Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
jeuh! k leef nog
gheghe
heb gister in mn sms-tic wel mensjes gelukkig nieuwjaar gesmst, (klote netwerk, konnie eens bellen
)
maar voor wie k nopnie heb gehad of heb ge smst of weet uik veel wat:
dat t een heeeeeeeeel gelukkig, gezond, vredig, spannend, succesvol, liefdevol, geweldig jaar mag worden...
heb gister voor t eerst sinds jaren weer is een leuke oud en nieuw gehad, was naar twello geweest... t was egt heel gezellig, goede muziekjes, goede geluidjes, leuke mensjes (al vraag k me af hoe en of sommigen heel zijn thuisgekomen
, gheghe)
maar al met al vond k t wel een goed feesje, was dus wel een geslaagde avond....
nou strax met mn brakke hoofd naar de familia toe, egt geen zin in maar moet maar
vnaampnieuwjaarsborrel in de elegast dus t jaar begint op zich wel weer goed
en voor de mensjes die naar rn zijn geweest:
hoe was t?

heb gister in mn sms-tic wel mensjes gelukkig nieuwjaar gesmst, (klote netwerk, konnie eens bellen
maar voor wie k nopnie heb gehad of heb ge smst of weet uik veel wat:
dat t een heeeeeeeeel gelukkig, gezond, vredig, spannend, succesvol, liefdevol, geweldig jaar mag worden...
heb gister voor t eerst sinds jaren weer is een leuke oud en nieuw gehad, was naar twello geweest... t was egt heel gezellig, goede muziekjes, goede geluidjes, leuke mensjes (al vraag k me af hoe en of sommigen heel zijn thuisgekomen
maar al met al vond k t wel een goed feesje, was dus wel een geslaagde avond....
nou strax met mn brakke hoofd naar de familia toe, egt geen zin in maar moet maar
vnaampnieuwjaarsborrel in de elegast dus t jaar begint op zich wel weer goed
en voor de mensjes die naar rn zijn geweest:
hoe was t?
donateur
heeyy iedereen gelukkig nieuwjaar 
iedereen goied gefeest? ik heb in ieder geval een supernacht gehad
iedereen goied gefeest? ik heb in ieder geval een supernacht gehad
Happy 2004 

donateur
whehe ik had trouwens het laatste postj`n van het jaar 2003 
donateur
en ik trek weer een flesj`n grolsch los 
donateur
loop me nie af te kraak`ng 
maarre ik ga ff`m m`n oma vereren met een bezoekje
is die ook weer blij....
ajjuzzhee
maarre ik ga ff`m m`n oma vereren met een bezoekje
ajjuzzhee
donateur
nah, onder het motto, beter laat dan nooit:
IEDEREEN EEN HAKVOL 2004!!!
en laten we hopen dat de maxjes gauw weer in de uitverkoop komen
IEDEREEN EEN HAKVOL 2004!!!
en laten we hopen dat de maxjes gauw weer in de uitverkoop komen
donateur
halloww
vandaag weer de hele dag gewerkt...
en het viel niet mee.. aangezien ik me gister aardig heb volgezoop`m
zou voor m`n baas een keuken plaatsen in een huis van hem.. en hij zou er een persoon bijzoeken waarmee ik samen die keuken moest plaatsen. Komt die gek met zo`n streng gereformeerd`n aan
werd dus dolle boel vandaag
omstreeks 8 uur vanmorgen wilde ik het eerste bovenkastje ophangen en die verliep niet zoals het hoorde.. het gevolg; een aantal keer luidkeels GOFFUDOMME
en ja hoor... begint die sjappie te sjanken dat ik niet mag vloeken... waarom ik antwoord dat ik dat wel eens zelf zal bepalen
zo zat te sfeer er weer lekker in en toen heb ik hem de hele dag maar laf lastig gevallen met mijjn niet te harden bierscheten 
maar morgen nog een half dagje keuken afbouwen en een paar andere klusjes (gelukkig alleen
) en dan zit eht werk er weer op 
vandaag weer de hele dag gewerkt...
zou voor m`n baas een keuken plaatsen in een huis van hem.. en hij zou er een persoon bijzoeken waarmee ik samen die keuken moest plaatsen. Komt die gek met zo`n streng gereformeerd`n aan
maar morgen nog een half dagje keuken afbouwen en een paar andere klusjes (gelukkig alleen
donateur
een etter is het
maar hij heb wel mooi gereedschap
een kijken of ik daar morgen nog wat van kan skoep`m 
trouwens.. ben nog steeds gestopt met roken... en het valt me zwaar tegen
maar hij heb wel mooi gereedschap
trouwens.. ben nog steeds gestopt met roken... en het valt me zwaar tegen
donateur
Nog helemaal niks
maar heb gezegd dat ik gematigd blijf blowen... want anders stort mijn wereldje in 
dus denk dat ik morgenavond maar een een dikke joint draai
weer wat om naar uit te kijken 
dus denk dat ik morgenavond maar een een dikke joint draai
donateur
Ik vond mijn 5 jaar al een redelijke periode 
donateur
daarom blijf ik blowen
in periode dat ik dan helemaal gek wordt kan ik ff lekker naar m`n verse jointje grijpen 

![[0570] Kobuzz [PUREBLOOD]](/images/user/4589_3873212.jpg)
![[0570]matje'n](/images/user/7304_3676626.jpg)

![[0571]The-Antisocial](/images/user/14539_755577.jpg)