Partyflock

Forumonderwerp · 716734

Waarschuw beheerder
Wie van jullie heeft wel eens succesvol salvia gebruikt? en wat heb je vervolgens meegemaakt?!

Ik heb het een keer gedaan en was volledig het contact met welke vorm van werkelijkheid dan ook kwijt.. heel mijn wereld was een oneindige lange buis geworden waarin alles wat bestond in één richting stroomde (logisch he) en het enige wat ik kon doen is lachen (zo hard dat ik niet eens op kon staan) dit alles duurde zo'n 10 minuten.

Ik heb ook wel eens van een vriend gehoord dat hij in de stoel veranderd was waar hij op zat.
Waarschuw beheerder
Wat voor een aansteker had je gebruikt? Want t werkt met zo'n windaansteker t best omdat die vlam heter is als bij een gewone aansteker.Ik meen dat dat nodig is om die salvia goed te ontbranden.

Waarschuw beheerder
Rikker Als je t goed doet is t wel even wat heftiger als een paddotrip hoor :)

inderdaad, het lijkt niet eens op paddo's. Salvia is wel ff een heel stukje ernstiger.
Sommige mensen zeggen dat het een van de sterkste hallucinogenen ter wereld is
Waarschuw beheerder
Sommige mensen zeggen dat het een van de sterkste hallucinogenen ter wereld is

Dat heb ik ook weleens ergens gelezen ja :)

Waarschuw beheerder
als je 10x extract hebt en je rookt het puur heb je een soort trip van een paar minuutjes
valt wel mee is wel kikke spul
Waarschuw beheerder
Ehm stemmen uit de bank horen terwijl je lekker aan t nachillen bent.. Zo wazig :vaag:

Waarschuw beheerder
je hoorde stemmen toen je aan het nachillen was, dan vraag ik me af wat je meemaakte toen je vol in die trip zat!?

Waarschuw beheerder
Ik heb al wel heel wat mee gemaakt in ( paddow ) trips. Dat nog niet. Misschien dat iemand ff een lijstje kan maken hoe je de beste Salvia trip krijgt?

Waarschuw beheerder
Oefenen om je adem zo lang mogelijk in te houden, want je moet de rook echt zo lang mogelijk inhouden, tot je echt niet meer kan. Roken met puur of waterpijp.

Hoe langer je rook inhoudt, hoe heftiger volgens mij...

Waarschuw beheerder
waar veelmensen de fout in gaan is dat ze de eerste goeie en leuke trip willen evenaren wat vaak niet lukt en daardoor steeds vaker en meer gaan gebruiken. t beste is om t 1 of 2 keer in t jaar te doen en er zo nog een beetje plezier aan te beleven zeg maar en jezelf niet naar de klote te helpen :)je moet de laatste goeie trip die je had eigenlijk vergeten zijn voordat je weer aan een nieuwe begint. op die manier waardeer je t veel beter :)

Waarschuw beheerder
Is met alles zo :)
Maar ik ken zoiezo niet veel mensen die die trip vrijwel meteen nog een keer wilden.

Ik vond zelf de ervaring zo heftig dat ik zeker een maand nodig had om het te verwerken en daarna heb ik ook geen behoefte gehad om het nog een keer te doen.
Misschien dat ik het ooit nog doe voor de leukigheid als ik er tijd en zin in heb, maar ik heb zeker niet het gevoel van "wow, dit moet ik nog een keer !"
Waarschuw beheerder
Maar ik ken zoiezo niet veel mensen die die trip vrijwel meteen nog een keer wilden.

Ik vond zelf de ervaring zo heftig dat ik zeker een maand nodig had om het te verwerken en daarna heb ik ook geen behoefte gehad om het nog een keer te doen.

Idd ja :) Ga het binnenkort weer een keer proberen ja.En dat zal weer de eerste keer worden sinds die laatste keer :D

Ben toen wel zo hard geschrokken van wat er allemaal gebeurde....

