navond deventerreur!!
laat ik dan ook nog maar es evmkes posten..
EE wasdattan... vandaag nog niet 1 post van 3demo
dattik er vandaag nog nie was had meerdere redenen..
1. ik was druks
2. ik was aan de druks
3. ik had druks
4. ik ben druks
5. ik ben afhankelijk van druks
6. ik wil druks
7. ik druks, druks jij?!
nee, goed, alle gekkigheid op een ijslolliestokkie.. ik was dus zwaar verlept vandaag, semi grieperig

had dus al moeite zat om alles uit elkaar te houden op m'n werk, om dan ook nog te partyfucken dat trok ik echt niet.. ik werd tussendoor al helemaal dol van de mailtjes van 4d (ook al hielden die me op de been vandaag)
verder was ik aan het werk op een andere werkplek met een test-pc (stand-alone) en stond de andere compu met het beeldscherm recht naar de rest van de afdeling.. nah kan dan nogal moeilijk de partyfuck open geklikt houden
ma'goed, nu dus maar even een ultieme post raggen..
ik hoop dat ik zaterdag weer volledig hersteld ben van mn griep zooi, maar een beetje pep doet wonderen..

verder heb ik ook pleuris veel last van mn knie.. zwaar woorden gehad met m'n ma, tijdens een poging om het uit te praten (wat onmogelijk is met mn ma) zwaar woest geworden, naar boven gesjouwd en mn aggressie geuit door te kijken hoe hard de muur is, MET MN KNIE

nah, hoe bedenk ik et, echt weer 3demonologische acties

m'n knie is nu dus zwaar dik en kan em moeilijk buigen

en op zich had ik dus zwaar gelijk, maar m'n ma en fouten toegeven dat gaat niet samen en nu is het dus "goed" maar eigenlijk nog steeds niet uitgepraat.. kan me er nu nog woest om maken ma'ja..
wel zwaar beter dat de bus toch doorgaat. ook al is het met de trein prima te doen, met zn allen met de bus is toch wel beter........
alleen zondag om 16:00 nog een etentje van mn oom en tante die 25 jr getrouwd zijn; GEZELLIG!!!

4d heeft zich alweer kunnen drukken, ma'ja, ik kom er waarschijnlijk niet onder uit.. wordt dus niet afteren en lekker verlept daaro zitten aan de bieààh
ik vind alle foto's echt zwaar kick'ng, en op tw komen ook nog een aantal zwaar kick'ng foto's

alleen een beetje matig dat ze er nog steeds nie opstaan.. ik had ze zondagochtend al om 10:00 ofzo geupload
verder vandaag weinig meegemaakt, kben dus nog steeds flink verlept en ga zo maar even met mn verlepte keumes de foto's thunderdome eindelijk in orde maken (ben ik ook van dat gezeur af)
tot slot:
ee make-up-matj`n
WHAHAHAHAHAHA
eej, ajûzèh!!