Partyflock

Forumonderwerp · 716734

Waarschuw beheerder
Wie van jullie heeft wel eens succesvol salvia gebruikt? en wat heb je vervolgens meegemaakt?!

Ik heb het een keer gedaan en was volledig het contact met welke vorm van werkelijkheid dan ook kwijt.. heel mijn wereld was een oneindige lange buis geworden waarin alles wat bestond in één richting stroomde (logisch he) en het enige wat ik kon doen is lachen (zo hard dat ik niet eens op kon staan) dit alles duurde zo'n 10 minuten.

Ik heb ook wel eens van een vriend gehoord dat hij in de stoel veranderd was waar hij op zat.
Waarschuw beheerder
donateur
Niks voor mij dus :/
Waarschuw beheerder
toch maar eens proberen wel duur die zooi
Waarschuw beheerder
donateur
hallucinaties zijn wel cool! :D

maar k wil wel nog weten wat k doe.

maar dit klonk wel erg vaag :9 :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb dat ook heel lang geleden wel eens gebruikt en inderdaad veranderd je bewustwording wel heel erg. ik had echt het gevoel dat er heel veel hersencellen tegelijk afstierven. Helaas is het wel zo dat je goed moet zoeken naar kwaliteit. vaak is de salvia in smartshops van lage kwaliteit waardoor het dus niet echt goed werkt. eigenlijk veel te duur. leuk om eens maar nooit weer te doen:P

Waarschuw beheerder
don`t do drugs :nee:

Waarschuw beheerder
De kwaliteit in smartshops is best goed hoor, het is alleen heel moeilijk om het gewenste effect van salvia te krijgen, omdat de longen het heel moeilijk opnemen en de werkzame stof pas bij 600 graden celcius verbrand, dus de kans dat je rookt en weggegooid geld blijkt te zijn is redelijk groot. en het is inderdaad erg duur, maar je krijgt er ook wel wat voor terug !

Waarschuw beheerder
donateur
Wat is het dan precies, leg eens uit..
Waarschuw beheerder
TIP : denk net iets werpt in en pak steek t aan die zooi en die rook inademen neem aan dat t dan wel hoger dan 600 c is denk ik hoor :$

Waarschuw beheerder
donateur
denk net iets werpt in en pak steek t aan die zooi en die rook inademen neem aan dat t dan wel hoger dan 600 c is denk ik hoor

Volgens mij heb jij er teveel aan gezeten :vaag:

Waarschuw beheerder
Wat is het dan precies, leg eens uit..

het is het extract van een plant (salvia divinorum) dat je op moet roken en als het goed doet kom je in een trip die maximaal 15 minuten duurt. veel meer kan ik er niet over zeggen dan wat ik meegemaakt hebt. Het is volgens mij wel een van de sterkste hallucinogenen op deze aarde, die trip duurt alleen niet zo lang.

(HTF)Terror Houten(NTF) TIP : denk net iets werpt in en pak steek t aan die zooi en die rook inademen neem aan dat t dan wel hoger dan 600 c is denk ik hoor *bloos*

ja of een windaansteker gebruiken, werkt ook.. maar dan moet je het ook nog eens zolang mogelijk in je longen houden (rook inademen en adem inhouden tot je echt weer lucht nodig hebt)
Waarschuw beheerder
Martijn ik gebruik geen drugs jah(a)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En zoiets is verkrijgbaar bij een smartshop? In de vorm van? Als het een extract is, krijg je t dan in n klein flesje of ampulletje, dus dat t een vloeistof is? Of is het een vaste stof?
Waarschuw beheerder
het is te krijgen in de Smart alleen t kost iets van 25 pleuro's

Waarschuw beheerder
donateur
Sjezus, 25 euro voor een moeilijk te behalen trip van 15 min.? :|

Waarschuw beheerder
je krijgt het in een klein flesje, het lijkt op de kruiden die je over je eten strooit, (gedroogd en verkruimeld blad ofzo) prijs hangt af van de sterkte van je extract, je hebt 5x extract en 10x extract, de laatste is (vanzelfssprekend) duurder.\

Sjezus, 25 euro voor een moeilijk te behalen trip van 15 min.? :|

ja daar komt het op neer, maar voor die 25 euro en een beetje moeite heb je wel de ervaring van leven
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het kan trouwens ook fout gaan (zoals elke trip) en je hebt er dan ook geen controle over, maar het voordeel is dat het wel na 15 minuten al over is.
Heb ik zelf nog nooit meegemaakt, maar een vriend van me wel. Die werd elke keer als hij een bepaalde klank hoorde helemaal panisch.

Waarschuw beheerder
donateur
Vaag..

