Partyflock

Forumonderwerp · 713776

Veel gekker moet t toch niet worden!!:P Wel leuk maar bij PSV issie bankzitter, nu geselecteerd voor 't Nederlands Elftal...

THEOOOOOOOOOOO
Speelt dit seizoen europees, heeft dat bij Vitesse en in mindere mate ook bij Anderlecht gespeeld.

Tim Cornelisse

1997/98 TOP Oss 32 0 Eerste divisie
1998/99 Anderlecht 0 0
1998/99 RKC Waalwijk 23 1 Eredivisie
1999/00 RKC Waalwijk 32 1 Eredivisie
2000/01 Vitesse 28 0 Eredivisie
2001/02 Vitesse 27 1 Eredivisie
2002/03 Vitesse 33 0 Eredivisie
2003/04 Vitesse 32 1 Eredivisie
2004/05 FC Utrecht 7 1

Bij Anderlecht in zeer minder mate inderdaad ;)
Bij Vitesse misschien een beetje,maar uefa cup is geen Championsleage.

Nee, een Lucius die niet eens iedere wedstrijd speelt en als ie speelt op het middenveld staat, is veeeeeeeeel stabieler inderdaad.

Lucius heeft de pech dat hij op iedere plaats kan spelen.Hij is een ideale 12 man.
Ik blijf erbij dat ik Lucius altijd nog beter vind dan zo'n Cornelisse.

maar uefa cup is geen Championsleage

Zo ken ik er nog wel een paar, P$V komt meestal de groepsfase niet eens door, dus is het nivo net zo hoog als de UEFA-cup.

Ik blijf erbij dat ik Lucius altijd nog beter vind dan zo'n Cornelisse.

Zijn twee totaal verschillende spelers. van Basten heeft toch een rechtsback nodig? Dan moet ie geen middenvelder selecteren.

huil huil :cry:
:respect: THEEEEOOOOOO :respect:
laatste aanpassing
Kenne ze van Stijn Vreven geen 'ollander' maken?

Tis van de zotte je wordt bondscoach en draait gelijk helemaal door..bondscoachvirus bestaat da?
Zo ken ik er nog wel een paar, P$V komt meestal de groepsfase niet eens door, dus is het nivo net zo hoog als de UEFA-cup.

Deze had ik verwacht.Lucius heeft echter jaren achter elkaar tegen clubs als Galatasaray,Man.United,Monaco,La Coruna en Arsenal gespeeld.Dat is wel wat anders dan 1 jaar uefa cup met Vitesse,denk ik.
Zijn twee totaal verschillende spelers. van Basten heeft toch een rechtsback nodig? Dan moet ie geen middenvelder selecteren.

Waar speelt Lucius nu dan?

Lucius heeft echter jaren achter elkaar tegen clubs

Je doet nu net alsof ie bij P$V een vaste waarde was.

Dat is wel wat anders dan 1 jaar uefa cup met Vitesse,denk ik.

En denkt dat dat een doorslaggevende factor zal zijn tegen een land als Finland?

Ik dus niet.

Waar speelt Lucius nu dan?

Rechtsback, een aantal weken.
vergeet niet dat lucius wel een vechtertje is... hij gaat zeker voor vuurwerk zorgen ( ohhhh wat een prachtige woordspeling :D)

Vind Theo altijd wel een leuke speler, van mij mag ie het gaan proberen in Oranje.

hij gaat zeker voor vuurwerk zorgen

:respect:

KIjken ofdat ie daar ook de ideale wisselspeler kan zijn..
kansloos selectiebeleid

terecht een psv'er hoort in het nederlands elftal
hij zal wel knallend in oranje komen
haha Lacoste.. ik wilde ook al zeggen... een beetje explosiviteit op de rechterflank kunnen we best gebruiken (y)

Loop die jongen toch niet zo af te branden.
kwalitatief komt hij gewoon te kort Jelt.. ik zie liever Edwin Vurens of Marcel Brands.. dan zijn gewoon ervaren rotsen in de branding...
laatste aanpassing
en als Klap op de Vuurpijl, van Bommel zou ook niet misstaan als rechtsback

Je doet nu net of ie helemaal niet kan vlammen, zo af en toe.
hij heeft zelfs kans gehad op een leuke transfer.. maar die droom spatte ook als een bom uiteen..