Partyflock
 
Forumonderwerp · 716880
462x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Eindelijk weekend 8) Dacht dat er nooit een eind kwam aan die ellendige week :'(
Ik ga lekker naar Hardbass, ff meeten met mn moppie :kusje2:

Wat ga jij dit weekend doen? O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ga zaterdag voor het eerst een kijkje nemen in de panama met yoshi toshi! Progressiveavondje dus!
 
Waarschuw beheerder
Morgen feest in Loosdrechtse Club-Villa. 8-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(B) atten :)
Waarschuw beheerder
fReAkY fRiDaY :vaag:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet nog wel ff voor dat ik weekend heb,
ik ga denk ik ook niet veel bijzonders doen dit weekend
 
Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond naar Antwerpen, daar crashen in een hotelletje en dan zaterdag met de bus door naar Oostenrijk voor een stevig partijtje TECHNO


Ik ga het hele weekend jaloers zijn op deze post :(
 
Waarschuw beheerder
Op die post of op wat ze gaan doen?!
 
Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Ik kan niet weg dit weekend :(

Heel leuk als je dan voor donderdag, vrijdag en zaterdag kaartjes wint....:@

Volgende week Discoteque :kwijl: Rooooooooog :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
scheeflopen :jaja:
 
Waarschuw beheerder
gister heerlijk gehoused op traffic :yes: (y)
vanavond lekker zuipen en gek doen met wat maatjes...zullen wel weer ergens bij techno eindigen;)..
morgen doornroosje denk ik (y) juan atkins :D

vandaag hersendood naspacen van traffic.

morgen naar *fluistert* fartbass met poesj

2 daagjes aan de ket heursssss8)
;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eindhoven (stratum) en morgen verjaardag + stappe...(weer een normaal weekendje duss...)..
Waarschuw beheerder
heeft lekker de hele week al weekend o:)
Waarschuw beheerder
Ik ga jou en je vriendje vervelen op hardbass :D
Waarschuw beheerder
Om 7 uur mijn ouders naar Schiphol brengen en daarna als een speer naar Amsterdam Centraal om mijn vriendje op te halen die ik al 3 weken niet gezien heb. Vanavond misschien nog heel ff naar Amsterdam Dance Event (iemand nog tips?) of een DVD-tje kijken en vroeg naar bed (y)
 
Waarschuw beheerder
geen plannen, einde van de maand!

kutzooi!

:(

ben jaloers op Aranka! :D
 
Waarschuw beheerder
Ik ga jou en je vriendje vervelen op hardbass :D


Mwuahaha.. Kom maar, Kom maar! :[
Waarschuw beheerder
Vanavond naar MAW in Palmas, morgen naar Antwerpen en aansluitend s'avonds naar "night of the promps" (ff cultureel doen) ... En zondag beetje klussen bij n vriendin in dr nieuwe huisje......

Maar eerst nog 40min. doorwerken.... (gelukkig wel met n :bier: op mn desk :d )
Waarschuw beheerder
:/

Rustig weekendje dit keer, kan nog altijd veranderen maar dat zien we dan wel :D
Waarschuw beheerder
ik ga nix doen ben ziekjes :(
Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond op stap in ons dorp. Morgen naar Hard Bass, zondag naar de Zino. Meteen daarna naar PSV-Ajax. Dan ff slapen en dan hebben wij een reunie feest van de vakantie in Lloret. Druk weekend dus :d
 
Waarschuw beheerder
Ik ga ook misschien naar PSV - Ajax! 8)
 
Waarschuw beheerder
iemand nog tips?)

in de zyon...technoscope..
met joey beltram the advent...enz!:)(Y)
 
Waarschuw beheerder
Hmz even kijken bij het Amsterdam Dance Event denk ik, weet niet precies hoe wat waar nog, maar zal wel ff checken later :-D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga naar mijn vriendinnetje toe! (L)

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Zometeen bij een grieks restaurant in deventer eten.. dan ff de stad in. Morgen bij het huisje van een vriend van me klussen. Zaterdagavond misschien hardbass, zondag slapen en zondagavond een beetje hangen in het dj cafe :)
 
Waarschuw beheerder
ga morgen ook naar Hardbass... eindelijk sinds weken dr weer ff uit.. :)


ff hoop nieuwe leuke mensen ontmoeten :D
Waarschuw beheerder
zuippuhh denk, volgende week pas weer uit :(
Waarschuw beheerder
morge hardbass !!
Waarschuw beheerder
Wil naar Las Palmas maar dr wil gvd niemand mee...
Waarschuw beheerder
Moet morgen werken....:-(!
Waarschuw beheerder
jaja...ut is weer zover!

Morgen nog ff werken en dan naar utrecht!
Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond stadje..morgen Hard Bass..en dan is t weekendje alweer voorbij..
 
Waarschuw beheerder
Vanavond Hardbass! 8) :bounce:

Even meeten met Shushila :kusje2: (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was het maar weer weekend :frusty:
 
Waarschuw beheerder
woensdag is weekend toch :vaag:

:bier:

;)
Waarschuw beheerder
donateur
het is altijd weekend! als er techno uit mijn speakers rolt!!!
Waarschuw beheerder
nog geen weekend hiero, maar wel alleen thuis dat is wel chillend :)
 
Waarschuw beheerder
gewoon vaak denken dat het weekend is....dat maakt het leven stukken aangenamer 8)

;)
 
Waarschuw beheerder
Gewoon de 5 doordeweekse dagen alleen maar met het weekend bezig zijn :yes:

Housen (L)
Waarschuw beheerder
donateur
jaaa dat werkt ook wel! maar toch als ik techno hoor! dan heb ik geen zorgen meer! dan ben ik invincible...het gevoel dat techno geeft is onbeschrijvelijk! :-)
 
Waarschuw beheerder
Goed zo :yes: (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Jeps en vanavond meteen naar Speed Razor en morgen East Ridahz of Hardcore..
Word weer een top weekend dus:D
Waarschuw beheerder
Morgen naar stunners :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen wrs hakken in Belgie, Oostende :bounce: 8)