Partyflock

4 volgers · 122718x bekeken
Betreft: stad: Deventer

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Soow joh ga volgende week gewoon in deventer wonen maar ja ken nie echt veel mensen ofsow..zijn er eigenlijk wel veel leuke mensen in deventer en omgeving??? vroeg het me effe af!!

*gesloten ivm Beleid*
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
En toch ook een staaltje minder uitleving :p
Waarschuw beheerder
donateur
navond deventerreur!!

laat ik dan ook nog maar es evmkes posten..

EE wasdattan... vandaag nog niet 1 post van 3demo

dattik er vandaag nog nie was had meerdere redenen..

1. ik was druks
2. ik was aan de druks
3. ik had druks
4. ik ben druks
5. ik ben afhankelijk van druks
6. ik wil druks
7. ik druks, druks jij?!

nee, goed, alle gekkigheid op een ijslolliestokkie.. ik was dus zwaar verlept vandaag, semi grieperig :S had dus al moeite zat om alles uit elkaar te houden op m'n werk, om dan ook nog te partyfucken dat trok ik echt niet.. ik werd tussendoor al helemaal dol van de mailtjes van 4d (ook al hielden die me op de been vandaag)

verder was ik aan het werk op een andere werkplek met een test-pc (stand-alone) en stond de andere compu met het beeldscherm recht naar de rest van de afdeling.. nah kan dan nogal moeilijk de partyfuck open geklikt houden ;)

ma'goed, nu dus maar even een ultieme post raggen..

ik hoop dat ik zaterdag weer volledig hersteld ben van mn griep zooi, maar een beetje pep doet wonderen.. ;D verder heb ik ook pleuris veel last van mn knie.. zwaar woorden gehad met m'n ma, tijdens een poging om het uit te praten (wat onmogelijk is met mn ma) zwaar woest geworden, naar boven gesjouwd en mn aggressie geuit door te kijken hoe hard de muur is, MET MN KNIE :S nah, hoe bedenk ik et, echt weer 3demonologische acties :/ m'n knie is nu dus zwaar dik en kan em moeilijk buigen :S en op zich had ik dus zwaar gelijk, maar m'n ma en fouten toegeven dat gaat niet samen en nu is het dus "goed" maar eigenlijk nog steeds niet uitgepraat.. kan me er nu nog woest om maken ma'ja..

wel zwaar beter dat de bus toch doorgaat. ook al is het met de trein prima te doen, met zn allen met de bus is toch wel beter........

alleen zondag om 16:00 nog een etentje van mn oom en tante die 25 jr getrouwd zijn; GEZELLIG!!! :S 4d heeft zich alweer kunnen drukken, ma'ja, ik kom er waarschijnlijk niet onder uit.. wordt dus niet afteren en lekker verlept daaro zitten aan de bieààh :bier: :9

ik vind alle foto's echt zwaar kick'ng, en op tw komen ook nog een aantal zwaar kick'ng foto's :jaja: alleen een beetje matig dat ze er nog steeds nie opstaan.. ik had ze zondagochtend al om 10:00 ofzo geupload :S

verder vandaag weinig meegemaakt, kben dus nog steeds flink verlept en ga zo maar even met mn verlepte keumes de foto's thunderdome eindelijk in orde maken (ben ik ook van dat gezeur af)

tot slot:
ee make-up-matj`n

WHAHAHAHAHAHA :respect: 8)

eej, ajûzèh!!
Waarschuw beheerder
donateur
wat is dat voor touringbusracer??!

dat is een bus vol met opgepepte deventer gekk'ng onderweg naar moh vs. hellraiser ;D
Waarschuw beheerder
donateur
verder vandaag weinig meegemaakt, kben dus nog steeds flink verlept en ga zo maar even met mn verlepte keumes de foto's thunderdome eindelijk in orde maken (ben ik ook van dat gezeur af)

Had nooit verwacht dat je dat zou zeggen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Had nooit verwacht dat je dat zou zeggen

moet er toch een keer van komen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga PF ff verlaten.. moet echt nog wat doen...

dus ga nou ff rustig op de bank liggen en, onder het genot van een incompleet setje Dr. Macabre Live @ Megarave `98 in de Energiehal, m`n toets van morgen leren.

Ajuuzhhe en tot straks
Waarschuw beheerder
donateur
1 kilo krek olee olee!!!
1 kilo krek olee olee!!!
1 kilo krek, 1 kilo krek,
1 kilo krek olee olee!!!

Waarschuw beheerder
donateur
whehe 3d--> jij volgende keeer de total make over??
Waarschuw beheerder
donateur
para> dagget nie

of jij moet donkerblauwe oogschaduw mooi vinden :P

Waarschuw beheerder
donateur
mwah jawel hoor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ghehehe. nah, zolang jij een digicam tot je beschikking hebt kun je het mooi vergeet'n :P
Waarschuw beheerder
donateur
Goeden avond!!! :)

kleine correctie voor de bus!kost namelijk 18 euro....

maar ehhhh voor de mensen die zich dus opgegeven hadden...ik moet aanstaande donderdag betalen dus,....

sowe heb net de foto's allemaal bekeken van downt town wehehheeh net zo kick'ng!!echt toppie feestje was ut! :)
Waarschuw beheerder
donateur
ja was echt een kick'ng feessiej, nie meer normaal hoeveel bekenden er waren :respect:

maar ehhhh voor de mensen die zich dus opgegeven hadden...ik moet aanstaande donderdag betalen dus,....

skiet je nie even voor :9 :P 8)

ik rag woensdagavond denk ik even langs, ben je dan thuiza?? anders rag ik et wel in n enveloppie door de bus :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
de bus gaat s ochtend half 8 weer terug ma zie net op me kaartje dat ut tot 6 duurt en op de masters site staat tot 7? :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
wil de echte eindtijd van hellraiser vs masters dan nu opstaan?
Waarschuw beheerder
donateur
mjah inderdaad whehehe

heb ze een mail gestuurd dus hoop gauw op bericht terug!! :)

gaan dennis en joriene trouwens nog mee??

en sorry meis dak zo snel weg ging ineens gister....

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben weer terug van mijn kortstondige leerperiode :( de lettertje dwaalden alweer over de bladzijden %)

Waarschuw beheerder
donateur
lis--> het is je vergeven hoor ;) is toch nie erg??? kan me nog wel iets voorstellen dat het om mij was..ik bedoel poepverhalen is nie echt smakelijk..heb je alex al omgepraat voor de volgende make up party?
Waarschuw beheerder
donateur
Para:

whehehe ja die poep verhalen werden me gewoon te veel!!! :P
neej joh zat me zelf gewoon gek te maken,nog ff en ik was paraholic2,zat iedere te denken ow volgende week veel werken...zaterdag ook,feestjuh en dan weer werken maandag...snap je?

maja
Waarschuw beheerder
donateur
Whehehehe mjah zal alex proberen over te halen weehehehehehe matje is nu een echte kelly!!!...of meta..whehehee ken ook!!!

was wel lachen onnie dan!!!

Waarschuw beheerder
donateur
jeeeaah eindelijk iemand die mijn imitatie wil zijn ;) heb bij voorbaat volgende week maandag maar vrij gevraagd..was ook net zo sago vandaag hehe lekker opgefokt op me werk rondgelopen. Ik werd vanmorgen wakker en dacht shit gek ik kan me ook nooit gedragen..mensen krijgen zon verkeerd beeld van me :S :P

maare snap het wel hoor ;)(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff wat een druk gelul hier %)

ik ga maar eens aan de :bier: :)

Waarschuw beheerder
donateur
heb me wel vermaakt vind mezelf erg grappig op zon moment net zo iri en dan ben ik net zon schyzo whehe vroegen het laatst op me werk ook al soms heb ik gewoon lol met mezelf :P
Waarschuw beheerder
donateur
Zo wordt er een uur nix gepost en iets later wordt je knetter para van de lange ononderbroken zinnen :S

