Partyflock

Forumonderwerp · 716033
Waarschuw beheerder
knap jij af op jongens/meiden die drugs gebruiken?Of vind je het wel kunnen........

Waarschuw beheerder
ligt er aan HOE er gebruikt wordt ...

heb geen zin meer in junken om mij heen

Waarschuw beheerder
donateur
tsja moeten ze lekker zelf weten maar ik hoef ze niet te kennen
zeker niet die kinderen van 16 die t "stoer" vinden... heel irritant

niet alle 16-jarig doen t omdat ze t "stoer" sommige vinden t ook gewoon lekker om het af en op feestjes te doen!!

niet alles over 1 kam scheren!

sterf :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik knap kei hard af als ze afknapt op zoiets simpels als af en toe stukkie druks knalle..

welcome to the real world hee
Waarschuw beheerder
GEKKEHUUS25,je kent me niet eens,kom op zeg je bent 27!!reageer dan niet zo kinderachtig..

Waarschuw beheerder
kan niet begrijpen dat mensen erop afknappen...zeg nou zelf...gewoon geil toch ;-)
[img cacheid=0013306800140d325884c01d1a006e7655]http://www.crackcocaineincamden.co.uk/graphics/drugs/what%20crack%20can%20do%20for%20you/88_00.jpeg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is echt wel een afknapper, tuurlijk van mij mag iedereen zelf weten of ze gebruiken of niet.

Maar veel weten gewoon geen mate te houden, en dat is zkr een afknapper :jaja:
Waarschuw beheerder
Drugs hoort toch bij de feessies dus hoe kan je daar nou op afknappen????

ik kan daar dus echt wel op afknappen!! ik moet echt geen vriend die al die zooi constant naar binnen werkt :no:
Waarschuw beheerder
helemaal mee eens wendy...
Waarschuw beheerder
Elk weekend is ook over the top.

Maar zo nu en dan eens op verdiepingstocht in je innerself is toch weinig mis mee ?? Gewoon in een thuissituatie, met rustige muziek, gedimd licht and so on.

Je doet er niemand kwaad mee.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn vraag heb je het zelf wel eens gedaan of een goede bekende van jou in je nabije omgeving?
Waarschuw beheerder
doordat 2 exe van me drugs gebruikte benk ertege...verderz moej maar zelf wete hoor...kken jullie verder niet:P
Waarschuw beheerder
En nu in het Nederlands..
Waarschuw beheerder
ik ben er tegen omdat 2 exen van mij drugs gebruikten...en niet te zuinig ook..verder moeten jullie het zelf weten want ik ken jullie toch niet:P

(zo beter:D:P)
Waarschuw beheerder
Toppie :-)
Waarschuw beheerder
Wel mensen die het overdrijven.
Totaal doorgesnoven en niets meer van de wereld snappend, krijg dan een beetje last van plaatsvervangende schaamte...

Waarschuw beheerder
drugs is om gebruikt te worden!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ligt eraan.. sommige mensen kunnen er mee omgaan.. sommige mensen niet (zoals me ex hehe). Dan gaan ze vreemd en zeggen ze.. --> het kwam door de drugs. SLECHT EXCUUS!!!!!
Waarschuw beheerder
Tsja, net als alcohol (ook een slecht excuus)..
Waarschuw beheerder
donateur
Neee... wrom dn..?? Suh motte ut selluf weten... en ik heb dr nix over te segge... heb selluf owk wellis gedaan...

Baart me toch enigzins zorgen om zoiets te lezen van een meisje van 15, oja, en leer typen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oja, en leer inderdaad typen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
oei ik typte een letter verkeerd :o heb het maar aangepast
Waarschuw beheerder
Ik vvind het wel kunnen,

alleen sommige chicks knappen wel op je af als je (ikzelf rook alleen wiet) drugs gebrukt en zuipt,

maja

Zon saaie tuthola hoef ik nopuw ook weer niet,

als hety gewoon een lekkere spontane meid is die gewoon zo af en toe wat gebruikt, no problemo mee

en als ik ook nog eens lees hier ophet forum dat meeste mensen van XTC geil worden :P:P
Dan mag ze van mij wel een paar pillen slikken, en daarna m'n zaad :P

Waarschuw beheerder
Nee,afknappen niet..
Zou ook wel dom zijn,op iemand afknappen die iets doet wat jij zelf ook doet:)

Waarschuw beheerder
nee.. waarom.. t heb altijd wel wat die wazige gesprekke.. :yes:

en vd rest vind ik mensen die zuipe vaak agressiever& irritanter..

drugs zorgt vaak dat mensen lief (L) doen tegen mekaar..
Waarschuw beheerder
Zon saaie tuthola hoef ik nopuw ook weer niet

hahahaha, wat een onwijs domme opmerking :S
dus jij wilt zeggen dat iedereen die geen drugs gebruikt, saai is???? get a life!!!

