Hebbie tijd?...
Okay zullen we maar beginnen ik hou het kort
Op multigroove 13 maart.. Ik loop rond en ik zie een meisie in een legerpak en een geweer (was een neppistool maarja) dus ik laat me op de grond vallen en ga in een hoekje wachten tot ze voorbij was en wou het geweer van haar afpakken toen ik achter haar stond... Toen kwam ik erachter dat het een nepgeweer was... (1 handafdruk in mijn gezicht later)....
Multigroove Hellbound2003(borchland) ik loop daar wat rond samen met erik.. En tja Bieren bieren (jullie herkennen me vast wel met mijn grote Bierpet

) En opeens sloeg de drank in en Erik voelde zich kut dus ging naar de ehbo.. Dus ikw achten en wachten en tja doen dacht ik laat ik effe een biertjuh voor hem halen en ik sta daar met 4 bier in me handen te wachten voor de Ehbo...
Gebeurt niks dus ik vraag aan de securitie.. "Heb jij misschien een kale gozer gezien..." Die sercurtitie metyeen van ja daar en daar en daar en daar een heel groepjuh dus ik met me lamme kop proberen uit te legen hoe hij eruit zag... Met opmerkinnen zolas "Ja hij hebbbb ens shilt aanb"
Niks meej opgeschoten..
anderhalf uur later had ik bijna een alcholvergiftiging dus ik ging maar weg in de taxi naar centraal en daar met de brommer naar huis.. (om 4 uur in de ochtend) Ik reed 20 en leek alsof ik 100 ging... en overal Ijscowagens

)
Volgende dag om 8 uur wakker gebeld van paulus ga je meej naar Amsterdam lekker zuipen en ja ik ga weer ervandoor en dus ik denk ik bel erik op...
ik: Erik leef je
Erik: Jaaasguees
Ik: Waar ben je?
Erik: In de bus naar velserbroek..
Was die gek bijna 5 UUR onderweg geweest

Had ie de trein genomen naar eindhoven en onderweg in slaap gevallen
HR 2003 Op het podium in slaap gevallen naar boven gekwakkeld (had geen zin om de trap te nemen) dus over de stoeltjes heen.. Was ik boven ging ik weer naar beneden (heb ik uiteindelijk een klein uur gedaan en ik vond het PRACHTIG!)............
Nu geen zin meer

Tjuh?