterd maar vind het bruut!

Maar vindt het gezeik over angerfist met zijn cd altijd zo kansloos!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou t voor gezien, ik ga zo naar Hardbass FEESTEN!!!!!!!;D :BOUNCE: :jaja:
Waarschuw beheerder
Alkoholik blijft ruleren :) Maar ik zou nooit naar Angerfist luisteren op een feest (tenzij het moet), vind het gewoon belachelijk dat ze een CD opzetten en een beetje rondspringen 8er de tafels, zonder ook maar iets te doen in als het ware :) Dan kan je op een terrorfeest net zo goed de nieuwste This Is Terror CD draaien, dat hoort niet vind ik :)

Waarschuw beheerder
donateur
Dank u mensen :)

Topic is dus Handjesklapvolk vs Puristen (6)

Waarschuw beheerder
donateur
zolang er maar muziek is :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
En ff voor de duidelijkheid, -x- ik vind t zeer vet wat je doet met je apparatuur, je muziek is mijn smaak niet, maar das een ander verhaal. ;)
verder zeker wel respect voor wat je er mee doet...

Waarschuw beheerder
donateur
:bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Topic is dus Handjesklapvolk vs Puristen

Je bedoeld, Gabbers vs. Zeikerds ;d

:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
Ghehe. Dat is nog beter ja.
Waarschuw beheerder
Topic is dus Handjesklapvolk vs Puristen

en zeikerds:)

Waarschuw beheerder
en mensen die het niet snappen! :P

Waarschuw beheerder
donateur
Gabbers dus..

Waarschuw beheerder
donateur
:X
Waarschuw beheerder
wie niet begrijp?

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe bedoel je?

Waarschuw beheerder
donateur
Annet volgens sommigen hier

Artiest Disruptor
Waarschuw beheerder
Angerfist is zeer zeker de beste niet, geen 1 is dat! Maar hij heeft wel een aantal leuke nummers, maar het lijkt wel of kan die gozer niet tellen. Want de maten kloppen heel vaak niet.

Waarschuw beheerder
Ja juh, zeikerd, ik dacht lul gewoon ff mee, maarja dat snapten hun niet
Waarschuw beheerder
maten zijn zuur uit de maat lopende muziek is beter:D weet je niet wanneer wat komt(Y)

En dan hebben de dj's ook meer tedoen!
Artiest {SHOWLIST artist 1068, 115740}
Waarschuw beheerder
Nou, dan moet je vooral =X= muziek maar es luisteren!

Waarschuw beheerder
donateur
Ghehehe.. valt best mee.
Artiest {SHOWLIST artist 42657, 18051}
Waarschuw beheerder
live vond ik ze niet zo toppie
Waarschuw beheerder
donateur
en zeikerds

hoi:)

en dan kan xtrecist wel zeggen dat hij helemaal live speelt altijd enzo, dat geloof ik dan ook als muziekliefhebber en ik vind t erg cool en respect enzow, maar die angerfist groupies hier hebben dan toch zoiets van: ja sow? boeit mij dat, hardcore = hardcore.

Je danst toch op de muziek die je hoort, daarbij maakt het niet veel uit waar die muziek vandaan komt.

Maar ik hou sowieso niet van die hardcore

Ik ook niet. Ik kan wel allemaal argumenten geven waarom Angerfist niet goed zou zijn, maar je hebt toch niet in de hand welke muziek je leuk vind. De visie die jij hebt op muziek is het resultaat van de muziek die je luisterd.
Angerfist trekt mij gewoon echt niet, het lijkt wel veredelde hardstyle.
Waarschuw beheerder
Ghehehe.. valt best mee.

beetje reclame maken eej ;)
Waarschuw beheerder
donateur
simpele riedel muziek....

onderkant van de ladder :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zat meer te denken aan de schakel tussen K3 en 'hardcore'.