Maarja...weer wat te proberen! :9 O:)
Waarschuw beheerder
zo heftig spulletje, had er nog nooit van gehoord!! hou wel van lekker spacen , maar trippen is nix voor mij!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het een keer gedaan en was volledig het contact met welke vorm van werkelijkheid dan ook kwijt.. heel mijn wereld was een oneindige lange buis geworden waarin alles wat bestond in één richting stroomde (logisch he) en het enige wat ik kon doen is lachen (zo hard dat ik niet eens op kon staan)

Inderdaad.. dat had ik dus ook...
Ik weet het allemaal niet meer precies.. Het was zo vaaaag... :vaag:
Wel had ik langs die buis allemaal mensen zitten...
Die toekeken ofzo...:S
En ik bleef maar heel snel naar voren stromen..>

Tegelijkertijd smolt ik samen met de verwarming..
Ik zat namelijk op een matras op de grond tegen de verwarming aan....

En ik weet dus niet zeker of het wel of niet zo was..
maar in mijn wereld moest ik zo hard lachen steeds, dat ik met mijn hoofd naar de grond toeging... vanaf het matras..

Echt heeeeeeeeeeeeel raar!

Waarschuw beheerder
ja, precies! :) zeker heeeel raar ! Zeker omdat je het ook allemaal als echt ervaart!

Waarschuw beheerder
neee ook niks voor mij!hebben julie wel eens van een of andere vage kaktus gehoord? je moet em alleen 15 jaar ofzo laten groeien voor je em kan gebruiken. hahahaha maar zijn ook volgroeit te koop,maar kost een hoop. schijnt dat je dan een bijna dood ervaring krijgt!! weet niet precies .. wieweet er meer van??
Waarschuw beheerder
hahaha!! jeetje een bijna dood ervaring!!! nou ik heb toch hele andere verwachtingen van drugs!!

Waarschuw beheerder
ja, de peyote, of nog een ander soort cactus waarvan ik de naam niet meer weet.. daar wordt mescaline van gemaakt en die moet 5 jaar groeien ipv 15. alleen een bijna dood ervaring hoeft niet persé. het is een hallucinogen, een beetje vergelijkbaar met lsd ofzo. het soort trip dat je ervan krijgt ligt helemaal aan je zelf. je kent het misschien wel van fear and loathing in las vegas

edit: die andere cactus heet san pedro
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dr zijn zat van dat soort cactussen of cacti, als je er even nar op zoek gaat, en vervolgens bij je plaatselijke intratuin langsgaat kan je vast wel wat vinden!

Waarschuw beheerder
nou bij de intratuin vind je ze niet hoor, helaas..
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb gehoord dat je bij sommige drugs ook je 'weg' naar et ligt zoeken...

dus als je het niet meer ziet zitten in de trip dat je god ofzo moet vragen om je te helpen om er weer uit te komen %)

Waarschuw beheerder
het zal best dat dat mensen steun geeft, waardoor ze zelf emotioneel weer stabiel worden en die trip automatisch ook. maar met salvia zul je nieteens op het idee komen om god om hulp te vragen omdat het meer als een soort droom is of een film. het overkomt je, je kunt er zelf weinig aan veranderen.
Waarschuw beheerder
donateur
whaaaaaaaah weird... kheb alleen eens gehad dat mijn bed... kheb een hemelbed, dat die palen in slangen veranderden en dat er deoflesjes op me bureau dansten... %)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heeeeeeeeeeel hard lachen en toen was het weg:s

Waarschuw beheerder
whaaaaaaaah weird... kheb alleen eens gehad dat mijn bed... kheb een hemelbed, dat die palen in slangen veranderden en dat er deoflesjes op me bureau dansten... :vaag:

wow creepy. klinkt als een scene uit een of andere horrorfilm.
en dat was met salvia?
Waarschuw beheerder
donateur
nope gewoon xtc

Waarschuw beheerder
hc bobby: ja,. dat had ik de keren ervoor dat ik het spul probeerde, maar dan heeft je lichaam geloof ik gewoon niet genoeg opgenomen.

okej, mja nogsteeds vaag.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
et was ook echt tering eng... heb me snel omgedraaid en me hoofd in de kussens gestoken maar toen stikte ik bijna dus ben ik weer andersom gaan liggen en me ogen dicht gedaan.

