ik geloof zeker in een dromenvanger, zou alleen willen datie ook hielp bij mij..
mijn vriend had laatst ook onder mijn kussen zijn plaatje van een beschermengel gelegd, maar hielp helaas ook nie
ik heb laatst met een vrouw gepraat die veel over dromen weet en ook over vorige levens, ze zei tegen mij dat al je dromen lessen zijn, thad ook te maken met de kerk, die wilde altijd macht hebben, negatief, en ik stelde het positieve voor in mijn dromen, tkomt erop neer dat ik mijn dromen gewoon moet ondergaan, mijn onderbewuste wil me iets duidelijk maken..
laatst had ik een hele enge droom

ik vind elektrische stoelen zoals in the green mile verschrikkelijk eng, in mijn droom zag ik dat er mensen op zaten, ik schreeuwde tegen mijn vriend, zet af! doe weg! etc. maar hij deed niets, ik moest blijven kijken, ik stribbelde wel tegen door mijn ogen dicht te knijpen en mijn oren dicht te doen, maar op een of andere manier bleef ik t zien

very scary
toen merkte ik dus letterlijk dat ik mijn angsten onder ogen moet zien.... maja ze zeggen dat je er sterker van wordt en daar houd ik me dan ook aan...