Partyflock

Forumonderwerp · 714610

Waarschuw beheerder
....leipe mensen op een feest, ook al weten ze dat ze die kunnen verwachten!Bedoel soms zie je van die lui kijken als je lekker staat te spacen van "pfff" en je ziet ze dan denken van...tjezus donder jij ff op man.
Ok als je vd kaart bent trek je je daar niets van aan maar vind het (soms) wel irritant, bedoel ieder mag toch zelf weten wat die doet of nie dan ..hoe ervaren jullie dit ?
Waarschuw beheerder
donateur
spacende mensen op een feest vindt ik PRACHTIG :respect: vaak heb ik het zelfde probleem als hun :D

PPfffff.... :D

Waarschuw beheerder
hahaha jij ook al thc!!
goh....
:)
Waarschuw beheerder
spacen op een feest :S
liever lekker strak :bounce:

Waarschuw beheerder
pcies dat vin ik nu ook !

Waarschuw beheerder
volgende is qlimax !! heb er nu al zin in !

Waarschuw beheerder
donateur
Kerel, iedereen moet zelf weten of die space rondloopt, kerel maar je dr niet druk om...iedereen moet het zelf weten. zelf gebruik ik NIET
Waarschuw beheerder
mensen die er helemaal waus uitzien trekken je aandacht als je langsloopt en vaak ziet het er ook niet uit. maar wat ze vervelend maakt is dat sommigen zo opdringerig zijn doordat ze een loved-up feeling hebben en denken dat ze dat zo gelijk met je kunnen delen endat jij er behoefte aan hebt dat ze om je heen komen hangen
Als ik zelf mdma op heb ben ik wel loved-up en naar vrienden toe praat ik dan veel en dergelijke maar zal niet bij vreemden om de nek gaan hangen en ze aanspreken over vanalles en nog wat. (de gesprekken die je krijgt als je staat te wachten om te pissen daargelaten want die voert volgens mij iedereen)

Waarschuw beheerder
pcies dat heb ik ook ! na vrienden toe wel veel lullen enzo maar naar vreemden niet ! wc talk doet inderdaad iedereen!

Waarschuw beheerder
tja....

Waarschuw beheerder
Nee dat is een beetje arrogrant, vreemden bekijken met zo'n arrogante blik. Maar denk dat je dan vaak bekijks hebt mbravo van mensen die: je shirt al fout vinden, je kapsel, broek en je schoenen, je weet wel mensen die beter zijn dan de rest "beter"tussen aanhalingstekens.
Al pleit ik op zich wel voor nuchter uitgaan allemaal.... beter voor ieders gezondheid en beter voor mij! (ik heb het lees SOMS wel gehad nuchter tussen al de niet-nuchteren die "stralen" van de snoep en ""energie" te over hebben)(kan wel heel goed nuchter lol maken/contacten maken hoor). Maar dat is mijn pakkie an, ken het gevoel van op zijn tijd lekker space ook. Wens op mijn geliefde na, iedereen wel een depressie of een lichamelijke kwaal na omdat zij dan zo genieten.... gemeen he?!

Waarschuw beheerder
Meestal houdt ik het rustig, omdat ik drugs een toevoeging vind op een feest. ik ben neit een malloot die met 6 pillen en een gram pep op in een discootje gaat rondhangen.

maar soms doe ik wel een uitschieter, en dan ben ik ook rete vaag. En ok, ik heb wel minder door waar ik ben enzo, maar ik val er echt niemand mee lastig.

Ik zie weinig wauze mensen andere mensen (expres) lastigvallen. En meestal als ze in deweg staan en je zegt: hee, alles relaxt, maar mag ik wat meer ruimte? Dan is echt niemand te beroerd om je dat te geven.

Dit in tegenstelling tot alcohol-mensen, die met hun vieze stinkende kegel, hun gelal en gezwalk meer mensen lastig vallen.

alcohol mensen'
DAAR heb ik pas ene hekel aan.

Waarschuw beheerder
Daar heb ik dus ook meer een hekel aan "dronken mensen"!

Mevr.Mocca mooie pleidooi!!
:)

Waarschuw beheerder
dank dank!