Waarschuw beheerder
kej, wat drugs allemaal niet met je doen he..
Waarschuw beheerder
Beetje vaag spul.
Dat extract van 5x werkte niet dus wij die van 10 gehaald voor veel te veel geld.
Inderdaad werd alles wat je zag werd 1 kant opgetrokken, en ik was ff helemaal de realiteit kwijt, maar na 2 a 3 minuten was het helemaal over.
Echt zonde van ons geld vond ik.
Waarschuw beheerder
donateur
achjah... ben nou ook helemaal gestopt...
laatst me eerste schone feestje :D zelfs geen alcohol 8)
ben dr echt trots op dat ik et vol heb gehouden :D
en ook vol ga houden :D

maja zo zie je ineens mensen voorbij lopen die tering vaag zijn... en dan vraag je aan een vriendin, heb ik er eerder ook zo bij gelopen en dan het antwoord ja... naaaw je schaamd je ogen uit je kop :yes:

Waarschuw beheerder
Echt zonde van ons geld vond ik.

klopt als een bus je kunt beter een lekker dikke joint roken....!!!!

Waarschuw beheerder
zozo ! (y) netjes hoor.
:) haha tja, je kunt ook denken: zo.. die heeft het vast onwijs naar zn zin met zichzelf.

maar hoelang gebruikte je al dan?
Waarschuw beheerder
donateur
lang.... errug lang..... kweet zelf al niet eens meer hoelang...
tjah drugs sloopt ook hersencellen :S

Waarschuw beheerder
erg lang..je bent nu 17, dan ben je wel flink jong begonnen dus?
Waarschuw beheerder
donateur
jup verkeerde vriendjes make behoorlijk je jeugd naar de klote :yes:

Waarschuw beheerder
sja.. je bent er altijd nog zelf bij.

Ik had ook genoeg mogelijkheden om jong te beginnen aan hd, maar juist niet gedaan omdat al die mensen waar ik mee omga/omging allemaal zeiden ik probeer het 1 keer en nooit meer, en vervolgens nogal regelmatig pillen gingen slikken en coke snuiven en alles.

Nu niet al te lang geleden een avondje pillen geprobeerd en dat was opzich wel koel, maar ik ben wel van plan dat niet (veel) vaker te doen
Waarschuw beheerder
donateur
ik raad je het af... et is geestelijk wel verslavend...
want je denkt vaak... hmmm dit had veel leuker kunnen zijn met een pilletje...
ojah en het sloopt je hersens.
ik heb nou vaak concentratie problemen en ik schiet onzettend snel uit mijn slof tegen iedereen.

Waarschuw beheerder
weet ik, het is eigelijk te leuk. ik wil het ook best graag nog een keer doen, en dat ga ik ook zeker nog wel een keer doen, maar ik heb mezelf en iedereen beloofd dat ik het 1 keer zou doen, en als ik het nog keer zou doen er minstens een jaar tussen zou zitten.. en ik weet dat ik me daar ook aan kan houden, dus dat komt wel goed

en concentratieproblemen heb ik zowiezo al, dus dat moet zeker niet erger worden :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
khoop et voor je...
ik zat eerder op 8 op een avond... en elk weekend...
en nou ineens niets meer... :D

Waarschuw beheerder
:) ik ben wel trots op je hoor.
8, lekker slecht voor je..
was op afgelopen MoH met een paar vrienden en wat kinderen die ik ken uit de omgeving, (15, 16 en 16 jaar) die van 15 had er gewoon 10 op, die avond.. en die anderen ook zeker allebei 5.. ook niet goed hoor
Waarschuw beheerder
donateur
de jeugd van tegenwoordig ;)

Waarschuw beheerder
DMT is beter!
Waarschuw beheerder
donateur
drugs are bad, mmmmkay

Waarschuw beheerder
haha ja :) waar gaat het heen met die jeugd van tegenwoordig...

jeah,. maar it's good to be bad sometimes ;D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
achjah et word denk ik nog veel slechter...
het zou eigenlijk beter zijn dat alle hardcore feesten 18+ of zelfs 21+ worden...
dan ben je oud en wijs genoeg :yes:
k kom dr dan ook niet in maja boeie.... ik kwam ook niet op mn 12 bij een discotheekje binnen.

Waarschuw beheerder
ja inderdaad..
Had ook wel mooi geweest als MoH voor 18+ geweest was! Dan hadden die strippers ook geen rekening hoeven houden met die kinders en gewoon die broek uit kunnen trekken!