Maar bene r weer klaar voor :D

Waarschuw beheerder
goud.
vertel maar f hoe het was dan

Waarschuw beheerder
xtodac die zit hier ook die heeft ervaring dacht ik
suc6
Waarschuw beheerder
Is idd heel pittig spulletje,die salvia holy smoke x 10.
Heb een keer zo'n buisje in twee keer leeggerookt
in een puurpijpje en toen kwam ik in 1 of andere wereld
terecht waar ik de naam niet van mocht noemen ofzo.
Want elke keer als ik het uit wilde leggen aan m'n maten,
struikelde ik over m'n tong dus,ik had het idee dat er
voor de dingen die je ziet nog geen woorden zijn uitgevonden..het is net of je wordt weggezogen uit deze wereld.Vond het wel jammer dat het alweer over is voordat je helemaal in de gaten hebt dat je zo hard aan het trippen bent.anders had ik tenminste door die wereld kunnen rondlopen.Net als bv. LSD of 2CB ook heel vet.
Echt een aanrader!!!!
Waarschuw beheerder
hmm, ik had al eens gelezen over salvia en het leek mij wel leuk, alleen ik had niet verwacht dat het maar zo kort zou duren en zo heftig was! Ik wil het nog wel eens gaan proberen, maar ik probeer er altijd eerst zo veel mogenlijk info over te verzamelen voor dat ik het doe. Wel leuk om er zo veel over te lezen!
ik heb er zelf dus geen ervaring in. Wel ooit eens een heel bizarre LSD trip gehad...
Waarschuw beheerder
goud.
vertel maar f hoe het was dan

'Uit je Bol' gelezen? Al die verschillende omschrijvingen die ze daar noemen heb ik zo'n beetje wel meegemaakt.
Totaal geen controle over wat er gebeurde...

Freaky hoor :)1

Waarschuw beheerder
dat boek heb ik zelfs thuis liggen
bizar ja :)
Waarschuw beheerder
Salvia is helemaal goed... maar is niet echt een socio drug in mijn ogen... 2 demensionaal trippen... volledig ontspannen in mezelf... ja helemaal goed.

Waarschuw beheerder
Idd, drugs in je eentje is wel vaker relaxed, vind paddo's alleen ook beter dan met anderen samen. En een jointje ook vaak trouwens.

Waarschuw beheerder
tja. paddo met zn 2 kan ook heel mooi zijn hoor
als je allebei een beetje dezelfde trip hebt
(wat (in mijn geval) ook vaak het geval is) is het echt heeeel relaxt
Waarschuw beheerder
Salvia met lachgas ooit een keer op de heide.

Ik raakte helemaal van de wereld en voelde mijn lichaam heel raar en sprak allemaal rare woordjes uit, ik wist toen niet meer wat ik deed!

Het was zeer heftig!!!

Waarschuw beheerder
ik heb da wel es gedaan.was een zware maar zeer korte trip,lijkt een beetje paddo achtig maar nog veel sterker

Waarschuw beheerder
donateur
heb het laatst nog gedaan samen met me vriendin

Salvia is heftig spul wat je cker niet moet onderschatten. Als je van plan bent het een xtje te gebruiken plan dat goed van de voren in, en zorg dat je op een chille plek bent. Waar je rustig kan zitten, liggen. Zorg ook altijd dat er een sitter bij is want je kan onvoorspelbare dingen gaan doen zoals opstaan, lopen etc.

Mijn ervaring met salvia was laatst heel mooi, ik zweefde door een soort van ruimte en kon muziek zien in de vorm van patronen. Ook werd ik naar een bepaald punt toegetrokken.

ltrs & PEACE

Waarschuw beheerder
dus ik koop salvia (5X), zo'n buisje.. Alles klaargemaakt thuis, en helemaal klaar voor een intense trip. Ik pleur er wat van in mn pijpje, en rook het naar binnen: de rook was niet zwaar, wel beetje chemisch. HELEMAAL NIETS! Te weinig, dacht ik.. Dus ik gooi nog meer in een pijpje, nu wat meer.. HELEMAAL NIETS! Te weinig nog! Dus ik gooi mn pijpje HELEMAAL VOL. en er gebeurt...HELEMAAL NIETS! Enige wat ik kreeg was dat ik het wat warmer had en mn ogen voelde wat anders aan. No, boe-fucking-hoe. Wat een karig kutspul.

