Partyflock

4 volgers · 122973x bekeken
Betreft: stad: Deventer

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Soow joh ga volgende week gewoon in deventer wonen maar ja ken nie echt veel mensen ofsow..zijn er eigenlijk wel veel leuke mensen in deventer en omgeving??? vroeg het me effe af!!

*gesloten ivm Beleid*
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
mosterd is voor mietjen's... curry roeleert:D
Waarschuw beheerder
groen?... daar weet nick wel antwoord op
:D

Waarschuw beheerder
Je kon voor deze test minimaal 0 en maximaal 20 punten halen
0 t/m 6 punten - niet zo agressief
7 t/m 13 punten - vrij agressief
14 t/m 20 punten - erg agressief

Je haalde 14 punten. Je haalde .. punten. Je bent erg agressief.
Uit de test komt naar voren dat je erg agressief bent. Volgens Van Dale betekent ‘agressief’ aanvallend, geneigd om aan te vallen, een conflict riskerend, opvliegend. Op basis van jouw score kan gesteld worden dat jij in de meeste situaties conflicten juist opzoekt. Agressiviteit ontstaat op twee manieren. Ten eerste kan het zo zijn dat je je door de persoon waarop je agressief reageert, bedreigd voelt. Dit komt meestal voort uit angst en een agressieve reactie kan dan ook vaak uit een soort van zelfbescherming ontstaan. Ten tweede kun je je om een bepaalde reden benadeeld voelen waardoor je boos wordt. Dit kan uiteindelijk ook tot een agressieve reactie lijden, waarbij je dus agressie inzet om iets te bereiken. Deze factoren hebben gezien de uitslag behoorlijk veel invloed op jou. Er zijn echter nog andere factoren die meespelen. Je kan immers je zelfbeheersing verliezen als je bijvoorbeeld onder invloed bent van drank of drugs. Daarnaast kan stoer gedrag in een groep ook vaak aanleiding zijn tot zinloos geweld en agressieve handelingen. Let erop dat je jezelf in de hand houdt en niet onnodig agressief reageert. Je kalmte bewaren en bijvoorbeeld tot 10 tellen voordat je reageert, helpt je al een heel eind op weg.

tot 10 tellen jah dat helpt, wor je al1 nog maar agressiever/gefrustreerder van :frusty:

maar mind-kont-roller was dus wel geslaad! :D

curry roeleert

:yes: :yes: :yes:

(peploos weekend part 3!!)

:respect: :yes: :respect:
Waarschuw beheerder
beetje nep he.. van hem .. en dan nog beweren ... groen is beter.. :kots:
Waarschuw beheerder
Don T Trust Nobody! The world of Chaos!
TeRRoR Music!

This is the road 2 HeLL!!

Waarschuw beheerder
het is groen en het kan er ook nix an doen :[
Waarschuw beheerder
F*CK WHaT ya ALL ThinK!!!

F*cK EveRythinG!!

F*cK !

groen uber alles!!! Groen ist imma toll!!!

Waarschuw beheerder
:9
Waarschuw beheerder
Goeie morgen allemaal!

Mijn stage periode zit erop, Na een aantal dikke 9`s en 8`ten te hebben gescoord, is het dan nu weer tijd voor een half jaartje school! :S

1 voordeel is wel dak nu ietsje meer tijd heb natuluk he :[

eeuyz ajuzeh!

Waarschuw beheerder
mogguh!

*Koffie-Core*

Waarschuw beheerder
donateur
diareetsj'n--> nog meer vrije tijd?
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
Waarschuw beheerder
Das mooi of nie dan Daniel, die van mie zit er gelukkig ook op enne wordt verplicht om weer een boek open te doen :S

Mensen moguh en voor de mensen die iets van arbeid moetn doen, suc6 er mee en tot latr.

ajuhz

Waarschuw beheerder
moggûh deventerreur!

ik'ng is ook weer aanwazig onder de levende zombie's 8)

pff dat was me het weekendje wel weer zeg. keihàt lopen hakkûh op oldschool muziekiejs, mindcontroller was weer es gruwelijk! het volume was goed, de muziekiejs lekkesj, de sfeer super, de middelen zeer goed gekeurd enne, twas alleen een beetje druk, net druk genoeg, maar de warmte viel gelukkig mee :) het enige wat jammer was, was dat we pas tegen 12 uur-half 1 binnen waren. de laatste keer dat ik zo laat op een feest ben :jaja: enfin, dat mocht de pret niet drukken.. de resterende uurtjes juist nog extreem harder los gegaan ;D

gister na de tijd nog even bij de shuwèn gehangen, totdat we er officieel uit waren gekickt daaro, toen nog verlept Qwibuzz naar huis geskeurd, en met miran een bestemmingsplan bedacht aangezien we nog geen zin hadden in naar huis gaan.. lis & alex geprobeerd, geen succes, biene & remco, ook geen succes, dus nou ja, dan maar naar de shop :smoke: 8) vervolgens nog even langs de ijssel gewandeld, lekker uitgewoeid en wat gehangen op een bankje uit de wind met uitzicht :) toen toch maar naar huus op an :/ nou ja, nog een filmpje gekiekt en toen ben ik de wereld der levenden gaan verlaten door comatisch weg te vallen.. na een 3tal uurtjes wakker geworden, nog wat tv gezapt en later op de avond maar gaan slapen voor de nacht.. poeh hé, wat had ik er moeite mee vanochtend :S maar ik was voor 9 uur aanwazig op mn werk, dus wat dat betreft missie geslaagd :)

al met al dus een heerlijk weekendje, nu de komende weken even rustig aan om de laatste week van februari en de eerste week van maart weer bruut op de oude voet verder te gaan ;D

ik zal dus schitteren door afwezigheid de 14e, maar dat is ivm andere verplichtingen..

ps. wat was het koud vanochtend zeg, bbrrrrrrrrr

eej, ajuzhe!!

Waarschuw beheerder
donateur
laffeling ik vier daar me verjaardag
das nie leuk als je dan nie komt!! :(

Waarschuw beheerder
nah ik ga mn best doen para, maar ik vrees het ergste :S dat kom ik dan uiteraard de nacht van tevoren ofzo goedmaken [img cacheid=00008c4e0000627954b2076a1a00398a7e]http://www.weak-link.nl/forum/html/emoticons/cokesmile.gif[/img] ;D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
cobuzz = mietje :P

Waarschuw beheerder
speedpijn :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
gvd die pep was echt wel de allerkwaaist`ng!

:jaja: :D

Ik ben ook weer half aanwazig %) gistern na mindcontroller nog ffm flink gezoopm en snaak`ng gerookt... en gisteravond maar weer eens standaard de kroeg in gedoken... :bier:

En nu een lichtelijke kater en een vertrapt gevoel in de kop.. maar wel weer een mooi weekendje gehad (y)

Heb gvd me alleen een blaren op m`n bek :@ eerst verbrandde ik gistermorgen m`n bek aan de hete koffie op A`dam CS.. resultaat: m`n tong verbrand en blaren op m`n onderlip... ging ik gisteravond ff`m een kroketje bikken.. bijt ik hem doormidden en spuit gvd al die warme troep die erin zit vol tegen m`n bek aan :@:@:@ nu ook de bovenlip verbrand :@

Waarschuw beheerder
eerst verbrandde ik gistermorgen m`n bek aan de hete koffie op A`dam CS.. resultaat: m`n tong verbrand en blaren op m`n onderlip...

ja duuuuh!!!!!!! wat denk je, als je een net uit de automaat gelopen bakkie meteen naar binnen gaat slurpen met een rietje :vaag:

wel weer kwaaie acties hoor :P
Waarschuw beheerder
donateur
%)

ach ja.. dat soort dingen gebeuren soms op de zondagmorgen :[

Waarschuw beheerder
ze gebeuren vooral jou zeker :[ ik had nergens last van O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Tsja.. je kunt niet altijd geluk hebben :p

En m`n aus is ook nu weer schoon geworden :D

Waarschuw beheerder
o, rielekst!!

mn broek ligt nog op mn kamer te rotten ;D
Waarschuw beheerder
donateur
whehe...

ik ga zo eerst m`n bedje maar eens verskoon`n :)

was zo verloederd gister toen ik thuis kwam dat ik gelijk in m`n bedje gekroop`m ben %)

