Partyflock

Forumonderwerp · 713705
ik zou graag willen weten van jullie
wie luisterd liever naaar hardcore of trance
jah welk soort geeft ook niks heb geen zin in alle profielen bij langs te gaan plaats juh reacktie :P :vaag:

ik luister liever hardcore
laatste aanpassing

Artiest Balbasaur
Wat een kuttopic, wat een trieste mensen...

VerZeng de wereld met Speedkooooorrrrrrrr :vaag:
HC4LiJffz :D
gaat nergens over dit, wat een domme vergelijking trouwens. hoe ken je nou hardcore en trance met elkaar vergelijken? als je nou zegt "industrial of gewone hardcore". maar goed ik hou van zowel hardcore als trance :d

ik ga voor hardcore :jaja:
Kga voor HappyHardcore vink egt topsie!!

xxx inkjuh
Hier is geen twijvel over mogelijk, Hardcore!
%)

Het is dus zwart of wit?

Je kunt niet EN van worteltjes houden EN van bloemkool?

Is uiteindelijk allebei electronische muziek hoor.

En ik hou van beiden. Ik hou van hakken en ik hou van zweven. Ik hou van Buzz Fuzz en van Armin van Burren.

Is dat zo raar?

%)

Als je met trance bedoelt Armin en Ferry dan doe mij maar hardcore. Maar bedoel je met trance Cosmic Gate, Alphazone of DJ Dean dan is ut antwoord duidelijk: (hard) trance

hardcore dat spreekt vanzelf:jaja:
Artiest Your-D
ik hou niet zo van langzame muziek, ik hou wel snelheid dus geef mij op ze minste maar hardcore:devil:
Lijkt me duidelijk: Hardcore natuurlijk!!!
mijn leven bestaat gewoon voor et grootste deel uit hardcore...trance vink echt geen reet aan...maar boeiend...iedereen luisterd maar lekker wat ie zelf wil... respect all

trance...hardcore vind ik echt niets aan, maar ik vind dit wel een dom topic

<<<<<<<<<<<<<<<<<<----------------------------------------

Ik ben gemaakt voor Hardcore... En toevallig of niet ik hou alleen maar van The Core [ maar dan wel in zijn brede zin...]
laatste aanpassing

Dus als jullie goed nadenken ook van Trancecore...maar geen trance alla tiesto [ indien hij Trance produceert nu ???...denk ik toch... Vroeger rasechte hardcore producer...]

Ik ben echt house....

:vaag:
laatste aanpassing

trancecore is ook vet.... cenobite....eerdere bionic releases :respect: