Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
donateur
ja ik bedoel, mij maakt het echt niet uit of ze bi is of niet..maar als iemand zo stiekem gaat doen...(niets is makkelijker dan internet, je kan iets over jezelf neerzetten zonder dat je mensen recht in hun gezicht hoeft te zeggen...als ik haar was zou ik gewoon op pf zegge dat ze bi is, het is iig een begin toch)
enne lis mooi he plakken en knippen
whehe met dank aan lis!
enne lis mooi he plakken en knippen
whehe met dank aan lis!
Het keiharde bewijs kun je vinden bij de ondertekst van de foto van sanne!!!!
(die van 3 steps ahead!!! ) CHECK!!!!
https://partyflock.nl/SECTION/user/ACTION/single/USERID/20925
(die van 3 steps ahead!!! ) CHECK!!!!
https://partyflock.nl/SECTION/user/ACTION/single/USERID/20925
laatste aanpassing
Matje,zij voegde mij toe...nie andersom en aangezien ik een schijthekel heb aan mensen die mij toevoegen zonder dat ik ze ken vroeg ik of ik haar kenden en zo begon het spelletje:wie o wie is lesbo nummer 3 whehehehe
(ken namelijk al 2 lesbo's uit deventer)
Hier onze conversatie: van onder naar bopven beginnen..
van onder naar boven beginnen.......
(ken namelijk al 2 lesbo's uit deventer)
Hier onze conversatie: van onder naar bopven beginnen..
shannon 3 januari 2004 18:24
Dat weet ik wel en ik ben ook nie bang om iemand te verliezen, maar wil dit graag eerst voor me zelf uitzoeken en mee experimenteren zodat ik het zeker weet.
Verwijderen
Lis 3 januari 2004 18:19
nou volgensmij is iedereen in deventer best wel makkelijk
Verwijderen
ja ok maar je zal dat pas weten als je vertelt wie je bent toch wie boeit t nou...iemand die niet wil zeggen wie ze is...die bi is.....
sja
en anders moet je es naar t coc gaan in de stad.....die lesbo tent weet je wel,daar komen d'r ook genoeg,en als je een vriendin van mij zou zijn zou ik t in ieder geval niet erg vinden hoor!!!
bedoel ik zou je vriedin wel blijven....en neem aan dat je vrienden daar ook zo over denken...succes in ieder geval....
Verwijderen
shannon 3 januari 2004 18:18
Ik zal er nog wel voor uitkomen hoor, maar niet iedereen praat zo makkelijk als jij
Verwijderen
shannon 3 januari 2004 18:17
Ik zit je niet te begekken, maar wil dit graag eerst voor mezelf uitzoeken. Ik weet niet hoe iedereen hier op reageert.
Verwijderen
Lis 3 januari 2004 18:17
en voor zover ik weet zijn d'r echt wel meer meisjes uit deventer bi!!! kijk maar bij de leden uit deventer.....
maar als je me nie wil vertellen wie je bent vond ik je maar een sneu wijf!!!!!!!!!!!!
Verwijderen
Lis 3 januari 2004 18:14
nah volgensmij zit je me gewoon te begekken...en als jij mij kent en jou oook dan kun je me toch gewoon vertellen wie je bent???
Verwijderen
shannon 3 januari 2004 18:13
nee
Verwijderen
Lis 3 januari 2004 18:12
Sanne?
Verwijderen
shannon 3 januari 2004 18:09
Je kent me wel maar via een ander profiel.
Als je kijkt naar mijn forumonderwerp, snap je waarom.
Verwijderen
Lis 3 januari 2004 18:03
ken ik jou???
aangezien je me hebt toegevoegd?
Verwijderen
Dat weet ik wel en ik ben ook nie bang om iemand te verliezen, maar wil dit graag eerst voor me zelf uitzoeken en mee experimenteren zodat ik het zeker weet.
Verwijderen
nou volgensmij is iedereen in deventer best wel makkelijk
Verwijderen
ja ok maar je zal dat pas weten als je vertelt wie je bent toch wie boeit t nou...iemand die niet wil zeggen wie ze is...die bi is.....
sja
en anders moet je es naar t coc gaan in de stad.....die lesbo tent weet je wel,daar komen d'r ook genoeg,en als je een vriendin van mij zou zijn zou ik t in ieder geval niet erg vinden hoor!!!
bedoel ik zou je vriedin wel blijven....en neem aan dat je vrienden daar ook zo over denken...succes in ieder geval....
Verwijderen
shannon 3 januari 2004 18:18
Ik zal er nog wel voor uitkomen hoor, maar niet iedereen praat zo makkelijk als jij
Verwijderen
shannon 3 januari 2004 18:17
Ik zit je niet te begekken, maar wil dit graag eerst voor mezelf uitzoeken. Ik weet niet hoe iedereen hier op reageert.
Verwijderen
Lis 3 januari 2004 18:17
en voor zover ik weet zijn d'r echt wel meer meisjes uit deventer bi!!! kijk maar bij de leden uit deventer.....
maar als je me nie wil vertellen wie je bent vond ik je maar een sneu wijf!!!!!!!!!!!!
Verwijderen
Lis 3 januari 2004 18:14
nah volgensmij zit je me gewoon te begekken...en als jij mij kent en jou oook dan kun je me toch gewoon vertellen wie je bent???
Verwijderen
shannon 3 januari 2004 18:13
nee
Verwijderen
Lis 3 januari 2004 18:12
Sanne?
Verwijderen
shannon 3 januari 2004 18:09
Je kent me wel maar via een ander profiel.
Als je kijkt naar mijn forumonderwerp, snap je waarom.
Verwijderen
Lis 3 januari 2004 18:03
ken ik jou???
aangezien je me hebt toegevoegd?
Verwijderen
van onder naar boven beginnen.......
laatste aanpassing
donateur
Hai!
wasdattan weer... Hai!
Hai!, ik ben het nieuwe vriendje van Jamai
Qwibuzz toch
donateur
wahahahahahha...
2 Qwibuzz:
Haii... vriendje van Jamai

2 Qwibuzz:
Haii... vriendje van Jamai
donateur
_______________________//

![[0570]matje'n](/images/user/7304_3676626.jpg)

![[0570] Kobuzz [PUREBLOOD]](/images/user/4589_3873212.jpg)