Onze flyer + uitnodiging is af!
Hierbij alvast een voorproefje, alle vrienden krijgen hem ook nog persoonlijk als pb'tje:
It’s party kicking time !!!
Zoals jullie ongetwijfeld al gemerkt hebben, wordt de party-scene in Zeeland steeds groter en hechter…
Jasper en ik vonden het daarom tijd voor een feest met alleen maar vrienden en bekenden.
Samen met jullie zijn we van plan om op 14 januari 2006 een nieuw concept te lanceren:
ViR4Z
Waarom “ViR4Z”???
- De naam betekent: “for us” (partypeople uit Zeeland)
- Maar ook zul je besmet worden door de keiharde beats die uit de speakers zullen knallen!
Welke stylen worden er gedraaid?
Alles waar jullie maximaal los op gaan, dat wil zeggen:
- hardstyle
- jump
- oldschool
- early rave
- hardcore
Welke dj’s komen er?
- Chillenger (Highlife, Fun Pub enz)
- Dj Mike (Glorification, Opa Kees, El Toro)
- Men-Oh (Eclipse, Menno’s B-Day Party)
- Djexunz (Menno’s B-Day Party)
Let op: hoe meer kaarten er vooraf worden verkocht, hoe vetter de licht + geluid installatie zal zijn. Het is dus ook in jullie eigen belang!
Aan de prijs zal het niet liggen: voor maar 5 € kun je van 20:00 – 02:00 genieten van snoeihard geluid, een dikke lichtshow en natuurlijk een optimale sfeer.
Ook de drankprijzen zijn speciaal voor deze avond aangepast:
Bier/fris = 1,50
Wijn/likeur = 2,00
Deze kaarten kun je kopen via Jasper ( 06-25153865) of via mij (06-16596411).
Er zal een beperkt aantal kaarten worden verkocht aan de deur (voor mensen die ECHT niet van te voren een kaart kunnen kopen), maar deze kosten wel 7,50 €
Wees dus verstandig en koop je ticket gewoon vooraf!
Er kunnen +/- 350 mensen in de zaal (dat zijn dus 175 “stelletjes” !!!) en er zijn al een groot aantal kaarten verkocht.
*** Laat svp even weten of je komt en met hoeveel man je komt. ***
Tenslotte nog even dit: iedereen die op 4 juni op mijn B-Day Party was in de gymzaal van het circus in Goes weet inmiddels wel dat we daar (helaas) niet meer terug mogen komen vanwege gevonden (lege) zakjes drugs en wat narigheid buiten (lege bierflessen en een hoop lawaai).
Jasper en ik vragen jullie heel nadrukkelijk om hier deze keer mee op te passen, zodat we niet weer een keer op zoek moeten naar een nieuwe lokatie.
We geven dit feest tenslotte voor jullie, dus verwachten we ook medewerking van jullie kant…
Samen met jullie gaan we er een onvergetelijke avond van maken!
Tot 14 januari !!!
Greetz
Menno en Jasper