131313x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
(permanent verbannen)
advies graag:
Ik ga vanmiddag kijken of ik beroep kan aantekenen tegen mijn beoordeling
ff int kort.
D is zeer goed
C is goed
B is niet goed
Ik heb als beoordeling 1D, 2C, 1B gehad. en als eindbeoordeling een B
Omdat ik teveel ruzie had met mijn leiding. Dat kwam omdat ik constant gefrustreerd werd door hun incompetentie.
Door recentelijke ontwikkelingen blijkt dat mijn leiding idd incompetent is.
Kan ik hier wat mee denk je?
Ik ga vanmiddag kijken of ik beroep kan aantekenen tegen mijn beoordeling
ff int kort.
D is zeer goed
C is goed
B is niet goed
Ik heb als beoordeling 1D, 2C, 1B gehad. en als eindbeoordeling een B
Omdat ik teveel ruzie had met mijn leiding. Dat kwam omdat ik constant gefrustreerd werd door hun incompetentie.
Door recentelijke ontwikkelingen blijkt dat mijn leiding idd incompetent is.
Kan ik hier wat mee denk je?
Ik zie haar vanaaf Rox, zal ik het wel even vragen 
Enne..beoordeling niet ondertekenen, aangeven dat je het hier niet mee eens bent en graag een afspraak wilt maken om hierover te communiceren.
Ook van te voren aangeven dat je wilt dat het gesprek geregistreerd wordt dmv dictafoon of notuleren en dat je ook wilt dat er een onafhankelijke partij aanwezig is.
Op deze manier sluit je alle misverstanden uit en kunnen ze je niet naaien achteraf met dingen die er wel of niet gezegd zijn.
(Je hebt hier ook recht op)
Enne..beoordeling niet ondertekenen, aangeven dat je het hier niet mee eens bent en graag een afspraak wilt maken om hierover te communiceren.
Ook van te voren aangeven dat je wilt dat het gesprek geregistreerd wordt dmv dictafoon of notuleren en dat je ook wilt dat er een onafhankelijke partij aanwezig is.
Op deze manier sluit je alle misverstanden uit en kunnen ze je niet naaien achteraf met dingen die er wel of niet gezegd zijn.
(Je hebt hier ook recht op)
(permanent verbannen)
de beoordeling is dat al geweest en je kan gerust tekenen, want dat is voor gezien (ambtenarij he)
Ik heb nu dus 6 weken om beroep aan te tekenen en heb over een uurtje een afspraak met een directeur om het er over te hebben....
Heb de beoordeling gehad voordat ik ziek werd, maar omdat ik ziek ben geweest heb ik nu dus nog 4 weken ofzo
Ik ga nu, hou jullie op de hoogte
Ik heb nu dus 6 weken om beroep aan te tekenen en heb over een uurtje een afspraak met een directeur om het er over te hebben....
Heb de beoordeling gehad voordat ik ziek werd, maar omdat ik ziek ben geweest heb ik nu dus nog 4 weken ofzo
Ik ga nu, hou jullie op de hoogte
beterschap kraaytje...........