Waarschuw beheerder
Bekend verhaal ik voel ook niks van die troep...
Waarschuw beheerder
^ Wat voor een aansteker gebruiken jullie?

Mij lukt t namelijk ook niet met een gewone aansteker.Mijn ervaring zegt me dat t wel goed gaat met zo'n zogenaamde windaansteker.Die vlam is heter.

Waarschuw beheerder
^ Wat voor een aansteker gebruiken jullie?

Mij lukt t namelijk ook niet met een gewone aansteker.Mijn ervaring zegt me dat t wel goed gaat met zo'n zogenaamde windaansteker.Die vlam is heter.

joh :vaag:

gewone aansteker.. Maar branden is branden toch..? Pff, probeer het vanavond nog wel een keer dan... dit keer met 10X.
Waarschuw beheerder
Ik denk dat de werkzame stoffen pas bij een hogere temperatuur ontbranden.En die temperatuur haal je niet met een gewone aansteker.

Waarschuw beheerder
volgens mij ligt het aan de hoeveelheid.. Ik heb max. 250 mg in 1 keer genomen.. Begreep dat ik toch echt 400 mg moest doen.. Ik ga het gewoon opnieuw proberen. IK WIL ME OOK EEN VOORWERP VOELEN :cry:
Waarschuw beheerder
hehe :)

Ik weet niet wat de aanbevolen hoeveelheid is. Ik zou anders even op erowid.org kijken.Daar staat veel info.Kan je ook opzoeken hoeveel mg per kg lichaamsgewicht aanbevolen wordt.

Is denk ik wat verstandiger dan nu in ene 400mg naar binnen te werken.T verschil is misschien wel enorm.

Veel plezier en succes iig :flower:

Waarschuw beheerder
ja, maar doseren is altijd moeilijk.. Maar al sik van een half buisje niets voel, maar dan ook echt niets, dan tsja... ik begreep van de smartshop meneer dat het vrij snel moet werken. Ik heb 250 mg in 2 keer naar binnen gehezen, en het gemiddeld 10 sec. in mn longen laten zitten..

maakt het uit of je er bij geblowt heb? Want dat had ik dan weer wel...

ik kreeg het wel lekker warm van die meuk.. Ik zat er aan te denken dat na een feestje te gaan roken als ik koud op het station zit :D ;P
Waarschuw beheerder
Je moet die rook echt zo lang in je longen houden als je kan.Misschien is dat je probleem.

Denk dat t niet veel moet uitmaken of je hebt geblowd,maar zou t zowieso niet doen om hte "salvia-gevoel" beter te ervaren..

Zou t niet op t station doen,maar gewoon thuis,lekker vertrouwd enzo.. ( set en setting)

Waarschuw beheerder
joh, ik hield die rook zo lang in mn longen, dat er bijna geen rook meer uit kwam :P

Ik zie wel weer.. Anders base-pipe ik het de volgende keer wel :|
Waarschuw beheerder
Probeer t dan eens met zon andere aansteker dan.Verder kan ik ook niet helpen...

Waarschuw beheerder
ik probeer het gewoon..

tis gek, ik ben namelijk lekker receptief voor drugs normaal gesproeken.. heeft altijd de uitwerking die het moet hebben.. Was gewoon beetje verbaasd over het salvia gebeuren, ik had ook hoge verwachtingen, moet gezegd..
Waarschuw beheerder
Denk dat als t je lukt, t nog ver boven je verwachtingen is ;P

Waarschuw beheerder
dat weet ik wel zeker zelfs...
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb wel es salvia geprobeerd en het is op zich wel grappig. een klein beetje hetzelfde als bijvoorbeeld aansteker/lachgas.