Waarschuw beheerder
al een lange tijd altijd nuchtere mij

Waarschuw beheerder
mwah...als ze echt vervelend zijn wel, maar op de 1 of andere manier komen ze nooit bij mij vervelend doen :)
Waarschuw beheerder
donateur
als ik dan een x heel zelden nuchter rondloop op een feest jaa dan ben ik echt een bitch:yes: dan lach ik mensen die te leip gaan echt vierkant uit in hun gezicht:P :D 'je ziet er niet uit johhhh:D '
''en die kaak. heen en weer en heen en weer' :devil: whahaaha jaa lekker lullig toch wel maarjaa ik heb wel lol de hele avond:yes:
en dr is nog noooit iemand boos op me gewordeno:) dak um uitlachte:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dronkenlappen zijn idd t meest irritant!!
Mensen die zo vaag zijn als Mbravo beschrijft kun je trouwens wel goed in de zeik nemen... O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Wause gasten, totaal geen probleem mee, is meestal best gezellig.
Maar bv op Q-Base was een klein blond meisje dat echt helemaal van de wereld was en een beetje rond dwaalde in de mainstage en dan vraag ik me af waar ben je dan mee bezig en waar zijn je vrienden??? Want er lopen genoeg Leipo's rond met verkeerde bedoelingen.
Maar idd dronken mensen die zijn vaak stukken lastiger.
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die zo vaag zijn als Mbravo beschrijft kun je trouwens wel goed in de zeik nemen...

haha idd:devil: prachtig:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja laatst had ik zo een epilepsie aanval en ik lag helemaal waus te flippen op de vloer zag ie iedereen ineens heel raar kijken snap dat ook echt niet

Waarschuw beheerder
doe fffffffff normaal hofman. belachelijke naam voor zo'n eendagsvliegfake-lid en dommme opmerking dan, niet leuk, niet leuk

Waarschuw beheerder
pubertje "hofman" volgens mij moet die maar ff gebanned worden!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja wat denk je nou dat iedereen het maar normaal moet vinden als je zwaar naar de kanker debiel staat te doen, tuurlijk gaan mensen je dan aan staan gapen, niet iedereen is een junkie

Waarschuw beheerder
Maar bv op Q-Base was een klein blond meisje dat echt helemaal van de wereld was en een beetje rond dwaalde in de mainstage en dan vraag ik me af waar ben je dan mee bezig en waar zijn je vrienden??? Want er lopen genoeg Leipo's rond met verkeerde bedoelingen.

tsja

ik loop heel vaak alleen als ik uit me dak ben

vind ik fijn

geen mensen

lekker zelf beetje spacen ende dansen

en dan weer naar mn vrienden

:yes:

Waarschuw beheerder
als mensen zoveel nemen dat ze niet meer weten wat ze doen zoeken ze dat maar lekker uit ! Ik ga dan niet de hele tijd op zo iemand lopen passen...ben geen kinderopvang van beroep !?

Waarschuw beheerder
ik heb er geen problemen mee als mensen een beetje vaag aan feesten zijn

wat ik wel vervelend vond is dat er zaterdag op x-qlusive veel vage jongens handtastelijk werden :[
ik moet toch wel gezellig in me uppie een rondje kunnen lopen zonder lastig gevallen te worden???

Waarschuw beheerder
geen problemen mee, moet er wel om lache. Zolang het gezellig blijft haha denk altijd wel als ik nuchter ben, ja zo loop ik er soms ook bij..........

Waarschuw beheerder
pcies we zijn geen steek beter!!!
Waarschuw beheerder
Mensen die gewoon he-le-maal van de wereld zijn door een bepaalde combo bv zijn behoorlijk irri.

Gebruiken mag best, maar hou het wel gezellig.

Het lijkt soms een race tegen de klok om maar zoveel mogelijk naar binnen te krijgen en wauzer te worden dan je "maat".
Waarschuw beheerder
uhm!

drink af en toe, maar wel met mate! heb je als je in de grote stad woont, veel mensen die lam zijn willen ze graag beroven, mij niet gezien!