:) oud en wijs genoeg,.. dat zei mn moeder al tegen me toen ik 10 was.. blij dat een stiefmoeder had die me wel een beetje opvoedde..

maar vaak controleren ze geneens hoor.. als je maar een kaartje hebt.
Waarschuw beheerder
donateur
klopt ik kwam ook zonder moeite op raving nightmare binnen samen met nog een meisje die nog 16 is.
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00019ded0014125fd76556e81a006eebd3]http://smileys.smileycentral.com/cat/23/23_28_110dv.gif[/img]

ik ga slapen.. (K)

Waarschuw beheerder
ok truste meisje (k)

Waarschuw beheerder
donateur
salvia is een mooie drug maar je moet hem wel met respect behandelen :)

je hebt peyote en san pedro.. deze cactussen bevatten allebei mescaline.. :)

ltrss

Waarschuw beheerder
Salvia is goeie shit ja :)

Dat vergroeien met die stoel heb ik ook gehad :) Zwaar evenwichtstoornissen, lachkicks, en ik heb een keer met m'n volle gewicht in de wind kunnen hangen :) Echt vaag! Het waaide wel hard, maar toch... ;)

Maar ik kom na de 5-10 minuten heftig trippen toch nog wel tot 20-30 na de trip nog in een lekkere roes, maakt het ook nog wel ietsje meer z'n geld waard.

Waarschuw beheerder
heftig, lijkt me ook wel kicke om een keer een voorwerp te worden. ga het denk nog maar eens doen binnenkort

Waarschuw beheerder
vet

stond er vorige week al mee in de smart, maar toen vond ik 10 minuten te kort, voor meuk uit de smart*

ga vanavond toch maar dat cilindertje halen dan

IK WIL OOK EEN STOEL ZIJN :D

*meestal, naast paddo's, werkt niets uit de smart op mij

Waarschuw beheerder
het kan zijn dat je teleurgesteld wordt en geen stoel wordt he.. ik heb ook wel eens een artikel gelezen van een vent die het been was geworden van iemand die voorbij liep. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het kan zijn dat je teleurgesteld wordt en geen stoel wordt he.. ik heb ook wel eens een artikel gelezen van een vent die het been was geworden van iemand die voorbij liep.

that'll do too :D

grappig dat er gewoon kruit bestaat dat dat doet :yes:

vind het sowieso gaar dat je van paddestoelen zo lijp wordt..

vind ik al die harddrugs maar voor watjes ;P

Waarschuw beheerder
haha inderdaad :) nja je hebt echt wel lef nodig voor die shit, want het kan ook echt goed fout gaan en ECHT eng zijn.

Waarschuw beheerder
*meestal, naast paddo's, werkt niets uit de smart op mij

Bij mij ook niet, maar Salvia is echt heftig, ik vind het altijd lijken of er heel veel sterke krachten op je inwerken, vandaar ook die evenwichtstoornissen, maar dat zijn geen normale evenwichtstoornissen als bij 'n flinke dosis alcohol of GHB, echt wazig zijn die, wel heel vet. En er gaan een hele hoop rare dingen door je hoofd heen :)
Waarschuw beheerder
dat spul moetb je toch in een waterpijp roken??nou daar word je echt wel raar van,niet echt iets voor mij....

Waarschuw beheerder
:) thanx.. maar die paar euro haal je niet uit je verzendkosten denk...
Waarschuw beheerder
valt mee koop gewoon een grotere hoeveelheid:-)

Waarschuw beheerder
nja.. ik ben student.. dat kan ik niet betalen hoor

Waarschuw beheerder
nee helaas, maar over een paar jaar komt t wel weer goed

Waarschuw beheerder
Ik heb laatst ook Salvia gedaan (we kochten trouwens 4 porties vor 11 euro bij sirius in eindhoven)
Ik met een maat van me hadden allebei 2 porties gepakt.
Na de eerste portie heb je een beetje het effect van lachgas.
Na de 2e portie kom je echt in je eigen wereldje terecht.. ik heb een kwartier aan een stuk mezelf kapot zitten lachen, en het daarop volgende uur bent ik de hele tijd vaag geweest, ik kon nauwelijks oopstaan uit mijn stoel..

Dit weekend nog maar een keer salvia :D echt een aanrader!
Waarschuw beheerder
Yoooo gast!!! Ik heb PRECIES hetzelfde gehad als jij toen ik salvia nam. Ik "voelde" ook de stroom, en de stroom liet ook een spoor achter waardoor alles een waas werd. En maar lachen!! k wist niet wat mne overkwam :vaag:

Waarschuw beheerder
Salvia is goed spul:). Ik had het de hele tijd over 'mijn helft'en wilde dat iedereen op mijn helft kwam. Iemand anders wilde weer dat ik in zijn circel kwam staat en de een ander zag een rechte baan door de kamer die hij de hele tijd aan het volgen was(Y) en de hele tijd lachen. Ik dacht ok dat ik van de bank was gevallen maar toen ik goed keek zat ik er nog steeds op gheghe. en het huis stond wel zu scheef ;)

Waarschuw beheerder
"Hé Fritz, zit Gerrit mij te dissen? Zit jij mij nou te dissen Gerrit? :[ "

