Partyflock

4 volgers · 118791x bekeken
Betreft: stad: Deventer

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Soow joh ga volgende week gewoon in deventer wonen maar ja ken nie echt veel mensen ofsow..zijn er eigenlijk wel veel leuke mensen in deventer en omgeving??? vroeg het me effe af!!

*gesloten ivm Beleid*
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
had vann8 de voordeur geheel gebarricadeerd en heb heerlijk geslapen ik laat me niet gek maken, maar naar de politie gaan levert mij meer problemen op dat kan ik je nu al wel vertellen en dan willen ze niet meer mijn spullen maar mijzelf die gasten zijn echt gek, ik weet ook wie het heeft gedaan maar het maakt nix uit kan er beter voor zorgen dat ze de kans niet meer hebben

Waarschuw beheerder
donateur
ja das waar maar ja je moet je niet de kop gek laten maken he'

tijd voor wraak zou ik zeggen...

:S

Waarschuw beheerder
donateur
ik gA NAAR HUIS

MAZZOL!
Waarschuw beheerder
wraak kan niet, hoe moet ik wraak nemen dan kan alleen als ze nog eens aan de deur komen en ik ben thuis dan sla ik ze de kop in maar verder kank weinig wraak nemen anders maak ik het erger voor mij zelf

Waarschuw beheerder
donateur
ja das waar maar het blijft klote!
Waarschuw beheerder
ja kweet het ik ben eigenlijk blij!! dat zal raar klinken maar de belangrijkste spullen voor mij hebben ze laten staan (zoals mun passpoort)

Waarschuw beheerder
donateur
ja das idd wel beter!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Dondersteentje 23 augustus 2002 16:29

"Als je echt wil feesten moet je gewoon ergens anders zijn, niet in Deventer. Goede mooie clubs, met leuke mensen die er partydressed uitzien heb je er gewoon niet. Als je wat jonger bent is het niet erg, ik heb er veel gefeest toen ik er woonde, maar voor kwaliteit moet je over het algemeen toch in de randstad zijn of sommige andere plaatsen in Nederland. Daar kun je echt jezelf zijn en knallen..."

Partydressed?????? Wat zeg jij dan? Hier is juist iedereen zichzelf uit de "deventerse partyscene"... Hier lopen we er niet bij als n stel glitternichten... daarom vind ik het er op de !techno/hardcore feestjes altijd zo kick, je ziet er de gekste figuren....

:p

Waarschuw beheerder
donateur
en zo is ut maar net..

wat een wijsheid heeft dat vriendje van mij toch he

:p
Waarschuw beheerder
ik vind dat dus echt niet positief dat je er de gekste figuren ziet. Er is altijd wel gezeik.

Waarschuw beheerder
donateur
mmmm maak nooit gezeik mee eigenlijk
Waarschuw beheerder
heb in burger aantal vechtpartijen gezien hoor toen ik er laatst was.
Waarschuw beheerder
en hardcore feest in downtowm was ook zwaar agressieve sfeer toen.

Waarschuw beheerder
donateur
niks gezien of gemerkt
Waarschuw beheerder
Ach maakt ook niet uit verder.
Als iedereen zich maar vermaakt toch :)

Waarschuw beheerder
donateur
precies meestal zie ik gezeik ook wel hoor maar ja in deventer valt het me op de een of andere manier niet zo op!

maar als je je maar vermaakt zekers ! :D

Waarschuw beheerder
donateur
In Downtown loopt het idd vaak uit de klauw maar dat komt omdat daar veel mensen uit andere omliggende steden komen... dat geeft irritatie en er komen mensen naar deventer juist om te rellen.
Als er n feestje is met alleen maar deventenaren is het altijd (bijna) rustig. Iedereen kent mekaar namelijk....
Waarschuw beheerder
donateur
Als je echt goed wil feesten, dan moet je niet in deventer zijn. Daarom ben ik vaak ergens anders te vinden in NL. Over sfeer hier,...deventers volk zorgt vaak voor problemen. Ik zelf heb er nooit last van. Wat ik wel vindt is dat ik hier niet meer vechtpartijen zie dan in andere plaatsen. Mijn laatste "Rotterdam" ervaring bewijst dat weer eens.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat hardcore feest in Down Town was perfect georganiseerd joh ;)

Tja, Deventer publiek is gewoon pauper. Op de 1 of andere manier wil men hier nog altijd hardcore.. Daarom zal een hippe discotheek ala The MatriXX met hippe mensen en trance/hardhouse/club hier niet slagen. Dat zag ik zelfs op dat Sequel, dat mensen op techno gingen hakkuh :vaag: Vandaar dat ik hier ook amper uit ga.. Ga liever naar plaatsen waar wel hippe mensen zijn die komen voor de muziek en de sfeer..
Waarschuw beheerder
donateur
Dat hardcore feestje was zekers supers!!! of niet Beckham?

Als ik niet naar feesten ga, dan ben ik vaak in de stad te vinden. Lekker zuipen in joffer enzo.

Waarschuw beheerder
donateur
Niels jonguh! Tijdje nie gesproken! Alles goed? Wat was er in R'dam dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Klap op me bek omdat ik droog stond onder me eigen paraplu. Ik stond bij de back2school truck (FFWD), ik hoorde al een paar gasten zeggen "we pakken die paraplu af". Op dat moment regende het echt keihard. Echt een trieste actie van die lui.
Waarschuw beheerder
idd perfect georganiseerd dat hardcore feest in downtown.
Vooral dat ik zelf mijn jas uit mocht zoeken. Was gelukkig maar een jas van 4 meier %-)
Ik was blij dat ik niet zo laat weg was gegaan, want het leek me dat het een aardige chaos zou worden.
Muziekkeuze was toen ook vaag.
Toen ik binnenkwam om 23 uur ofzo werd er keihard gedraaid (geleihoofd, six million ways enz enz) en hoe later het werd, hoe rustiger de muziek %-)
Goede opbouw dus....

En dan de sfeer... Er hing van begin tot einde echt een heel groot spanningsveld.

Master> Jullie gaan ook naar thunderdome toch? Misschien zie ik je daar dan! (om ff iets anders aan te snijden :P)

Waarschuw beheerder
donateur
master--> had je die paraplu niej gewoon meteen kenne geve ;) neej geintje...

dhr. a. de beuker--> je bent gek :P

kobuz--> jij nog gekker
Waarschuw beheerder
heey meis!Nog naar de film geweest gister?

Waarschuw beheerder
donateur
neeej we zouden eignelijk vandaag gaan maar ja da komt er ook weer niet van....misschien morgen :S

maare welke film heb je gezien dan?

Waarschuw beheerder
donateur
beetje stilletjes vandaag in ut deventer forumpje!

Waarschuw beheerder
donateur
waar waar ik eerst! whehehe ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Bronco 29 augustus 2002 09:52

idd perfect georganiseerd dat hardcore feest in downtown.
Vooral dat ik zelf mijn jas uit mocht zoeken. Was gelukkig maar een jas van 4 meier
Ik was blij dat ik niet zo laat weg was gegaan, want het leek me dat het een aardige chaos zou worden.
Muziekkeuze was toen ook vaag.
Toen ik binnenkwam om 23 uur ofzo werd er keihard gedraaid (geleihoofd, six million ways enz enz) en hoe later het werd, hoe rustiger de muziek
Goede opbouw dus....

En dan de sfeer... Er hing van begin tot einde echt een heel groot spanningsveld.

Master> Jullie gaan ook naar thunderdome toch? Misschien zie ik je daar dan! (om ff iets anders aan te snijden )
-------------------------------------
Dat beckham zegt dat het perfect georganiseerd was is cynisch bedoelt hoor!! Hij was namelijk een van de organisatoren.

Ik heb toen niks gemerkt van die sfeer omdat ik ervoor het verjaardags feest van Marko en Jodie had gehad. Was dus aardig bezopen!

En ja,.. wij gaan ook naar thunderdome! Zie ik je daar wel.

Mzzls
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
had ik in de gaten hoor hahaha
Ik zag de ;-) smiley wel :D
Wilde echter ook even aangeven wat er niet goed aan was :-P

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom mocht ik niet om 1:45uur naar binnen terwijl er op de flyer stond dat je na 2:00uur niet meer naar binnen mocht??? Wat n leiers daar zeg!

Waarschuw beheerder
donateur
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
bijna weekend!!!

Waarschuw beheerder
donateur
2 Kobuzz666:

Nee jij heb n lekker bekkie....... pfffft :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb zin in decibel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ja wie niet he !:-P
Waarschuw beheerder
En stampeholic??? Ik vond het gigantischhhhhhhhhhhhhh gaaf @ Decibel :-)
Ik heb je trouwens niet zien lopen ;-) Heb nog wel gekeken naar een meisje van ongeveer 4 jaar oud :-P
Waarschuw beheerder
Wooow, dit topic over deventer is al ruim over de 200 heen en precies 2 maanden oud!!:D:D

Deventer(Y);)

Waarschuw beheerder
donateur
goed he.. :) von ik wel iig!!!!

deventer is gewoon populair!!

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
bigjoy--> neej heb jou ook niej gezien :S heb de hele nacht bijna achterin b2s-tent gestaan helemaal achterin naast de bar daar was een klein beetje ruimte en daar was ik meestal..

vond ut ook wel lache daaro!
Waarschuw beheerder
dankzij dit topic hebben +/- 6 mensen er veel replies bij ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
whehehe ja idd..goe voor het aantal van onze replies!! en daar draait het toch allemaal om :P

Waarschuw beheerder
donateur
ja inderdaad!

Waarschuw beheerder
donateur
ja inderdaad!