En zoals ik al zei, IK vind het triest!

als je geen feest kan houden zonder die zooi ben je naar mijn mening triest ja!

en ook al slikt iedereen op zoon feest, boeit me geen fuck, ga met mensen weg die wete wat lol is zonder die troep!

Waarschuw beheerder
duidelijk!
Waarschuw beheerder
donateur
duidelijk maar ietwat dubbel van iemand die wél alcohol nuttigt...

Waarschuw beheerder
Moet je lekker zelf weten denkkkk...tis niet gezond maar dat weet iedereen zelf ook wel.
En ik vind het relaxter om met mensen uit me dak te gaan die drugs gebruik dan mensen die lap lazerus zijn die zijn pas irritant!!!
Waarschuw beheerder
duidelijk maar ietwat dubbel van iemand die wél alcohol nuttigt...

zoals ik al zei, met mate!

dus 1x per maand of zo, en dan 2 a 3 drankjes!
Waarschuw beheerder
als k uit me stekker ben kan het me tog geen reet schele wie er uit z'n plaat is hahahha:P

Waarschuw beheerder
pcies zo moet ik ook maar eens gaan denken!
Waarschuw beheerder
donateur
dus 1x per maand of zo, en dan 2 a 3 drankjes!

Zie niet in waarom dat minder triest zou zijn dan iemand die 1x in de maand n pilletje neemt...

Waarschuw beheerder
pcies ieder zijn plezier!
Waarschuw beheerder
joo bizarno...

alcohol is ook harddrugs!!...
En die mensen zijn vettt zwaar irritant.. ja teveel... ach bij de ene is 3 glaasjes teveel bij de ander tien.
Mensen die waus.. zijn vind ik gezellig en heb ik geen last van.
En er zijn genoeg mensen die kunnen feesten zonder alcohol (ikke ikke) of drugs maar die doen t soms om eens iets anders mee te maken. Ken van die mensen.
Tis net zoiets als naar de speeltuin gaan, eens in de zoveel tijd vinden ze een pretpark ook wel eens leuk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha k heb als uit me dakkie ben egt zoow van als jij nu dood neervalt kan mij dat wat boeie!!!
komt door die pillen op zig wel relaxt:P

Waarschuw beheerder
beetje respect mag ook wel..zal niet graag iemand zien dood vallen !

Waarschuw beheerder
als het bekende van me zijn, kan ik het welleens heel vervelend vinden om te zien!

zijn het onbekende, kan ik me er kapot om lachen want het ziet er vaak niet uit!

Waarschuw beheerder
pcies hebben ze aan zichzelf te danken ...daar heb je gelijk in moongirl!!!
Waarschuw beheerder
uh Noratje!

ik ben dus ook zoon iemand die niet drinkt (om lol te hebben) en drugs (nooit) gebruikt!

en terug komend op alcohol is hard drugs! uh nee!!

Waarschuw beheerder
jah dat ligt eran somige mensuh die zette dah eiguh alleen maah vooh schut :S ik snap eg nie warom die mensuh het nog gebruike majah ieder vor zich:D
Waarschuw beheerder
bizarno..
volgens mij snapte je mijn standpunt nie helemaal. Ik bedoelde dat er ook mensen zijn die WEL LOL KUNNEN HEBBEN ZONDER IETS OP FEESTEN...maaaaar SOMS WEL IETS DOEN voor t andere effect. Want jij vond t triest dat iemand niet kon feesten zonder iets..misschien kunnen ze dat dus net wel.

En alcohol is wel harddrugs. :-p kun je ook opzoeken hoor
Waarschuw beheerder
donateur
terug komend op alcohol is hard drugs! uh nee!!

Jammer joh, t antwoord is euh,... JA. Alcohol is wel degelijk n harddrug. Valt overigens onder struisvogelpolitiek om daar tegen in te gaan....

Waarschuw beheerder
.......... oooowwww... ik geloof dat spaaaaaceee...

lekker hoor :D

hemels, en inderdaad hoogst irri als iemand je zo staat na te kijken!!

laat me lekker :bounce: dan komt alles weer goed..

Waarschuw beheerder
hahaha pcies sannie !!!
dat bedoel ik !