Haha, hazi
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Yoooo gast!!! Ik heb PRECIES hetzelfde gehad als jij toen ik salvia nam. Ik "voelde" ook de stroom, en de stroom liet ook een spoor achter waardoor alles een waas werd. En maar lachen!! k wist niet wat mne overkwam :vaag:

haha (y)

Waarschuw beheerder
Das waar ook Fritz:) was ik alweer vergeten

Waarschuw beheerder
Is ook alweer wat jaartjes geleden :)
Waarschuw beheerder
voor diegene die meer van willen weten van dit soort drugs: Koop het boekje "uitjebol".
Dit is bij iedere grote boekhandel wel verkirjgbaar een kost maar 8 euro maar is een hele grote informatiebron als het gaat over heel veel soorten drugs!!
er is ook eens ite, maar die is niet heel uitgebreidt. tik op google "uitjebol"in en je zult het vinden!
Waarschuw beheerder
ow ja, mijn salvia ervaring.
ik heb het afgelopen weekend voor het eerst gehad en sluit me aan bij wat velen zeggen; er is een soort van kracht die je opzuigt. ik heb nog nooit in mijn leven zoon dergelijke kracht gevoeld, het was dus wel een mooie ervaring, maar doordat ik niet gewend ben aan waterpijpen klapte mijn longen dicht en heb nog lang niet een hele sterke trip gehad denk ik. binnenkort maar eens nog een keertje proberen!!
Waarschuw beheerder
voor diegene die meer van willen weten van dit soort drugs: Koop het boekje "uitjebol".
Dit is bij iedere grote boekhandel wel verkirjgbaar een kost maar 8 euro maar is een hele grote informatiebron als het gaat over heel veel soorten drugs!!
er is ook eens ite, maar die is niet heel uitgebreidt. tik op google "uitjebol"in en je zult het vinden!

"Uit je bol" staat wel aardig wat info in van verschillende drugs,maar t blijft allemaal wel aardig oppervlakkig.Voor goede info zou ik erowid.org (engels) checken en anders dhpforum.nl.Hier staat uitgebreide en goede info :flower:

Mijn eerst salvia trip was behoorlijk angstaanjagend.Ik was de gelukkige die als eerste mocht (we waren alle 3 nog maagd).En dat was een behoorlijk hoge dosis.Erg dom ja om t zonder ervaren tripper te doen,maar ja wat doe je er (nu nog) aan?
Ik heb toen zo ongeveer alles meegemaakt wat er in "Uit je bol" wordt beschreven.Dit was met 5x extract.Ben toen toch wel goed geschrokken.Sindsdien nog 1 keer gedaan maar toen 'lukte'
t niet.

Zit er al een tijdje weer over te denken om een nieuw extractje te halen.Ben er toch wel in geinteresseerd.Het schijnt 1 van de/ al dan niet het krachtigste hallucinogenen te zijn die er bestaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar doordat ik niet gewend ben aan waterpijpen klapte mijn longen dicht en heb nog lang niet een hele sterke trip gehad denk ik. binnenkort maar eens nog een keertje proberen!!

Wij gebruikten een puurpijpje en zo'n windaansteker waar zo'n hele hete vlam uitkomt.
Waarschuw beheerder
klinkt veel belovend
maar een 10x extract kost dus zon 40 euro begrijp ik ?

that better be one hell of a trip for that kinda money :[

Waarschuw beheerder
€20 of €25.- bij Sirius Eindhoven

En da's een hell of a trip ja!! :yes:
Waarschuw beheerder
25 euro voor 10x extract?
das wel een groot verschil met wat ik heb gevonden.
zeker dat t geen 5x is?
Waarschuw beheerder
Paar keer gehad,

eerste keer

Puurpijpje erbij.. en hijzen maar.
eerste keer mislukte, maar de 2de keer lag ik helemaal dubbel.
en maar zeggen dat de andere niet mochten, echt 5 minuten lang lachen, en niemand begreep mij.

tweede keer
Buiten in een park genomen..
Opeens voelde ik mezelf heel hard rennen, en zag allemaal dingen naast mij meerennen, leek wel op giraffen en olifanten.
in de verte zag ik een klein licht waar ik persee heen moest, maar hij verdween langzaam..
vet hard rennen voor mijn gevoel.. was ik er eindelijk werd ik weer nuchter.. in bleek dat ik op me fiets zat.. een heel eind verwijderd van de plek waar ik de salvia had ingenomen.

derde keer
Voor een feest een dikke hijs genomen.
opeens werd ik gebeld, en gooide me telefoon weg.. en ik wou wegfietsen op de fiets van die gene die bij me was.
maar kwa mijn gevoel zat ik nog gewoon op het bankje :S

heeeeel vaag allemaal :D

Waarschuw beheerder
zeker dat t geen 5x is?

Yep!