en als ik ook nog eens lees hier op het forum dat meeste mensen van XTC geil worden
Dan mag ze van mij wel een paar pillen slikken, en daarna m'n zaad

:frusty:

Waarschuw beheerder
dat zegt ie toch niet Wendy, wel ff goed lezen..

volgens mij heeft ie het over dames die direct op iemand afknappen omdat diegene drinkt of drugs gebruikt...
dus dames die denken een oordeel over iemand te kunnen vellen omdat diegene zo nu en dan een pilletje slikt bijv.
dat vindt ie saaie tutholaas (en ik ook) :-)

Waarschuw beheerder
Mmm... ik hoef geen jongen (meer) die verslaafd is of regelmatig gebruikt. Heb er hele goede redenen voor. Zijn ook zat leuke jongens die geen drugs nodig hebben. Zelf heb ik op n party vaak meer lol en energie dan mn vrienden die wél gebruiken.

Waarschuw beheerder
drugs zorgt vaak dat mensen lief doen tegen mekaar..

Mmm... Wordt wakker hahahaha! Ken heel wat verslaafde, waaronder 'n broer van me en m'n biologische vader. Geloof me, alle verlsaafde die ik ken werden er écht alllles behalve lief van :yes:

Waarschuw beheerder
Als die af en toe wat gebruikt maak nie uit, als die maar nie verslaafd is

Waarschuw beheerder
Nee want ik gebruik zelf ook wel is wat maar daar moet eht ook bij blijven vind ik anders dan houd het helaas op

Waarschuw beheerder
Ik gebruik zelf niet maar knap niet af op mensen die dat wel doen. Aantal vrienden van me doen het ben er niet blij mee maar ze moeten het zelf weten.

Waarschuw beheerder
donateur
Jah ik knap er op af.. Bleh wil geen drugsgebruiker als vriendin :S!

Waarschuw beheerder
ik vind dat sommige meisjes wappie best sexy zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Niet op drugsgebruikers wel op drugsmisbruikers :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Maar wat voor de 1 gebruiken is kan voor de ander misbruiken zijn:)

Waarschuw beheerder
donateur
zolang 't binnen de perken blijft vind ik 't niet erg...
Waarschuw beheerder
als ik iemand heb leren kennen buiten het uitgaansleven en ik kom er later achter dat hij drugs gebruikt knap ik er niet op af.
maar ik knap wel af als hij de halve avond in een hoekie van de zaal staat te hangen en ik z'n gezicht amper herken :jaja:
Waarschuw beheerder
Vaak zie je er niet echt aantrekelijker uit! Neej walgelijk gewoon... Maar ja.... het allemaal maar een beetje in bedwang houden! :P
Waarschuw beheerder
Ach ja, zit een heel verschil tussen iemand die op een feest of gewoon een keer in het weekend gebruikt, of een echte heroine verslaafde.
Als je daaraan raakt ben je echt ver heen, dan denk je wel: hoe kun je nou zo ver zakken?
Maarre tja, de snelle partydrugs gaat er altijd goed in:p :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik vind dat er verschil is tussen drugs gebruiken en drugsgebruiken, maar over het algemeen heb ik er weinig moeite mee als het maar normaal gebeurd.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik knap er eerder op af, als ik een nif pep vraag aan een meisje, en ze zegt dat ze niet snuift ofzo...:s
Waarschuw beheerder
donateur
Ma suipe is wel tjiller

sow dan:D ik dacht dat ik af en toe onherkenbaar typte maar dit slaat toch echt alluzz:P
Waarschuw beheerder
Ik vindt dat die genene dat zelf moet weeten toch.
ik heb het zelf ook gedaan.

wahhahha

Waarschuw beheerder
ik knap niet af op drugs gebruikers,,, ik vind alleen dat ze het met een gezond verstand moeten doen!! en niet de hele dag maar een beetje pilletjes gaan slikken.. als ze nou nara een feest heen gaan dan mogen ze best wel wat slikken om lkker los te gaan maar niet dag en nacht!! dat gaat mij wel te ver

Waarschuw beheerder
neuj

Waarschuw beheerder
Psycho Forze 22 oktober 2004 01:16 Ik knap er eerder op af, als ik een nif pep vraag aan een meisje, en ze zegt dat ze niet snuift ofzo...

dus jij vraagt zomaar aan mensen of ze een snuif speed voor je hebben terwijl ze op dat moment niet eens aan `t snuiven zijn?
nogal kansloos kerel..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
afknappen niet,zou er gewoon niet op vallen..maare als hij t met maten zou gebruiken..zou ik er niet zo moeilijk over doen!dan heb ik t wel over 3x per jaar ofzo;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mensen die drugs gebruiken op een doordeweekse dag, op werk, op school, zonder enige aanleiding. Dat vind ik niet kunnen.

Kijk, op een feest, ter aanvulling van het partygevoel is het een ander verhaal.
Waarschuw beheerder
afknappen is een groot woord..
maar blij ben ik er ook niet mee