Waarschuw beheerder
Iemand nog intresse in een

MMORE
25-Pack Spindle
CD-R 90/800 MB

mijn brander herkent ze ni :vaag:
PB ma ajje ze moet hebbm

Waarschuw beheerder
prevel> als ze het écht niet doen wil ik wel kijken of ze bij mij wel werken :)

maar eerst, wat voor brander heb je (hoeveel speed)

verder, heb je al nieuwe software gedownload?
(nero 6.0 bijvoorbeeld, gratis update bij gebundelde versie is mogelijk)

of overburn geprobeerd?
(dat moest voorheen ook bij 80 mins cd's, toen de software alleen nog maar 74 mins cd's herkende)

tot slot, MMORE is KKÀ!! ma'ja, gratis is altijd goed ;D (of moest ik ervoor betalen?? :P)

Waarschuw beheerder
overburn haddik al gebprobeerd ;)
maar toch bedank :flower:

hoeveel speed ik heb maakt niet uit :[
maar de brander herkent um gewoon ni :|

nee ik heb niet de nieuwste software..
ben bezig met backup cd's daarna wear ns ffm een clean instal 8)
ken ik mn GB'tjes weer ns vol gooien

had ze gekocht om mn divx filmpie op te flikkeren maar dat gaat dus ni door :|

enne cdtjuhs tegenwoordig verskillen niet veel van elkander alleen de levensduur, tientallen jaren, wil nog wel eens verschillen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga zo maar s naar huis denk ik
geen zin meer
Waarschuw beheerder
KA>>>>>>>>>>>.... omerta lag deruit... nou hebben ze een backup van vorige week der weer opgezet...

weg geld.. weg auto's .. weg status... kutzoooooooi

ben ik weer zo'n godvergeten zakkenroller...

Waarschuw beheerder
donateur
ehm omerta kan iemand mij even helpen?
Waarschuw beheerder
hey Para, en natuluk de rest ook :)

http://www.barafranca.com genoeg geholpen :P

:D

Waarschuw beheerder
donateur
nah ben nog steeds aan ut zoeke voor een sjirtje voor 14 febr.

vind ut wel een goed plan om met iedereen die naar downtown gaat allemaal hetzelfde shirt aan te doen..

whehe ik denk bijv. aan para is de best'n
maare gewoon deventerror is ook leuk :)

Waarschuw beheerder
neej die teksten die bij luca's verjaardag zijn verzonnen :yes:

Daar moet een piemel in --> *fictief persoon* <-- Daar moet een piemel in

:yes: ;D

Waarschuw beheerder
Maar ik heb een krat+6witbier+de nodige snaaierij +2 dvd's dus ik ga maar ns ffm rielekst de volgende 2 filmpies kijken:
Bulletproof monk
Dreamcatcher

Ajuuzeh!!
Waarschuw beheerder
peiger... afmattende training.. en morgen weer zwaar aan de bak ..
bleeeeeeeeeegh...gee­n zin
Waarschuw beheerder
navond Deventerror!

ik heb ook weer voet op huiselijke bodum gezet! en ben begonnen het illegaal binn`n haalen van filmpje! gelukkig duurt dat nog maar 49 UUR! :S:vaag::[

nah ben nog steeds aan ut zoeke voor een sjirtje voor 14 febr.

Ontwerpje nodig? :[
Waarschuw beheerder
wàddizzielòmbèh!???!­?!?!? :bier: :9
Waarschuw beheerder
ik hep eg hat zin om un fles gorter jamaican te klotsn!! :@
Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RAAAAJgSxVslTKCJoACZ4F1L7IAvOF0Tuzcdj*JxXiB*IzltQPVvsMUK6BSSX6kq9IIQQyYhiNsbBKPswtbbIaxQlRkuM*lYZYHDHeg1OPM/032.jpg?dc=4675457238372496926[/img]

whehehehe ik wist hier dus ff nix meer van! :vaag:

zei nog tegen skwozzah dak niet gefotografeerd was :P echt van de kaart jonguh! :9
Waarschuw beheerder
yeah!! cobuzz geeft toch nog un lomp Défùntàhz akzent aan deze zoetsappig'ng foto van de demo's 8) ;P

Waarschuw beheerder
obie doobie o er ar oe

we have some work to do!!

dreamcatcher was een goei film (y)
bulletproof monk ies minder

meer dan een halfkrat bier is weg
wat een pech
maar meer bier isonderweg
met een joint half wat stronken
maar ik is weg ik is ronken