Partyflock

Forumonderwerp · 714610

Waarschuw beheerder
....leipe mensen op een feest, ook al weten ze dat ze die kunnen verwachten!Bedoel soms zie je van die lui kijken als je lekker staat te spacen van "pfff" en je ziet ze dan denken van...tjezus donder jij ff op man.
Ok als je vd kaart bent trek je je daar niets van aan maar vind het (soms) wel irritant, bedoel ieder mag toch zelf weten wat die doet of nie dan ..hoe ervaren jullie dit ?

Waarschuw beheerder
Mee eens, laat mij ook maar lekker :bounce: en dan zie ik de volgende morgen wel hoe verrot ik er uit zie.

Maar degene die over het algemeen uitgelachen worden en "niet meer weten dat ze leven" hebben over het algemeen ook wel iets meer op als 1 pil.

Waarschuw beheerder
ja die mensen kennen geen grenzen peter!
Waarschuw beheerder
ik vind het alleen vervelend als ik zelf nuchter ben en ze komen dan kwijlen bij je...
Van die onzin verhalen aanhoren terwijl ik zoiets heb van rot op ik wil dansen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ook als ik niet nuchter ben vink dat vervelend trouwens!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
laat die mensen lekker leip zijn toch? ga lekker genieten van het feest ik trek me echt niks van andere aan!!
Waarschuw beheerder
Ik vind t niet erg dat ze gebruiken, zolang ze er maar niemand mee lastig vallen en NIET agressief worden... Dan vind ik het niet erg.

Ik gebruik zelf niet, drink alleen :mixje:

Waarschuw beheerder
ik laat iedereen in z'n waarde op een feest, k ga niet iemand belachelijk maken over hoe die erbij loopt of hoever heen diegene wel niet is...iedereen z'n eigen manier van los gaan tog? en als je zoveel gebruikt op een avond dat het daglicht et niet meer kan verdragen dan kan je verwachten dat je er niet meer zo heel erg fijn uitziet...eigen keus dus..
Waarschuw beheerder
als ik knetter lijp ben verleg ik mijn sociaale contacte veel makkelijker nog nooit iemand gehad die zij dak weg moest gaan omdat irri was en drank is HARDDRUGS en veel verroter as ik op een feest 11 uur langm ot gaan zuipe nou dan ken je me rond 3 uur opveege hoor duss doe mij maar de snoepies en dan een stuk of 6
Waarschuw beheerder
Ja vind het ook altijd dom als mensen je raar gaan aankijken. Je gaat naar zo'n feest da nweet je dat er mensen gebruiken, het merendeel selfs. Waarom zou je ruzie gaan zoeken heb je niks aan heb je alleen jezelf mee want ik trek me niks van mensen aan ik space lekker door want dan heb ik veel meer lol.