5x was vroeger FL 25.-
10x FL 50.-

Maar nu €20 - €25.- weet het niet meer.

Waarschuw beheerder
hier hebben ze ook 15x, en in Amsterdam volgens mij zelfs 20x en 25xSalvia
Waarschuw beheerder
kan je allemal via internet bestellen gebruik zelf altijd 10 x, ga ik hard genoeg op (hoef 25x niet te kenne lijkt me iets teveel van het goede, amnesia scary shit:S)

Waarschuw beheerder
25x.. damn, zal wel duur grapje zijn. Ik wil volgens mij ook niet eens weten wat dat met je uithaalt..
Waarschuw beheerder
heb zelf tot nu toe alleen gewoon gedroogde bladeren gerookt, maar kon er niet veel meer effect van halen dan n licht jointje, maar dan wel anders. Moet r toch maar s n extractje van maken, want heb nog n behoorlijke voorraad droge blaadjes liggen :)
Waarschuw beheerder
zelf salvia maken?

how?? :)

Waarschuw beheerder
ik heb een keer zon potje gekocht bij de smartshop, salvia 20x geloof ik dat het heette.

wij oproken in een pijpje en vet lang de adem inhouden maar er gebeurde echt helemaal niks! dat hele zakje opgerookt en geprobeerd maar het was echt weggegooid geld
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hier hebben ze ook 15x, en in Amsterdam volgens mij zelfs 20x en 25xSalvia

salvia 20x geloof ik dat het heette.... maar er gebeurde echt helemaal niks!

Dan denk ik dat dat niet zo'n betrouwbare shop is, want van die 5x word je normaal gesproken echt al wel vaag van.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja het is een soort kruiden ofzo he?
en het is best duur..
wat langer dan een jaar geleden deden 2 meisjes het die ik kende en 1 daarvan die zat op de bank en ze deden het via een waterpijp inhaleren en toen moest ze lachen en zei ze tegen dr vriendin hou me vast dan!! wij zo ja je zit op de bank..dat was echt grappig :P en toen ze opstond had ze het gevoel dat haar voeten aan de grond vast zogen dus..nja het werkt dus wel als je de goede hebt ;)

:vaag:

Waarschuw beheerder
koel :)
Waarschuw beheerder
http://www.qherbz.com/nederlands/index.html?target=p_101.html&lang=nl

Hier kost 05x €13,50 :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb het ook wel eens gedaan. Ik vond het wel grappig maar meer ook niet.
Waarschuw beheerder
Ik vond het wel grappig maar meer ook niet.

Dan zal t wel niet helemaal goed gelukt zijn ;)

Waarschuw beheerder
Ik deed het precies zoals het moest. Alleen verwachte ik een mini paddo trip maar die bleef uit.
Waarschuw beheerder
Als je t goed doet is t wel even wat heftiger als een paddotrip hoor :)
Waarschuw beheerder
Wat voor een aansteker had je gebruikt? Want t werkt met zo'n windaansteker t best omdat die vlam heter is als bij een gewone aansteker.Ik meen dat dat nodig is om die salvia goed te ontbranden.

Waarschuw beheerder
Rikker Als je t goed doet is t wel even wat heftiger als een paddotrip hoor :)

inderdaad, het lijkt niet eens op paddo's. Salvia is wel ff een heel stukje ernstiger.
Sommige mensen zeggen dat het een van de sterkste hallucinogenen ter wereld is
Waarschuw beheerder
Sommige mensen zeggen dat het een van de sterkste hallucinogenen ter wereld is

Dat heb ik ook weleens ergens gelezen ja :)

Waarschuw beheerder
als je 10x extract hebt en je rookt het puur heb je een soort trip van een paar minuutjes
valt wel mee is wel kikke spul
Waarschuw beheerder
Ehm stemmen uit de bank horen terwijl je lekker aan t nachillen bent.. Zo wazig :vaag:

Waarschuw beheerder
je hoorde stemmen toen je aan het nachillen was, dan vraag ik me af wat je meemaakte toen je vol in die trip zat!?

Waarschuw beheerder
Ik heb al wel heel wat mee gemaakt in ( paddow ) trips. Dat nog niet. Misschien dat iemand ff een lijstje kan maken hoe je de beste Salvia trip krijgt?

Waarschuw beheerder
Oefenen om je adem zo lang mogelijk in te houden, want je moet de rook echt zo lang mogelijk inhouden, tot je echt niet meer kan. Roken met puur of waterpijp.

Hoe langer je rook inhoudt, hoe heftiger volgens mij...

