6 volgers · 226065x bekeken
donateur
Wat dan Poesj? Wou je niet komen dan?
Das toch jou beslissing of je komt of niet, ik verplicht je tot niks!
Das toch jou beslissing of je komt of niet, ik verplicht je tot niks!
Hallo?
Ik zei toch dat ik ging
Belofte maakt schuld
Enniewee ik ben er rond een uurtje of 12
donateur
Iwan
Ik kijk wel ff of ik een paar loedertjes over ken halen om niet naar MC te gaan
Ik kijk wel ff of ik een paar loedertjes over ken halen om niet naar MC te gaan
ja heerlijk mel 
en nawi : ..line up van SH ziet er echt
uit ...
tering
maar er gaan wel vrienden uit mn lijst naar toe maar niet van hier uit de buurt
ik ga eens iemand proberen te lokken ...lekker goedkoop de entree ...voorverkoop dan ...
beetje raar dat aan de deur 10 euro meer moet worden betaald .
en nawi : ..line up van SH ziet er echt
maar er gaan wel vrienden uit mn lijst naar toe maar niet van hier uit de buurt
ik ga eens iemand proberen te lokken ...lekker goedkoop de entree ...voorverkoop dan ...
beetje raar dat aan de deur 10 euro meer moet worden betaald .
laatste aanpassing
Tom, het verschil is maar 5 euro, bij ticketbox betaal je namelijk 20 euro incl. fee
Maar wij adverteren ook merendeel voor die 20 euro.
Euhm, als goed is..........gaan Cis #1, Joyce zou ook moeten gaan, en al deze andere loeders uit dit topic zoals Dais en Celes moeten ook gewoon gaan
En Natas ben ik al mee bezig, die komt ook wel...........dus genoeg zeelanders
En dan nog al je andere vrienden
Euhm, als goed is..........gaan Cis #1, Joyce zou ook moeten gaan, en al deze andere loeders uit dit topic zoals Dais en Celes moeten ook gewoon gaan
En Natas ben ik al mee bezig, die komt ook wel...........dus genoeg zeelanders
En dan nog al je andere vrienden
Ja Natas, je naam is erg mooi, maar niet alleen je naam 
Maar goed..........eerst je antwoord maar even afwachten
Tom, als je op Amsterdam afrijd vanaf de A4 neem je de A10 zuid, en je blijft doorrijden tot je afslag Amstel Business park ziet, boven aan die afslag ga je naar links, je volgt de bocht, ga je onder metro brug door, na brug ga je recht, en zie je McDonalds, daar is het.
Kom je van de A2, neem je de A10 Oost richting Zaanstad, dan krijg je meteen afsl. Amstel Business park..............etc.
Maar goed..........eerst je antwoord maar even afwachten
Tom, als je op Amsterdam afrijd vanaf de A4 neem je de A10 zuid, en je blijft doorrijden tot je afslag Amstel Business park ziet, boven aan die afslag ga je naar links, je volgt de bocht, ga je onder metro brug door, na brug ga je recht, en zie je McDonalds, daar is het.
Kom je van de A2, neem je de A10 Oost richting Zaanstad, dan krijg je meteen afsl. Amstel Business park..............etc.
donateur
Ik denk dat Cis naar MC gaat?
Ik ga iig met Karen
Ik ga iig met Karen
donateur
En Kirsten en ik hadden het te druk met : zuipen, op het bed springen, pizza eten, in het bubbelbad zitten en kei hard mee bleren met de muziek