Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
zo te zien is die nep gangster lekker bezig hier hahahahaha
whhahaha tony chiquita
als je zoveel vriendjes hebt eh, waarom zat je net dan te klagen dat je geen vriendjes had en of wij die willen worden dan
Die zit allemaal op partypeeps noh domme bacu
kén bo pensando bo ta kens bacu bini aki í ami lo mata abo
dat geen afkorting voor bacardi cup a soup
hij heeft abonnement gehaald op de breakout dat staat daar
beng dol op hondengvlees
Ik weet niet wat hij zei hoor Ik lulde alleen ff in het Spaans tegen em terug Denk dat hij net Swahillisch liep te lullen ofzo
wel colakogels
kijken of deze het doet
kén bo pensando bo ta kens bacu bini aki í ami lo mata abo
Lekke straks afspraakje met me buurmeisje mmmmmmmmmm die komt
echte kapitein gaat door de rode zee, schip ahoyyyyy iglo-vissticks
kén bo"= Ken en Bo...
"pensando bo ta kens"= Bo vind Ken zijn pens te dik..
"bacu bini aki í ami"=De accu binnenin zijn opblaaspop is leeg en die pop heet "Ami"..
"lo mata abo"=en iets over het abbonement van een maat van em die niet opgezegd is..
je scrabblen? 7x de woordwaarde? en vergeet de dikke van dalen niet
ga je scrabblen? 7x de woordwaarde? en vergeet de dikke van dalen niet
Nee die meisje gaat mij pijpeng ze is krap aan kas je weet ze krijgt niet veel van haar mami dus zo verdient zei wat
Uit spanje komen gezwellen
Pf ze is 14 hoor
Nee die meisje gaat mij pijpeng ze is krap aan kas je weet ze krijgt niet veel van haar mami dus zo verdient zei wat
Pf ze is 14 hoor
pijpeng? is hij zo klein?
wat verdiend ze dan een bordspel mens erger je niet
Vind ze pijpen eng? Knip anders ff je broekspijpen eraf en trek die helemaal over je hoofd heen,dan schrikt ze straks ook niet van dat hoofd van jou
ben een echte schipper