Partyflock

4 volgers · 122414x bekeken
Betreft: stad: Deventer

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Soow joh ga volgende week gewoon in deventer wonen maar ja ken nie echt veel mensen ofsow..zijn er eigenlijk wel veel leuke mensen in deventer en omgeving??? vroeg het me effe af!!

*gesloten ivm Beleid*
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
navond deventerreur!

ik'ng is ook weer gearriveerd in deventerreur 8)

inhakend op bigjoy en eggie, pussy lounge was egt wel kick'ng!! we waren tegen half 1-1 uur binnen, toen werd er nog redelijk belabberd gedraaid..

hardstyleeeeeej oetsnk oetsnk oetsnk oetsnk :S

maar toen paul begon werd het tempo en de bass al wat beter, na paul ging het daadwerkelijk helemaal los :9

wat bigjoy zegt dat het niet zo druk was, de tering, welk feest ben jij geweest????? :| het was NET ZO DRUK!! je kon niet eens fatsoenlijk hakkûh, ja het kon wel, maar er kwamen geregeld luitjes voor- of achter je langs walsen omdat er totaal geen mogelijkheid was jezelf door de zaal te verplaatsen zonder anderen te hinderen :/ gelukkig was de ventilator goed, dus echt keihard zweten was het niet..

een poosje daarboven geweest, maar daar had ik totaal geen ruimte genoeg, dus al gauw naar voor de rechterbox gegaan, dicht bij het podium, lekker los :9

ook nog in de basement geweest, daar was het een stuk minder druk, alleen minder dat je voeten aan de grond bleven plakken van alle ranzigheid op de vloer daar :vaag: stanton draaide zeker wel lekker, maar de plaktaferelen maakte het geheel toch tot een minder groot succes dan in de grote zaal..

na 2'en werd er pas echt lekker gedraaid, volume was goed, ik vond zelfs de mc niet storend.. vanaf 4 uur begon de climax. van 4 tot 6 werden er kwaaie mixjes geragt, vette nummertjes en andere ongein 8)

alleen darkraver maakte zich er wel heel makkelijk vanaf, want van de geplande set van een uur heeft ie volgens mij 3 of 4 plaatjes aangezet :vaag: voor de rest heeft paul en neophyte gedraaid. dat was trouwens nog wel koel want neophyte stond niet op de line-up, het was gewoon die ene gast (jeroen??!) in zn remy die voor de gelegenheid het podium ook maar op was geklommen :D

enfin, een topavondje gehad, erg goed vermaakt, maar ik vond het niet zo bijzonder dat ik zeg van jaaaaaaa hier ga ik nog een paar keer heen..

nou ga'k maar es naar mn bedje toe, want tis morgen weer vroeg dag :)

ajuzhe ennuh aaaajuzhe!!
Waarschuw beheerder
eej swozzah!! (y) nog bedankt voor de soundsampletjes heh!

-"oh yes you are rocking with the BEST! :P

Waarschuw beheerder
nog bedankt voor de soundsampletjes heh!

jah klonk idd wel leuk :yes:
heb nog getracht een gesprek aan te gaan maar dat was absoluut niet mogelijk (y)

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
ik ben een flessie rigatto longdrink annet klotsn'ng en hij is eg kankagruwelijk!! ik ga zo eg laf over mn jonge puppy heenkots'n!! :bah:
Waarschuw beheerder
metaxa

klinkt als een op chloor gebaseerde insectenverdelger ofzo :P 8)
Waarschuw beheerder
hijizzegbezzoop'm (y)
Waarschuw beheerder
waarskijlek vind'n ze het lekker om elkaar dr mee onder te skijt'n!!
Waarschuw beheerder
wel kick`ng dat ze de euro EPO noemen ofzoiets! (y)

die griek`ng! dat bint echt de bedruipst`ng!
Waarschuw beheerder
ben vorig jaar een paar weken in griekenland geweest, ik ken et veriefiëeer'ng!! :p
Waarschuw beheerder
ow, je wist et al? ik dag die komp goed van pas voor de hamster-injector van cobuzz
Waarschuw beheerder
3demo> Het was wel druk maar waar wij stonden kon ik wel lekker stampen hoor :-). Voor mij was het sowieso positief dat ik geen 1 keer heb moeten wachten bij de wc's. Normaal staan er altijd rijen van hier tot Almeloooooo ;-)
Mijn voorbeeld was "Boode" als je daar bent dan word je helemaal platgedrukt ( ik kom er 1 x in het jaar , alleen met de Bathemsekermis , maar goed :-P) Laat ik een ander voorbeeld nemen euuuhhh hmz effe denken ow ja de BOEMEL daar is het ook altijd TE DRUK ;-)

