5 volgers · 206401x bekeken
mn oren doen PIEEEEEEEEEEP
Volgens mij was het op dat tijdstip helemaal nog niet afgelopen
Heinkenszand was geweldige muziek
Was volgens mij wat anders dan mensen hadden verwacht. Heerlijke house uit de echte beginperiode
Dit was tenminste nog house uit de tijd dat house nog gewoon house was
Had gehoopt de hardere platen uit die tijd te horen
Tot '93 was het echt nog allemaal zulk soort muziek hoor. Check de oude parkzicht bandjes maar eens...
Jammer dat er af toe beetje breakbeat zooi tussendoor gedraaid werd. Is niet echt mijn ding maar verder was het heerlijke muziek!!
donateur
laatste aanpassing
ja ja heerlijk zeg kan niet beter
Mooi zo! met mij gaat ook alles lekker hoor
Goeiemiddag
Tis weer een lekkere saaie zondag
was het nou nog maar vrijdag
Vlissingen ademt zwaar en moedeloos vannacht
Vlissingen?
ja idd Cut The CraP
jammer dat hij al zo vroeg moet draaien
donateur
Geachte Heer/Mevrouw,
Hierbij wil ik U laten weten dat ik mijn abonnement op uw
"Belastingdienst" op wil zeggen. Na een jarenlang lidmaatschap is mij gebleken dat de voordelen duidelijk niet opwegen tegen de nadelen.
De kosten van het lidmaatschap zijn doorgaans erg onvoorspelbaar en eerlijk gezegd heb ik het meestal ook te druk om de door U toegestuurde lectuur, die veelal niet echt duidelijk is en bijzonder veel tijd en energie van de abonnee vergt, te lezen.
Mede hierdoor lijkt een continuatie van een dergelijk abonnement in deze toch al dure tijden voor mij eigenlijk ook niet langer zinnig.
Hierbij verzoek ik U dan ook vriendelijk mijn gegevens per direct uit Uw bestanden te verwijderen en mij niet langer te vervelen met uw duidelijk herkenbare enveloppen.
Eventueel toch nog toegestuurde facturen voor de periode na
01-01-2006 zullen dan ook niet meer worden voldaan. Abonneenummer ( door U ook wel sofi-nummer genoemd ) 123.45.678
Met Vriendelijke Groet.......
"Belastingdienst" op wil zeggen. Na een jarenlang lidmaatschap is mij gebleken dat de voordelen duidelijk niet opwegen tegen de nadelen.
De kosten van het lidmaatschap zijn doorgaans erg onvoorspelbaar en eerlijk gezegd heb ik het meestal ook te druk om de door U toegestuurde lectuur, die veelal niet echt duidelijk is en bijzonder veel tijd en energie van de abonnee vergt, te lezen.
Mede hierdoor lijkt een continuatie van een dergelijk abonnement in deze toch al dure tijden voor mij eigenlijk ook niet langer zinnig.
Hierbij verzoek ik U dan ook vriendelijk mijn gegevens per direct uit Uw bestanden te verwijderen en mij niet langer te vervelen met uw duidelijk herkenbare enveloppen.
01-01-2006 zullen dan ook niet meer worden voldaan. Abonneenummer ( door U ook wel sofi-nummer genoemd ) 123.45.678
Met Vriendelijke Groet.......
laatste aanpassing
Geachte Heer/Mevrouw,
Met Vriendelijke Groet....
Whahahahahahahaha ga um meteen f finvullen en opsturen
donateur
Jezus.... Ocster.... zoek een wijf
Jezus.... Ocster.... zoek een wijf
Wordt tijd dat je aan de vrouw gaat
nou zeg is toch heel onschuldig..
maar idd ben alweer iets te lang vrijgezellig
ik zal eens voor je zoeken.....
nou ik zal je eerlijk zeggen.. ik heb al iets gevonden...
donateur
donateur
Nou ja zo, word wel over een uurtje of wat dan
nou ik zal je eerlijk zeggen.. ik heb al iets gevonden...
laatste aanpassing