Partyflock

4 volgers · 121403x bekeken
Betreft: stad: Deventer

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Soow joh ga volgende week gewoon in deventer wonen maar ja ken nie echt veel mensen ofsow..zijn er eigenlijk wel veel leuke mensen in deventer en omgeving??? vroeg het me effe af!!

*gesloten ivm Beleid*
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
nee nog nix

Waarschuw beheerder
yeeeaaaaa, ik heb ook eindelijk een zwaar goed-lopend topic.. alleen jammer dat iedereen gaapt :9 :p

Het grote:

ja kweet et; ik spoor niet :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hmmmm lekkah vaag allemaal

Waarschuw beheerder
ja, op sigg...

Waarschuw beheerder
sjongejonge, wordt er ook nog gezegd dat het niveau op partyfuck wel erg achteruit is gegaan :S

vroegààh zag iedereen er de humor nog van in :/

Waarschuw beheerder
>>> hoe kom ik mn werkdag door??! <<<

open een zinloos topic (zie bovenstaand) en ga zelf overmatig veel posten en op lui reageren ;D

Waarschuw beheerder
nah kben eerst maar even een peukie roken :9
Waarschuw beheerder
luitjes ik ga maar eens ant werk

EN ALS IK TERUGKOM IS DE BUS VOL BEGREPEN!!!!
:p

ik zeg ajuuuuzeh
Waarschuw beheerder
donateur
Ben weer terug van skool :)

was een feest aan de gang.. gratis zuip`m :bier: dus gauw een zooitje bier weggeklotst (y)

Maar hoorde nog meer nieuws: m`n broertje is weer vrij :) en heb het hele verhaal gehoord :@
Waarschuw beheerder
donateur
Het ging als volgt:

Ze waren op de terugweg met de trein van amsterdam naar deventer. De hele 2e klas zat vol en daarom zijn ze met z`n 5en naar de 1e klas gegaan. Daar zat alleen een man en ze hebben er plaats genomen. Er is verder niks gebeurt. Na een tijdje is de man weggegaan en zijn m`n broertje en de andere 4 in amersfoort opgepakt. Geboeid zijn ze naar de cel vervoerd, maar na een uurtje in amersfoort te zijn geweest bleek dat ze er niet genoeg cellen hadden. Toen zijn m`n broertje en nog 1 jongen naar hilversum vervoerd om daar in de cel gekwakt te worden.
Maar waarom waren ze opgepakt... De man die al in de 1e klas coupe zat voelde zich bedreigd doordat er 5 jongens met enig lawaai in de 1e klas kwamen zitten en heeft daarom de politie gebeld en verteld dat hij bedreigd werd :@
Nadat alle jongens vermorgen verhoord zijn mochten ze begin van de middag naar huis. Ze hebben in al die tijd 1 keer mogen bellen en 2 glazen water gekregen :(

Het slaat toch gvd nergens meer op?!! Ten eerste dat zo`n vertrapt KA`loeder het preseteerd 5 jongens meer als 12 uur onschuldig in de bak te laten zitten en ten 2e dat je niet eens maar wat te vreten en te drinken krijgt. Maarja.. ze zijn weer vrij.
M`n ouders zijn nu proberen uit te vinden of de politie gegevens van deze man heeft, en zoja, dan heeft deze waarschijnlijk straks een dikke procedure aan zijn broek hangen :)

Waarschuw beheerder
en terecht!!

zo'n mooie laffeling die zichzelf te goed voor de 1e klas :kots:
laat em maar lekker lapp'm voor die ongein :@
Waarschuw beheerder
donateur
Daarom... zie zo`n graffiguur al de wout`n bellen in de trein naar maastricht.. als wij daar met 30 man de trein in komen paraderen :devil:

Waarschuw beheerder
eggie> wat vond jij van masters dan??

Het grote:
Waarschuw beheerder
donateur
Gedaan :[

Waarschuw beheerder
het werd al bijna een rel-topic, maar helaas, tis er niet van gekomen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan genoeg dingen verzinnen voor een reltopic... :[ maar heb geen zin in een ban :(

Waarschuw beheerder
:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik verveel me.. dus ga zo denk ik maar eens bij een maatje van me op visite.. bakkie senseo doen :D

Waarschuw beheerder
hmmm, lijkt me ook wel lekker na die max havelaar drap hiero bij de gemeente :S
Waarschuw beheerder
donateur
Max Havelaar drap :kots:

Ik had dan gewoon en thermoskan van huis meegenomen :devil:

Waarschuw beheerder
ik ga meestal aan de warme choco :P
Waarschuw beheerder
donateur
Kan ook he... chocoboy :p
Waarschuw beheerder
donateur
Klotezooi.. ik kan er ff niet uitkomen :(

Zal ik de kaartjes voor hardcore gladiators bestellen bij rige.nl, maar dan weet ik niet zeker of ze op tijd aan komen.

Of zal ik het gokken op deurverkoop (maar ga niet al te vroeg erheen ivm kerstverplichtingen van iedereen...
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 5976, 4173}
Waarschuw beheerder
alleuwha!

he ja de keuzes des levens, moeilijk moeilijk he eggie;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat we rond middernacht in Oberhausen zijn...

maar dit staat op de site van rige:

In Holland we wait 5 work days as a cooling down period after this we send directly.

:S

Waarschuw beheerder
eggie> oftewel, het duurt een eeuwigheid..

probeer de duitse "ticketbox" ns ;P
Waarschuw beheerder
donateur
www.ticketbox.de :P

Waarschuw beheerder
neee!!

www.kartebockse.de natuurlijk :S
Waarschuw beheerder
donateur
geen hol te vinden :(

Waarschuw beheerder
ik weet ook niet hoe ie heet

tip: kijk even op de site van nature one, daar staat vast een link naar de duitse ticketbox :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik zei toch... www.ticketbox.de :) die bestaat.. en verkoopt ook kaarten voor evenementen in de Turbinnehallen, maar niet voor Hardcore Gladiators... ik denk toch dat ik ze gewoon aan de deur haal :)

dan maar een gokja...

Waarschuw beheerder
anders bel je de lokatie.. laat je er 1 reserveren :)

Waarschuw beheerder
navond!

Waarschuw beheerder
gezellig :P

Waarschuw beheerder
ááázèh!

Waarschuw beheerder
sjongejonge

sommige lui hebben echt opgekropte frustraties :@

WAAROM GOOIEN ZE NOU WEER MN HOE WAS MOH TOPIC DICHT :@

schijtlui :kots:

en van het weekend ook al mn superieure verslag van underground psycho verwijderd :/
Waarschuw beheerder
Prutsers zijn het...

Maar je verslag van Underground Psycho was echt (Y) :9

Waarschuw beheerder
ja? haje em gezien?? :P

onderhand staat het officiele en echte verslag op tw 8)
Waarschuw beheerder
donateur
onderhand staat het officiele en echte verslag op tw

met een stuk door mij geschreven tekst erin :D

Waarschuw beheerder
eggie> (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
*klein beetje trots op zichzelf* :D
Waarschuw beheerder
Ik had hem gezien ja...:
Kort maar krachtig ;P
Waarschuw beheerder
Hehehe...
3demo:

ik heb altijd graag van die katoenen met boutvlekk'ng besmeurde tentzeilen van mn oma aan

botergeil word ik ervan

Waarschuw beheerder
donateur
gvd moet zo werken :@

Waarschuw beheerder
nog 30 mins en dan kan ik met kerstpakket en al op de fiets jumpen.. ;D
Waarschuw beheerder
donateur
Pff ik mot nog beginnen.. maar hoef maar een paar uurtjes... heb van bijna alle mensjes het geld binnen dus dat zal ik vanavond ff naar deventer brengen :)
Waarschuw beheerder
mja hier ook al t geld bij mekaar, maar hoelaat moet die bus betaald worden? iemand die dat weet?

Waarschuw beheerder
mja hier ook al t geld bij mekaar, maar hoelaat moet die bus betaald worden? iemand die dat weet?

da moest tog vandaag ofzo? (of dat heb ik r van begrepen...)