Partyflock

4 volgers · 118951x bekeken
Betreft: stad: Deventer

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Soow joh ga volgende week gewoon in deventer wonen maar ja ken nie echt veel mensen ofsow..zijn er eigenlijk wel veel leuke mensen in deventer en omgeving??? vroeg het me effe af!!

*gesloten ivm Beleid*
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
wat kopen?

zet m maar in je tuin

kom ik m wel halen op een onverwacht moment :P

Waarschuw beheerder
donateur
wat kopen?

zet m maar in je tuin

Waarschuw beheerder
donateur
wat kopen?

zet m maar in je tuin

Waarschuw beheerder
donateur
oeps 3 keer

Waarschuw beheerder
donateur
johan, jij slaapt teveel!

Waarschuw beheerder
heh pryme!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ja johan je kan maar beter lullen als slapen
das nog een beetje nuttig voor de maatschappij!

Waarschuw beheerder
donateur
neej slapen is zinvol zeker?
Waarschuw beheerder
donateur
dagdag

iedereen nog een gelukkig nieuwjaar gewenst!!

Na 3 dagen wakker te zijn trok ik t gister avond om acht uur echt niet meer....en nog pep over!!!T komt maar nie op whehehehe

de after bij Remco&sabine was ook weer gezellig..zit nog steeds liedjes te maken in me hoofd whehehee
en de foto van nicky nicole is ook mooi geworden!! ;P en t tuinkabouter zoekn natuurlijk niet te vergeten!!!Die zijn echt een winterslaap aan t houden!!!

daarna bij ons weer verder gegaan,zelfs nog ff naar de stad geweest en de helft weer vergeten natuurlijk!!de foto's zijn dinsdag of woensdag klaar hahahha ben benieuwd!!!

ga zo maar es ff'm wat eten....

trouwens is iemand van hier ook door ene shannon toegevoegd??had er een bericht gestuurd:ken ik jou??Moet ik haar forum onderwerp maar lezen en dan zou ik snappen waarom ze een ander profiel heeft aangemaakt whoehahahahaha!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ow ja deze foto was nog gemaakt op Raving Nightmare :

[img]http://www.ravingnightmare.nl/partypics/new_6/pics/17.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
whaha kikk`ng foto (y)

en zie ik mussi daar woest van zich af staren :[

enne shannon?? kun je nie ff een linkje plaatsen??
Waarschuw beheerder
donateur
ik is ff eten....tot laterrrrrrrrr (K)

Waarschuw beheerder
donateur
whehe ja mij heeft ze ook toegevoegd..ken dr echt nie hoor
Waarschuw beheerder
Ik ken Shannon ook niet... :S Ik wil wel eens kijken of er wat van haar uit te pluizen is... :P brb
Waarschuw beheerder
donateur
niet naar haar ip loeren he :[
Waarschuw beheerder
eej, dat maak ik zelf wel uit! :@
Waarschuw beheerder
Ik weet wie het is! :P

*kijk blij*

Ik vind het alleen een beetje lullig om dat hier zo te vermelden. :S Ze zit nogal "ergens" mee... :S
Waarschuw beheerder
donateur
als ik dat topic zo lees....

ach.. beetje bi is toch niet bah? :p
Waarschuw beheerder
euhm... Voor haar is het blijkbaar wel een probleem. Daarom zet ik het hier dus niet neer. I hope you don't mind...
Waarschuw beheerder
"Shannon" heeft zichzelf overigens al verwijderd. :)
Waarschuw beheerder
donateur
ach ja.. het zijn ook eigenlijk dingen die me niet interesseren :)
Waarschuw beheerder
shannon, SHANNON, who the fuck is shannon? :P

maarehhh idd un beetje bi BIJ DAMES!! is niet bah!! :)
Waarschuw beheerder
volgus mij is het gewoon paraholic, en isze un beetje para dat we haar dan niet meer accepteer`ng! :P

wanneer is je coming out biene?? :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
johan kun je effe je vertiefde kutbek houden?
als ik bi was geweest dan had ik mezelf allang van kant gemaakt..:P naja das ook beetje overdreven maare ik ben ut iig niet!
enne volgens mij moet jij effe aan je grapjes gaan werken want ik vind ze nog steeds nie leuk!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ok ok ik zeg al nix meer :X :P

heb trouwens wel me vermoedens wie het dan wel zou zijn, maar dat doe ik ntlrlk wijs geen mededelingen over! :)

eej ajuzeh!
Waarschuw beheerder
donateur
Hoiiiii :)

is ikk'ng weer,ff gebikt van de cafetaria hier,idols gekeken...mwah zoveel kneuzen waren er nie eens!! :(

Wie is die Shannon dan???zeg ff man Terrion,maakt dat nou uit,zeg ik wel dat ik er ben achter gekomen...trouwens hoe heb je dat gedaan dan?

Waarschuw beheerder
donateur
ja euuh als je vermoedens hebt, wie is het dan?

Waarschuw beheerder
donateur
nah ehm dat iemand bi is moet iedereen zelf weten, ze doen maar... maar ik wil wel weten wie het is!
Waarschuw beheerder
donateur
Whehehe ik had d'r toen strax al een tip gegeven dat ze es naar t COC moest gaan hier,potten zat! :P

Waarschuw beheerder
donateur
ja euuh als ik moet speculeren komt het helemaal niet goed..ik bedoel ze had mij bijgevoegd..ik ken er niet zoveel (meisjes ) uit deventer die ook nog productiemedewerker zijn.. het maakt mij niet uit of iemand bi is maar ja dan ken je het maar beter gewoon zeggen!
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) goed bezig :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik had al een vermoeden wie ze kon zijn maar ze zei dat ze haar nie was....whehehehe

Hey Aroen alles goed???
Waarschuw beheerder
donateur
ja prima (Y):)

Waarschuw beheerder
donateur
ja lis nu maak je me helemaal nieuwsgierig!
Waarschuw beheerder
donateur
eeejjjjjj hoor ik daar pep??
'ns evemkes kiek'ng offik nog wat kan vinden in de koelkast :P

je krijgt toch wel een BOB sleutelhanger asje aan de pep bent geweest toch?? kwou namelijk zo nog eventjes langus de mac ofzo skeuren :/

na'ja, kom ik vanzelf achter :P

eej ajuzhe!
Waarschuw beheerder
donateur
BIene?? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Hey 3d!! Ook nog de beste wensen he!!!

en voor aroen trouwens ook!!wheheeh :)

pep kopen 3d???we komen er maar niet van af!!!! :P
Waarschuw beheerder
donateur
jij ook hè lis 8)

e na'ja, kheb zelf ook nog, maar ik zou in principe met 3 kwartier daar kunnen zijn.. hhmmmmmmmmm, isset kwaaie?? ;D
Waarschuw beheerder
donateur
tis wel kwaaie ja maar alex heb geen zin in visite zijn best brak van de afgelopen dagen..maar je kan best ff wat snel ophalen dan....
Waarschuw beheerder
donateur
Dankjewel lis jij ook de beste wensen :)

[img cacheid=0000310a000da7525fd1ed891a00356488]http://members.lycos.nl/lonswaus/partyflock/freddy.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
ghehee, neej laat maar zitten dan, even snel gaat moeilijk daar ik in ermelooooooooooooow vertoef ;)

en hier is ook nog wel voorradig

ik ben er overigens nog niet uit of ik wel wat ga nemen, misschien ga'k wel gewoon slapen strakkies :P
Waarschuw beheerder
donateur
ach ja...hier nemen we ook niks hoor,moeten maar ff'm wat rustiger aan gaan doen.... ;)

hoe staat ut met t niet roken dan??
Waarschuw beheerder
donateur
ja goed!

miran vond me zwak omdat ik vanmiddag tijdens een moment van zwakte een peuk had gerookt.. maar, slechts 1tje vandaag, dus ik vind het best netjes :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
maar als ik dus wat zou gebruiken, heb ik weer een excuus om te gaan roken (tis met voorbedachte rade uitgedacht :P) dus vandaar mn dilemma :P
Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha nouw ik ben nog nie eens begonnen met stoppen,al zou dat wel beter voor me zijn aangezien me keel helemaal naar de kankah is door de drie-daagse-pep-snuif-dagen... :S

alles ook ook met Miran en Gert jan?