130370x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
heb geweldig genoten 
bas en dodi jullie zijn toppers
snel weer een keer doen
ga nu effe terug naar me nest spreek jullie vast vanaaf
shaaaantjuh
bas en dodi jullie zijn toppers
snel weer een keer doen
ga nu effe terug naar me nest spreek jullie vast vanaaf
shaaaantjuh
whehhe dodi, wij zijn thuis verder gegaan met sos 
maarre zworkje ik trap ze dood wie wie wie
maarre zworkje ik trap ze dood wie wie wie
Dan maar even een triviaal weetje....
Wisten jullie trouwens dat haringen met elkaar communiceren door ´s nachts scheten te laten?
Canadese biologen ontdekten het feit dat haringen scheten laten toen ze het gedrag van haringen bestudeerden met camera's en microfoons.
De biologen denkden dat de knetterende geluiden een sociale functie hebben.
Haringen blijken de gewoonte te hebben om gasbelletjes uit hun anus te persen. Dit doen ze vooral 's nachts.
Kortom, ze laten scheten.
Zoals gezegd denken de onderzoekers dat de scheten een sociale functie hebben, de betekenis ervan hebben ze echter nog niet weten te ontdekken.

Wisten jullie trouwens dat haringen met elkaar communiceren door ´s nachts scheten te laten?
Canadese biologen ontdekten het feit dat haringen scheten laten toen ze het gedrag van haringen bestudeerden met camera's en microfoons.
De biologen denkden dat de knetterende geluiden een sociale functie hebben.
Haringen blijken de gewoonte te hebben om gasbelletjes uit hun anus te persen. Dit doen ze vooral 's nachts.
Kortom, ze laten scheten.
Zoals gezegd denken de onderzoekers dat de scheten een sociale functie hebben, de betekenis ervan hebben ze echter nog niet weten te ontdekken.
Oké, ieder zijn eigen smaak...
Maar wat betreft dat rood vlees ligt het er natuurlijk helemaal aan hoe het klaar is gemaakt.
Kijk bakt je bv je biefstukje snel om en om dan is deze natuurlijk nog niet goed gaar. Maar laat je deze eerst even snel aan beide kanten dichtschroeien en laat je 'm vervolgen een uurtje rusten en dan stop je 'm in de oven, dan zal je zien merken dat je een uitmuntend lekker stukje rood vlees zal hebben....

Maar wat betreft dat rood vlees ligt het er natuurlijk helemaal aan hoe het klaar is gemaakt.
Kijk bakt je bv je biefstukje snel om en om dan is deze natuurlijk nog niet goed gaar. Maar laat je deze eerst even snel aan beide kanten dichtschroeien en laat je 'm vervolgen een uurtje rusten en dan stop je 'm in de oven, dan zal je zien merken dat je een uitmuntend lekker stukje rood vlees zal hebben....
Hahaha! Ja echt vaag hoor...ik zat helemaal in me rol... ik zei dat een vriend van me naar huis was gegaan en dat ik mee was gelopen om mijn spullen uit de auto te halen en de rest van me vrienden binnen stonden en dat hun al me geld en telefoon hadden enzo! En ik woon helemaal in Purmerent...
Nu weet ik nog waar ze staan, maar als het zo afgelopen is dan vind ik ze nooit meer en dan ken ik niet meer naar huis! WHEEEEEEEEEEEEEEEEE 
laatste aanpassing