Partyflock

Forumonderwerp · 715369
1 volger · 9640x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Vier doden door ongeval bij Almelo

Uitgegeven: 17 oktober 2004 08:18
Laatst gewijzigd: 17 oktober 2004 09:17
ALMELO - Door een ongeval bij Almelo in Overijssel zijn zondagochtend vroeg vier mensen om het leven gekomen. Ze zaten in een auto die rond half zes op de snelweg A35 (Enschede-Almelo) tegen de vangrails botste, vervolgens van het talud reed en in brand vloog.

Dat heeft een woordvoerster van de politie gezegd. De brandweer moet de auto nog bergen, maar de politie gaat er volgens de woordvoerster van uit dat de vier inzittenden zijn overleden. Het ongeval gebeurde ter hoogte van de Henriëtte Roland Holstlaan waar de A35 eindigt en de weg een scherpe bocht naar rechts maakt. Volgens getuigen raakte het voertuig de vangrails links van de weg. Vermoedelijk verloor de bestuurder daarop de macht over het voertuig.

De weg is in verband met het ongeval afgesloten. Ook de verbindingsweg van de snelweg A1 (Apeldoorn-Hengelo) naar de A35 richting Almelo is ter hoogte knooppunt Azelo afgesloten. Getuigen van het ongeval zijn ondergebracht in een politiebureau in Almelo waar zij worden bijgestaan door medewerkers van slachtofferhulp.

(c) ANP

Oh my god!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jezus wat erg zeg...

helaas gebeuren dit soort dingen veel te vaak!

ik wens de nabestaanden idd erg veel sterkte...

Waarschuw beheerder
donateur
Nee natuurlijk is het niet leuk! Iedereen wil het z.s.m. weten. Maar ze moeten het wel allemaal uitzoeken!!! Het is miss wat lang...

Maar ze zullen het niets voor niets pas zo laat bekend maken denk ik!

Waarschuw beheerder
Jeetje heftig zeg...
RIP
Waarschuw beheerder
hoe vaak gebeuren in die bogt welniet ongeluken ik werkte in amelo en ik hoord regelmaatig dat er weer een uit de bogt is gevloogen
ze reeden daar mesal veel tehard en die bog kun je met max 50 km/h maaken anders gaat het daar echt mis
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is wel erg ja :(
Waarschuw beheerder
donateur
't zijn er nu 5 als ik het goed heb begrepen...
Waarschuw beheerder
't zijn er nu 5 als ik het goed heb begrepen...

Ook goeiemorgen... :x
Waarschuw beheerder
Was vanmorgen ook na het uitgaan bij de esso, dus nog geen 100 meter vandaan waar het gebeurd is...ben ook benieuwd wie het zijn hey :( ! Echt erg joh dat je die lijkenwagens zo die kant op ziet rijden, gewoon triest voor woorden!

R.I.P
Waarschuw beheerder
Echt erg...
Het zijn waarschijnlijk niet eens almeloërs of mensen hier uit de buurt, dus zijn ze misschien wel verkeerd gereden met fatale afloop ... Sneu sneu sneu !
Waarschuw beheerder
donateur
t zijn allemaal mensen uit zeewolde. Hoor ik net van me broertje...Waarvan ik met 1tje vorige week nog een stick mee heb gerookt....:|
Waarschuw beheerder
donateur
gekkehuis....
Waarschuw beheerder
Kijk en dit is nou precies de reden waarom ik niet snap dat de politie de identiteit zolang voor zich houd... Nu krijg je dus allemaal mensen die gaan speculeren en denken de slachtoffers te kennen enzo... (en daarmee zeg ik niet dat ze niet uit Zeewolde komen of wat dan ook)
Waarschuw beheerder
Ik las t vanmorgen, echt erg... :'( er gebeuren de laatste tijd veel (rare) ongevallen.. echt gewoon zielig en zo triest voor de nabestaanden... sterkte!!!! :(
Waarschuw beheerder
donateur
heb je wel deels gelijk in kaatje. Zowieso
w8 de politie daar altijd veels te lang mee...
maar aangezien iedereen zich hier afvraagt
of t almeloërs waren of niet meld ik t maar ff...

Waarschuw beheerder
donateur
Echt vet erg
R.I.P :flower:
Waarschuw beheerder
2 Anthony : Ik hoorde ook al van verschillende mensen dat ze uit zeewolde kwamen die jongens:'(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk ook niet dat ze het niet weten wie het zijn, het zal meer zijn dat ze het niet algemeen bekend maken. De familie wordt sowieso eerst ingelicht en opgevangen. Als jij al telefoon krijgt met condoleances voordat je zelf iets weet is dat ook niet echt lekker. Ik denk dat ze gewoon eerst de familie inlichten die dan eventueel weer andere goede vrienden e.d. kunnen inlichten voor ze 't openbaar maken..

