| Betreft: | evenement: Raving Nightmare, zaterdag 9 oktober 2004 om 21:00 |
Ik vond het ook best wel een vet feestje... tot 4.15 dan...
Ging echt volledig door mn enkel...
Hele set van Endymion en Nosferatu in de EHBO meegekregen...
Enkel dik ingepakt en om 5 uur naar huis gegaan
Kan niet eens lopen... waarschijnlijk enkelbanden verrekt
Maar in die tijd daarvoor heb ik me wel supervermaakt...
Gewoon lekker hakkuh... ne geweldig al die gezichten van die wazis die iemand uit hun dak zien gaan
Zelf maken ze van die vage bewegingen...
Hardcore is er toch om te hakken... niet om te "stampen" of wazi achtige dansjes...
Ook niet zo heel erg veel van rellen meegemaakt... zag soms wel veel security lopen en vond het alleen maar goed dat ze streng waren met fouilleren en dat schoenen uitmoesten
Is wel voor herhaling vatbaar
Nu hopen dat ik volgende week zaterdag weer kan lopen
Ging echt volledig door mn enkel...
Hele set van Endymion en Nosferatu in de EHBO meegekregen...
Enkel dik ingepakt en om 5 uur naar huis gegaan
Kan niet eens lopen... waarschijnlijk enkelbanden verrekt
Maar in die tijd daarvoor heb ik me wel supervermaakt...
Gewoon lekker hakkuh... ne geweldig al die gezichten van die wazis die iemand uit hun dak zien gaan
Hardcore is er toch om te hakken... niet om te "stampen" of wazi achtige dansjes...
Ook niet zo heel erg veel van rellen meegemaakt... zag soms wel veel security lopen en vond het alleen maar goed dat ze streng waren met fouilleren en dat schoenen uitmoesten
Is wel voor herhaling vatbaar
Nu hopen dat ik volgende week zaterdag weer kan lopen
was top feestje 

was wel warm in deterrorzaal maargoed je kan niet alles hebben

was wel warm in deterrorzaal maargoed je kan niet alles hebben
Nordcore was zwaar vet
ook endymion vs nosferatu was bruut
rest van de avond werd ook goed gedraaid =>jammer dat ik promo maar ff heb kennen zien. terrorcel was heftig, maar vond t te heet om er lang te staan helaas. Raving nightmare was dus zwaar vet (op relletjes na)! en de volgende keer ben ik er zeker weer bij 
Boh wat een acuut vet feesjuh weer (zoals iedere Raving)
Echt mega!!!!!!Alles gewoon,..sfeer,..geluid,..muziek en alles was goed geregeld!!
Alleen die vloer op t laatse was vet glad,..bijna op me bek gegaan!!
En idd dj Promo,..bah bah,..kan t gewoon echt geen hardcore
meer noemen hoor!!dat ie dan maar zn vette ouwe plate draaid,..maar deze shit was weer bagger
:Ssorry hoor....
top feesjuh

Echt mega!!!!!!Alles gewoon,..sfeer,..geluid,..muziek en alles was goed geregeld!!
Alleen die vloer op t laatse was vet glad,..bijna op me bek gegaan!!
En idd dj Promo,..bah bah,..kan t gewoon echt geen hardcore
meer noemen hoor!!dat ie dan maar zn vette ouwe plate draaid,..maar deze shit was weer bagger
laatste aanpassing
nou dat er in de terrorzaal weinig mense losgaan kwam door de hitte en t kleine zaaltje (kon me nauwelijks bewege in die zaal) vonk best wel beroerd maja de hc was ook wel leip dus jah.... ik had ook een rel gezien nahja zo groot vonk em niet... maja ik kan nu niet meer lope bijna ben net wakker nu 

net of men kuite gescheurd zijn
--------------------------------------------------
uuhm benk et niet echt met je eens.... vin hakku ook leuk ma stampe is ook vet en ik ben ook geen wazi en vind dat iedereen beetje eigen stijl heb maja.... vin dat iedereen maar moet doen wat ie leuk vin

uuhm benk et niet echt met je eens.... vin hakku ook leuk ma stampe is ook vet en ik ben ook geen wazi en vind dat iedereen beetje eigen stijl heb maja.... vin dat iedereen maar moet doen wat ie leuk vin
Goeiemorgen!
