Partyflock

Forumonderwerp · 717051

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Met alle verschrikkelijke ongevallen van de laatste tijd nog vers in het geheugen heb ik vanavond mijn bijna 20-jarige zoon een fijne avond gewenst. Samen met zijn kameraden zijn ze uit, vrij ver van huis. (ja, over de grens...)
Ik ben zo'n "zeurende" moeder. Zo eentje die "dramt" en altijd maar wil weten waar haar kinderen uithangen en die het zeer op prijs stelt dat ze even bellen wanneer ze weer "in de buurt" zijn. Zo'n vervelende moeder die pas in slaap valt wanneer ze de deur hoort vroeg in de ochtend. Of... die vroeg in de ochtend met de jongelui aan de thee of aan de soep zit...
Ook die 5 jongelui die omkwamen hebben die bewuste avond dat ze uitgingen avond afscheid genomen van hun moeders, verzorgers of wie dan ook en hebben geroepen; "Jahaaaa! Maak je niet zo druhuuuuk! 't Komt wel goehoed!! ZEUR niet zo...." En... bel me niet steeds voor niks!!! De afloop kennen jullie. Ze komen nooit meer thuis. Hun moeder heeft geen kind meer om tegen te 'zeuren'. En ze lacht nooit meer... haar leven is verwoest.
Er wordt veel gespeculeerd van hoe en wat het gegaan kan zijn. Vermoedelijk was er een BOB, verstandig! Dat wel... Maar.... wanneer de andere inzittenden gezellig zijn en lekker nafeesten, denken ze écht niet om de kilometerteller en wordt iedereen in alle enthousiasme meegesleept. Want zij zijn géén BOB. Ik ben een moeder uit de 'auto/taxiwereld'en wéét hoe het gaat zo'n beetje.
Maar speculeren heeft geen zin. Het is gebeurd en wat rest is pijn en verdriet voor al die mensen die om deze jonge kinderen gaven. Ik vraag me met mijn moederhart af hóe in vredesnaam de ouders van de bestuurder zich moeten voelen. Ik zou ze het liefst willen omarmen en niks zeggen...

Het enige wat ik jullie zo graag zou willen zeggen is;
"Wanneer een moeder/vader/verzorger/partner ZEURT", waar jullie je, wat ik erg goed begrijp, rot aan ergeren... (deed ik ook vroeger en eerlijk gezegd... nog wel eens! want ook ik heb nog ouders...)
is dat puur en alleen LIEFDE en ANGST! Begrijpen jullie me?
Een moeder die zich nergens aan stoort en die alles goed vindt, houdt zij wel genoeg van haar kind?
Nogmaals ten overvloede, voor de duidelijkheid; ik gun jullie het stappen als geen ander! Maar probeer ook een beetje te denken aan het thuisfront en aan de verwoestende gevolgen wanneer een van jullie niet meer thuis komt.
Je kunt ook een ongeval krijgen buiten jou schuld om, dat weet ik.... maar je kunt je steentje bijdragen door 'met verstand te rijden' en niet op je 19de te rijden als iemand die denkt 10 jaar ervaring te hebben. (Toen ik trouwde, eeuwen geleden smaakte mijn eten ook niet zo lekker dan nu.... ervaring heet zo iets...) Wild en roekeloos rijden is niet hetzelfde als 'pittig' rijden.
Mijn eigen vader was 48 jaar lang taxichauffeur. NOOIT schade gehad. En de jonge chauffeurs? Wekelijks staan ze op paaltjes en zitten op trottoirbanden of erger. Dat móet een reden hebben. Lekker scheuren in de Mercedes van de baas... moet kunnen... Vinden jullie dat ook? Een jonge taxichauffeur stapt niet meer uit om het portier open te houden voor een klant. Nee, red je maar is het motto... Willen we die kant op?
En aan de meisjes zou ik willen zeggen, denk na en kijk uit uit bij wíe je in de auto stapt. Je móet niet!!! Er zijn ook andere manieren om veilig thuis te komen. Dan maar wat later, dan maar een mopperende ouder. Beter dan helemaal níet meer thuiskomen.
Denk ook aan ons...
omdat we zoveel van jullie, onze kinderen, houden...
hg
Moeder van...
(die me wurgt wanneer hij doorheeft wie ik ben...
maar hij weet óók dondersgoed dát het liefde en angst is...dat geweldige rotjoch van me...) En stoppen kan hij me toch niet en bovendien ben ik beter met de pjoeter dan hij en heeft hij me altijd weer nodig! (grijns)

EEN GROTE PS;

ik heb vertrouwen in de jeugd! Omdat ik geloof dat je met vriendelijkheid en begrip ook vriendelijkheid en begrip oogst! Maak wat van jullie toekomst, het is geen makkelijke weg! Genieten mag... maar mét verstand alsjeblieft!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mijn zegen heeft ze ;)

:jaja:
Waarschuw beheerder
Maak je niet zo druk mens.... 99,9% komt wel weer thuis wel of niet onder invloed van...
En als er een ongelukje gebeurd hoef je niet meteen dood te wezen dus ga naar je graf toe.

Waarschuw beheerder
:nee: ojah.. die mensen heb je ook nog

Waarschuw beheerder
haha, misschien moeten we haar omdopen tot "de moeder van PF"

(y)
Waarschuw beheerder
Oldstyle sorry beetje meer respekt vind ik!!!!

Waarschuw beheerder
helemaal met Dylaantje eens !

X krisdhull
Waarschuw beheerder
Kom op zeg... d'r zoon is 20 jaar oud! Moet ze z'n handje toch nog steeds vasthouden? Die gozer kan echt wel op zichzelf passen volgens mij...
Als je daarvan niet kan slapen ben je OVERBEZORGD!!
Waarschuw beheerder
donateur
Moet ze z'n handje toch nog steeds vasthouden? Die gozer kan echt wel op zichzelf passen volgens mij...

dat is toch ook niet wat ze duidelijk wil maken...

misschien moet je eerst het topic eens doorlezen en dan pas conclusies trekken
Waarschuw beheerder
He hallo ik ben 28 en mijn mammie en pappie(:D) doen precies zo dusse RESPEKT zoals ik al zei..........
Heeft niks mee te maken ofdat je wel of niet op jezelf kan passen..............
Waarschuw beheerder
uuuuhm, kwil wel lezen maar das echt te veel text hoor :p
Kun je daar geen uitreksel van maken?

Waarschuw beheerder
lui.... :P
Waarschuw beheerder
neej, een oost-indische analfabeet :p

Waarschuw beheerder
jah lekker, doe maar :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Krijg ik nu bonuspunten???

En Air-miles
Waarschuw beheerder
wilt u de saus erop of ernaast ;)

Waarschuw beheerder
regs dr langs graag :jaja:
Waarschuw beheerder
Er is een leeftijd dat je je kinderen los moet laten.... en dat is misschien moeilijk voor "ouders".
Hebben ze zelf niks te doen ofzo of een eigen leven!
Mijn ouders zijn in de 50 en hoor ik nooit erover... die waren bezorgd dat ik 12,13 was en niet dat ik 20 was!
Maar ja.... blijf maar lekker op moeder van... als jij dat wil! Misschien liggen er nog smarties in je zoon z'n kamer!
Val je in ieder geval niet in slaap vannacht!
Waarschuw beheerder
donateur
Maak je niet zo druk mens.... 99,9% komt wel weer thuis wel of niet onder invloed van...
En als er een ongelukje gebeurd hoef je niet meteen dood te wezen dus ga naar je graf toe.

Kom op zeg... d'r zoon is 20 jaar oud! Moet ze z'n handje toch nog steeds vasthouden? Die gozer kan echt wel op zichzelf passen volgens mij...
Als je daarvan niet kan slapen ben je OVERBEZORGD!!

