gister heerlijk gehoused op traffic

vanavond lekker zuipen en gek doen met wat maatjes...zullen wel weer ergens bij techno eindigen

..
morgen doornroosje denk ik

juan atkins
vandaag hersendood naspacen van traffic.
morgen naar *fluistert* fartbass met poesj
2 daagjes aan de ket heursssss8)