Baggerfeest...
Was zelf niet echt in feessstemming en dat kwam je ook niet door de muziek of de gezelligheid.
Wel even weer allemaal mensjes gesproken die ik een tijd niet gezien had. Was met een oud maatje, dus dat was op zich wel kicke, al had ik weinig zin ze te vervelen met mijn kutbui.
JDA draaide top, enige die er de stemming een beetje inkreeg. Nosferatu vs Endymion klonk natuurlijk ook best lekker. Terrorzaaltje stonden op het begon teveel mensen en een stroboscoop waar je debile van werd, maar was daarna wel gezellig. Had bij nader inzien gewoon daar moeten blijven...
Miss Tails is een engeltje! Echt een superlieve meid, enige die mij nog echt vrolijk heb gekregen
Op de helft vd avond al overgeschakeld op water, was nogal ziek van die ranzige Bavaria, dus dat schoot ook al niet op.
Ben vanaf 1 uur alleen maar bezig geweest met wachten op de eerste trein, die wat voor 8en eindelijk vertrok...
En iedereen maar berichtjes sturen dat het in Tropicana zo gezellig was
Ach ja, ken niet altijd feest zijn, volgende keer beter!
Baggerfeest...
Was zelf niet echt in feessstemming en dat kwam je ook niet door de muziek of de gezelligheid.
Wel even weer allemaal mensjes gesproken die ik een tijd niet gezien had. Was met een oud maatje, dus dat was op zich wel kicke, al had ik weinig zin ze te vervelen met mijn kutbui.
JDA draaide top, enige die er de stemming een beetje inkreeg. Nosferatu vs Endymion klonk natuurlijk ook best lekker. Terrorzaaltje stonden op het begon teveel mensen en een stroboscoop waar je debile van werd, maar was daarna wel gezellig. Had bij nader inzien gewoon daar moeten blijven...
Miss Tails is een engeltje! Echt een superlieve meid, enige die mij nog echt vrolijk heb gekregen
Op de helft vd avond al overgeschakeld op water, was nogal ziek van die ranzige Bavaria, dus dat schoot ook al niet op.
Ben vanaf 1 uur alleen maar bezig geweest met wachten op de eerste trein, die wat voor 8en eindelijk vertrok...
En iedereen maar berichtjes sturen dat het in Tropicana zo gezellig was
Ach ja, ken niet altijd feest zijn, volgende keer beter!
laatste aanpassing
Vond het echt een vet feest. Eerste keer in die Rijnhal, en op die plekken waar al dat water lag na, echt een toffe lokatie.
In het begin was het geluid misschien zacht, maar daarna is het volume echt goed open gegaan.
Vond JDA toch wel de man van de avond, Noisekick in dat terror zaaltje was ook super. Alleen zo fucking warm, langer als een kwartier hou ik dat niet vol man.
Promo was ook wel lekker bezig, ach eigenlijk vond ik alle dj's gewoon goed.
Ben flink uit m'n naat gegaan, links vooraan was wel relaxt, dicht bij die wc's en op dat randje ff zitten om bij te komen. Veel relaxte mensen daarzo.
Moest trouwens ook m'n schoenen uitdoen bij het foullieren, maar ik vind dat niet echt een probleem, tis toch ook voor je eigen veiligheid en m'n dope stop ik toch altijd al ergens anders weg
Ja dat vind ik ook, ik loop de ene keer te hakken, dan weer te stampen of springen. Fuck it, als je maar uit je naat gaat!
In het begin was het geluid misschien zacht, maar daarna is het volume echt goed open gegaan.
Vond JDA toch wel de man van de avond, Noisekick in dat terror zaaltje was ook super. Alleen zo fucking warm, langer als een kwartier hou ik dat niet vol man.
Promo was ook wel lekker bezig, ach eigenlijk vond ik alle dj's gewoon goed.
Ben flink uit m'n naat gegaan, links vooraan was wel relaxt, dicht bij die wc's en op dat randje ff zitten om bij te komen. Veel relaxte mensen daarzo.
Moest trouwens ook m'n schoenen uitdoen bij het foullieren, maar ik vind dat niet echt een probleem, tis toch ook voor je eigen veiligheid en m'n dope stop ik toch altijd al ergens anders weg
Ja dat vind ik ook, ik loop de ene keer te hakken, dan weer te stampen of springen. Fuck it, als je maar uit je naat gaat!
laatste aanpassing
ik vond het echt geweldig
heb de hele avond lope stampe tot et laatste uur..
ik vond de temperatuur echt meevallen (vergeleken bij mayhem vs. KIK) en promo vond ik wat minder
ben maar 3x bijna op me bek geflikkert maar verder nie veel last van gehad, gewoon doorstampen
heb me echt vermaakt, redelijk wat bekende daar altijd gezellig! en van die rellen heb ik nix gemerkt, 1x een beginnende rel maar daar was de security snel bij, vond het wel goed geregeld die beveiliging daaro! en tja 50 cent om ff te pisse... komop zeg
verder vond ik de lokatie echt relax en lekker dichtbij..!! mag volgend jaar hier wel weer gehouden worden!! dan zal ik er zeker weer bij zijn
ik vond de temperatuur echt meevallen (vergeleken bij mayhem vs. KIK) en promo vond ik wat minder
ben maar 3x bijna op me bek geflikkert maar verder nie veel last van gehad, gewoon doorstampen
heb me echt vermaakt, redelijk wat bekende daar altijd gezellig! en van die rellen heb ik nix gemerkt, 1x een beginnende rel maar daar was de security snel bij, vond het wel goed geregeld die beveiliging daaro! en tja 50 cent om ff te pisse... komop zeg
verder vond ik de lokatie echt relax en lekker dichtbij..!! mag volgend jaar hier wel weer gehouden worden!! dan zal ik er zeker weer bij zijn
Zoow inmiddels uitgeslapen
Lag pas om 10:00 in me bedje hehe
Treinverkeer drama 
't was wel een lache feeske
Vondt dat er over het algemeen wel goed gedraait werdt... Het begon goed met Tha Playah vs Evil Activities die er vette nummertjes op raggde als Clit.com / Weird Shit enz
Was een heerlijk setje om mee te openen 
Toen kwamen Promo & Daisy, ik lees dat veel mensen het een slechte set vonden, maar ik vondt het wel een vette set
Topnummers die ik gehoord heb: Whispers of a Nameless Fear
/ Neon Genesis Part One
Yataah! / The Ressurection (van the Outside Agency)
/ en die nieuwe van Daisy, de Dr. Macabre Remix van Illogical, die knallde er goed in
, verder een hoop vaag spul gehoord hehe...
Noize Suppressor was uhm.... Noize Suppressahhh, was erg vet weer, jammer dat het fucking geluid zo zacht stond want daarmee kun je het echte Noize Suppressor gevoel niet overbrengen
Maar verder wel vet 
Toen kwamen Tommyknocker en The Viper, was wel een lekker setje met veel Tommyknocker nummers als Revolution / Demolition
en de Ultieme Afsluiter: Rob Gee, Repete & MC Romeo - Riot in N.Y. (Charly Lownoise en Mental Theo Remix) dat was ff goed HAKKUH
Toen kwam de domper voor mij van de avond, Placid K, vondt het werkelijk geen hol aan, die set, veel te eentonig als je het mij vraagt
Had er meer van verwacht
... Daarna kwam NORDCORE, vondt het niet veel aan maar dat wist ik al van te voren want ik had me al verdiept in hun nummers, dus toen maar ff op de tribune gezeten 
En toen begon het feest weer opnieuw voor mij, Endymion & Nosferatu bliezen weer leven in de tent met nummers als Nightbreed (vet
), Drunk with a Gun, All the way Up, Payback, Cameltoe, Through inner Core, End of Line etc etc... Top
net wat we nodig hadden na de dip hehe... Ook nog 1 relletje gezien, zag in een keer een hoop mensen rennen
En die Bas van Endymion: muziek zachter, mic in de hand: "ZIJN WE WEER LEKKER KINDERACHTIG AAN HET VECHTEN STELLETJE SUKKELSSSSSSS" en zo hoort het, zeg er maar wat van
Endymion!
Toen kwam de andere master van de avond DJ J.D.A. hehe
Ook hij maakte er nog echt een feeske van met zeer vette nummers
Als: Voel je die Bass, Hard Ragge en een ultieme Shadowlands Anthem met Geleihoofd mix
DJ J.D.A. raggde erop los 
en DJ Vince vs Vinyl Junk was gewoon een technisch hoogstandje hehe... Scratchen to the max
Nummers voorbij horen komen als: Gib Mir Die Bass, Atmos-Fear, Stealin Beatz om maar ff wat HAKKUH nummertjes op te noemen
Later ging het steeds harder
Kleine nadelen had het feest ook echter... De muziek stond erg zacht, matig
Alleen vooraan was het goed te doen maar nog niet bijster hard... jammer maar daar maak ik niet zo'n groot probleem van
Verder was het erg gezellig met alle bekende mensen
top maar vondt dat er hier en daar ook een kut sfeer heerste en dat was ook zo want er waren een paar vechtpartijen...
Erg jammer... De echte gezamelijke topsfeer ontbrak een klein beetje maar desondanks zelf weinig last van ondervonden dus ik vondt het wel een goed feeske
Owja, de terror sauna was uhmm warm, hoe warm was het daar? 40 graden ofzow? Was niet te doen man
en zo klein als wat, jammer want er stond wel een leuke line-up 
Maar toch een goed feeske
't was wel een lache feeske
Toen kwamen Promo & Daisy, ik lees dat veel mensen het een slechte set vonden, maar ik vondt het wel een vette set
Noize Suppressor was uhm.... Noize Suppressahhh, was erg vet weer, jammer dat het fucking geluid zo zacht stond want daarmee kun je het echte Noize Suppressor gevoel niet overbrengen
Toen kwamen Tommyknocker en The Viper, was wel een lekker setje met veel Tommyknocker nummers als Revolution / Demolition
Toen kwam de domper voor mij van de avond, Placid K, vondt het werkelijk geen hol aan, die set, veel te eentonig als je het mij vraagt
En toen begon het feest weer opnieuw voor mij, Endymion & Nosferatu bliezen weer leven in de tent met nummers als Nightbreed (vet
Toen kwam de andere master van de avond DJ J.D.A. hehe
en DJ Vince vs Vinyl Junk was gewoon een technisch hoogstandje hehe... Scratchen to the max
Kleine nadelen had het feest ook echter... De muziek stond erg zacht, matig
Verder was het erg gezellig met alle bekende mensen
Owja, de terror sauna was uhmm warm, hoe warm was het daar? 40 graden ofzow? Was niet te doen man
Maar toch een goed feeske
laatste aanpassing
vond t een slecht feest in principe.
ik kwam er vooral heen voor de terrorzaal.
je verw8 dan natuurlijk wel een grotere en betere zaal voor de terror en niet een sauna van 10 bij 10.
dus muziek in de hoofdzaal was vaak wel goeie keuze , alleen het volume stond veel te zacht , achterin kon je fluisterend elkaar nog verstaan.
en want ik vooral jammer vond was het laatste uurtje in de hoofdzaal die op een early rave manier werd gesloten. had toch liever wat harders en snellers
ik kwam er vooral heen voor de terrorzaal.
je verw8 dan natuurlijk wel een grotere en betere zaal voor de terror en niet een sauna van 10 bij 10.
dus muziek in de hoofdzaal was vaak wel goeie keuze , alleen het volume stond veel te zacht , achterin kon je fluisterend elkaar nog verstaan.
en want ik vooral jammer vond was het laatste uurtje in de hoofdzaal die op een early rave manier werd gesloten. had toch liever wat harders en snellers
Geluid was goed te doen. Lonsdale krant 
Heb ook zeker een leuk feestje gehad! De controles waren ECHT superstreng... zo heb ik het zelfs in duitsland niet meegemaakt!
Dat vrouwtje van de security heeft me ECHT gefouilleerd! BUHHHH
Nahja eenmaal binnen ff inkomen en muziek stond inderdaad niet echt heeeel hard....Maar ook geen knokpartijen gezien.alleen
mensen
Er zijn ook foto's gemaakt door een duitse partysite, het adres:
www.Dr-HB.de

Dat vrouwtje van de security heeft me ECHT gefouilleerd! BUHHHH
Nahja eenmaal binnen ff inkomen en muziek stond inderdaad niet echt heeeel hard....Maar ook geen knokpartijen gezien.alleen
Er zijn ook foto's gemaakt door een duitse partysite, het adres:
www.Dr-HB.de
bwoh, ik ben nu nog steeds FCKD Up van RN....
En nog een beetje last van mn keel!
Werkt niet egt als je verkouden bent, en dan moet mc'en op een groot feessie!
Maar et was een op en top goed feessie....
De ingang had ook wel iets beter mogen zijn, 4 rijen in plaats van 2 rijen, da was beter geweest.
Nu op naar de volgende RN.....
En nog een beetje last van mn keel!
Werkt niet egt als je verkouden bent, en dan moet mc'en op een groot feessie!
Maar et was een op en top goed feessie....
De ingang had ook wel iets beter mogen zijn, 4 rijen in plaats van 2 rijen, da was beter geweest.
Nu op naar de volgende RN.....
Ahhh lief, Linda vond het ook erg gezellig met je, jammer dat ik je Later niet meer gezien heb!
Verder vond ik het een erg gezellig feest, veel bekenden gezien!
En het geluid, niet zo zeiken mensen het is nog nooit zo goed geweest in Arnhem!
Terror cell was wel gezellig, maar geluid stond op het laatst wel erug hard!!!
ff vanuit het oogpunt dj's / artiesten...;
Raving weet als geen ander hoe dj's de apparatuur willen hebben. Vooral bij een battle is dat zeer belangrijk. Afgelopen zaterdag stonden er gewoon ff 6 draaitafels, 4 cdj1000 cd spelers 2 pioneer DJM600's en een Datec mixer. Ook de monitoring was perfect...
Al met al prima voor elkaar, en dan krijg je van te voren als je dat aanschouwt gewoon jeuk in je vingeretjes...
De rest eromheen; lekker publiek, had zin om los te gaan! Licht en lasers was ook dik in orde alsmede de sound.
*** sniff vinyl ***
Raving weet als geen ander hoe dj's de apparatuur willen hebben. Vooral bij een battle is dat zeer belangrijk. Afgelopen zaterdag stonden er gewoon ff 6 draaitafels, 4 cdj1000 cd spelers 2 pioneer DJM600's en een Datec mixer. Ook de monitoring was perfect...
De rest eromheen; lekker publiek, had zin om los te gaan! Licht en lasers was ook dik in orde alsmede de sound.
*** sniff vinyl ***
laatste aanpassing
na een strenge controle bij binnenkomst gelukkig zonder problemen de zaal in
en de wachtrij was ook minimaal! dat maak je niet overal mee...
in het begin had ik zoiets van dat volume moet wel harder! maar na de 2e act hebben ze dat ook zeker wel gedaan. gelukkig! het was nog niet echt super hard maar het was wel afdoende.
er werd echt heerlijk gedraaid! alle dj's waren top! en voor alle mensen die promo afzeiken: fuck you, promo is de man van de industrial hardcore dus dat mag ie laten horen ook!
beetje jammer van de gladde vloer, matpartijen, en die tering grote plas aan de linkerkant van de zaal maarja je kan niet alles hebben he.
echt een heerlijk feest!
in het begin had ik zoiets van dat volume moet wel harder! maar na de 2e act hebben ze dat ook zeker wel gedaan. gelukkig! het was nog niet echt super hard maar het was wel afdoende.
er werd echt heerlijk gedraaid! alle dj's waren top! en voor alle mensen die promo afzeiken: fuck you, promo is de man van de industrial hardcore dus dat mag ie laten horen ook!
beetje jammer van de gladde vloer, matpartijen, en die tering grote plas aan de linkerkant van de zaal maarja je kan niet alles hebben he.
echt een heerlijk feest!

![Ruttuh [MPS]](/images/user/86382_1138994.jpg)

![[ NeLiZ ]](/images/user/21454_1303898.jpg)