Partyflock

4 volgers · 120583x bekeken
Betreft: stad: Deventer

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Soow joh ga volgende week gewoon in deventer wonen maar ja ken nie echt veel mensen ofsow..zijn er eigenlijk wel veel leuke mensen in deventer en omgeving??? vroeg het me effe af!!

*gesloten ivm Beleid*
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
whehe roken is ook slecht voor je :P

Waarschuw beheerder
*JP wind er geen doekjes om en doet de welbefaamde
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
para vangt de muis :)
en slaat m dood

Waarschuw beheerder
*JP pakt de dooie muis om er nog een keer
van links naar rechts en zigzag wear terug..

mee te kunnen gooin'

[img cacheid=001302c5000dd15dd58447361a0036df39]http://www.clean-funny.com/pics/animal-dead-computer-mouse.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
:9

Waarschuw beheerder
donateur
jeaaah dood de laffeling
hij moet sterven!

Waarschuw beheerder
ik ga zo ma ns kijken of er nog ergens wat te beleven valt..

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk van niet
Waarschuw beheerder
okdan , ik ben al aardig ver heen gwhgehgeg :bier:
hajje nog wat jonge giraffe's kapotgeknuppeld???
Waarschuw beheerder
bwoah...kom net terug van stefan..gezamelijke bijeenkomst voor de best'n!!:D Domi semi waus bezopen; dacht wel ff'm stoer de bacardi en whiskey laf uit de fles te zuip'm.....
Die zit nah tussen de plakaten voedselresten in de achtertuin een partijtj'n bleek te zijn :vaag: :devil: :9
maar ik ben ffm potj'n nfs underground speeln en biertjn klotsn!
ajuuzhe!
Waarschuw beheerder
trouwens iemand zich al gewaagd aan dat maffia spel via internet!@?
heb er een nieuwe verslaving erbij(y)
Waarschuw beheerder
neh, wij doen mee aan het online fontanel indrukken van pasgeboren kameeltjes :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben ook liever de laffe dealer in het duistere steegje dan de maffiabaas
drugsdealer2004 is ook weer van start hè cobuzz :p
Waarschuw beheerder
ben nu al samen met alex...je begint met $500..tis best verrot geld verdienen; ik heb tot nu toe $10.000 :jaja:...
DCJ-maffia family beginnen? :D
Waarschuw beheerder
zo ken ik em weer 8)
Waarschuw beheerder
yeah!!! onapvallend skeld'n!!! :p
×÷·.·´¯`·)»DESTRUCTOR«(·´¯`·.·÷× 11 januari 2004 04:17
jáwàddànnèhhajjespee­dejwatgekskèfhierdan­nùhbotskoojetmoedikj­edeeurngvandekupmafs­tompmlonglijahikhebj­ekleinezussieandekrè­kgeholpm!

Waarschuw beheerder
Domi semi waus bezopen

die lag nog net zo hat verrot op de grond in de keuken toen ik er aan kwam hehehe ;D

maar hijs alang wear alive&kicking

de film jung gaat ma ffm rielekst vanuit bed "the last samurai" kijken...
en daarna maar ns kijken of ik nog naar de nieuwjaars receptie ga :bier: ;)

nog een prettige voortzetting van deze avond gewenst of..
Ajuuzeh!!
Waarschuw beheerder
donateur
Mogguhh :gaap:

wat een lauwe kutavond weer gister :jaja: eerst aantal bier weggehapt in de kroeg in twello en toen naar de bowlingbaan geweest %)

maarja.. tis weeahh zondag
Waarschuw beheerder
Today on the wheels of steel !!!OUtBLaSt live in the mix....hardcore jeeeeeeehéeeee
Waarschuw beheerder
Nou even een kort verslag van de zaterdag !!Gokken in het klavertej tegen 12e op de fiets richting het oost front deventer Daar waar iedereen zich had verschanst in het hol DES TeRRordwerg ...Hier en daar overheerlijke biertjes gedronken een Domingkus die lang uit half in coma en onder de sp..... in de keukenlach!
Binnen in de woon kamer een heRRie van jewelste!!
Dronken vrouwen stampend bijna over de tafel!!Een gezellig potje kaarten met als grote winnaaR RaaD het nooit!!± ThE KaLegek die heel wat overwinningen op zn naam zettuh !!Buiten regen regen en nog is nattigheid!!Al met al het was wederom in het deventerse oost front weer een gekte van jewelste ...Nu thuis wou slapen maar need 4 speed was leuker om te spelen!!Nu laffn co.a drinken en zometeen maar is ff een hapje eten in de Klaverfestijn waar iedereen happy en blij in de rij staan om bier te zuipuh!!Snap zelf weinig nog van dit verhaal maar zal wel weer door alle overuren komen Mensen het leven stinkt!!!
Maar hardcore fleurt de boel tog dermate weer op!! Bedankt voor jullie luisterend oor en ik ga nu ff genieten van het nummer HAaaaaaaa
rddddddcooooooreeeee­ee you pussy M(th$rf0ck!rszzzzzzz­z
Waarschuw beheerder
donateur
zozo... boeiend verslagje :gaap: :jaja:

ik ga zo maar eens flink studeren :kots:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 5976, 4173}
Waarschuw beheerder
hoi
hoeistie hier dan?
wieuw gek lekker dol doen:vaag:
meer zit dr nie in

DOEI!
Waarschuw beheerder
donateur
Hier is het rustig %)
Waarschuw beheerder
donateur
haha volgens mij is hier iemand heel blij dat hij ook een keer een potje kaarten heeft gewonnen :[

Waarschuw beheerder
eulleuw...
Waarschuw beheerder
vann8 zijn er weer paar onbekende diersoorten ontdenkt hier komen zei ze....

1 de hardegaandecrossboom­luis
2 de bonteknaagrat
3 snuifduif
4 slikkendeparelmoergr­anariefant
5 rodeogenhaaij
6 overdosehaas
7 zeikendepijger!
8 roestigennaaldboomlu­iz
Waarschuw beheerder
kom der net vanaf.... natte bedoeling buiten .. bah... ga zo maar is ff'm slapen .. :D...
Waarschuw beheerder
donateur
Morguhhhhhh uhhhhh middag :)

Alles goed hier???

Gister lekker avondje gehad hoor,om drie uur kets bezopen..lekker naar huis gegaan en lekker uitgeslapen!!! :P :P

Yeah!!Me 1e drugsloze weeekend sinds uhhhhh sja sinds wanneer eigenlijk...wheheheh­e

Waarschuw beheerder
donateur
Zo ik is ook ontwaakt na een zeeer onrustige nacht..ben vanacht geloof ik vijf keer gebelt :S..Is maar goed dat me tel. bij voorbaat op stil is gezet, heb me voicemail nog maar niet afgeluisterd :P

Waarschuw beheerder
donateur
bah..zondagen zijn stom
Waarschuw beheerder
godverdek#nka!?!!? :@ :@
ik moet bier!!! :@ :@ ennnuh..... GIMME SMOKE!!!
:smoke: