Partyflock

4 volgers · 123536x bekeken
Betreft: stad: Deventer

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Soow joh ga volgende week gewoon in deventer wonen maar ja ken nie echt veel mensen ofsow..zijn er eigenlijk wel veel leuke mensen in deventer en omgeving??? vroeg het me effe af!!

*gesloten ivm Beleid*
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Gelukkig wel zeg! :p

ik zie dur net zo hard tegenop!
weer de hele nacht al die lawaai an je harses en al die rare mensen om je heen

PARAAAAAAAAAA! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Middag... volgens mij ben ik ziek en ga ik dood...

heb net 13 uur geslapen :S %) gvd gek

Waarschuw beheerder
donateur
Helleeeu ļ

Komt allen en aanschouwt Para¡¦s verjaardags feesie ƒº naja niet mijn feesie maar ik maak toch maar even dankbaar gebruik van het feit dat er de veertiende een feesie in Deventer is.
Daarom presenteer ik aan u

Zaterdag 14 februari 2004
PARAHOLICS VERJAARDAGSFEESIE
Met allereerste de preparty zu hause by para (en de Remco natuurlijk)
Met daarna een nachie ranzig misdragen in de Downtown

U bent bij deze uitgenodigt om dit te aanschouwen de preparty begint zaterdagmiddag ergens. Exacte tijdstip volgt nog¡KIndien u zich ook vast in wilt feesten voor Downtown, gelieve dit even te laten weten dan spreken we een tijd af ƒº En anders bent u van harte uitgenodigt in de Downtown..maare als je nie komt ben je een mietje¡K:P

Preparty gegarandeert, al naar gelang van de staat van leven na Downtown is de bestemming nog onbekend..

Kussie

Para..

Zo hier nog mar een keer in de herhaling heb net toch maar effe iedereen gepbt enzo maar ja de helft leest dit natuurlijk weer niet op tijd enzo..maar ja zegt het voort en laat me effe weten als je komt
Waarschuw beheerder
donateur
Aangezien de meeste vriendjes van me volgende week op wintersport gaan, werd er gisteravond/vannacht in de keet een ski feest georganiseerd...

Ik heb dus voor 1 keer ook maar m`n debiele winteroutfitje aangetrokken... en aangezien er een microfoon lag ben ik maar een begonnen met mc`en :D best kikkng moek zeggen :)
[img]http://members1.chello.nl/~a.hulsebos2/DSC04786.JPG[/img]

Vooral .... Ik haat godverdomme trance!!! klonk er goed met een vervormde stem en hte volume voluit :[

Waarschuw beheerder
donateur
jeeeeaaah :p
en zo hoort het!
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe vrienden van me zijn bezig met een mix cd (hardcore/darkcore/terror) en ik ga daar enig vocaal werk verzorgen :D whhehh lekker lomp skeff`m :[
Waarschuw beheerder
Middag D`mter

Sgoedeh?

Hey Eggie nou laat je jezelf wel heel erg kennen hoor :[ ;)

Ajuzeh!

Waarschuw beheerder
donateur
Nah ga je nu alweer weg diareetj'n skoonbroertj'n misselijk jung! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb eindelijk een bezigheid gevonden voor vanmiddag...

ik ga een paar uurtjes super mario karten :devil:

Ajuuzhhe
Waarschuw beheerder
back from the hospital.. @ deventerror...

was me vrijdag wel ff'm terreur ja.. na een kleine ingreep op me amandelen.. dikke nabloeding gehad... liters... bloed gekotst... weehhehe... je had ze moeten zien kijken op die zaal ...

gelijk weer 2e keer de OK in... nu gaat het wel goed... zere strot en moeilijk slikken natuurlijk..
maar wat ze met me tong hebben gedaan is me nog steeds een raadsel... ligt als verfrommeld dik stuk leer in me bek...
volgens mij zijn ze der overheengereden met zo'n bed ofsow...

naja... WE WILL SURVIVE.. :d...

Waarschuw beheerder
donateur
En anders heb je altijd nog je gitaar toch :P
Waarschuw beheerder
donateur
Eee Matj`n.. sterkte he (y)

ik ga de pc maar eens uitzetten en me richten op het drinken van :bier:

morgen... maar eens de winkels afstruinen.. want heb besloten dat er een fatsoenlijke home cinemaset en breedbeeld tv met vlakke beeldbuis op m`n kamer moet staan :[

ee...

Ajuzzhhee

Waarschuw beheerder
donateur
hehe Eggie ik ben bijna jarig..mag je geld ook wel aan mij geven hoor!
Waarschuw beheerder
ziekenbezoek kado'tje.. breedbeeld dolby:D..

heb net weer 14 nieuwe dvd's aangeskaft...

had de 11 daarvoor al weer gezien .. voordat ik naar het ziekenhuis ging.. :D..

Waarschuw beheerder
donateur
hebben dit weekend ook 9 nieuwe dvds :P
hebbe we weer wat voorraad :P
Waarschuw beheerder
hey mensen!

Kent iemand toevallig een online winkel om t-shirts te laten drukken, en die dan full color of 2 color jpeg of eps formaten drukken?

Ajuzeh! :)

Waarschuw beheerder
donateur
http://www.shirtshop.nl
Waarschuw beheerder
donateur
mOGGUUHH :)

hehe Eggie ik ben bijna jarig..mag je geld ook wel aan mij geven hoor!

Je krijgt wel weer bier van me :bier: wehhehe
Waarschuw beheerder
SMOGGGUHHHHSSS.. deventerror... iedereen alive and well.. na het weekend weer.. :D..
Waarschuw beheerder
donateur
En matje`n is ook weer boven water ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=000579ca000e452b167b15961a003bcc56]http://www.hempcity.net/press/dutchgrowrooms/growingpowerplant/image002.jpg[/img]

:D

Waarschuw beheerder
middag deventerreur!

ik'ng is ook weer eventjes aanwazig, ditmaal vanaf mn werkplekkie :)

daarnet in mn pauze even een kaartje gescoord voor Hardcore Generator, 6 maart in Den Haag 8) zo rielekst....

kheb er nu al zin in :9

nu maar weer druks aan het werk, want heb nog wel e.e.a. in te halen na anderhalve week afwezigheid :/

eej, ajuzhe!

Waarschuw beheerder
donateur
Eeeuh Eggie.,.weer bier?? heb ik ooit wel eens een biertje van jou gehad dan?? :bier:

zo ja kan ik ut me iig niet meer herinnere :P
Waarschuw beheerder
donateur
1 goede avond mensen :)

alles goed hiero??heb geen zin om alles terug te gaan lezen want party flock is ook weer es nie optimaal.... :(

wou ff'm mede delen dat ik per vandaag gestopt ben met t zuipen van bessen aangezien ik net de aller aller skunnigste foto's in me mail box heb gekregen van Sylvia na eclips jesus man ik kan me ook ech nie gedragen blijkt weer na t zien van de laffe foto's!!!! :S

nee lis is/komt aanstaand wekend weeer terug om kei HAT aan de drugs te gaan!!! wheheheheh ;)

Sprak net matje an de telefoon ahhhhh hij ken bijna nie meer praten joh!!! denk dat we er morgen wel ff'm heen gaan....
Waarschuw beheerder
donateur
jajjajaa omdat ik wel weer zo sportief ben om jullie dan ff'm te laten lachen hier een paar skunnige fotows!! :bloos: jajaja dit is de laatste x dat je lis ooit zo ziet wat dit kan gewoon nie meer :S

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WADTAhkZgKh94QDT6RV0tHR1blP9OY709bv6luN0XXkcE6eFZNVWUBZ3raMcBnd4ldjO7vyrIQxZ!nupeiVKh1d0vhqojNIbbuWySdFcBnOlQ3jJ8LcU*KCbfUKFN533PAAAAP****8/burger3.jpg?dc=4675459134510995316[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WQDYAkcZHLp94QDT6RV0tMzoCrz2yojEdEn7iGa4sfEtBIgjSreIBzw*IX*69RzOS1kqXT2dPvItfTqWl32Yp8Da5uJJ*v9z9wzq0AfLj1QE3x5btt9!7BkBLJzSELk014Ok79v0BsA/burger10.jpg?dc=4675459134495283689[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WADcAh4ZEKp94QDT6RV0tI2wWDshEBFtK47iQvPRrjkAgre9SKrvxsYaDwiGF180Uv2S1oWH2N2YmO0oNp957s14ncpSF3!t6nY5oOOKOWuslVVY5f8NJDdmRUquoacbVwAAAP****8/burger8.jpg?dc=4675459134543403230[/img]

whehehe check me vingers dan gek shiiiiiiiit nah ja dit was mijn aandeel weer voor vanavond aan party flock ik ga ff nog bij komen van de shock :P

ajuszehhhhhh!!! (K)
Waarschuw beheerder
donateur
shiiiit doen ze t weer nie maak ik een msn group an.....is ut nog nie goed.....pffffff
Waarschuw beheerder
AMATEURRRRRRRRRRRR.. hehehe..

ja lis .. ben niet op me vingers getrapt..

dat typen dat gaat me goed af... blij dat het een must was op school .. tien vingers blind.. :D...

keb mien WILDE HAREN dan verloren ...

mien STREKEN nog niet
Waarschuw beheerder
PEOPLE OF DEVENTER.. waar zijde gij...

tis tog van de zotte.. zo'n stille nacht en ochtend...

THIS IS YOUR WAKE UP CALL.......
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe ben ik weer....

gvd man.. kan m`n bed nie meer uit komen na m`n nieuwe aanwinsten voor m`n kamertje :)

Net ff 3 uur lang Pearl Harbor gekeken... net zo relaxt op m`n platte breedbeeldje en als de bommen inslaan trilt m`n bed (y) :D

dat wordt de komende dagen veel tijd doorbrengen in bed :)
Waarschuw beheerder
middag :)

Das idd wel vet eggie :D... kwou da ik dat hat :(
Kmoet het doen met een kleine tv, en mijn dvd aangesloten op stereo installatie :S

Al een beetje zin aan Zaterdag?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moest het tijden doen zonder dvd ofzo op m`n kamer en een rotte kuttv... dus nu maar een keer goed :)

En zaterdag... m`n laatste feest was mindcontroller en heb wel weer zin gekregen om een lomp stukje van me af te stampen :devil:
Waarschuw beheerder
Okeej dan :D
en zo hoort het! (Y)
Keb er ook vet zin aan :D Drinken we samen een :bier:tje! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe ik ga kats bezoop`m worden :devil:
Waarschuw beheerder
keb niet eens een tv op me kamer... smerige'n armoedzaaier... :D...

als ik een film wil zien .. pleur ik hem in me pc... lig mooi in bed... prima....

geluid niet te klagen ...

2 x 4 wegsboxen met interne bassbox.. + externe
bassbox allemaal op me pc'tje.. :D..

Waarschuw beheerder
donateur
Sinds waneer is dit een chattopic?? beetje jammer van pf...dit gaat gvd over Deventer ja ! En het is humor, eerst moesten we al van lokaties wijken en nu zijn we oook al niet grappig meer

pff pure discriminatie is het!!
Waarschuw beheerder
zitten ze weer te klagen bientje?

Waarschuw beheerder
donateur
mietjes van pf :P

Waarschuw beheerder
er komt een dag dat er een apart forum "DEVENTER" wordt gemaakt.. daar kunnen alle topics wel in dan zeg maar op zich 8)

pfffff, kben net zo hard druks op mn werk :S gelukkig hoef ik nog maar een half uurtje, dus dat valt ook nog wel vol te houden :)

vanavond lekker in alle rust op mn kamertje doen en laten waar ik zin in heb :smoke: :jaja: 8) :9

nog 4 daagies en ik kan mn ouders gedag zeggen die zich dan gaan klaar maken met de trein naar schiphol te gaan (wie het bedacht heeft nou op vrijdag de 13e met het vliegtuig te gaan wee'k ook niet, maar zij liever dan ik ;P) in ieder geval zwaar rielekst want dan heb ik een heel huis tot mn beschikking ;D plus op elk gewenst moment een auto :9 whahaha, van mij mogen mn ouders het hele jaar wel op vakantie :P

nah ik'ng is nog eventjes druks zijn; eej, ajû666èh

Waarschuw beheerder
Hier ffm een hele korte update:

Vrijdag:
-Gewerkt
-Knettersbezoopm

Zaterdag:
-WEER es te laat op werk :S:|
-Raving Nightmare zeer geslaagd feessie (Y)!

Zondag:
-18:00 thuis
- stond direct het eten klaar; vriend van mn zusje schotelde ons een 3gangen dinee voor..
zeker goed te schaften alleen tja was brak he :P

Maandag:
-Gesprek met mentor gehad, hoef niet meer op school te komen..

Donderdag gesprek met mentor+decaan ook ws over BBL
Ben nu dus vrij en werkzoekende

Nu zo maar ns ffm bij matje'n op ziekenbezoek ;)

Ajúûùzeh
Waarschuw beheerder
bier staat koud..

mag er zelf alleen niet van genieten .. maar ja..

gasten ... laten we niet in de kou staan .. :D

Waarschuw beheerder
donateur
whehe iedereen van skool afgeskopt??

mooi dan gaat para in september lekker deeltijd hbo doen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Donderdag gesprek met mentor+decaan ook ws over BBL
Ben nu dus vrij en werkzoekende

ee prevel... join the club :p

Vanmiddag het zooitje op m`n kamer eens afgesteld.. want het bleek dat ik allen verkeerd had staan en dat de bass van de subwoofer nog 8 tandjes harder kon :devil: was een hardcore dvdtje al een genot... nu siie gewoon geil om te kijken... lekker die druk tegen de trommelvliezen aan :D (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Geil??

een zootje op je kamer..
8 tandjes harder..

hmmm dit gaat ergens over :P

enne zeggen we geen hallo meer :@

Waarschuw beheerder
donateur
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai