Partyflock

4 volgers · 118517x bekeken
Betreft: stad: Deventer

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Soow joh ga volgende week gewoon in deventer wonen maar ja ken nie echt veel mensen ofsow..zijn er eigenlijk wel veel leuke mensen in deventer en omgeving??? vroeg het me effe af!!

*gesloten ivm Beleid*
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
en vanavond oranje gekte op de brink!!! mits we winnen uiteraard maar kep er weer een goed gevoel bij!!!
of komt het door mijn baba loe ba!!!!! hehehe
Waarschuw beheerder
nog 4 uurtjns en een kleine 15 min verwijderd van weer een nostalgische en hartverslindende en spanningsverhogende wedstrijd !! Let us WIN!!! HARDCORE
ORANJE FRONT!!!
mijn voorspelling luid 4-1 voor nederland!!
1-1 met de rust!!!
nu gaat ik on tour ma nie zonder mijn vlag!!!
Kalegek@KLVRTJ!!!! en wie nie springt* is een ZCHEET!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben bijna onderweg naar OSM
mooi daar NL-elftal kiek'ng :D

aaaaajuzhe!

Waarschuw beheerder
donateur
zijn er nog wel eens leuke afterparties hier in deventerreur dan?
Waarschuw beheerder
dat doen wij altijd thuizah! :)

kep gvd nog steeds geen internet thuis.....

:@

ik ga die loeder echt lafhartig extermineren!!!!!

LIJAH!
Waarschuw beheerder
merkt hier dat er weinig word gepost!!
Wat een wedstrijd gister oh oh ooo
spanning was te snijden...
verder weinig gedaan net weer thuis van een weekendvol bier en baco!! weinig slaap!!
ma ja da leeF je voor!!
wazza......
Waarschuw beheerder
donateur
Voetbal = emotie..... pfff... wat een gekkenhuis gister :D :bounce:

Nog 2 wedstijden en dan naar amsterdam :D Feest bij de grachten...
Waarschuw beheerder
weekendje vol bier en weinig slaap dat heb je mooi goed...

toch nog bij impulz naar binnen gekomen ... heb me daar zeer zeer goed vermaakt... onder het mom .. van de bekenden die je wel WIL tegenkomen ...

ben net thuis vanuit demptar city... gaat zo lekker slapen .. :D.. eindelijk is een beetjen vroeg.. tja.. moet morgen weer met de varkens gooien .. :D....

mensen bedankt... en smeer der wat zalf an ... !!!

HOLLAND... HOLLAND!!!!
Waarschuw beheerder
yeahhh!!!! osm was echt zwaar kikng!!! (y)

H O L L A N D !!!!!!!!!!

godverdomme wat spannend ik werd echt heeeeelemaal gek, maar gelukkig heeft nederland ook EINDELIJK een keer geluk (y) :respect: (y)
ook eg lombèh voetbal met hardcore @ oldschoolmadness :p we hebm de oranje jungs echt strijdlustig aangemoedigd door echt kijhard te brullen en skefm 8)(y) whehehe 3demo echt woeste défùntàhh skefmanierng onniedan ? :p echt loederig hard bezzopeh gek :bier:
ben nu ook echt helemaal totaal verlept :D (y)

eh áá';aáááááa''aájjjúúzzzZèèèe`hhh!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Maandag..

meer heb ik niet te zeggen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Zo dat was me een weekendje wel weer pffffffff!!
OSM was inderdaad kick'ng! Heerlijk lope ragge en skeff'm :P :vaag:

Alleen jammer dat het weekend wat minder eindigde :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik wil wel weer weekend eigenlijk :P

Waarschuw beheerder
Altijd nog beter dan mijn weekend! :@

Vrijdag was ik niet aanwezig op een afscheidsfeessie op't werk (lees: gratis zuipen)

Daarna was ik (de grote) afwezig(e) op een verjaardag..

Zaterdag thuis voetbal gekeken zonder bier (hele weekend geen :bier:)

Na te hebben gezegd:

"Nee, ik ga niet naar impulz. Ik ga alleen als ik een vrijkaartje krijg, ga er geen 45pleuro voor betalen. Maja ben er ook niet echt achteraan geweest dus krijg ook geen vrijkaartje"

Een sms'je ontvangen: "he! ik heb een impulz kaartje voor je ga je mee?!" :frusty:

En dat allemaal omdat die !#%@%@(^ thermometer 39.28 graden moest aangeven! :@ :frusty:

dus hou op over dit weekend!!!

Waarschuw beheerder
donateur
nou ik heb ook wel 3 biertjes gedronken :P
enne 10 flugel ofzo :S
voelde me net een lopende gelatinepudding de volgende dag ;)
Waarschuw beheerder
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! :d

internet doet et weer!!!!! :D

die IP-adres was ineens veranderd??? :vaag: hoe ken dat nou???? :s

NET OP TIJD VOOR OMERTA! :P

is die maandag toch nog beetje positief!

en tja iedereen was weg dit weekend feesten, dus ja dan moet er toch iemand DEVENTERREUR representen in DEVENTERREUR zelf onnietdan! :P

EEJ AJUZEH!

Waarschuw beheerder
donateur
jeaaah kijken of die van mij het ook weer doet ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ja help effe straks dan lamzak
Waarschuw beheerder
YEAH... en wederom weer de woensdag vrij ... :D... tja.. krijg je he als je zo fucking hard moet werken als ik .. :P

morgen weer potje voetbal koekeloeren en de zege op zeer uitbundige manier vieren in het klavertje
...

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00131bbe00118cb341f335a61a0054fee5]http://www.nozzman.nl/images/edities/250.gif[/img]

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00131bc300118cd3b722b72c1a005500a3]http://www.tosti-ijzer.nl/images/vdsar.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
he niet wijzen :P

Waarschuw beheerder
Had je geen ge-animeerd plaatje van mijn post omtrent 01:00 ;P

Waarschuw beheerder
donateur
denk het niet he :P

Waarschuw beheerder
JP voelt zich in z'n geheel weer beter :D
en om mijn direct geluids-omgeving aan te passen op mijn stemming draait "This is Terror 3 - disc 1" duizelingwekkende rondjes in mijn cd-speler op abnormaal hoog volume 8) :yes:

Waarschuw beheerder
het eerste object is al naar beneden gedonderd, dit betrof een leeg blikje grolsch dat gepositioneerd stond op een uithoek van m'n bureau ;p
Waarschuw beheerder
donateur
zoals jullie misschien al weten doet mn polo et nog steeds nie :( vorige week ha'k de saab 900 van mn zus (die was met vakantie) dus dat was wel okee, maar nu dus geen auto meer voor de deur staan (af en toe de berlingo)

maar goed, ondanks de beloofde foto's van mn poloranje:

eentje van toen ie het nog deed

[img width=640]http://members.lycos.nl/driedemo/polo_buiten.jpg[/img]

en eentje van toen ie het nie meer deed

[img]http://members.lycos.nl/driedemo/polo_binnen.jpg[/img]

jaja, skappotèh!

[img]http://members.lycos.nl/driedemo/polo_skapoteh.jpg[/img]

maar goed, is dus wel flink verKÀ't.. doet ie het waarschijnlijk pas weer als het EK voorbij is :/

maar ik heb nog hoop dattie vrijdag ofzo gefixt is 8)

in ieder geval vanavond weer HOLLAND!!! zo rielekst :9 ik hou het op een nipte overwinning van 2-1.

uitgerekend vandaag ook mn zus jarig, ze viert het voor niemand, maar ik en mn ouders zijn uitgenodigd om voetbal te kijken :/ n'ja, ws ga ik wel even gauw langus en dan voetbal kiek'ng op de brink :9

een ieder veel plezier vanaaf

ORANJE BOVEN!

DE REST BENEDEN!

8)

HUP HOLLÀÀÀND!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Yeahh vanavond weer abnormaal veel :bier: zuip`m :D (y) en maar hoope dat ze winnen..

(1-0 voor NL in de eerste verlenging)
Waarschuw beheerder
donateur
"Nee, ik ga niet naar impulz. Ik ga alleen als ik een vrijkaartje krijg, ga er geen 45pleuro voor betalen. Maja ben er ook niet echt achteraan geweest dus krijg ook geen vrijkaartje"

was naar OSM gegaan dan.. €1,60 per bier en goedkoper 8) (helemaal asje op de gastenlijst staat :P) maar zeker zwaar kick'ng :jaja:

ma'ja, ik ken er wel meer die altijd de verkeerde feessiejs uitzoeken :P :9

NEETJUR WAN HEER WIE KOM!!! ;D

eej azejuzazèh!!

ps. waarskijnluk morgen weer bara :)
Waarschuw beheerder
donateur
herstel; morgen nog geen bara :(

The killing, bootlegging, betting, threatening, stealing, and everything needed to build up a mafia-empire begins in:
4 Days or 90 Hours or 5393 Minutes or 323590 Seconds

The estimate launchdate is Sunday, the 4th of July at around 12 o'clock CEST.

Waarschuw beheerder
ik kon een vrijkaartje krijgen voor impulz maja ziekte stond in de weg en boeiend ook impulz :s.. vanavond gezellig thuis voetbal kijken :S
na de wedstrijd mn nest in en morgen 1e dag weer werken..
en heb om vrijdag 22:00 weer weekend :D
[ipv al weeeeeeken lang zaterdag om 20:00]
dus ik hou me aanbevolen voor activiteiten omtrent vrijdag en zaterdag ;)

nou ik hos weer naar beneden om het bier koud te laten staan en er in plaats daarvoor een sapje in te schenken..

Ajuuzeh!!

Waarschuw beheerder
donateur
Errug jammer! We hadden het zo kunnen winnen :S :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wastattan uhh!? Johan :vaag:http://www.gearresteerd.com/spookpoeper.asp?v=Qwibuzz&a=666&g=m&p=Schalkhaar&d=2

Waarschuw beheerder
donateur
mogguh

welke ka-mongool heeft me ventieltjes uit me banden getrokk'n stelletje leiers..nu kan ik #@$#$^%$^naar een fietsenmaken lopen

tyfushonden

maja voetbal gisteren was zowaar gezellig in klavertje..offe zal de vooraf genuttigde bacardi-cola iets mee te maken hebben? Vanmorgen begonnen met een halve liter water...die trend zet ik hier mooi voort..
Waarschuw beheerder
donateur
=XTRECIST=

[img]http://xtrecist.kraakpiep.nl/pics/UndergroundNijntje.gif[/img]

Die had ik nog niet eerder gezien :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ook niet :P

vind hem wel iets hebben :P:P

mwoehahahhahaaa

--Fuck you, you fucking fuck!!:yes:--
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
he dat is van de xtrecist

van euh

klitvanjeexinjegezicht verfrist:P
van masters of zachte muziek
gisteren de dvd gekocht.. ziet er beter uit als andere dvds.. maare ik heb mezelf nog steeds niet ontdekt :@
Waarschuw beheerder
donateur
Yaehhh loer ik inj het rooster.. zie ik ineens dat ik over een week kats de hele week vrij ben :D

Nu ff gauw last minute zoeken naar Lloret :D (the cave) en dan lekker deze zomer 2 keer op vakantie :D
Waarschuw beheerder
yeah weekend!!

morgen rond deze tijd loop ik al enige uurtjes op awakenings :yes::yes:

--Fuck you, you fucking fuck!!--

Waarschuw beheerder
donateur
Weekend

:D
Waarschuw beheerder
jaja... heerlijk weekend... wat zullen deze dagen ons weer brengen .. :D..

Waarschuw beheerder
Zelfs ik ben een keer op een zaterdag vrij het is niet te geloven ;D

Waarschuw beheerder
donateur
Zo mensen ik zit nu in mijn nieuwe woning aan de Rielerweg 41... Als je wil komen kijken dan mag dat altijd :P Alleen moet je dan kloppen op het kleine raampje (rechts onderin) want als je bij de voordeur belt komt de rest van het huis aan de deur staan :P :S en ik heb hier geen bereik met mijn telefoon :@ Moet nog ff een prepaid mobieltje hebben als huis telefoon dan kan ik weer gebelt worden en zelf bellen vanuit mijn huis... het nummer laat ik jullie tegen die tijd wel weten, ik probeer het deze week voor mekaar te maken...

2--->Tering johan... hele dag verneukt man! Kom je nog deze kant op? Je kan me nog niet bellen want zelfs met die nieuwe telefoon heb ik geen bereik :S:S
Waarschuw beheerder
wheheheh ja ik kom zo ook wel un x die kant op, me nternet loopt weer te kutten....

MSN WERKT NIET
SLSK WERKT NIET
ICQ OP ME PC WERKT NIET

INTERNET EXPLORER WERKT WEL :VAAG:
WEBBASED ICQ WERKT WEL

:s :s :s

:vaag:

snap er nix van...
Waarschuw beheerder
en dat van me dag verneukt, dat ervaar ik toch anders hoor, kep gewoon vet lekkur ligg`ng pittn! ajuzeh :p :Z