Anth ik hoorde 't van Neil..echt zwaar kut man.. (F) voor jullie!
Artiest {SHOWLIST artist 50782, 1645, 98523}
Waarschuw beheerder
donateur
ALMELO (ANP) - Door een ongeval bij Almelo zijn zondagochtend vijf mensen om het leven gekomen. Ze zaten in een auto die op de snelweg A35 (Enschede-Almelo) tegen de vangrails botste, vervolgens van het talud reed en in brand vloog. De slachtoffers komen allemaal uit Zeewolde, aldus de politie.

In eerste instantie ging de politie ervan uit dat er vier mensen in de auto zaten. Uren na het ongeval bleek dat het er vijf waren. De leeftijden en namen van de slachtoffers zijn nog niet bekend.

Het ongeval gebeurde ter hoogte van de Henriëtte Roland Holstlaan. De weg was in verband met het ongeval uren afgesloten. Ook de verbindingsweg van de snelweg A1 (Apeldoorn-Hengelo) naar de A35 richting Almelo was enige tijd gestremd.

Het Rampen Identificatie Team (RIT) is ingeschakeld om de verkoolde lichamen te identificeren. Volgens een politiewoordvoerster zal waarschijnlijk pas maandag de identiteit van alle slachtoffers bekend zijn en worden vrijgegeven.

Twee weken geleden werd Zeewolde ook al opgeschrikt door een ernstig ongeval. Op de Zeewolderdijk in die plaats kwamen in de nacht van zaterdag 2 op zondag 3 oktober drie jongeren om het leven bij een frontale botsing tussen twee scooters. Een van de slachtoffers was een 17-jarige jongen uit Zeewolde.

Het waren er toch 5!!! Fucked up man!

Waarschuw beheerder
Best wel kans dat het PF-leden zijn.

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
Het Rampen Identificatie Team (RIT) is ingeschakeld om de verkoolde lichamen te identificeren.

Nog steeds kippevel als ik dit lees.. Brrrr.. Nogmaals sterkte voor de nabestaanden!

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk en dit is nou precies de reden waarom ik niet snap dat de politie de identiteit zolang voor zich houd

Niet omdat ze dat leuk vinden!!

Ze moeten toch 100% zeker weten dat ze met de juiste te maken hebben! Ze zullen het niet voor de lol zo lang voor zich houden:S:S!

Waarschuw beheerder
Ik denk dat verkoolde lichamen identificeren niet makkelijk is nee, maar ik denk ook dat er al personen als vermist zijn opgegeven!

Inge
Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik dus Inge, ik denk dat ze inmiddels wel weten wie het zijn, anders weet je ook niet dat het gaat om inwoners van Zeewolde. En tuurlijk moet eerst de familie ingelicht worden, maar door zolang te wachten met het vrijgeven van de namen gaan mensen speculeren...
Waarschuw beheerder
Om respect te hebben naar de directe nabestaande besluit de politie altijd eerst de eerste lijn van de familie op de hoogte te brengen. Zolang het niet 200% zeker is wie de slachtoffers zijn wordt dit ook niet gedaan. En ja, je krijgt dan dat mensen gaan speculeren, maar dat is helaas niet anders. Hoe raar zou het niet zijn dat je als ouder op internet leest dat het JOUW kind is die daar is overleden.. Bij deze dan ook sterkte met de tijd die voor jullie komen gaat...

Zelf zoiets hier in NIeuwegein meegemaakt met makkers van me in 1996. auto in water beland, 2 overleden, 1 gehandicapt voor de rest van haar leven.

MIjn lach hier op de foto hiernaast is na dit bericht zeker NIET meer aanwezig....:-(
Waarschuw beheerder
Snap ik wel, het was ook meer iets wat me verbaasde, zeker nu wel verteld wordt dat het gaat om 5 inwoners van Zeewolde... Vind het ook niet meer dan vanzelfsprekend dat de familie eerst op de hoogte wordt gesteld, maar we zijn nu zeker 12 uur verder...
Waarschuw beheerder
R.I.P.

Waarschuw beheerder
donateur
Kaatje21 ik snap het wel. Maar als ze weten om wie het gaat weet de familie het als eerste! En later komt de rest. En dat mensen dingen gaan speculeren dat zal hun een worst wezen denk ik...
Waarschuw beheerder
Ook als je mijn naam niet dik gedrukt plaatst lees ik het wel hoor :x

En ik denk niet dat het 'ze een worst zal zijn' of mensen gaan speculeren of niet. Iemand zal maar een verkeerde naam noemen, dan krijg je een beetje hetzelfde effect als eerder omschreven. Iemand zal maar denken dat mijn broertje in die auto heeft gezeten en mij bellen met condoleances... Lekker verhaal...

Waarschuw beheerder
donateur
oke 8)

:gaap:

Waarschuw beheerder
R.I.P.

Waarschuw beheerder
donateur
je hoort het de laatste tijd ech vaak RIP!!
Waarschuw beheerder
Het zijn idd 5 mensen uit Zeewolde.
Vanmiddag hoorde ik het..
Ik kende ze allemaal, en 1tje was een maatje van me.
Echt slecht dit. Kutzooi...
Waarschuw beheerder
Best wel sneu voor de ouders.. iK HAD HET NET EEN WEEK DAARVOOR MIJN VRIENDIN ER OVER...hET IS ECHT EEN BAGGER BOCHT :(....

Ik stond er bij toen het was gebeurt ik kwam net de bocht om rijden met mijn vriendin en 3 kamaraden we kwamen van \new York vandaan.. er stonden al 2 wagen voor mij CAR CLASS Busje en een Rode Opel met 5 inzittende daarachter zat ik met mijn vrienden... Toen ik de bocht om reed zag ik allemaal zwaailampen van 3 politiewagens en de auto die in de fik stond.... we hebben 20 minuten bij de auto gestaan, we zagen gewoon de lichamen weg branden ...

Kan mij er echt ontiegelijk pist over maken dat de gemeente daar niet eerder wat aan heeft gedaan...
\Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt... laatst waren ook al 2 lui van onze leeftijd die daar uit de bocht zijn gevlogen....
1 daarvan was gewoon in tweeen gedeelt...

Als ik de nabestaande was dan had ik gemeente almelo echt flink aangeklaagd (die klootzakken)....

Gecondeleert aan de familie van de personen...WAt wij hebben gezien was dat ze na de klap al meteen bewusteloos waren... dus ze hebben de brand niet meegemaakt....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus TeKnoBoY..jij zult ook niet lekker geslapen hebben dan :(

Ook sterkte voor jou, denk dat dit beeld nog wel ff blijft hangen (F)
Waarschuw beheerder
Hoorde het ook net pas. Het zijn idd 5 mensen uit zeewolde.

Sterkte voor de nabestaande!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
@Teknoboy:
Sterkte jongen ! Das echt kut om te zien :(

Maar aanklagen kan je wel vergeten... De borden staan er overduidelijk ! Er wordt ook duidelijk kenbaar gemaakt dat er einde snelweg is !

Maar dat neemt niet weg dat die bocht te gevaarlijk is... Als je idd ff niet oplet (wat natuurlijk kan gebeuren ) loopt het 100 % mis in die bocht en dat MOET voorkomen worden in het kader van de verkeersveiligheid !

Ze willen elk jaar het dodental naar beneden werken...

:[ Laat ze dan hier beginnen ! :[

Waarschuw beheerder
R.I.P

en woorden schiete me tekort !!!! en :respect: voor de nabestaanden
Waarschuw beheerder
Jeetje Teknoboy, das een klote einde van je avond...

Jij ook sterkte natuurlijk, lijkt me niet makkelijk om zoiets van je af te zetten.
Waarschuw beheerder
Ik reed er vanmorgen ook langs.... hele weg afgezet...

Net op het moment dat ik er langsreed, belde mijn moeder in paniek op... ze had gelezen dat er een dodelijk ongeluk gebeurt was..... Kippevel.....

Deze mensen waren uitgeweest in Duitsland hoorde ik net op de radio.... Ga daar ook altijd uit..

Ik vind het zo erg... heb al vanaf het moment dat ik het hoorde kippevel...

wens de mensen die ze konden allemaal heel veel sterkte!

Waarschuw beheerder
donateur
R.I.P

Ja joh..Vijf jonge mensen uit Zeewolde..Wat erg..

Sterkte voor alle bekenden en familie

Waarschuw beheerder
R.I.P :no: te erg dit

Waarschuw beheerder
shit ik maak me ook echt zorgen... wonen sinds kort 3 vrienden van me, en ben bang dat zij het zijn geweest met nog 2 vrienden... krijgen hun ook niet te pakken enzo :S en dan ga je helemaal denken dat zij het misschien zijn....
Werkzaam bij V.C.N.
Artiest {SHOWLIST artist 41643, 10552}
Waarschuw beheerder
Het is op dezelfde plek gebeurt waar vorig jaar met de kerst een goede vriend met zijn maat zijn omgekomen .

Triest dat de gemeente niks doet om de snelheid te verlagen in die bochten ?????

Zal wel weer geen geld voor zijn of zo maar wel iedereen overal belasting voor laten betalen ?!?!?!?
Waarschuw beheerder
donateur
Triest dat de gemeente niks doet om de snelheid te verlagen in die bochten ?????

Kleine moeite ook lijkt me... helemaal als je er mensenlevens mee kunt redden. Die f*cking bocht is echt link. Staat er een bord van 50 terwijl je die bocht dus echt nie met 50 kunt nemen :/ Echt gevaarlijk.

Ik wens de nabestaanden veel sterkte :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
shit ik maak me ook echt zorgen

Anders ik wel.. :S
Waarschuw beheerder
donateur
Die bocht is inderdaad een vol-in-de-ankers geval.. En aan de borden is niet te zien dat ie zó erg is.

Tiffany'tje en Insanity kunnen jullie anders geen mensen bellen ofzo die 't wel kunnen weten? Dit lijkt me hel :/
Of zet hier namen neer, al zijn 't maar voornamen. Misschien weet iemand 't dan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Die bocht is inderdaad een vol-in-de-ankers geval..

ja, precies. Helemaal als je er voor 't eerst rijdt kun je je er echt lelijk in vergissen.
Jammer dat er altijd eerst iets ergs moet gebeuren voor er iets aan zo'n situatie gedaan wordt :/