Partyflock

Forumonderwerp · 713414

hey mensen, wil graag in keltische letters feyenoord onder mn navel laten zetten, heeft iemand hier een plaatje van of iets dergelijks kan t namelijk nergens vinden, ook niet bij zoekfunctie.
groetjes denise

Zonde van je navel :yes:

www.tattoobob.nl ofzo
zoek ff op google naar fonts freeware, zoek je font uit, downen, feyenoord intikken, uitprinten en meenemen naar de tattooshop... onderweg ff bedenken hoe je letters en buik er uit gaan zien mocht je ooit zwanger raken...
voetbal tattoo... nooit dnoen, krijg je alleen maar spijt van het lijkt mooit tot iemand je er met de verkeerde bedoelingen op aan spreekt

ja,maar hij is echt voor mezelf, draag ook nooit lage broeken ofzo. heb er al ongeveer n half jaartje over lopen peinzen, vind nu dat t maar eens moet gebeuren, nou ja komt goed.bedankt iedereen die zo heerlijk serieus reageert.
Natuurlijk hebben we dat NIET!!!
Zo zonde je gaat je toch niet daarmee verminken.
dan mag ik je in de fik steken als je dat doet:D

want?:gaap:
eigenlijk is zo een tattoo een soort mikpunt:D
eigenlijk is zo een tattoo een soort mikpunt:D
Wow, wat een gaaf idee (y)

Maar waarom maak je het niet compleet? Dus Feyenoord onder je navel... en het hele logo op de hele grootte van je rug? Dan kan je je bene in de kleuren van Feyenoord laten kleuren..... en tadaaaaa, helemaal af :yes:

hahahahahahaha grappig zeg,hahahahaha nou k lig echt helemaal krom!is dat het serieus?wat je te melden hebt?koop een leven ofzo...
Een leven heb je niet met zo een tattoo:no:

sorry hoor, in tegenstelling tot jou heb ik al een leven, is dat nu balen zeker? is het nou echt de moeite waard om zulke posts te plaatsen bij een topic waar n normale vraag wordt gesteld??grow up, ofzo!
wind je niet zo op joh, je slaat van irritatie gewoon de antwoorden over waar je misschien wel wat aan hebt

je hebt pas een leven met die lelijke kruisjes op je poot of zo'n zielig sterretje

G r o n i n G e n tatoe :respect:

had k ook al door, tis inderdaad de moeite niet waard en misschien zie k wat over t hoofd.
bedankt voor de tips!
waarom geen "polderboys 64" op je armen??? ze doen het al jaren goed in de 6e divisie?? :)

wow, wat een indrukwekkende opmerking van je!
Ken je dan niet gewoon een kakkerlak er neer zetten?
net zo makkenlijk en goedkoper :P
:P:P:P

ik durf je niet op te pakken
:( wil wel naar je toe komen :Jaja:

Nee dankje, k moet nog rijden :kots:
k
:)

houd het op

Komop... Ik had je ook wel kunnen vertellen dat je zulke reacties zou krijgen nog voordat je je topic opende... :vaag:

En ik zou het nooit doen...

Zou er dan FeyeNERD van maken :P
Zou er dan FeyeNERD van maken

8) hihi... grappig :yes:

nounou,origineel zeg!laat mensen en hun voorkeuren wat betreft voetbal gewoon lekker in hun waarde!

Was maar grapje :S:P

En laten we nou niet over originaliteit gaan praten...
Kijk dan ff op www.qontour.nl
en dan links kun j allemaal tattoo's zien over Feyenoord

nerds bezoeken feestjes zoals hellbound en qlimax :yes:

Nee bij pussy lounge zal het vast goed los gaan :gaap:

losser als op die nichtenfeesten van je :yes:

laat hem maar :vaag: knallen.. stampen en jumpen :vaag: :D

Das dan ook de enige pro!

Dit is de mijne,meschien heb je er wat aan.op de foto is ie net gezet bij Tattoo Bob in Rdam

die is zeker vet!daar kan k wel wat mee ja, hartstikke bedankt!

AUB ;)

(y)
Hoezo neem je niet iets orgineels, wat niemand heeft?? Iedereen loopt al met dat soort letters :S :S :S

hey halloooooooooooo....

ik ben er ook nog niet helemaal aan uit, ben ook bezig met een zelfontworpen tribal met iets van s.c.f. erin...
Dag mariska (k)

SCF .. nah.. Dat had ik niet gedaan. Gewoon dikke letters van Feyenoord ;)

s.c.f. :/