6 januari 2005 22:50whahaha dais.. overdrijver klot wel ja, bij oud en nieuw lag het maar toen had de kapster het ook gedaan hehe..
6 januari 2005 22:54Ja nou ga je er gewoon niet zo lang over doen... gaan we voor dat we naar goes gaan nog ff iets in check halen .. check the best!!!
6 januari 2005 22:56je kunt daar toch halen? nee, doe er niet lang over nu,this maar highlife waar we heen gaan hè ..
6 januari 2005 22:57ja maar check is beter word ik goed stoned van sjonge jonge...krijg net een bericht van een vreemde gast met gelijk zn gsm nummer..hoe hopeloos
6 januari 2005 22:59whahaha..heb de laaste tijd ook van zulke pb-tjes gekregen of ik wou msn-en en of ik is wou cammen met iemand.. ben ik wat aan het zeveren in een topic sturen ze me gelijk een pb-tje gelijk wissen dais
JaaaapieTjaaaapie 6 januari 2005 23:06donateurWhoehaaaaaaaaaaaaaaa op hypeFM draaien ze Rotterdam Subway... Ding dong, station beurs, overstappen voor station churchillplein
6 januari 2005 23:07hehe sowieso... sukkels misspride in die topic doet altijd stom tegen mij japie haha jalozie
6 januari 2005 23:12ik heb hier een boeiend gesprek op msn met 2 gozers waarvan ik er 1 niet ken,en me een mietje noemt
6 januari 2005 23:13nee hoor ben een grote meid... laat niet over mij heen lopen .. ook al ben ik een zebrapad
JaaaapieTjaaaapie 6 januari 2005 23:15donateurVroeg netjes of ik dan mocht kruipen over het zebrapad Maarreeeuuh joyce, kun je nix copyen???
6 januari 2005 23:24krijg net een bericht..met alleen neuken erin..hoe onbeschoft! heb terug gestuurd : nee neuQen? hehe ik ga nu slapen BAH! loveeeeee hoor je morgen en zie jullie morgen
JaaaapieTjaaaapie 6 januari 2005 23:34donateurDenk het ook Maar ga je ook verlaten... Morgen nog ff dagje suf studeren. Truste
*Celes* 6 januari 2005 23:44donateurgoeie avond mensen haha als dr nog iemand wakker is... ik kom net thuis van mn werk pff.... wat is dr weer veel geluld vnaaf geen zin om alles te lezen oor...duur amal veel te lang mja...