Partyflock

Forumonderwerp · 713709
Waarschuw beheerder
Wat is het gekste blunder ooit wat je opstap hebt gehad of op een feest...????
Waarschuw beheerder
donateur
Ik liet een scheet :$
Waarschuw beheerder
donateur
een onbekende aanspreken terwijl je dacht dat het een vriend was.
Waarschuw beheerder
Euhmmm...euhmmm....

Dacht dat ik hele tijd me naam hoorde, dan gah je lopen zoeken is er niks...
Waarschuw beheerder
IK ben een paar keer op me bek geflikkerd en struikelen en dan tegen iemand aan vallen ofzo hahaha *bloos*

Waarschuw beheerder
Maf doen op het podium en dan ontdekken dat je rokje is afgezakt...en iedereen je in je stringetje staat te bewonderen!!
Waarschuw beheerder
Ik liet een scheet :$

dat meen je niet :O

Waarschuw beheerder
Op iemand afrennen, omdat je denkt dat het die ene is, is het een vreemde die je niet kent
en ja daar hang je dan in zn/haar armen :frusty: Schaamde me helemaal gek :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hier en daar wil k nog wel eens op me bek gaan...:S

Waarschuw beheerder
2 weken geleden:

Veel te veel gezopen, de vloer was nat en dus fokking glad... viel dus op me bek :/
Waarschuw beheerder
Dip 10 oktober 2004 18:32
een onbekende aanspreken terwijl je dacht dat het een vriend was.

Komt me bekend voor :P Loop ook nog weleens enthousiast op iemand af en dan blijkt het een vreemd iemand te zijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
dat meen je niet

Sorry :$
Waarschuw beheerder
donateur
- vaag iemand voor een bekende aanzien :vaag:
- op je bek gaan door gladde vloer :S

komt me ook heel bekend voor :/ :$

Waarschuw beheerder
op hellbound festival dat was te erg
ik was knettervaag loop ik naar boven naar die zolder ofzo staan er 2 mannen 8er een draaitafel dusz ik denk ik ga ff interesant doen en zeg tegen die man je kan goed draaien zegt ie dr staat een cd op man man man hij heb me uitgelachen :P:P ik stond egt voor lul ma ja was tog vaag ;)
Waarschuw beheerder
donateur
op hellbound festival dat was te erg
ik was knettervaag loop ik naar boven naar die zolder ofzo staan er 2 mannen 8er een draaitafel dusz ik denk ik ga ff interesant doen en zeg tegen die man je kan goed draaien zegt ie dr staat een cd op man man man hij heb me uitgelachen ik stond egt voor lul ma ja was tog vaag

Dit is best irritant om te lezen :/

Waarschuw beheerder
ja ben geen ster in leestekens en goeie zinnen :p maar je begrijpt em wel ??? ;)
Waarschuw beheerder
Ach jaah ieder heeft zo zijn rare zinnen tog? heb ik ook en dan heb ik dat zelf niet eens door
Waarschuw beheerder
donateur
vallen op de trap vond ik al erg zat
Waarschuw beheerder
Ik heb een keer toen ik n jaar of 17 was een ongeloofelijke blunder gehad:-S

Ik liep richting een vriendin van me en ik glij me daar toch even uit!!

Bam recht op mn kont :-S
Die vriendin van me kwam dr gelijk lachend aan, dus ik heb haar ook maar op de grond getrokken. Toen zijn we daar maar even een tijdje gaan zitten, net alsof het de normaalste zaak van de wereld was ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
:O Annelies
Waarschuw beheerder
Oja ik heb ook nog wel een goeie blunder sgaam me dood :S haha...! ik was in de kroeg daar was een feestje en ik had mooi veel gezopen niet best..! me vriende die zate buiten dus d8 ik ik ga er ook maar bij zitte...! en toen pakte ik de stoel en ging er op zitte maar bleek er dat er 1 poot onderweg miste dus ik ga op me bek. ik denk verdorie was dit nou zet hem weer neer en ging weer zitte en dat deed ik wel 10x 8ter elkaar aan iedereen zat me uit telachen schaamde me dood haha

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zat op ghosttown lekker te relaxen, komt sietz langsgelopen (da mouth of madness).
Ik vraag aan hem, mag ik en foto van je maken....
Hij zegt ja, maar dan wel met die gast naast je:D
(zie fotoserie ghosttown)
Had echt thuis pas door dat ik de hele tijd naast Neophyte zat:S:S
Dat is pas een blunder lijkt me...

Waarschuw beheerder
tsja of dat je op een feest een heel verhaal tegen iemand staat te lullen
en dan later blijkt dat het de verkeerde is
dat is echt zo erg :P:P
of dat je naar boven kijkt en dan zie je allemaal bekenden loop je dr heen en dan is er helemaal niemand sta je daar te kijken helemaal verdwaast :P
maar ja dit gaat weer een andere kant op ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik dacht op 4 elements in ahoy dat ik n bekende zag dus ik liep op haar af en toen bleek ze het niet te zijn en ze had zo'n calypo ijsje in haar hand en uit wause reactie kneep ik in die calypo en die vloog eruit zo over haar rokje...

Waarschuw beheerder
jouw blunder josine wahaha

WAHAHAHAHHAAHAHA jammer dat daar niet bij was!!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Heb je even? Van trappen afglijden, tegen houten balken/hekjes/tafeltjes aanlopen met je zatte kop, bepaalde personen 'Eftelingfiguren' noemen als je denkt dat ze het niet horen (en dat vervolgens wel doen, natuurlijk), gaan roepen dat ze die irritante ijzeren hekjes weg moeten halen in de technozaal op Q-Base, terwijl er helemaal geen hekjes waren, braken in het openbaar met al je vrienden erbij, urineren tegen de kerk waar toevallig 2 beveiligingsmensen liepen, ieder meisje in de buurt proberen te versieren (vroeger!)... :x
Waarschuw beheerder
Niet lachen Chris..! steek me de gek niet aan :P

Waarschuw beheerder
blunders.. heb niet zoveel blunders gehad jah een keer dta ik zo dronken was dat ik alle heb onder.. in een vage kroeg toen benk daar uitgeschopt en bijna in de sloot geflikkerd en opgepakt voor openbare dronkenschap nah verder nie! :D :D :D
heheheh sjees je weet me naam weer vanacht wist je dat nie meer josine:P

Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar op Full Force in Maastricht.

Stond vaag op een podium te dansen.
Zak ik zo door het podium heen. :S
Ik snapte er niets van. haha
Die planken waren gewoon rot. :(
Later die avond zakten nog 2 mensen er door heen.

Kreeg wel gratis drankje. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Paar keer mooi onderuit gegaan :X
Onbekenden aanspreken ook altijd een goeie :9

In een R&B zaal mee proberen te dansen!! B)

Telefoon nummer van danseressen proberen te vragen :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
In de HMH van boven naar beneden van de trap gedonderd :O
Waarschuw beheerder
donateur
I-llision je was er niet om me op te vangen :(

Waarschuw beheerder
Ik glij nog wel eens uit en dan ga ik plat op mn bek.
Gelukkig ben ik niet de enigste zo te lezen :D

Oh en 1 keer op de wc had ik een plooirokje aan, en toen zat de achterkant per ongeluk dubbel gevouwen ofzo :S
Ik was ook niet echt helder meer, maar ik had het niet in de gaten. Dus ik loop het hokje uit en ga mn handen wassen/vlug controoleren of mn haar nog een beetje oke zit, spreekt een meisje me aan:
"je hebt hele mooie billen hoor, maar is dit ook de bedoeling van dat rokje?"
Dus ik dacht dat ze vaag was ofzo (zo zag ze dr ook wel uit) en zeg wat bedoel je.
Toen ze het zei had ik het pas in de gaten :$ Gelukkig was ik nog niet terug de zaal in gelopen haha! :D :$

Waarschuw beheerder
keihard op me bek gegaan.. en dan niet n beetje maar gewoon plat op die smerige vloer...
Waarschuw beheerder
donateur
Oja en een roze zonnebril van een vriendin opdoen en er goed mee over te komen was ik nog vergeten :vaag:

Waarschuw beheerder
whahahah zekers
nok out gegaan van de drank alleen:vaag::P
middel in de zaal was in 1 klap neugter
t was in appelscha(friesland) vorig weekend
Waarschuw beheerder
meerdere keren van de trap gevallen op feesten:(
1 keer in ministry of dance
1 keer Kozmoz belgie.
1 keer in zaandam/hemkade
En vast nog een paar keer maar die weet ik niet meer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat komt omdat anneke wat over je zei en toen d8 ik oja zoo heet jij hahhahah :P ik was het egt vergeten erg hea..! wat een BLUNDER :P hahahhaha
Waarschuw beheerder
2 keer van de trap gegleden op
Sensation Black :bloos:

Waarschuw beheerder
op scantraxx de eerste editie, had een elektrisch waaiertje en zat in t hardcore zaaltje relaxt :vaag: te zijn en met dat waaiertje voor m'n gezicht te waaien.. ik zat niet op te letten en ineens zat dat waaiertje vast in m'n haar:S vriendin van me had m eruit getrokken met al m'n haar erbij(voelde toch niks) later hoorde ik dat t daarna nog een keer gebeurde~!
en inderdaad erg vaak mensen denken te kennen die totaal onbekend zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Euhmmm...euhmmm....

Dacht dat ik hele tijd me naam hoorde, dan gah je lopen zoeken is er niks...

daar heb ik ook wel is last van. Vet irritant

Waarschuw beheerder
haha denk je ook iets handigs mee genomen te hebben :P

Waarschuw beheerder
WAHAHAH nou ik wist je naam ook niet en als iemand zo zou vragen vergeet ik gewoon je naam weer wahahaaha BLUNDER :P ;)
Waarschuw beheerder
ja genoeg! d8 dat mensen ergens tegenaan leunden wat niet zo was zodat ik op mn bek ging! mensen aangesproken die ik d8 dat ik kende...peuk verkeerd om aansteken met brandend stuk in je gezicht!! ppff en ga zo maar door
Waarschuw beheerder
op sensation black, helemaal bovenin van de trap af donderen :vaag:

Was wel snel beneden :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb wel een paar keer gehad dat k de filter aanstak :vaag:

gelijk hele steekvlam enzo :S
Waarschuw beheerder
Op innercity met m'n vage kop samen met een vriend gaan pissen, tijdens het pissen gingen we ons toch eens afvragen waarom die bakken zo hoog waren, ook vonden we het wel erg luxe dat we doorspoelknoppen hadden en het was ook nog is drinkwater. oftewel we hebben samen een wasbak vol staan zeiken, het rare alleen is dat niemand het merkte. Daarna hebben we ongeveer een kwartier van het lachen op de grond gezeten.
Waarschuw beheerder
Ehm denken dat er hangtafels en hekken staan en dus hele stukken omlopen :vaag:

Waarschuw beheerder
ow ja en op sensation black, ik moest naar de wc.. dus helemaal naar boven gelopen 50 cent betaald een tijd in de rij staan wachten. zit ik op de wc moest ik helemaal niet plassen :S

Waarschuw beheerder
hehe met je vage kop komt er iemand naar je toe..

heee hoe gaat ie, alles goed? 3 zoenen je kent het... en dan vragen ken ik jou? terwijl je diegene wel blijkt te kennen> oh shit ja sorryyyyyyyyyyy ;P

of steeds weer iemands naam vragen als je met iemand aan het praten bent, best lullig voor diegene dan haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Bij hellbound in de hemkade, 2x op dezelfde plek op je bek stuiteren :S

Waarschuw beheerder
In de verkeerde bus naar huis stappen :P

Waarschuw beheerder
AAfie jij daar ook al last van.. Met MOH vs Hellraiser moest ik de bus naar groningen hebben.. ben ik in de bus naar assen gestapt :S
en ik daar dus in assen wachten op een trein naar leeuwarden..die daar dus niet komt kwam ik rond een uur of 9 achter :P:S
Waarschuw beheerder
met dronken kop de sloot in fietsen 3keer en eehmmmm lantaarnpaal klimmen:D::D:D:D:D:D je moet tog wat(aapgeluid)naaktzwemmen, we kwamen van dijk weer:D lady dana gedraait:D

Waarschuw beheerder
uhmmm... buiten die danseres die ik per ongeluk van haar blok afstampte (moeten ze prednison attack maar niet draaien ;) ) is mijn grootste blunder denk dattik een scheur van zeker 30 cm in mijn nieuwe broek had op impulz, en ik pas nadat ik de zoveelste hand over mijn kont voelde gaan in de gaten kreeg dattik dus zwaar voor lul liep.. echt geen gezicht, maar ben toch maar gewoon door gaan stampen.. beetje zonde van mijn avond anders... en dan hek het nog niet over die tientallen keren dattik van de wenteltrap in de kadance (subway) naar beneden flikkerde... of uitgleed op de dansvloer...
Nu ik er zo over nadenk.. eigenlijk heb ik ieder weekend wel iets om me voor te schamen.. gehehe :p

Waarschuw beheerder
ben een keer uitgegleden,was iets te glad!
Waarschuw beheerder
Met hellbound in de hemkade van die gladde trap afdonderen :vaag:, kon me met geluk nog deels opvangen :p

Verder filters aansteken gebeurd vaker dan me lief is ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
keihard op me bek gaan. echt keihard midde op de dansvloer:[ had ook nog een rokje aan duzz heeel chramant:P ow en met je kop tege de muur aanlopuh om daarna te vallen deed ut ook heel goed:D
Waarschuw beheerder
In het water springen op mysteryland met mijn witte boxer short en eruit lopen terwijl dat ding vet doorschijnt....... :vaag:

Of dat mijn vriendin achter mij loopt in de drukte en dat ik haar hand vast pak en dat ik er pas 15 meter daarna achter kom dat ik de hand van een gozer vast had ......!!! :S

Of dat ik op het podium ging dansen en dat ik er af viel...

dat soort dingen.. dagelijks... dan blijft het leuk zeg ik altijd maar

Oja een meisje zoenen in de disco en 2 uur later weer een ander meisje zoen en dan kom je een 15 minuten daarna achter dat dat beste vriendinnen waren en dat geen van beide van de situatie wist :S
Waarschuw beheerder
donateur
haha aij hebt wel lachen acties:D
Of dat mijn vriendin achter mij loopt in de drukte en dat ik haar hand vast pak en dat ik er pas 15 meter daarna achter kom dat ik de hand van een gozer vast had ......!!!

daje geen knal voor je kanes heb gehad van die gozer:P

Waarschuw beheerder
donateur
weet er nog een:
Sensation Black dit jaar,

een gigantisch lekkere gozer zien, maar niet dat muurtje vlak voor je:S:S:S

Hij kon me nog net opvangen:bloos:

Bloeduitstorting heeft er wel 2 weken gezeten
Waarschuw beheerder
Voor Sensation 2002 had mijn vriendin outfits voor ons gemaakt. Helaas had zij mijn broek van achteren niet helemaal goed dichtgestikt waardoor deze dus langzaam aan het uitrafelen was.
Op een gegeven moment wilde ik naar de wc toegaan en werd ik tegengehouden door een meisje. Bleek dat mijn broek van achteren helemaal openstond en dat ik dus min of meer in mijn blote reet rondliep daar! Lekker hoor!! Schaamde me dood!!

Waarschuw beheerder
hahah op ressureqtion was ik zo kneitervaag dat ik tussen de main en de gang deuren de handstant ging doen
stond ik daar op me armen knalt die deur open
en ik hield het niet meer
dus die deur gaat weer dicht en ik knal op me bek

haha die jongens keken me aan en kwamen ff niet mee bij van et lachen :P
schaamde me dood :P

Waarschuw beheerder
Vast wel gekke dingen meegemaakt:vaag:

Artiest {SHOWLIST artist 59895, 7542}
Waarschuw beheerder
Zat ik op de EHBO bij RessureQtion, omdat ik een elleboog tegen mn smoelwerk had gekregen toen ongeveer 40 hooligans naar binnen kwamen gestormd

Vervolgens zit ik daar en zie een bloedmooie medewerkster zitten van ongeveer 30 jaar. Begin ik allerlei versierpogingen te doen daaroh met mn :vaag: kop , wordt ik gewoon finaal uitgelachen daaroh :bloos:

Waarschuw beheerder
t eerst wat me te binnen schiet is X-Qlusive Luna toen ik van de trap donderde:S

maar gelukkig ben ik niet de enige die is gevallen in de HMH:D

Waarschuw beheerder
2 VEEZZ ONE

haha toen ik daar eve binnenkwam
omdat een vriendin door dr enkel was gegaan
zag ik die vrouw ook
haha zei ik tegen dr ben jij niet mijn tandarts assistente nadat ik mn zin had uitgesproken ben ik maar weer snel naar buiten gerent :frusty: :vaag:

Waarschuw beheerder
Niet egt een blunder,Wel afgelope zaterdag op hellbound.Was veelste moe,en was op het einde helemaal kapot.vantevore zou ik ook niet gaan.Alleen kon goedkoop van iemand een kaartje krijge zelfde dag dan het feest.En dan toch maar gegaan.

Was die vrijdag ervoor onwijs bezope:D,En daarom ook onwijs moe:SMaar shit happens volgende feesie beter uitgerust en nix aan de hand.
Waarschuw beheerder
Was een x in de Matrixx. Ik dacht "laat ik op zo'n blok klimmen om daar te gaan dansen"B-)
Dat blok was best hoog (kwam tot boven je bovenbenen, bij mij dan en ben 1.83 dus..) Zet ik 1 been tegen dat blok en iemand erop geeft me een hand zo van "ik trek je er wel op"
Was alleen vergeten dat ik een beetje strakke spijkerbroek aanhad zonder rek. Nou je raad hem al...die gozer trekt me omhoog en....mijn broek scheurt aan 1 kant van tussen me benen tot mijn knie precies op de naad :bloos::bloos::bloos::bloos::bloos::bloos::bloos:
Ik wist niet hoe snel ik naar buiten moest op weg naar huis hahaha..:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect: die verhalen hiero, lach me kapot..

Wie is er niet eens op zijn of haar bek gegaan in de HMH..;)
Waarschuw beheerder
Hebbie tijd?...

Okay zullen we maar beginnen ik hou het kort ;)

Op multigroove 13 maart.. Ik loop rond en ik zie een meisie in een legerpak en een geweer (was een neppistool maarja) dus ik laat me op de grond vallen en ga in een hoekje wachten tot ze voorbij was en wou het geweer van haar afpakken toen ik achter haar stond... Toen kwam ik erachter dat het een nepgeweer was... (1 handafdruk in mijn gezicht later)....

Multigroove Hellbound2003(borchland) ik loop daar wat rond samen met erik.. En tja Bieren bieren (jullie herkennen me vast wel met mijn grote Bierpet ;)) En opeens sloeg de drank in en Erik voelde zich kut dus ging naar de ehbo.. Dus ikw achten en wachten en tja doen dacht ik laat ik effe een biertjuh voor hem halen en ik sta daar met 4 bier in me handen te wachten voor de Ehbo...

Gebeurt niks dus ik vraag aan de securitie.. "Heb jij misschien een kale gozer gezien..." Die sercurtitie metyeen van ja daar en daar en daar en daar een heel groepjuh dus ik met me lamme kop proberen uit te legen hoe hij eruit zag... Met opmerkinnen zolas "Ja hij hebbbb ens shilt aanb"

Niks meej opgeschoten..

anderhalf uur later had ik bijna een alcholvergiftiging dus ik ging maar weg in de taxi naar centraal en daar met de brommer naar huis.. (om 4 uur in de ochtend) Ik reed 20 en leek alsof ik 100 ging... en overal Ijscowagens :S)

Volgende dag om 8 uur wakker gebeld van paulus ga je meej naar Amsterdam lekker zuipen en ja ik ga weer ervandoor en dus ik denk ik bel erik op...

ik: Erik leef je
Erik: Jaaasguees
Ik: Waar ben je?
Erik: In de bus naar velserbroek..

Was die gek bijna 5 UUR onderweg geweest :) Had ie de trein genomen naar eindhoven en onderweg in slaap gevallen :S

HR 2003 Op het podium in slaap gevallen naar boven gekwakkeld (had geen zin om de trap te nemen) dus over de stoeltjes heen.. Was ik boven ging ik weer naar beneden (heb ik uiteindelijk een klein uur gedaan en ik vond het PRACHTIG!)............

Nu geen zin meer

:bier: Tjuh?