Waarschuw beheerder
waar veelmensen de fout in gaan is dat ze de eerste goeie en leuke trip willen evenaren wat vaak niet lukt en daardoor steeds vaker en meer gaan gebruiken. t beste is om t 1 of 2 keer in t jaar te doen en er zo nog een beetje plezier aan te beleven zeg maar en jezelf niet naar de klote te helpen :)je moet de laatste goeie trip die je had eigenlijk vergeten zijn voordat je weer aan een nieuwe begint. op die manier waardeer je t veel beter :)

Waarschuw beheerder
Is met alles zo :)
Maar ik ken zoiezo niet veel mensen die die trip vrijwel meteen nog een keer wilden.

Ik vond zelf de ervaring zo heftig dat ik zeker een maand nodig had om het te verwerken en daarna heb ik ook geen behoefte gehad om het nog een keer te doen.
Misschien dat ik het ooit nog doe voor de leukigheid als ik er tijd en zin in heb, maar ik heb zeker niet het gevoel van "wow, dit moet ik nog een keer !"
Waarschuw beheerder
Maar ik ken zoiezo niet veel mensen die die trip vrijwel meteen nog een keer wilden.

Ik vond zelf de ervaring zo heftig dat ik zeker een maand nodig had om het te verwerken en daarna heb ik ook geen behoefte gehad om het nog een keer te doen.

Idd ja :) Ga het binnenkort weer een keer proberen ja.En dat zal weer de eerste keer worden sinds die laatste keer :D

Ben toen wel zo hard geschrokken van wat er allemaal gebeurde....

Maar bene r weer klaar voor :D

Waarschuw beheerder
goud.
vertel maar f hoe het was dan

Waarschuw beheerder
xtodac die zit hier ook die heeft ervaring dacht ik
suc6
Waarschuw beheerder
Is idd heel pittig spulletje,die salvia holy smoke x 10.
Heb een keer zo'n buisje in twee keer leeggerookt
in een puurpijpje en toen kwam ik in 1 of andere wereld
terecht waar ik de naam niet van mocht noemen ofzo.
Want elke keer als ik het uit wilde leggen aan m'n maten,
struikelde ik over m'n tong dus,ik had het idee dat er
voor de dingen die je ziet nog geen woorden zijn uitgevonden..het is net of je wordt weggezogen uit deze wereld.Vond het wel jammer dat het alweer over is voordat je helemaal in de gaten hebt dat je zo hard aan het trippen bent.anders had ik tenminste door die wereld kunnen rondlopen.Net als bv. LSD of 2CB ook heel vet.
Echt een aanrader!!!!
Waarschuw beheerder
hmm, ik had al eens gelezen over salvia en het leek mij wel leuk, alleen ik had niet verwacht dat het maar zo kort zou duren en zo heftig was! Ik wil het nog wel eens gaan proberen, maar ik probeer er altijd eerst zo veel mogenlijk info over te verzamelen voor dat ik het doe. Wel leuk om er zo veel over te lezen!
ik heb er zelf dus geen ervaring in. Wel ooit eens een heel bizarre LSD trip gehad...
Waarschuw beheerder
goud.
vertel maar f hoe het was dan

'Uit je Bol' gelezen? Al die verschillende omschrijvingen die ze daar noemen heb ik zo'n beetje wel meegemaakt.
Totaal geen controle over wat er gebeurde...

Freaky hoor :)1

Waarschuw beheerder
dat boek heb ik zelfs thuis liggen
bizar ja :)
Waarschuw beheerder
Salvia is helemaal goed... maar is niet echt een socio drug in mijn ogen... 2 demensionaal trippen... volledig ontspannen in mezelf... ja helemaal goed.

Waarschuw beheerder
Idd, drugs in je eentje is wel vaker relaxed, vind paddo's alleen ook beter dan met anderen samen. En een jointje ook vaak trouwens.

Waarschuw beheerder
tja. paddo met zn 2 kan ook heel mooi zijn hoor
als je allebei een beetje dezelfde trip hebt
(wat (in mijn geval) ook vaak het geval is) is het echt heeeel relaxt
Waarschuw beheerder
Salvia met lachgas ooit een keer op de heide.

Ik raakte helemaal van de wereld en voelde mijn lichaam heel raar en sprak allemaal rare woordjes uit, ik wist toen niet meer wat ik deed!

Het was zeer heftig!!!

Waarschuw beheerder
ik heb da wel es gedaan.was een zware maar zeer korte trip,lijkt een beetje paddo achtig maar nog veel sterker

Waarschuw beheerder
donateur
heb het laatst nog gedaan samen met me vriendin

Salvia is heftig spul wat je cker niet moet onderschatten. Als je van plan bent het een xtje te gebruiken plan dat goed van de voren in, en zorg dat je op een chille plek bent. Waar je rustig kan zitten, liggen. Zorg ook altijd dat er een sitter bij is want je kan onvoorspelbare dingen gaan doen zoals opstaan, lopen etc.