Waarschuw beheerder
donateur
jij kijk ehm
ik para iedereen para
ik ga eerst effe poepe tossow!
Waarschuw beheerder
donateur
Veel poepplezier (y)

Waarschuw beheerder
donateur
dankje..kom zo wel effe verslag
doen neem gewoon me puzzelboekje mee
anders lukt het nie zo goe d:P
Waarschuw beheerder
donateur
wheheeheh laatst belde ik para...klonk t vet hol daaro!vroeg ik:zit je op de plee ofsow?mjah dus shiiiit je neemt je telefoon toch nie mee naar de plee?whehehehehe

mjah ik paste er dus voor om een gesprek te voeren met para terwijl ze an t poepen was whehehehe :P
Waarschuw beheerder
Lizz ook mn berichie hier is aangepast!! 18 EURI S voor BUs dames en heren!!! heheehe Eeej ajuuzhé!
Waarschuw beheerder
nah ajje de helft van de dag zit te poepen zoals biene dan wordt et ntrlk ook beetje moeilijk om je telefoon helemaal niet op te nemen toch :P

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SADYAqcWFlPZPgsqRIgXa*EBbY0IJbEDEdD5VxZe8iJ6YP2zlxEGD4RNDlx4qd5Q9Hd9KW!fzVFTMMyxcyMA50YjMxgzXslIdC53bxDD!04zAAAArXJdAg/bienemetferd.jpg?dc=4675451441294262356[/img]

4demo--> mijn complimenten..om mij normaal en leuk op een fotoow te krijgen :) :D
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TgDYAiAZ2wvZPgsqRIgXa571rnKIiids!hABl*Hg*UVDJBAiRGVSqpEL!yYS9SK4UVnuuJhS2pC7myYdrGN5ZSKXUrYtb35MSt84faTW0akB3hU69laWMg/bienemetmeneerbeer.jpg?dc=4675451441298409386[/img]
niemand mij even vertellen vantevoren dat die fotoows op tw zouden komen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja ik moet gewoon iets doen tijdens het poepen..dat helpt hehehe..maar poepen is gelukt

fotoows staan er trouwens op tw ook op!
Waarschuw beheerder
Wijntje op pringles in de aanslag ajúzeh!
Waarschuw beheerder
Uh para wat dacht jij dan, dat ik voor de lol zo'n ding mee zeul, voor prive is weg smijter.
Waarschuw beheerder
Lis, josh komt voor ons betalen zsm.

Waarschuw beheerder
donateur
poepen is een genot, een hobbie

Waarschuw beheerder
donateur
4 demo--> ja dat besef ik wel als ik nuchter ben maar zaterdag nie zo ;) maare gelukkig sta ik er nog best redelijk op :) ik keneen fotoograaf van tw die van die fotoows van mij maakt waar ik echt al dood aan het gaan op lijk hehe :P
Waarschuw beheerder
Zeg maar welke, als ze eraf moeten kan dat altijd...
Waarschuw beheerder
uhm, je leek niet erg dronken trouwens....

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwDeAkUWrDd5H*0!V52Z7EPJ*E!jPTkKFOzPOrLocAAIHKn1nH57hL*VGkHkRmhLa0LiRiGW8pdAad7loXLV1fVmblv*2CXWu!uzrCNA7k4/bieneopplee.jpg?dc=4675451442760018571[/img]
en het was me gezellig op de wc :P

Waarschuw beheerder
donateur
4 demo--> was ook nie dronke..:P me zinsopbouw was beetje verkeerd ;) ik bedoelde normaal gesproken als ik nuchter ben snap ik wel dat het een camera is voor tw maar omdat ik dat zat. nie was is het een ander verhaal :P

enne die fotoows ach ja kan m gelukkig nie meer vinden is fotoow van dit jaar maar die zit gelukkig zo goed verstopt dat ik m nie meer kan vinden..
Waarschuw beheerder
donateur
:x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:x
laatste aanpassing