Waarom is Menno verwijderd ???
heb ook geen idee
hijss vast vervelend geweest
spam
Haha dacht al zoiets maar wat een nazi streek om daarvoor op envelopjes te gaan drukken. Is ook helemaal geen commercieel feest alleen van vrienden voor vrienden dus beetje trieste reden weer...
Maar zal niet teveel zeggen anders wordt ik straks ook weer direct gebannend, heb ondertussen een aardige verzameling waarschuwingen en strafpunten
(Menno hier onder Daisy's naam)
Hallo vrienden
GVD wat een kl#te streek zeg...
Ben ik iedereen die in mijn vriendenlijst staat een uitnodiging aan het sturen voor ons feest van 14 januari (gewoon een simpel flyertje met een uitnodiging)... word ik gewoon voor 4 dagen gebanned i.v.m. SPAM
Ik heb al aan de admin uitgelegd dat ik dat niet wist en dat we geen professionele organisatie zijn, maar dat mocht niet baten geloof ik
Als je al geeneens je eigen vrienden een uitnodiging mag sturen voor een niet-commercieel feest, wat mag er dan nog wel???
Tegen betaling mag je WEL flyers per PB sturen. Partyflock op de commerciele toer zeg maar (n)
Dus: hierbij de reden.
Jullie krijgen z.s.m. de officiele uitnodiging per pb! (boeit mij dat nou of ik er voor moet betalen

Ik wil GVD weer terug op flock

)
Adios!