Mijn ervaring met salvia was laatst heel mooi, ik zweefde door een soort van ruimte en kon muziek zien in de vorm van patronen. Ook werd ik naar een bepaald punt toegetrokken.

ltrs & PEACE

Waarschuw beheerder
dus ik koop salvia (5X), zo'n buisje.. Alles klaargemaakt thuis, en helemaal klaar voor een intense trip. Ik pleur er wat van in mn pijpje, en rook het naar binnen: de rook was niet zwaar, wel beetje chemisch. HELEMAAL NIETS! Te weinig, dacht ik.. Dus ik gooi nog meer in een pijpje, nu wat meer.. HELEMAAL NIETS! Te weinig nog! Dus ik gooi mn pijpje HELEMAAL VOL. en er gebeurt...HELEMAAL NIETS! Enige wat ik kreeg was dat ik het wat warmer had en mn ogen voelde wat anders aan. No, boe-fucking-hoe. Wat een karig kutspul.

Waarschuw beheerder
Bekend verhaal ik voel ook niks van die troep...
Waarschuw beheerder
^ Wat voor een aansteker gebruiken jullie?

Mij lukt t namelijk ook niet met een gewone aansteker.Mijn ervaring zegt me dat t wel goed gaat met zo'n zogenaamde windaansteker.Die vlam is heter.

Waarschuw beheerder
^ Wat voor een aansteker gebruiken jullie?

Mij lukt t namelijk ook niet met een gewone aansteker.Mijn ervaring zegt me dat t wel goed gaat met zo'n zogenaamde windaansteker.Die vlam is heter.

joh :vaag:

gewone aansteker.. Maar branden is branden toch..? Pff, probeer het vanavond nog wel een keer dan... dit keer met 10X.
Waarschuw beheerder
Ik denk dat de werkzame stoffen pas bij een hogere temperatuur ontbranden.En die temperatuur haal je niet met een gewone aansteker.

Waarschuw beheerder
volgens mij ligt het aan de hoeveelheid.. Ik heb max. 250 mg in 1 keer genomen.. Begreep dat ik toch echt 400 mg moest doen.. Ik ga het gewoon opnieuw proberen. IK WIL ME OOK EEN VOORWERP VOELEN :cry:
Waarschuw beheerder
hehe :)

Ik weet niet wat de aanbevolen hoeveelheid is. Ik zou anders even op erowid.org kijken.Daar staat veel info.Kan je ook opzoeken hoeveel mg per kg lichaamsgewicht aanbevolen wordt.

Is denk ik wat verstandiger dan nu in ene 400mg naar binnen te werken.T verschil is misschien wel enorm.

Veel plezier en succes iig :flower:

Waarschuw beheerder
ja, maar doseren is altijd moeilijk.. Maar al sik van een half buisje niets voel, maar dan ook echt niets, dan tsja... ik begreep van de smartshop meneer dat het vrij snel moet werken. Ik heb 250 mg in 2 keer naar binnen gehezen, en het gemiddeld 10 sec. in mn longen laten zitten..

maakt het uit of je er bij geblowt heb? Want dat had ik dan weer wel...

ik kreeg het wel lekker warm van die meuk.. Ik zat er aan te denken dat na een feestje te gaan roken als ik koud op het station zit :D ;P
Waarschuw beheerder
Je moet die rook echt zo lang in je longen houden als je kan.Misschien is dat je probleem.

Denk dat t niet veel moet uitmaken of je hebt geblowd,maar zou t zowieso niet doen om hte "salvia-gevoel" beter te ervaren..

Zou t niet op t station doen,maar gewoon thuis,lekker vertrouwd enzo.. ( set en setting)

Waarschuw beheerder
joh, ik hield die rook zo lang in mn longen, dat er bijna geen rook meer uit kwam :P

Ik zie wel weer.. Anders base-pipe ik het de volgende keer wel :|
Waarschuw beheerder
Probeer t dan eens met zon andere aansteker dan.Verder kan ik ook niet helpen...

Waarschuw beheerder
ik probeer het gewoon..

tis gek, ik ben namelijk lekker receptief voor drugs normaal gesproeken.. heeft altijd de uitwerking die het moet hebben.. Was gewoon beetje verbaasd over het salvia gebeuren, ik had ook hoge verwachtingen, moet gezegd..
Waarschuw beheerder
Denk dat als t je lukt, t nog ver boven je verwachtingen is ;P

Waarschuw beheerder
dat weet ik wel zeker zelfs...
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb wel es salvia geprobeerd en het is op zich wel grappig. een klein beetje hetzelfde als bijvoorbeeld aansteker/lachgas.