Partyflock

Forumonderwerp · 713581

.......

slap lullen kunnen jullie als de beste heb ik door :D

denise stommelt door de kasteelgangen...dreigt(GRRRR!) *haalt alle Barbapapa's erbij* dat wordt apekooien...

Ben niet voor niks jouw overtreffende trap : beetje gek-allerknettergexte...ben jij niet een achterneef uit die hut van oom tom? of verwar ik je nou met robinson crusoé?help me mijn draadjeshoofd weer correct aan te sluiten, dan zal k kijken of er n normaal programma van me bijzit wat je kunt downloaden...

aha ooh dat zit zo :S
ja, moet me eerst ff opladen hoor, steek jij de lader ff in mn rug, anders hoor ik die stemmen uit de ruimte niet die via mn tenen binnenkomen..
op mn werk heb ik daarom kisten aan met stalen neuzen, anders hoort de rest het ook..
dat kan natuurlijk niet.. is zwaar geheim sssssssttt!!!

*top secret*
L.A.P.D: Leerdragende anaalnichten provocerings dienst!
N.Y.P.D: No Yale pour Denise!
p.o.l.i.t.i.e.
pennenlikkende ontharings lui in teamverband inrukkende eikeltjes

:d

dat ken nog veel beter :jaja:

kom op met die woorden :D

ja jij :D
m.e.e.r.??

mja eindelijk echt raar

mongoolse eigenwijze egoistische rammevormebek

ofzo iets

P.O.L.I.T.I.E.B.U.R.E.A.U.:
Publieksgeile onderkruipsels laten iedereen terechtstaan In Eerverwoestende Betogen, Uitermate Recalcitrante Egotripperij, Ambtenaren Ungewunscht!!!!!
stom maarja

:jaja:

kom er maar eens op :D
ahhh je bent er weer :p

jepz,back in the game, moest mn wilde badeend even voeren..
vergeet je de japanse vechtvissen niet bij de overburen?

Kut, die heb k net knock-out geslagen bij een wedstrijdje "Will the real Jackie Chan please stand up?" sorry.....
ja, dat zal de afrikaanse kenaukanarie van bob de bouwer wel okee vinden, want die verloor altijd scrabble van ze (y)

Dan werd hij standaard weg-gebonjourd als unluckely luke in het regime tegen seks met bejaarden!Perversiteit spant hier de kroon, met bob de bauer(nieuw zoontje van Frans)in het kwadraat van 12zijdige vernieuwingen rond het Stenen Tijdperk!
je blijft immer zo scherp als een bot mes door pindakaas, die van petje pitamientje(vind het gewoon lekkerrrr) niet te vreten vind, als ik bij de wasstraat de muntjes door het gordijn probeer te gooien, om mn wielen te laten draaien om de borstel heen die van de hangjeugt in de fik mag vliegen

alleen vliegers vliegen vlugger,dwars door de gevleugelde vliegwielfietsventieldopjes, rechtstreeks via de vliering op zolder,door kieren en vliegenweggetjes,met vloerwit brood in overvloed, anders staat de morgenston scheef, heb geen zin om zilver te happen morgenochtend...
mja, t is al bijna weer licht trouwens :p

m.a.w. ben uitgeluld , hahaha :)

k ga ook maar eens mn oase van rust en stilte betreden, in de hoop vredig te dromen en niet te sabbelen op mn kussen:kwijl:
welterusten
dank u voor al jullie aandacht en geduld voor deze wezenloze onruststookster!
*applaus*
whahaha
take a trip 2 dreamland
haha, okee dan.. slaap lekkerrrrrrrrrrr en sweet dreams, al geloof ik daar weinig van :p

:kusje: en een fijne :knuffel:

doei doeiii
(k) (k)
Jullie hebben nog goed doorgehaald vanacht! (Y)