Tot de volgende keer in Rotterdam en de groeten aan 4demo :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Mogguuhh :)

dat was trouwens nog wel koel want neophyte stond niet op de line-up, het was gewoon die ene gast (jeroen??!)

Ja.. jeroentje komt wel vaker op de feestjes in rotterdam, waar hij niet hoeft te draaien. Op B2S stond hij ook al met z`n dikke bezoop`m hasses vooraan (y)

Het was wel druk maar waar wij stonden kon ik wel lekker stampen hoor

Ohw :S het was er in ieder geval veeeeel te druk voor MIJN manier van stampen :(

Mijn voorbeeld was "Boode" als je daar bent dan word je helemaal platgedrukt

Ofnietthee :( je denkt toch niet dat ik me laat platdrukken in boode (als ik er uberhaupt kom) want dan rag ik die kinder`n wel aan de kant :[

Waarschuw beheerder
Na 4 luttele uurtjes slaap ben ik toch maar weer eens richting skool gegaan.. [goeddeh! :p]
na een toets met 13 open vragen en 1 [:vaag:]multiplegok te hebben afgerond had ik er zowaar nog een goed gevoel over ook :D

nou ga vandaag maar ff wel leren voor toetsen morgen...

Waarschuw beheerder
moggûh deventerreur!

Ohw het was er in ieder geval veeeeel te druk voor MIJN manier van stampen

idd :jaja: hakkûh dus :9

ik vind een ballentent als boode OF de boemel geen vergelijking want die zijn sowieso KÀ!!

ma'goed, al met al wasset wel kick'ng 8)

verder is mn ochtend zwaaaaaaaaar verlept begonnen:
- de auto moest terug naar de zaak, ik stond vast in het verkeer, heb er bijna 20 minuten over gedaan :|
- toen moest ik nog naar mn werk fietsen, het weer was verlept en mn fiets had kuren. na enig gemartel en gerag kon ik eindelijk op pad
- eenmaal bij mn werk aangekomen wou ik de deur naar de fietsenstalling openmaken (aan de kademuur). ik m'n sleutels pakken, laat ik ze in de put pleuren :S ik de put open getrokken, grabbelen in die derrie en uiteindelijk mn sleutels weer heroverd :S gelukkig wel! alleen is mn mouw van mn blouse nu aan 1 kant ranzig en volgens mij gaat ie straks ook nog wel rotten enzo :/ maar goed, mn sleutels heb ik weer :9
- vervolgens lag het computernetwerk eraf en die doet het sinds net pas weer

nou ja, kortom, het kan alleen nog maar beter gaan vandaag :[

nu ben'k maar es aan het werk

ááájûzèh!!

Waarschuw beheerder
hehehhe
nou ja, kortom, het kan alleen nog maar beter gaan vandaag

Dat hoop je ;D

Waarschuw beheerder
Have you ever heard the sound
Of you head in the ground

And you're afraid to say
And it won't go away?

Waarschuw beheerder
Dat hoop je

dat moet haast wel! veel slechter is tamelijk onmogelijk :/

Waarschuw beheerder
dat moet haast wel! veel slechter is tamelijk onmogelijk

dat hoop je ;D

:9 ik zal ophouden hehe
Waarschuw beheerder
donateur
eenmaal bij mn werk aangekomen wou ik de deur naar de fietsenstalling openmaken (aan de kademuur). ik m'n sleutels pakken, laat ik ze in de put pleuren ik de put open getrokken, grabbelen in die derrie en uiteindelijk mn sleutels weer heroverd gelukkig wel! alleen is mn mouw van mn blouse nu aan 1 kant ranzig en volgens mij gaat ie straks ook nog wel rotten enzo maar goed, mn sleutels heb ik weer

Whehe sloeber :devil:

Volgens mij zocht je gewoon nog naar een geschikt ontbijtje :[

Waarschuw beheerder
nou, veel eetbaars lag er niet in, of je moet van slibberige derrie houden :[

maar wel weer 3demonische acties voor op de maandagochtend inderdaad :S

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00055be6000de66e8b2e876d1a00382927]http://www.tdcgames.com/images/luckyday.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe ik zie `m daar al zitten...

in de regen op de vroege maandagmorgen... met z`n verloederde hoofd op de knieen voor de put... en maar graaien of er nog iets bruikbaars in zit :devil:

En al die mensen die langslopen fluisteren tegen elkaar: "tsst... moet je kijken. Tis toch niet normaal meer tegenwoordig... de zwervers zitten hier ook al `s morgens vroeg in de put te grabbelen"

whehe :[

Waarschuw beheerder
nah je voorstelling klopte aardig..

je vergeet alleen dat er vooraf nog geskreeuwd werd: GDVRDOMME WAT EEN K##K#RZOOI!!! :[

gelukkig had ik mn regenbroek aan en is mn broek wel schoon gebleven (in tegenstelling tot mn mouw :S)

en het ligt ook tamelijk afgelegen (in het steegje achter ketelbinkie) dus er waren niet veel voorbijgangers :)

Waarschuw beheerder
was die put groot genoeg om er in te kunnun vallen? :[
Waarschuw beheerder
donateur
misschien issie wel tussen de gleuven van de putdeksel door gevallen :p
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
Waarschuw beheerder
Zwaar bagger 3d om je ochten zo te beginnen, voor mij is het naar me werk rijden, het naar binnen gieten van 12 bakken koffie en het opdrogen van de plens buien van vanmorgen, me allemaal ontgaan. Ik merk net pas dat er visuele prikkelingen op het netvlies aanwezig zijn. Dus wat d8 ik, laak is gaan pfen.

Waarschuw beheerder
hehehe

http://jp.shockwave.com/animations/catmantwo/catmantwo03/catmantwo03.html
^-- is wel grappig lompe kat met ska muziek op de achtergrond..

Waarschuw beheerder
jajaja

okee, nou isset wel weer genoeg leedvermaak :P
nee, de put is niet groot genoeg om in te vallen en ik mag dan mss niet zo breed zijn, ik ben nog niet zo somalisch aangelegd dat ik door de put spijlen heen pas :@ :P

gelukkig leeft er nog iemand mee met mn noodlottig begin van de week; NW_DJW (F)

eej, ajuzhe!

Waarschuw beheerder
whehe :P
je moet een real life soap beginn'
"3Deventer"
Pilot SA 24-01-04 22:00 feat. *bling-bling*
[img]http://www.bumfights.com/indecline/pics/4.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
3d's Possé ;)

Waarschuw beheerder
;D

ik rag ff BSPlayer an
Cheech and Chong - Still Smoking [1983]

Waarschuw beheerder
3demonoloog door 3demo; de 3demonische dagen 8)
Waarschuw beheerder
ben je nog met de casting bezig 3d ? ;)

Waarschuw beheerder
ben nog druks bezig! [img cacheid=00008c4e0000627954b2076a1a00382bdc]http://www.weak-link.nl/forum/html/emoticons/cokesmile.gif[/img]

starring:

3demo
3demo deel 3d
3demonische 3demo
3demo de 3demonologer

en voor de engelse versie:
3demon
3demon part 3day
3demonic 3demon
3demon the demolisher

(de engelse versie is geschikt bevonden voor 16 jaar en ouder, de nederlandse versie voor 12 jaar en ouder ;D)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
das bes wel veel ;) misschien moe je nog een buffy hebben ?
Waarschuw beheerder
je vergeet er nog 1:

3demo de eeuwige lafaard

int negels: 3demo the everlasting coward! :P

Waarschuw beheerder
buffy de vampierenslachtààh??­!

tuulûk! ha'je dr 1 dan??

toch wel een action-figure van mattell hè 8)

Waarschuw beheerder
3demo de eeuwige lafaard

Qwibuzz> wou je nog in de FuN terecht komen?? :P
Waarschuw beheerder
donateur
3demo de eeuwige lafaard

Qwibuzz> wou je nog in de FuN terecht komen??

wie gaan er nou zaterdag allemaal eigenlijk?