120580x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
dat denk je maar ,zit tussen je oren in!
is een gewone digitale klok,om jou er op te wijzen dat hoe later het word hoe meer onzin je begint uit te kramen!
is een gewone digitale klok,om jou er op te wijzen dat hoe later het word hoe meer onzin je begint uit te kramen!
Marcel toch...is het weer acht uur geweest en begin je weer opstandig te worden omdat het bijna bedtijd is...
Kom dan maar hier pikkie, dan zal ik je een verhaaltje over Robin de Superheld voorlezen...
Maar dan niet eng gaan dromen vannacht heur.....ik laat wel een lampje voor je branden...
laatste aanpassing
Marcel toch...is het weer acht uur geweest en begin je weer opstandig te worden omdat het bijna bedtijd is...
Kom dan maar hier pikkie, dan zal ik je een verhaaltje over Robin de Superheld voorlezen...
Maar dan niet eng gaan dromen vannacht heur.....ik laat we een lampje voor je branden...
Maar dan niet eng gaan dromen vannacht heur.....ik laat we een lampje voor je branden...
toch knap om te zien hoe kleine kinderen de dingen zo snel overnemen van hun ouders
Luister es
Het is helemaal niet leuk hoor geen stroom hebben!!!
Dan maar bij iemand op bezoek gaan
Rai staat er ook op
Dan maar bij iemand op bezoek gaan
Rai staat er ook op
En belde net, is nog steeds zo, al meer dan een uur!!!