Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
donateur
middag deventerreur!
was een dure pauze net, 45 pleuro uitgegeven in een kwartiertje
ma'goed, kheb mn foto's opgehaald..
mano, vergeleken met mijn foto op jouw rolletje, sta jij er skunnig op de mijne (ook verdacht vaak trouwens
) eentje is wel zwaar kick'ng van ons 2 met de zelfontspanner (die er nie op zit
)
sowieso zitten er wel n paar zwaar rielekste tussen.. maar je kan wel weer zien dat ik ze gemaakt heb
oftewel, ze sporen niet..
LL> die van ons zijn ook wel koel hoor!!
assik vanaaf tijd en zin heb zal ik ze inscannen en op me webspace keilen
eej ajuzhe!
was een dure pauze net, 45 pleuro uitgegeven in een kwartiertje
ma'goed, kheb mn foto's opgehaald..
mano, vergeleken met mijn foto op jouw rolletje, sta jij er skunnig op de mijne (ook verdacht vaak trouwens
sowieso zitten er wel n paar zwaar rielekste tussen.. maar je kan wel weer zien dat ik ze gemaakt heb
LL> die van ons zijn ook wel koel hoor!!
assik vanaaf tijd en zin heb zal ik ze inscannen en op me webspace keilen
eej ajuzhe!
donateur
as 4d die meeneemt vannet weekend doe ik dat ja 
donateur
Ben benieuwd 
Heb net trouwens m`n 1e tentamen verkloot... godverdomme wat moeilijk
Heb net trouwens m`n 1e tentamen verkloot... godverdomme wat moeilijk
donateur
Nu nog 40 
donateur
Anti-fries = leuk 
kutkind
kutkind
donateur
whaaaaa, zwaar rielekst
zit nu beneden lekker oldschool de thunderdome set van dj vince te luisteren, op BANDJE
ghehehe, dattik nog weet hoe dat werkt zeg..
nah ik de banenswitcher heb maandagochtend weer n soll. gesprek voor op kantoor bij piet zoomers, voor het geval het op niks uitloopt bij de gemeente.. kben benieuwd
nu eerst maar ns een hapje eten..
mensen ajuzhe!
ps. die 20.000e is voor mij
(hoop ik)
zit nu beneden lekker oldschool de thunderdome set van dj vince te luisteren, op BANDJE
nah ik de banenswitcher heb maandagochtend weer n soll. gesprek voor op kantoor bij piet zoomers, voor het geval het op niks uitloopt bij de gemeente.. kben benieuwd
nu eerst maar ns een hapje eten..
mensen ajuzhe!
ps. die 20.000e is voor mij
donateur
bij deze nog 35 posts 
donateur
neej, para, JOUW telling klopte nie meer, 38 moest zijn 37 
nu nog 33
nu nog 33
1 goede middag deventer
zijn weer druk geweest vandaag onnie??????
ik met momenteel t wouten buro van zutphen an te bekladen en kon voor de verandering zomaar in en uit de cel lopen
verder heb ik nie egt veel te melden behalve dat ik me wel vermaak met de fries die geen fries wil zijn en dus anti fries is maar toch trots is dat ze fries is al begrijpt ze t nie egt

zijn weer druk geweest vandaag onnie??????
ik met momenteel t wouten buro van zutphen an te bekladen en kon voor de verandering zomaar in en uit de cel lopen
verder heb ik nie egt veel te melden behalve dat ik me wel vermaak met de fries die geen fries wil zijn en dus anti fries is maar toch trots is dat ze fries is al begrijpt ze t nie egt
donateur
para> je bent al net zo para niet aan het geloven dat je telling niet klopt, als dat je niet wou geloven dat er niemand terug kwam om onze pep in beslag te nemen 

laatste aanpassing
donateur
zo eerst maar s eten
en dan vanaaf bruiloft!!!
en dan vanaaf bruiloft!!!
Ik zo receptie, bruiloft mocht ik niet komen
donateur
wie gaan er trouwen dan?? 
donateur
of zijn getrouwd, wat je wil 
donateur
oww ok, zuipe dus
donateur
godverredome gore tyfusverleptebloedka$^^%UYFGB#^$ETGVRDVA$WTSGBREEZAHsgdSEYTRDhy84w0vtxy7b teringzooi!! 

daaro zijn die tering bandjes er dus uitgegaan..
heb ik eerst kant a opgenomen. om een of andere reden draaide ie niet auto om, kant b aangezet, draait ie die wel om, heeft ie de rest van id&tyfus radio opgenomen

kant a dus pleito kutzooi
nou moet ik helemaal die rip hebben
daaro zijn die tering bandjes er dus uitgegaan..
heb ik eerst kant a opgenomen. om een of andere reden draaide ie niet auto om, kant b aangezet, draait ie die wel om, heeft ie de rest van id&tyfus radio opgenomen
nou moet ik helemaal die rip hebben
donateur
ja vink nie lief
sjongejonge
ik wou gister nog om 0:00 mn bed uit hobbelen om dat bandje eruit te trekken, ik dacht van, aahhhh gaat wel goed, NIET DUS..
ik baal echt hard nu!
sjongejonge
ik wou gister nog om 0:00 mn bed uit hobbelen om dat bandje eruit te trekken, ik dacht van, aahhhh gaat wel goed, NIET DUS..
ik baal echt hard nu!
donateur
Ik van de zus van een vriend van me... in diepenveen of skalkhaar
donateur
maja, ben ik wel weer 100x zo blij assik binnenkort die rip heb 
donateur
ghehehehe
sukkels
hebben ze et kats over iets anders 
sukkels
donateur
wij