Partyflock

Forumonderwerp · 713474
Als ik op mijn hoogtepunt ben met het xtc gebruik, dan klappertand ik me helemaal de tering!
Hoe zit het met jullie? Of bloedende lippen?
tsjah, moetr je maar geen drugs gebruiken.

zaterdag heb ik me hoektand losgekauwd (al twee keer eerder gebeurd)
en een stukkie voortand afgebroken :|

das nie goed

Artiest Deaz
Nou...ze noemen me ook wel Sjaak klapperkaak!

zo werd ik laatst ook genoemd alleen ik klapper niet. tis meer kauwen. hah
whaha nou bij mij is het dus heeeel erg hoor!! :vaag: we zouden ook wel een x een contest kunnen organiseren op een feest, wie hier op PF het HArdstt kan klapperen hahaha RRRRrrrrrrrrRRRR
Ik heb dat ook kei vaak. Zelfs soms nog als ik in mijn bed lig na een feest.

ik klapper alleen met de tanden alst vriest :P:P:P
Het schijnt dat bij mensen wiens IQ ongeveer dat van een koe evenaard drugsgebruik leid tot het malen en klapperen van de kaak....
laatste aanpassing
Ik heb dat nu nog heeel soms als ik te veel op heb, bloedende lippen en wangen komen me ook heeel bekend voor
laatste aanpassing
Ooit een fijn scooterongelukje gehad :S Gevolg 9 kroontjes in de kaken, lekker joh op een feest. En de tandarts maar vragen waarom ze telkens kapot gaan...Toch valt het onder de garantie :P

klapperen is niet leuk :S
kwou dat ik er minder last van had.
iedereen ziet gelijk dat je zo waus bent.
Klapperen heb ik maar heel zelden, sta alleen te kauwen als een gek... of ik trek een heel raar lipje :s

iedereen ziet gelijk dat je zo waus bent

hoef ik niet eens voor de kauwen/klapperen een blik naar me ogen zegt al genoeg :| ;p

klappertanden ,weg draaiende ogen , kapot gebeten wangen die je niet voelt en je gaat te hard om op te staan ,
ja op elk feessie , hoogte punt van de avond is dat altijd ,
heb er altijd ff last van.. niet zo erg.. alleen dat kauwen dat is verrot.. heb altijd spierpijn... kauw me de pleuris.. en toch voelt het ergens wel lekker zeg
Als je op Hellbound naar de wc ging ging je vanzelf wel klappertanden.. :p Heb er verder wel last van, vooral de volgende dag als je iets zouts eet :D
Vind het altijd zo lastig met de sigaret aansteken, aangezien ik ook geen vaste hand heb

Beter op je wang kauwen dan dat je je tong verwart met je kauwgom
:yes::bah::yes: :D:D jjjah :D:D klappertanden is echt tof:yes::bah::yes !! weheh heb ze altyd :P ennuh vrienduh van me ook! dus als we gaan snoepen :xtc: hihi :) daan we altyd nieuwe geluidjes creeeren whehe:P zo hebben we de helicopter :vaag: een kikker :xtc: gizmo :vaag: :PaRa-:s-piep geluidjes :xtc: ennuuh nog meer wazige geluidjes:P:P:P
laterSS (k)
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat hierboven nou niet echt de meest slimme persoon op aarde een bericht heeft achtergelaten ;)
Idd...Of nog hevig onder invloed van drugs:) Maaruhh een beetje klappertanden op zijn tijd is wel lekker want dan ben ik goed leip!!:VAAG:

volgens mij overdoseer je dan iets.

En wat is prezies overdosseren?!Gewoon ff nieuwschierig want volgens mij hoeveel helemaal niet te overdoseren als je gaat klappertanden..

Ik heb het ook vaak gehad! zwaar irritant vond ik het! dan lijk ik echt op een F*cking junkie vind ik zelf:no:
klappertanden wie hell...
mensen op een party vragen dan of je t koud heb :S terwijl t zweet je centimeters dik op je kop staat.
en zonder dat ik t in de gaten heb, bijt ik me hele bek van binnen kapot.
voel dr op dat moment helemaal niks van totdat ik bloed proef :/
Ik heb het ook vaak gehad! zwaar irritant vond ik het! dan lijk ik echt op een F*cking junkie vind ik zelf

Meestal als ik ergens een junk zie,zit ie echt niet te klapperspacen heurrr!!:P
hehe, ik heb daar ook snel last van, als ik echt knetters ga dan kan ik het zelfs tijdens het praten niet meer inhouden.

maar ligt ook eenb beetje aan wat voor pillen je hebt.
maar ligt ook eenb beetje aan wat voor pillen je hebt.

klopt ja, bij de 1 wat meer dan bij de ander....
200mg bijv....
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Klappertanden en kapotte wangen niet echt last van. Wel kauwen, maar neem express geen kauwgom want anders wordt het helemaal erg.

nou klappertanden doe ik niet wel kei en keihard kauwen en ik heb 1 keer mijn bek verrot gebeten en toen kon ik 5 dagen mijn smoel niet open doen.conclussie geen kauwgom geen pillen later remember the spirit of 69

Klapkaak Strategie

Nooit echt last van ofzo :no:
Alleen van een soepoog b)
ik ook!
klappertandeuforie:D
Hmmmm, wat helpt tegen die klapperkaak is niet 10x bijslikken, da's vaak de truc, niet perse dosis, maar frequentie is volgens mij de reden dat je gaat klapperen/kauwen/zuigen/knarsen.

Kan het ook mis hebben maar staat geloof ik in Pihkal.

klappertandeuforie

:yes: :yes: :yes:

vind het klappertanden wel grappig altijd, dan ben ik echt goed waus!
conclussie geen kauwgom

Kauwgom is bij mij altijd de grote schuld van kapotte kaken. Ik vreeeeeet die kauwgom gewoon op. Maar dat is niet alleen bij pillen. Altijd als ik uitga of wat dan ook sta ik mijn kauwgom echt op te vreten.

Gelukkig heb ik het maar zelden dat ik sta te malen met mijn kaken. Echt kut om de volgende ochtend te voelen hoe het profiel uit je kiezen is gesleten, oef...

je moet er gewoon een beetje opletten en je kaken een beetje ontspannen.. als je dat niet lukt... ben je nurtje ;)

je moet er gewoon een beetje opletten en je kaken een beetje ontspannen.. als je dat niet lukt... ben je nurtje

helemaal als de beveiling zelfs tegen je zegt: je moet je kaken stilhouden :vaag: :p
Idd....Spierpijn in de kaken...T gaat vol automatisch, maar goed heb ik er voor over !

Klappertanden wel eens, maar onderdruk ut altijd wel...
Vind ut niet egt mooi staan ofwel ? Haha :D:D:D

pff had het laatst op raving nightmare echt erg... normaal hebben mijn vrienden er veel last van maar nu had ik het ook wel...

voor de rest worden mijn ogen echt belachelijk groot en gaat mijn bek echt heel erg hangen...
valt bij mij meestal wel mee, klappertanden doe ik alleen als ik 8eraf in bed lig, maar heb nog nooit me wangen, lippen of tong kapotgebeten:s
nog nooit bloedende lippen gehad, en heb eigenlijk alleen de 1e keer dat ik meer dan 1 pil op n avond nam lopen klappertanden... Daarna wel drukkend gevoel op m'n kaken, maar klappertanden bleef gelukkig uit :)