:no: duidelijk zelf geen kinderen of inlevingsvermogen:@:S
Waarschuw beheerder
doris, ik heb je gevonden :D:D:D

Waarschuw beheerder
die waren bezorgd dat ik 12,13 was en niet dat ik 20 was!

:/

ik ben allang blij met bezorgde ouders.
af en toe is dat klote... maar uitendelijk is t alleen maar beter voor mezelf.

***wat een neerbuigende opmerkingen
Waarschuw beheerder
Diepgaand.... :p

Waar gaat t over?
Waarschuw beheerder
Fout Angel doll, ik heb zelf een zoontje van 4 en zie hem in het weekend altijd!
Waarschuw beheerder
donateur
Er is een leeftijd dat je je kinderen los moet laten....

los laten is idd niejzo makkelijk en is een proces wat al vanaf de geboorte begint. maar dan alsnog heb je dat je ten allen tijde van je kind blijft houden en je zorgen blijft maken lijkt mij. Of je er nu wel wat van zegt of niej!:@ Ik woon nu al ruim 5 jaar op mezelf, maar geloof me, mijn moeder maakt zich nog steeds zorgen om me en dat is moeders eigen.

bovendien snap ik ook niej waarom je gelijk zo beledigend word! :no:

doris, ik heb je gevonden:D:D:D

juist jij moet toch snappen dat ik bijna altijd op dit soort forums rondhang?;)
Waarschuw beheerder
jahaaaa, juist ik snap dat, maar waarom kom je niet naar me anti opa en oma forum, ik mis je zo :cry: :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Fout Angel doll, ik heb zelf een zoontje van 4 en zie hem in het weekend altijd!

en daar maak je je nooit zorgen om hoe dat met m moet nu of later?

2 eXtasion: ik kom eraan;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is een zoon van mij en ik heb het toch ook gered!
Van mijn fouten krijgt ie later te horen om te voorkomen dat ie niet dezelfde maakt.
Die zorgen komen misschien nog wel maar hopelijk niet.
Zie het wel hoe het loopt later....
Waarschuw beheerder
Kleine kinderen kleine zorgen en grote kinderen grote zorgen zo luid het spreekwoord en das niet voor niks!

Waarschuw beheerder
Heb zelf ook een zeer bezorgde moeder als het op bijv uitgaan aankomt. Natuurlijk heb ik zoiets van 'komt ze weer'.. als ze zegt dat ik voorzichtig moet zijn enzo.
Maar ik reageer het niet op d'r af want ik weet dat ze het goed bedoeld. Verder ga ik ook nooit weg als ik bijv ruzie heb, eerst uitpraten. Stel je voor dat mij of haar wat overkomt en dat ik het niet kan goedmaken? Zou 't mezelf nooit vergeven! Kortom; ze bedoelen het allemaal goed :) (L)
Waarschuw beheerder
Go Girly hahahha:D
Waarschuw beheerder
Ja ja, nou weten we het wel.... ouders zijn bezorgd!
Een (f) voor alle ouders... nou goed!?
Waarschuw beheerder
Ja zo is het beter :D

Waarschuw beheerder
Beste 'meneer' Bakker,
in de kamer van mijn zoon liggen als ik me niet vergis 'gewoon' condooms tussen de zooi en daar heb ik absoluut géén moeite mee... integendeel... en hij houdt niet van zoet... (en tellen doe ik ze ook niet! Sterker nog, zijn kamer is van hem!)
Bovendien ben ik van 2004 en niet uit de middeleeuwen... 'Slimme Sjimmie'

gr

VESUVIUS!
;)
Waarschuw beheerder
Go mamama hahahha:D

Waarschuw beheerder
Clare,
dit had je nou net níet moeten zeggen! Want ik begin nog maar net namelijk....:D:D:D Mij kun je krijgen zoals je me hebben wilt, als het moet als een Pitbull! ;)
Ik ga naar bed! Mét mijn Pitbull!
Waarschuw beheerder
Hahhaha!!!!:D:Dik mag zulke mamma´s wel weltrusten(K)

Waarschuw beheerder
Bovendien...
hebben alle dingen twee handvatten. D.w.z. je kunt alles van twee kanten bekijken. Zoals mijn hond af en toe ook doet...
[img cacheid=001289bc0014197a6c9e35901a006f78ef]http://img.photobucket.com/albums/v106/Janny/SIMG2040.jpg[/img]
nu lig ik écht in mijn bed! Of zal ik eerst nog een lekker koud biertje nemen? JA! Ik word zo moe van jullie! ;):D:D:D
Meneer Bakker!? Vergeet je condooms niet! Dat je niet per abuis je smarties pakt....
:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
euh... ik zie je hondje niej...:s
Waarschuw beheerder
donateur
ooowh jaah toch wel ;)

Waarschuw beheerder
Clare,
ik ken er nog eentje...
Kleine kinderen trappen op je tenen,
grote kinderen trappen op je hart...

(niet dramatisch bedoeld hoor... maar de realiteit bestaat, helaas..) VERDORIE! :( Laat me met rust!!! Ik wil slapen...
Waarschuw beheerder
Heb ik helaas niet nodig moedertje van...
Weltrusten en niet liggen piekeren in bed he...

Waarschuw beheerder
Heb ik helaas niet nodig moedertje van...
Weltrusten en niet liggen piekeren in bed he...

Komt wel goed hoor. Dankje voor je bezorgdheid al meen je er ook geen fluit van... ;)
groetjes!

Waarschuw beheerder
en koest nou maar anders sta ik zo maar op een dag met mijn accordeonnetje op een van jullie feestjes KORTJAKJE te spelen (verder ben ik nog niet...;) en zeg niet dat ik zoiets niet doe of durf want dan zullen de jongelui hier jou wel even uit de droom halen...
:D:D:D ik heb gekkere dingen gedaan...

Waarschuw beheerder
donateur
als baby trapten ze in mijn buik en nu tegen mijn hart...

kinderen zijn zegenen des heren,maar ze vreten de knopen van je kleren.

jaja,ik hoor mijn moeder nog.

leuk dat je mee komt kleppen hier...ennuhh net de echte wereld he,sommige lief en van anderen wil je er twee...waarom?? omdat je ze dan met de koppen tegen elkaar kunt slaan..whoehahaha

gebruik even de zoekfunctie als je een topic wilt openen,scheelt je waanzinnig veel irritant:DUBBEL en commentaar...

en dat naar bed gaan word steeds later hoor,want PF heeft een hoog verslavingsgehalte.

Waarschuw beheerder
gebruik even de zoekfunctie als je een topic wilt openen,scheelt je waanzinnig veel irritant UBBEL en commentaar...

Hé knapperd,
leg mij dit eens uit? Wat doe ik verkeerd dan?
gr
Waarschuw beheerder
Vertel eens moedertje van.... wat voor een gekke dingen heb jij zoal gedaan dan ?
Waarschuw beheerder
donateur
en dat naar bed gaan word steeds later hoor,want PF heeft een hoog verslavingsgehalte.

:yes: :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja, jij bent goed zeg! Als ik dat ga zitten rondbazuinen hier weet meteen de hele bevolking van mijn woonplaats wie ik ben.... Laat mij maar lekker de vriendin van de kameraden van mijn zoon zijn en blijven...
Okee?
We houden het er op dat ik geen schatje was... /ben!?

Waarschuw beheerder
donateur
Ubbel,zei ik Ubbel..hahahaa

wel zoeken staat in het rijtje als je een topic wilt openen...
en iets verkeerd doen...neeee..ik zag alleen ook dat kostgeld topic..en er was er net een geweest.
weet ik zo goed omdat ik daar waanzinnig mooi in heb gereplyed..

jaha..

Waarschuw beheerder
heb wel een levensmotto! Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Ik houd van blije, vrolijke, goede mensen van wat voor afkomst dan ook...
eerlijke mensen!
laatste aanpassing