Waarschuw beheerder
:bier: PROOST!
Waarschuw beheerder
donateur
-op me bek gaan in HMH over een kabel, toen XQ-Luna was afgelopen.
-met me extreem wauze kop me een zooi smerisen gaan lulle :vaag:
Waarschuw beheerder
Ben ooit eens in de Bob's Saloon de trap naar het podium voor in de zaal opgegaan, wat ik niet wist was dat de laatste tree iets hoger was, waardoor ik plat met mn smoelwerk op het podium lag :$

2e blunder was dat ik flauwviel in een barretje bij mij in de stad en toen ik bijkwam over een politiemannetje had gekotst :S
Waarschuw beheerder
Vriend van mij (he gappie :P) ging toen we net op Masters in Zuidlaren binnenkwamen ff wat drankmuntjes halen. En ipv dat ie geld neerlegd, legt ie het zakje met zijn snoepjes neer :S

Gelukkig zag degene achter de kassa het niet, maar de mensen in de rij lagen in een deuk :D

Waarschuw beheerder
en toen ik bijkwam over een politiemannetje had gekotst

Das niet erg :no:

En ipv dat ie geld neerlegd, legt ie het zakje met zijn snoepjes neer

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
op raving zaterdag ging ik nog onderuit :bloos:
was ziek glad daar die vloer!
kan mijn witte shirt nu wel wegpleuren ;)
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat iedereen daar wel last van heeft... ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Van een hoog podium gestrekt naar beneden gevallen terwijl "gewoon" wilde springen. Ik klapte voor over of zi iets.
Ik lag daar nog ff een half minuutje...

Waarschuw beheerder
op thunderdome a decade, vol op mn plaat....je had daar zo'n stom ophogingkje, volgens mij was ik niet de enige :nee:

en een keer lady dana mee uit eten gevraagd, eigenlijk best wel kansloos... :ja:

Waarschuw beheerder
Dat is het irritante van opstapjes..
De ene keer zie je ze, maar zijn ze er niet ;).
En de andere keer zie je niet, maar zijn ze er wel:P

Waarschuw beheerder
donateur
Ghehe weet er alles van 8) :x

Waarschuw beheerder
Pff waar moet het toch heen met de jeugd?

Maarre vertel :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Met een stuk wcpapier (best lang stuk trouwens)aan me schoen gelopen bij carl cox!! terwijl ik daar niet waz geweest!! Heel vreemd en voorschut liepen namelijk bij de eetruimte is een hele open plek waar iedereen je aan kijkt! ai!
laatste aanpassing
Artiest Dacato
Waarschuw beheerder
Ja, loop zo vaak over afstapjes en dergelijke en die zie ik dan niet,dus ga bijna op me bek.
Of je vangt je eigen op tegen iemand, en die kijkt je dan ontzettend pissig aan want die denkt dat je stik bezopen of van de kaart bent terwijl je zo nuchter bent als het maar zijn kan!:(
Of denken dat iemand staat te pissen in de zaal en zeggen:he doe eens normaal man!terwijl die jongen van niks weet:S

Waarschuw beheerder
Denken dat er een vriend van je aan het huilen is..loop je er naar toe, vraag je hoezo die aan het huilen is; blijkt dat er niks aan de hand is en diegene de grootste lol heeft omdat je hem al 5 minuten aan het aankijken ben met een :vaag: gezicht..

Waarschuw beheerder
donateur
Maarre vertel

Nou....was een keer op een feessie met Annet, en die ging bij zo'n hangtafel staan, dus ik wou daar ook ff staan....wist ik veel dat die tafels op een podium stonden :/ in slowmotion omgedondert whaha, was best wazig trouwens :vaag:

Waarschuw beheerder
Dacht een keer (In Qontrol geloof ik) ff ergens te gaan zitten op een zitblok oid, wou dus gaan zitten..bleek dat het gewoon een meisje waarbij ik op dr schouder ging zitten.
Kon ze niet echt waarderen geloof ik :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Op TTT aan het eind nog iemand gedag willen zeggen die op een podium stond..

dus ik wilde heel stoer dat podium op springen..
was alleen vergeten dat ik zo dronken was dat ik niet meer normaal kon lopen..

en sprong dus mis :$

klapte keihard met m'n been op dat podium, heb nog twee weken een dikke en blauwe (later paars en geel ;)) knie gehad haha

en idd op een feest zijn, hand in hand met iemand lopen en ineesn een gigantische ruk aan diegene z'n arm geven omdat ie anders tegen die tafel oploopt...

die er dus niet blijkt te zijn..:$

ach.. kan echt nog wel héél lang zo doorgaan hahaha
Waarschuw beheerder
nou, bellen met een banaan :S
[img cacheid=0005c779000f2b2ba0a423ee1a006c5efd]https://partyflock.nl/images/user/USERID/39299/SIZE/large.jpg[/img] :$
Waarschuw beheerder
werd ik gefouilleeerd bij de deur, was ik helemaal vergeten dat ik een rol plee papier bij me had. Viel dat uit mijn zak. Als ik rood kon worden dan was ik een kreeft op dat moment. :-)

Waarschuw beheerder
liep een keer door een gang met glazen wanden. ik dacht dus dat die gang vet lang was , maar kwam er via mijn neus achter dat het niet echt een lange gang was

Waarschuw beheerder
Dacht een keer (In Qontrol geloof ik) ff ergens te gaan zitten op een zitblok oid, wou dus gaan zitten..bleek dat het gewoon een meisje waarbij ik op dr schouder ging zitten.
Kon ze niet echt waarderen geloof ik

whaha :vaag:? hehe

Waarschuw beheerder
was ik helemaal vergeten dat ik een rol plee papier bij me had.

Vraagje; waarom heb in je godsnaam een rol plee papier in je zak? :)

whaha:vaag: ? hehe

:yes: :bloos:

Waarschuw beheerder
lekker toch Aafie?! ;p

Waarschuw beheerder
eruit gestuurd worden in een cafe met erg jong publiek, omdat ik midden op de dasnvloer zat te scheppen :vaag:
Waarschuw beheerder
2 aafie:

Tja.....dronken mensen kunnen soms rare dingen doen.....;-)

Waarschuw beheerder
bijna op me bek gegeaan op sensation op de tribunes,.

gelukkig kon ik nog net doen alsof ik een coole dansmove aan t maken was

:))
Waarschuw beheerder
Even de ergste, in slaap gevallen op de tribunes in t thialf en een keer uit Hollywood gezet vanwege dronkenschap.

Waarschuw beheerder
[TS] hannah 13 oktober 2004 17:19
lekker toch Aafie?

Yep, te lekker inderdaad ;)

Feed(her) 13 oktober 2004 18:58
2 aafie:

Tja.....dronken mensen kunnen soms rare dingen doen.....

Ach ja, kleinigheidje hou je toch :)

Voor meer van dit soort acties Klik hier

Waarschuw beheerder
donateur
Na het feesten in slaap vallen in de trein en in zwolle wakker worden... zo'n 80 kilometer te ver.... :)

Waarschuw beheerder
heb ik ook wel een paar keer gehad in de bus
maar 80 km gaat wel heel erg te ver :/

Waarschuw beheerder
Dan zorg je toch dat je wakker blijft of zie ik dat verkeerd ;)
Waarschuw beheerder
Per ongelijk de verkeerde dope gebruiken,hahaha!!

Waarschuw beheerder
Ervaring mee dan?

Zo ja, vertel..;)

Waarschuw beheerder
Dan zorg je toch dat je wakker blijft of zie ik dat verkeerd

ik gebruik een drugs net als jullie leden :no:
Waarschuw beheerder
Keertjuh na een feest (in utrecht) de verkeerde trein gepakt... Kwam ik in eindhoven ofzo uit.. Terwijl ik in Haarlem moest zijn..

Ach ja ik had zat bier bij me :)

Waarschuw beheerder
Ik was zoooo dronken voor In Qontrol,en was nog geen 18 dus riep heel de tijd maar "ik ben in 1985 geboren" 8-)
Dus ging ergens staan kotsen achter een muurtje, komt er zo'n wijf aan van de Jezusbus..
Dus ik zeg met mijn dronken hoofd "Ooohw jullie zijn van de Jezusbus, goede zaken doen jullie man" :vaag:
En toen kreeg ik wel iets van 16 suikerklontjes :D
Waarschuw beheerder
ik stond op een roltrap...
mensen beginnen te duwen..

ik draai me om en zeg dat ie toch niet sneller gaat...

kom ik er later dus achter dat ie uit stond :/ :S :vaag:

Waarschuw beheerder
Ooowjaah en op Sensation black viel ik keihard op me bek samen met mijn vriendje van de tribunes :D
De tribunus waren daar echt spekglad en lagen helemaal vol met flesjes, dus mijn vriend deed wel even voor hoe die moest lopen hoor :vaag:
Nouw en omdat ik dus te gladde hakken aan had gleed ik zo boem! op mijn kont en trok mijn vriend dus ook naar beneden :D:D:D
K schaamde me dood :$

Waarschuw beheerder
K schaamde me dood

Hebben ze in de hemel ook internet dan ;)
Waarschuw beheerder
Over mijn eigen voeten gestruikeld op Defqon...

Ik liep over die fantastische zandvlakte daar en het begon te waaien waardoor mijn rok opwaaide.
Ik probeer in "paniek" mijn rok naar beneden te houden en struikel daarbij over mijn eigen voeten.

Lig ik daar gestrekt in het zand midden tussen mensen die zaten te eten. :[

Oh en ik heb ook een x gehad zat ik lam op de fiets te telefoneren........
Zei een gozer die naast me fietste: "kijk uit voor die kuil daar".
Ik kijk naar de kuil en fiets er recht in........
Lig ik daar op de grond met mijn tel nog in m'n hand: "ik ga ff ophangen ik zie de grond van heel dichtbij op dit moment".:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Marylin Monroe (of hoe je het ook schrijft)
Waarschuw beheerder
Het was ook nog toevallig een wit rokje ja;P

Waarschuw beheerder
Zo'n mooie lange ook nog toevallig ;)

Waarschuw beheerder
ja afgelopen zaterdag nog bij raving nightmare:S
ik viel daar languit over de grond
stik glad was het daar:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee een hele korte anders zou ik er geen last van hebben met opwaaien...........

Waarschuw beheerder
water proberen te drinken uit een flesje met dop erop (Y)
Waarschuw beheerder
Hak afgebroken op Mysterland........

Gelukkig wel aan het einde....

Het liep een beetje ongelukkig dus heb de andere er ook maar afgebroken...........:no:

Zag er niet uit maar je moet wat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het schijnt.. maar dat weeet ik zelf niet meer dat ik in nijmegen tijdens de vierdaagse zo zat was dat ik bij een orkest ging staan en helemaal lijp aan het doen was en dansen enzo op die muziek haha . mijn vrienden zeiden ook dat ik mijn hand bij een man in zijn trompet had gestoken en dat die man daardoor niet meer kon spelen:D.... zelf weet ik er niks meer van ...en dat is maar beter ook denk ik!!!:D :bier:

Waarschuw beheerder
kep een keer t raam van de auto pesloopt toen ik de deur wou fixen ( zo van ik zal t wel eens ff maken ) hahahh was echt wazig
Waarschuw beheerder
Ik heb een keer zoveel gezopen op het werk dat ik gewoon tijdens werktijd een black out heb gehad was niet echt prettig..... Maar ja eigenschuld.....
Waarschuw beheerder
donateur
op me bek gegaan door een flesje op DefQon 2004 tijdens het :bounce: -en 8)
Waarschuw beheerder
dat is echt balen onderuit gaan door een flesje want die dingen liggen overal op de grond op die party's....
Waarschuw beheerder
Of dat je denkt dat je een buisje GHB hebt gevonden......

Blijkt het een geurtje te zijn dat dan aan je neus zit de rest van de dag (en nee heb het niet binnengekregen.......

Een mannengeurtje nog wel!!!

En iedereen maar vragen wat ruik ik toch;P

Waarschuw beheerder
mijn grootste blunder was in oosterpoort trip2dreamland.
wc koste een gulden,en had geen zin om me geld daar aan uit te geven,maargoed na 20 blikjes daRkdog energie shit mot je toch wel een keer strallen.
nee ik niet,net zo lang tot ik niet meer kon bewegen.
helft van t feest wat in de hal bij de ingang gezeten met pijn hahaha.
totdat de ehbo me naar de wc heeft gebracht me vol gegooit met water en daar zo'n 5 min staan strallen.
kut feest(was trouwens niet eens een laser)
Waarschuw beheerder
ooit een keer 2 x op één avond gestrekt op de dansvloer gelegen door een te gladde vloer. in een tentje in baarn (boemerang?).

ook nog een aantal keren gehad dat mijn schoenen bleven hangen in de modder, oa op awake fest. 2004 en jaren geleden mysteryland zelfs 1 van mijn nikes niet meer terug gevonden in alle vaagheid, was gelukkig op het eind :)

Waarschuw beheerder
in een soort slaap/coma op de wc van de matrixx, tegen sluitingstijd kwamen ze ff de deur opmaken, mocht daar met de deur open (met toeschouwers) ff mn broek ophijsen. Vuile klootzakken die "beveiliging" bij de matrixx ...hoef er eigenlijk ook nooit meer heen
Waarschuw beheerder
Dat had een vriendin van mij ook........

Die had voor het eerst herbals op en viel in slaap op de wc, ik liep erlangs toen ze de deur openden.

"Is dat jouw vriendin?"
"Uhm ja.........."

Moest ik d'r gaan helpen.........:S

Waarschuw beheerder
Nee een hele korte anders zou ik er geen last van hebben met opwaaien...........

Naja sexy blijft het wel natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
op me bek gestuiterd toen ik van stoel naar stoel wou lopen,op de tribune met MOH.. en dan bij iemand op schoot belanden, beetje fout!! oopz!! *bloos*:S
Artiest {SHOWLIST artist 21901, 78274}
Waarschuw beheerder
stond met me kisten en hooligan en (toen nog) zeer korte blockheadje per ongeluk op een r&b feest :S
wist ik veel....
enigste wat ik d8 was: dronken worden vanavond en gek doen
bleek ik ineens 1 van de weinig blanke te zijn
en helemaal de enigste in die kleren
die vriendin die mee was had nog enigszins casual kleren dus die viel niet op
maar wel heel die zaal stond me echt wazig aan te kijken toen ik binnen kwam lopen
was echt snel weg daar :P hehehehe
Waarschuw beheerder
was je bang??
Waarschuw beheerder
Offuh ik stond in de rij voor Inqontrol om gefouilleerd te worden zegt een vriend tegen mij je krijgt 10 pleuro van me als je zo een ranzige opmerking maakt tegen die vent die je gaat fouilleren........

Dus ik word gefouilleerd zit die vent op zijn knieën mijn laarzen te onderzoeken zeg ik: "zo hey dat doe je lekker"

Hij kijkt omhoog dus ik zeg :"is het uitzicht mooi?"
"Dat mag je bij mij thuis ook wel komen doen:D"

Hij werd echt rood ik heb echt gelachen!!!
En natuurlijk 10 pleuro erbij;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gaf hij geen antwoord? :P
Waarschuw beheerder
Nee!!!

Flauw hoor hij zei helemaal niks........

Waarschuw beheerder
donateur
Wel vaker op mijn bek gegaan door de gladheid in de zaal.

De fout begaan om onder een bepaald topje geen bh aan te doen. Had er helaas niet aan gedacht dat ik het weleens koud zou kunnen krijgen :S

Mijn hoge hak is ook weleens afgebroken, werd een lastig dansavondje

Zo wel meerdere ervaringen %)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Das dan weer jammer..

Ik zeg altijd tegen zo'n beveiligingsmannetje;
kan je de volgende keer niet een knappe dame hiero neerzetten? :yes:
Waarschuw beheerder
2 *sooned

nee hoezo? steek me rechter hand toch niet in de lucht.....
als ze mij met rust laten dan laat ik hun met rust!!!
en andersom was dat ook zo :D
heb ff wat gedronken met die vriendin en ben erna weg gegaan omdat de muziek niet denderend was

en als mensen vragen of ik extreem rechts ben dan laat ik altijd foto van mijn vriendin zien:

[img cacheid=00032469000771b93077743d1a006ce550]http://members.lycos.nl/vandijknadien/strictly4/jelmer2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
ok heb niks gezegt :bloos:
Waarschuw beheerder
ghehehe.... maakt niet uit
zoiets kan gebeuren!!!

Waarschuw beheerder
ik heb een keer toen ik niks meer wist van alle troep en drank een biertje besteld zonder muntje ik weet het zelf niet meer maar vriende zeide dat ik hem nog gekrege heb ook ze vonde dat ik zo overtuigend betaalde met niks dat ze dat biertje maar gave haha

Waarschuw beheerder
donateur
Man, ik heb zoveel domme dingen gedaan, daar kan ik wel een boek overschrijven. Foto's met mensen, waar alleen mijn schoen op staat, omdat ik onderuit gleed :) Altijd leuk.

Mijn benen worden soms wat instabiel, als de avond wat verder vordert..

Shit happens :)
Waarschuw beheerder
maatje van me was zo lam dat tie op a nightmare in rotterdam eruit was gegooid
uurtje later kwam die ineens weer binnen
alleen stomme was dat tie ze schoenen kwijt was
die sukkel wist niet eens meer wat tie gedaan had :P
waarschijnlijk beroofd, want toen die ze zakken na ging kijken was tie ook ze portemonnee, telefoon en digi-cam kwijt :S
maar op het moment dat tie op ze sokjes de zaal in kwam lopen (lees zwankelen) toen hebben we hem eerst wel ff dik staan uitlachen

Waarschuw beheerder
donateur
*Op m'n plaat gaan op HouseQlassics.
*Gepakt worden omdat ik tegen de muur aan stond te pissen op in de rai :bloos:
Wc's waren ook zo asso ver lopen toen!

(gelukkig ontkomen aan de security :D )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 stommiteiten vlak achter erlkaar op de zelfde avond (onder het genot van flinkt wat pils):

Avondje stappen in rotterdam was afgelopen. Mijn maten stonden al buiten aan de overkant van de weg. Zoals gewoonlijk stond ik met mijn duffe kop wat te dromen. Ik zie mijn maten gebaren dat ik naar ze toe moet lopen. Dus ik lopen.... whoppaaa... stap vanaf de stoep in een meters diepe plas. Zeik nat, en mijn vrienden maar lachen.

Terwijl we naar de auto lopen, loop ik zoals gewoonlijk wat meters achterop, met een domme glimlach op mijn kop. Mijn maten blijven even stil staan, want er lag iets grappigs op de grond. Namelijk een drol in de vorm van een U. Oftewel een U-vormige hondedrol.
Terwijl ze naar die drol staan kijken, kom ik met mijn duffe kop aangelopen, en ja hoor.... ga midden in die drol staan, en maak een licht zwabbertje. Pleurde bijna op mijn smoel.
Waarschuw beheerder
hehehe....
te vettttt!!!!
jullie zijn echt grappig
Waarschuw beheerder
water proberen te drinken uit een flesje met dop erop (y)

Dat zie ik niet eens meer als een blunder, dat gebeurt me echt heel vaak op een avond...

Waarschuw beheerder
Ja .. afgl. Raving Nighmare .. van de wc afkomen en er later achterkomen dat ik nog steeds mn gulp en riem openheb .. 8) en ondertussen vrolijk kletsen enzo met mensen .. 8)
Waarschuw beheerder
Op decibel 2003, heb ik de hele avond niet gedronken omdat ik de bob was... Loop ik terug van het feest met nog iets van 5 overgebleven munten in m'n zak. Dus ik loop naar zo'n flugel meisje en geef die munten aan haar. Loop verder en drink die 5 flugel in 1x weg. En nog geen minuut later sta ik er bij stil dat ik bob was...GVD he, hele avond niet gezopen en dan in het kwartierje je hele goede gedrag pleitte :devil:

Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb een keer gehad op awakenings dat ik naar een gast toe liep, en ik zou zweren dat die een rare bril op had. Dus ik zeg: Hee man waarom heb je zo'n rare bril op. En die gast die kijkt me aan alsof ik van de jupiter kwam ofzo...

Hij had dus stiekem geen bril op....

Ben ook een keer in de trein de stereotoren van een maat van me gaan zoeken, sloeg ook helemaal nergens op....
Waarschuw beheerder
Erg vaak gehad.. :( zoals vaak van de trap vallen raar maar ik val altijd van de trap...:'(
Waarschuw beheerder
haha.... ben dus niet de enigste ;)

Waarschuw beheerder
En? Opgelucht?
Waarschuw beheerder
Verschrikkelijk..!! blij dat er zoiets bestaat ;) haha..

Waarschuw beheerder
Goeie zaak he wijffie (Y)

Op Q-Base zo naar de klote, dat ik pas om half 10 kwam aankakken op de parkeerplaats en dat er gewoon nog een bekende van me stond.
Ben die gozer nog dankbaar, anders had ik echt een probleem gehad :)
Waarschuw beheerder
hoe..?

Waarschuw beheerder
Ja anders kon ik niet naar huis, snap je het nu? ;)
Waarschuw beheerder
Ben ook een keer in de trein de stereotoren van een maat van me gaan zoeken, sloeg ook helemaal nergens op....

Maar het was wel lachen :D
Waarschuw beheerder
Op Q-Base zo naar de klote, dat ik pas om half 10 kwam aankakken op de parkeerplaats en dat er gewoon nog een bekende van me stond.
Ben die gozer nog dankbaar, anders had ik echt een probleem gehad

Er stonden op die parkeerplaats s'ochtends heeeeeeeeeeeeeel veel verotte mensen. Wat een freakshow was dat.
Waarschuw beheerder
Was op Seqtion in de Hemkade, en zag een lege plek. Denk mooi daar ga ik stampen! Sta ik daar een een tijdje uit me dak te gaan, tikt er een kerel op me rug dat er net een iemand op die plek heb lopen kotsen. Me nieuwe Maxies onder de kots!!
Waarschuw beheerder
Zal vast wel iets heel blunderigs hebben gedaan maar kan het me gelukkig zo niet herinneren O:)

Waarschuw beheerder
yup, 2 uur in de plee staan op masters in heereveen met je wappie kop :D :D

kheb me daar toch wat afgelult :S
Waarschuw beheerder
donateur
jah van 't podium afgevallen :bloos: :frusty:
Waarschuw beheerder
op Ressurection in Heineken Music Hall was t super glad, k heb de hele avond lope verkondigen dat ik zou gaan vallen.. en wat denk je de laatste minuten dat we daar binnen waren gingen we boven onze jassen halen, k loop naar benee...... en jaah or, k glij van de trap...

dan zak je ook wel ff door de grond or.. ;)

Waarschuw beheerder
Ik was op masters of hardcore in het thialf en daar lagen veel flyers op de grond en ook wat water :S en ik was hard aan het stampen daar en ik gleed bijna op mijn bek ik pakte aan iemand vast en die viel op de grond en ik schopte toen met mijn schoen tegen iemand zijn kont aan.

Maarja we hebben er wel om kunnen lachen naderhant. Ik kende ze niet :D.

En de aller aller aller aller grootste blunder die ik ooit heb gezien was ook op die masters.
Er was een meisje die ging flink uitsloven voor de camera echt superhard stond ze te stampen en ze ging vol op haar bek voor de camera. Flink hard op haar heup en ze stuiterde nog is na.

Ik schoot in de lach en dat zag ze en toen rende ze superhard met een rode kop weg :D. Ik lig nu weer helemaal in de scheur als ik eraan denk.

Ik hoop dat het op de dvd staat dan zie je mij ook nog lachen als het goed is en wijzen.
Waarschuw beheerder
Ja! lache zulke acties!!!

Waarschuw beheerder
van je nieuwe vriendin een sigaret aangeboden krijgen en hem vervolgens achterstevoren aansteken
whehehe sporthallen zuid, das me lang geleje zeg
pfffffffffffffffffffffffff
Waarschuw beheerder
K dacht dat er een hek stond midden in de zaal en daar wilde ik tegenaan leunen..maar er stond natuurlijk geen hek...dus saartje lag op de grond
Waarschuw beheerder
donateur
van de wc afkomen en er later achterkomen dat ik nog steeds mn gulp en riem openheb ..

Whoehaa, dat heb ik ook eens gehad *bloos* Echt erg!!

En ik was paar jaar terug in de Skihut in R'dam, waar ik op een podium stond te dansen. Ik wou er vanaf stappen, bleef ik met mijn hak steken. Ik greep toen een meisje aan haar tiet om mijn evenwicht te bewaren :S maar dat ging niet helemaal goed :no: Ik lazerde zo naar beneden. Een dag later zat ik in het ziekenhuis omdat mijn pols zwaar gekneusd was. Het ruim een week thuis gezeten in een mitella :D

Waarschuw beheerder
donateur
Paar jaar geleden op 4 Elements in Ahoy,

Liep van de trap tussen de tribune, trap was nogal glad door al het bier e.d., dus zeg tegen m'n vrouwtje die achter me liep "kijk uit dat je niet uitglijd", en ja hoor, 2 stappen later denderde ik zelf de trap af in m'n witte broek, die was dus niet echt wit meer daarna.

Later uiteraard smakelijk om gelachen.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat ik bovenaan een trap zo naar beneden kotste over een stel mensen :S:S:S
Toen ze naar boven keken ben ik maar snel weggelopen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whehehehe L@UTJE, die is goed, was alweer vergeten dat ik in colossos naar buiten wilde lopen om te nekken maar de uitgang niet haalde en zo bij zo'n portier over ze schoenen heb gekotst

maar bedenk me net ineens nog eentje die ik overigens niet zelf ben begaan.

Zag tijdje terug bij vriendin van me foto's van I love techno in Gent, was een gozer met hun mee en die was zo leip dat ie gewoon in ze broek had lopen zeiken. whehehehehehehe die is pas leip
Waarschuw beheerder
eeeh... strictly hardcore in de celebrations studio
ik had natuurlijk weer te veel gezopen
wilde een vriendin van me op me schouder nemen en ff stukkie rond lopen :S
snap nog steeds niet waarom
wat gebeurd er
we waren nog geen 3 stappen verder en ik glij uit
lagen we daar met ze 2-en op de grond te lachen
alleen toen de portiers me omhoog trokken bleek dus dat me ouwe voetbalblessure weer terug was :(
Waarschuw beheerder
bedoelde je mij elmo.. :$
Waarschuw beheerder
hier de foto van hoe zielig ik toen met ijs op me been zat :(

http://www.youareonpicture.nl/partypics/pics/03-09-2004_Strictly_Hardcore_IV_Celebration_Studios/2004-09-03_Strictly_Hardcore_IV-320.jpg
Waarschuw beheerder
ja bedoel jou :P hehehehe
toen lagen we midden in dat pad met ze 2-en op de grond te dwijlen

Waarschuw beheerder
Ben die gozer nog dankbaar, anders had ik echt een probleem gehad

Er stonden op die parkeerplaats s'ochtends heeeeeeeeeeeeeel veel verotte mensen. Wat een freakshow was dat.

Heb je ook nog die gasten gezien die een kratje bier achter een auto vast hadden gemaakt.
Op dat kratje gingen zitten en dat andere gasten met die auto vol gas wegreden. :respect:
Waarschuw beheerder
Dat ik bovenaan een trap zo naar beneden kotste over een stel mensen
Toen ze naar boven keken ben ik maar snel weggelopen..

Da's lacheee
Had ik wel willen zien Laura O:)
Waarschuw beheerder
:jaja:

wittuh broek aan en je pleur vet op me kont

maar ja daar heb ik schijt aan
Waarschuw beheerder
Sta daar lekker uit me dak te gaan! Liggen daar allemaal van die flesjes op de grond
Glij ik uit! Dussz kom omhoog iedereen kijken, pleur ik nog een keer op de grond.
Ik heb me nog nooit zo voor schut gevoeld!
Maar ben er wel overheen hoor!!!

Waarschuw beheerder
Sensation Black 2002, nogal hard op me bek gegaan.(ik gleed uit) Kan er nu om lachen maar deed toen behoorlijk zeer en schaamde me dood :bloos: :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Op shockers,aardig van het padje
Ikke rondlopen in mijn eentje,kwam ik voor mijn gevoel een aardig groot konijn tegen van anderhalve meter
Ik zo'n dierenvriend als ik ben,hem lekker aaien enzo:)

Vond ook wel dat die mensen me raar aankeken,maar toen er een vroeg aan me of t wel lekker ging ,antwoorde ik uiteraard ja en vroeg er meteen bij of dat konijn van hun was

En toen nog aan een paar mensen lastig gevallen met die vraag:$

Tja,soms he...:)

Waarschuw beheerder
Onderweg naar Arnhem (in een ver verleden) had ik iets teveel genomen en heb welliswaar van Maaren tot aan de Rijnhalle met me hoofd uit de bus zitte kotse...effect op zowel bus als voorbijschietende partygangers lijkt me duidelijk...eenmaal daar aangekomen...komt er zo'n EO-figuur naar ons toe om wat godsovertuigendefolders te overhandigen...jaja!!

Ik waarschuwde de arme man nog dat ik ziek was en dat ie ni zo dicht bij de bus moes staan...ni luisteren..weer zegge...weer ni luistere ...tja en toen O:) BLÉÉÉÉH :bloos: zo over ze schoene heen...dus ik kom ni meer in de hemel, maar vrij direct hierna voelde ik me stukke beter en ben gaan stampe op Tropical Rave Forrest!! hehehe...
Waarschuw beheerder
ghehehe.... ben ik blij dat ik niet de enige ben die stomme dingen doet zeg :P

Waarschuw beheerder
bij hellbound zo hard op mn bek gevallen en onder het vallen nog ff 2 mensen mee trekken tegen de vloer:P
Waarschuw beheerder
Afgelopen Dance Valley moest ik een foto maken van een groepje mensen, maar ik spacede redelijk goed. De foto die ik maakte was een foto waarop je alleen de benen/voeten zag.
Waarschuw beheerder
blunders maken zijn vet, helemaal als andere mensen het zien, zich eigen een stuip lachen en je daarna met die mensen een heerlijke avond heb

dat vind ik te gek
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was zwaar van het padje bij reserqection, en ik werd wakker gemaakt door een vriendin van me.....
Ik lag te SLAPEN VOOR DE GEVEL VAN DE HMH.......
En het ergste komt nog.....
Het was miss 5 graden buiten en ik lag daar te slapen zonder mijn Lacoste polo want die was ook verdwenen hehehehehe nou dat noem ik wel een blunder hehehehhe
Waarschuw beheerder
haha
lekker buiten geslapen duss
ik was altijd helemaal verliefd op boudewijn...
een vriend van mijn vriendindins broer .....
6 jaartjes terug of langer
en hij was al bij een plaatselijk feestje en ik kwam dat plaatselijke feestje binnen en ik ga toch onderuit dankzij me blokhakkenen een natte vloer......

damned welkom Sorah!!!!

dusss
tis ook nooit wat geworden

verder vergeet ik me blunders vrij snel gelukkig ;-)
Waarschuw beheerder
Vorig jaar op hellraiser (in Wesel)was een beetje de weg kwijt en ben toen vol me bakkes tegen een glazen wand aan gelopen :$
Waarschuw beheerder
Was eens in zo'n kut bar dancing met een maat van me.
Zegt ie kun jij niet ff een plaatje aanvragen van Pearl Jam.

Dus ik zeg:"doe het lekker zelf"
Hij:" heb ik net al gedaan maar als jij het nog eens vraagt dan draait ie hem eerder"
Ik:" OK, goeie reden, slim"

Ik naar de DJ:
Ik:" héman, alles goed (beetje gezellig overkomen enzo), kun je niet ff plaatje voor me draaien"
DJ:"tuurlijk"
Ik:"iets van Pearl Jam"
DJ:"DIT IS PEARL JAM WAT JE NU HOORT"

Vervolgens keek ik heel boos naar een gezicht waar de tranen van het lachen overheen liepen.

En natuurlijk de verkeerde pendelbus op Defqon 2003, lopen na het uitstappen 20 minuten achter de groep aan, en vroeg me toch eens af wanneer we nou eens Sloterdijk tegen komen.
Zegt die gast, ehhhmmm das helemaal daar (wijst echt mijlen ver), dit is de parkeerplaats!!!

Fucking 4,5 uur bezig geweest met terugreizen van een feest van 15 KM verderop.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
In de bus zitten te dronken de bocht om gaan en rolde zo het gangpad in plat op me plaat terwijl ik gilde ... deed dus echt wel pijn he, naast het gelach van de mensen!!! Tand afgebroken en nog een week als vampirella door het leven gaan. Geweldig al die verbaasde gezichten als ze horen dat je zittend ook op je bek kan gaan... Ook een keertje naar een mooie jongen kijken, he we have contact!!! vervolgens de mannenwc inlopen en er weer uitgestuurd worden... Helaas zat mooie jongen nog steeds te kijken :)
Einde van een concert en je staat wat verdwaasd te kijken en hopla een drumstokje tegen je kop, daar krijg je dus echt wel koppijn van! Iedereen lachte me uit incl. de band en het drumstokje was al weer snel in iemand anders bezit...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:yes: :x
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Op vakantie in Malgrat, was ik buiten in een volle bak piccallily gaan zitten!!! nou mn broek helemaal onder... en stinken baas!!!! :yes:

ik de kroeg in (was goed aangeschoten)
ik naar de wc, mn reet in de wasbak en schrobben!!! :)
nu kon iedereen goed zien waar ik mee bezig was, die gezichten ook :)!! mensen kwamen niet meer bij!!

maar ja... khad aardig wat op dus khad overal het schijt aan!!!

Waarschuw beheerder
Had je naast piccalilly dus ook nog overal schijt aan, gatver, dat zal indd gestonken hebben :yes:!!
:p

Waarschuw beheerder
Op impulz met me pleite kop vergeten de deur van de wc op slot te doen...en ja toen werd de deur open getrokken zat ik daar
laatste aanpassing